Beoordelingen over Hotel Haus am Stein

Nuhnetalstrasse 12, Zueschen, 59955 Winterberg, Duitsland

#45 van de 51 hotels in Winterberg

Goed bevallen

Er was een kegeltoernooi in Winterberg daardoor was er in het hotel overdag en s'avonds gezellig druk maar s'nachts behoorlijk rumoerig op de gang door een aantal dronken personen

We hadden een 4 persoons kamer geboekt Kamer was goed en erg ruim.

Hotel is goed geschikt voor kort verblijf met goede prijs/kwaliteit

Verlichting in de kamer was pover, extra hoofdkussens waren onder het eenpersoonsbed gepropt en pas ontdekt op het ogenblik van vertrek.Een gewone tafel met stoelen ontbrak ook. De verwarming in de badkamer gaf onvoldoende warmte.

Ontbijtbuffet was heel goed met veel keuze. Kamer was groot genoeg en badkamer was ook OK Voor 17,50€ heb je avondbuffet

Rust

Ontbijt was prima, diner was veel, in buffet-vorm. Echter kwaliteit was niet hoogstaand. Voor kleine kinderen prima. Niet in eigen gebouw maar aangrensd gebouw op 50 mrt afstand

Rust

Prima prijs kwaliteit verhouding.

Eigenlijk was alles prima maar als dan toch een puntje moet noemen is het de kleine zit of ligruimte bij het zwembad, dit zou iets groter kunnen.

Vriendelijk en behulpzaam personeel, leuke atmosfeer en ligging van het Hotel. Eten is prima en gevarieerd. Kamers zijn ruim, tenminste de onze, en schoon.

Het ontbijt was lekker.

We konden maar inchecken tot 19u waardoor we onze reisplannen lichtjes hebben moeten aanpassen. Ondanks de grootte van het hotel was het niet meer mogelijk na 19u in te checken. Bij het inchecken krijg je een groene kaart mee per kamer. Waar je je consumpties kunt laten opschrijven zodat je die later bij het uitchecken kan betalen. Als je deze kaart verliest moet je 150 euro per persoon extra betalen.

Het ontbijt was lekker.

als een voormalig oostblok hotel

Goor kleedruimte zwembad sauna was stuk restaurant was een kantine, schreewende kinderen, vieze wijn, restaurant niet gezellig

Kamer was goed ontbijt was goed

Niets eigenlijk

Heerlijk dat ik mijn hondjes mee kon nemen, lekkere ruime kamer en zwembad, en een fantastisch ontbijt, avondeten is ook erg aan te raden, zeker ook voor kids een heerlijk avondbuffet

Prettig hotel met goed eten (niet bijzonder) maar wel lekker.

Prijs was ander dan op de website van Bookings.com vermeld (360 was vermeld 375 was de basis rekening).

Prettig hotel met goed eten (niet bijzonder) maar wel lekker.

Prima hotel, voor prima prijs

Prima hotel, voor prima prijs; wij denken in het hoogseizoen (Crokus) voor het betaalde geld, het beste hotel gekregen te hebben. Verwacht geen superluxe: het zwembad is smal, de sauna is lauw, en een plintje in de kamer kan los zitten. Maar voor kinderen functioneert het zwembad perfect; die zijn er blij mee. Ontbijtbufet biedt alles wat je op dat tijdstip wenst: koffie, spiegel- of roereitje, vruchtenlimonade, etcetera. 's avonds kun je aanschuiven bij het prima buffet (eur 17/volwassene; kinderen de helft, ex. drankjes). Skipiste Zueschen op tien minuutjes rijden; Winterberg centrum op een kwartiertje.

Hoed geheten, lekker gezwommen en dicht bij het skigebied.. fijne dagen gehad

Om van het ene complex in het andere te komen moet je via de rookgang , dat is jammer , stinkt daar behoorlijk. Aan het einde van de dag is de vloer bij de kleedkamers van het zwembad niet al te schoon meer, op zijn tijd een doekje er doorheen zou al een verbetering zijn

De ligging t.o.v het skigebied was geweldig , binnen 5 minuten ben je op de plaats van bestemming. Uitgebreide keuze bij het avondeten was ook een verrassing

Mooi hotel, bijzonder aardig personeel, lekker eten, koude kamer

We hebben verschillende malen geklaagd over tocht bij de ramen. Men heeft geprobeerd dit te verhelpen (nieuwe tochtstrip en een kussen voor het raam) maar elke ochtend stond het ijs op de ruiten (binnenkant). Ondanks dat wij de verwarmingen vol hadden opengezet was het niet aangenaam op de kamer. Bij uitchecken bood men hun excuses aan en ontvingen wij een fles drank als compensatie.

Ontbijtbuffet was uitstekend. Personeel was erg aardig.

