Beoordelingen over Harz Hostel

#24 van de 25 hotels in Wernigerode

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Op loop afstand van het prachtige centrum
    • Driepersoonskamer met Eigen Badkamer

Ben blij dat ik altijd mijn eigen hoofdkussen mee heb. Want de kussens zijn echt aan vervanging toe. Het hotel is niet duur, maar heb voor dit geld wel in betere hotels gezeten in voormalig oost Duitsland.

Op loop afstand van het prachtige centrum

• Beoordeeld op: 18 september 2016

superfijn!

We ontdekten pas bij vertrek dat de auto niet gratis op de parkeerplaats aan de overzijde mocht staan. Dat was ons niet vermeld maar bleek wel ergens op een briefje bij het terrein te staan. Het is niet duur (max 2,50p.d.) maar was wel prettig als ons dat verteld was.

Alles was goed bij dit hostel. Prettig personeel, mooie kamer met prima badkamer, eenvoudig maar goed ontbijt. Het was heel warm buiten, de kamer was ook erg warm. De lokatie is super. Net buiten de drukte van het centrum en alles op loopafstand. Parkeerruimte voor de deur is beperkt, maar aan de overzijde is een grote parkeerplaats waar je mag staan. Stoomtreintje en trein/busstation dichtbij.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

matig, een aanrader voor bezoekers die verder geen extra service of comford zoeken.
    • Driepersoonskamer met Eigen Badkamer

Ontbijt was echt slecht, het brood en de vleeswaren waren beschimmeld. De jongen die ons hielp was niet echt behulpzaam.

de acomodatie was schoon en alle noodzakelijke zaken waren aanwezig. Alles was eenvoudig maar doeltreffend