Leuk verblijf en omgeving

We hadden graag een kluisje en ijskastje (voor hondeneten te bewaren) in de kamer gehad. Gelukkig was het koud genoeg om het eten buiten te zetten !

Ruime kamer voor 3 personen ! Onze hond was ook heel welkom. Heel rustig want wij sliepen in het 2de gedeelte van het hotel aan de overkant. Ontbijtbuffet was lekker en uitgebreid

mooi schoon en rustig hotel met een heerlijke douche, goede bedden en prima locatie

Het eten is niet best. echt campingfood. Zoals je gewend bent in Duitsland maar toch hoop je op iets beters voor die prijs.

het was super schoon en alles was mooi en nieuw. Vlakbij de pistes en prima parkeren.

Gezellig, goede locatie om een paar dagen te skieen

De kamer was in de jaren 70 blijven stilstaan. Perfect onderhouden en gezellig- maar erg gedateerd.

Fantastisch voor gezinnen- kinderen zijn zeer welkom en het uitgebreide ontbijt en diner buffet werkt fantastisch met kleintjes

Prima verblijf bij Haus am Stein en het ontbijt was super.

Zwembad was goed maar niet groot en de sauna was niet het warm.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en top. De kamer was zeer ruim en van alle gemakken voorzien.

Dramatisch

Totaal geen service. Je moet alles zelf sjouwen en regelen. Ik snap niet waarom ik 150 euro moet betalen voor een zeer gedateerd hotel zonder service

Teleurstellend

Niet echt schoon, veelal onvriendelijk en onkundig personeel dat met elkaar ruzie staat te maken. Eten matig en vet.

De ligging van de locatie. Vijf minuten van Winterberg

Het ontbijt was erg goed!

ik had bij boeken vermeldt dat ik later zou arriveren. Kreeg een mail terug met: bitte beobachten sie..... Dus toen maar een dag later gegaan. De sauna temperatuur was veel te laag

Het ontbijt was erg goed!! De kamers zeer ruim en netjes!

Vriendelijk personeel, ruime kamer en prima ontbijt

Prijs-kwaliteit. Nog geen waterkoker o.i.d. op de kamer. Alleen 2 glaasjes (op 4 persoonskamer). Ook maar 2 zitplekken.

Vriendelijk personeel, ruime kamer en prima ontbijt

We hadden 5 appartementen geboekt als familie. Wij sliepen in het oude gedeelte, dat was erg gehorig (andere gasten, personeel dat om 6.15 de gang ging stofzuigen) de rest van de familie had in vergelijking duidelijk luxere en mooiere kamers en minder gehorig. Het was prima vertoeven hoor maar er zit duidelijk verschil in de kamers terwijl je hetzelfde betaald.

Ontbijt en diner, personeel allemaal prima.

aanrader

extra bedlampje bij het 3e bed. Vieze stinkende gang waar je door heen moest om in het hoofdgebouw te komen. ( waar de rokers mochten staan)

Geweldig uitgebreid ontbijt. Badkamer voorzien van föhne, zeep en tissues. Heerlijke bedden.

Voor de overnachting prima, diner zou ik hier niet meer nemen.

We hadden avondbuffet gebruikt, alleen het eten was niet warm. (koud) Toen ik er iets van zij, deed de bediening net of ze me niet begreep en roerde een keer door de schalen. Heb alleen maar sla en rauwkost op.

Ontbijt was goed, de kamers zijn netjes. Jammer dat we voor drie personen op de kamer geboekt hadden en dat er maar twee stoelen waren. Het zou prettiger zijn als er op het 3de bed een hoeslaken gebruikt was. Het laken dat er nu op lag, viel iedere keer van het bed.

Goed, familiaal hotel

Systeem met bonnetjes om het eten en drinken op te noteren moest zelf worden bijgehouden, bij verlies stond er een boete van 650 eur tegenover. Ik vind dit niet de verantwoordelijkheid van gasten in een hotel

Grote kamer! Prima ontbijt

Het ontbijt was lekker.

Het buffet met avondeten was ok, helaas was het eten niet warm. Het zwembad was niet warm. De sauna was nog kouder. Lege shampoofles werd niet vervangen/gevuld. Er stond wel een kaartje op de kamer waarop stond dat er een gratis fles water was, maar die fles was er niet. De föhn deed het, ongeveer 30 seconden. Verder is het erg gehorig.

Het ontbijt was lekker. De kamer was schoon.

Prima voor 2 nachten, winterberg prima te bereiken (6 km). Ruime kamers, goed ontbijt, zwembadje Ok

Wij hadden 2 kamers gevraagd bij elkaar in de buurt, maar we zaten zelfs in verschillende gebouwen. Slechte kussens, veel te dun.

Ontbijt prima, kamers heel ruim, zwembad Ok

Fijn verblijf voor een aantal dagen

De matrassen van onze bedden waren echt aan vervanging toe....

Het aardige personeel, de prijs kwaliteit verhouding, de ligging van het hotel, de ruime kamers, het ontbijt, het diner.

Beetje oudbollige accommodatie. Alles was wel netjes en schoon, maar zo oogt het niet. Misschien een keer een nieuw gordijntje, andere vloertjes en een likje verf.

Ontbijt was prima en de kamers waren erg ruim.

redelijk goed hotel

qua hygiene kon het beter we hadden een 3 persoonskamer,het 3de bed lag niet goed was veel te hard.

leuk hotel,ligt gunstig vlakbij winterberg-,het ontbijt was erg goed,s.avonds daar ook een keer met het buffet meegegeten voor die prijs, is het goed eten en veel keuze .zwembad is goed genoeg voor even te plonzen,verwacht geen wellnes!personeel moet hard werken maar waren zeer vriendelijk,qua prijs kwaliteit verhouding is dit hotel wel aan te bevelen

Gedateerde kamer, s’morgens koud water onder de douche,...

Gedateerde kamer, s’morgens koud water onder de douche, gehorig (lawaai op de gang), aan een afgelegen weg en op loopafstand niets te beleven, 8 min met de auto naar Winterberg.

prima verblijf

Koelkastje zou fijn zijn en een mogelijkheid tot het zetten van koffie en/of thee op eigen kamer. TV schotel met veel kanalen maar geen Nederlandse zender

zeer schoon, ruime kamer en uitgebreid onbijt

Prima hotel voor kort verblijf, voor alleen te slapen.

De bedden hadden iets beter gekund. Waren erg instabiel. Verder hadden we een grote kamer, echter stond er geen tafel met stoelen om wat spullen op te leggen. Verder viel de kwaliteit van het restaurant tegen. Tweede avond bij een ander hotel/ restaurant in het dorp gegeten van veel beter kwaliteit en stuk goedkoper.

Prima hotel, vriendelijke mensen en een goed ontbijt. Ook voldoende parkeerruimte voor de deur.

wel OK

wel wat herrie van de weg en op de gang dinerbuffet echt slecht, niks was lekker, alles veel te zout personeel: sommigen waren vriendelijk, anderen hadden er duidelijk geen zin in

ontbijt prima al met al best OK

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Prima verblijf voor een aantal dagen en heerlijk ontbijt.

De kamers zijn vrij minimalistisch ingericht. Miste een kaptafel en bij de kapstok miste ik de haakjes. En er zijn onvoldoende parkeerplaatsen als je 's-avonds laat terugkomt bij het hotel.

Het ontbijt was heel uitgebreid en heerlijk. De kamers zijn heel ruim.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Op rijafstand van de pistes een redelijk hotel met een matige kamer.

De kamer werd niet schoongemaakt en van schone handdoeken voorzien. De bedden waren buitengewoon hard. Er was weinig parkeergelegenheid.

Bar en restaurant

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Zeer goed, lekker ontbijt.

Bij het inchecken krijg je een briefje waarop de consumpties worden bijgehouden als je dit briefje kwijtraakt moet je 150 euro (!) betalen.

Zeer goed, lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Prima hotel met voor de prijs goede kamers en degelijk ontbijt- en avondeten (beiden als buffet)

Hotel deed vantevoren erg moeilijk toen ik belde om aan te kondigen dat we na de vaste inchecktijd zouden arriveren. We moesten namelijk op een werkdag (vrijdag) vanuit Nederland komen en wilden de volgende ochtend vroeg op de piste kunnen staan. Na bellen met booking.com bleek het uiteindelijk toch gewoon mogelijk om ook rond 22u te arriveren.

Alles in orde behalve geluidsoverlast tot middernacht

Alles was in orde behalve de live muziek en de après-ski/Schlager festival.. Dit was elke avond in vol ornaat aanwezig tot middernacht. Wij waren moe van het skiën dus vroeg naar bed maar helaas na een keer beneden te zijn geweest toch tot middernacht hard gebonk. Een no-go helaas..

De locatie was super net als het ontbijt- en dinerbuffet. Zwembad is ook lekker.

Mooi hotel.

Mooi hotel. Wel veel trapjes en de derde verdieping is niet bereikbaar met de lift! Prima uitvalsbasis voor skiën. Vergeet het skigebied Züschen zelf niet. Stuk rustiger en veel mooiere panorama’s!

Door de goede sneeuw en temperatuur hebben we perfecte 2 dagen gehad.

Parkeer plaatsen zijn er te kort en dus moet je zoeken waar je de auto neer zet. Eten in de ontbijtzaal lijkt wel op een vreetschuur tafels niet schoon keuze is beperkt. Voor deze tijd kan je geen TANG aanmaak jus meer verkopen.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Ons zoontje werd ziek van het avondeten.

Ons zoontje werd ziek van het avondeten. Waarschijnlijk van de kip, heeft misschien te lang gelegen in de buffetbakken. Hele nacht overgeven, dus dat was niet prettig. Verder prima conform verwachtingen.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

5 minuten rijden van skigebied

Personeel sprak geen letter engels, wij geen duits. Hierdoor was het zeer moeilijk communiceren. In de badkamer lagen nog haren in de douche van andere gasten?

5 minuten rijden van skigebied

Ligging is goed, buitenkant is echt wel van “wauw dat ziet er leuk uit!” Maar t is t net niet....

De badkamer rook muf T is gehorig (schuiven van stoelen en lopen door de gangen) Ontbijt ging nog wel mag iets meer keuze in zoet en vers fruit is er helaas niet. Koffie was niet te drinken Sinaasappelsap was wel erg waterig. Muziek staat KEIHARD bij t ontbijt! Jaren 70 muziek (luv, ABBA enz.) als je vraagt of dit wat zachter kan haalt men de schouders op. Savonds aan de bar staat de muziek juist weer heel zacht. Verlichting staat volle bak te branden, een dimmer hebben ze niet van gehoord. Hygiëne bij zwembad houdt niet over. Veel haren! Personeel is niet heel vriendelijk. Een glimlach is al teveel gevraagd van ze. Zal ook met de leeftijd te maken hebben, erg jong, verplaatsen zich niet goed in de gasten/klanten.

De indruk van de buitenkant.

We zijn erlekker uit geweest.

Zie ook boven. Wat echter jammer was dat er gasten met buiten schoenen de ruimte van het zwembad betraden. De vloer in de kleedruimte was ook erg vuil. De sauna werkte niet , werd niet warm. Ze hebben we geprobeerd dit te regelen maar tijdens ons verblijf is het niet meer goed gekomen.

Het ontbijt was heerlijk en voldoende van alles aanwezig. kamer was prima en schoon. Bedden goed en alles was schoon. We moesten echter lang wachten op onze kamer want die was nog niet schoon gemaakt. Mensen voor ons hadden hem laat verlaten. Toen werd er gezegd dat hij schoon was en dat bleek niet zo te zijn. Kregen een heerlijke fles wijn om het goed te maken. Heerlijk dat er een zwembad was.

Goed voor kort skiverblijf dichtbij België

Zwembad heeft 2 ligbedjes .veel lawaai . Sauna Werkt niet en is veroudert .

Ontbijt was alles wat het moest zijn,lekker en verzorgd . Van alles meer dan genoeg

Super Haus!

Beetje gedateerde badkamer. Maar alles werkt prima. Super douche.

Ruime kamers, brede bedden, uitstekende verwarming. Gaaf zwembad. Disco en kegelbaan super. Ontbijt goed.

Niets wat bijzonder was

Bad met jacuzzi installatie die niet werkte. Veluxraam dat niet sloot (het was -1). Kamer werd niet schoongemaakt de tweede dag. De ontvangst was beneden alle peil. Verblijf moest contant worden afgerekend ofwel paspoort afgeven!! Er was geen internet verbinding! Met eigen gsm getoond dat er wel degelijk internet verbinding was. Toen was betaling mogelijk met mastercard.

Niets wat bijzonder was

Zeer goed

Meer duidelijkheid over de openingstijden van ontbijt, avondeten,zwembad, disco en meer communicatie met het personeel.

Het buffet sochtends en savonds was zeer uitgebreid en goed, vers! Ontbijt mocht vroeger bv half 8.

We hebben genoten!

Parkeren; te weinig parkeer ruimte voor alle gasten.

Ontbijt, diner en schone kamer. Dit was goed geregeld. Dicht bij Winterberg. Je bent zo op de piste.

Teleurstellend

In de kamer was gerookt, terwijl we een rookvrije kamer geboekt hadden. Kamers waren erg spartaans ingericht en er zat bijv. nog 1 tissue in de doos op de badkamer. We hebben ook veel last gehad van een boiler die constant aan sprong met veel lawaai ( naast onze kamer) Veel te duur dus voor de kwaliteit.

Ontbijt was prima

Gezellig familiehotel op prima locatie voor weekend skiën

Zwembad was redelijk koud en bed was voor mij te hard en hoofdkussen stelde niets voor.

Vriendelijke ontvangst en zonder kosten gebruik kunnen maken van de sauna. Heerlijk gezwommen en prima dinerbuffet. Ruim voldoende voor iedereen.

Prima verblijf.

Wij hadden de familie kamer geboekt maar er was maar voor twee personen een bed opgemaakt. Na hiervan melding te maken werd het direct opgelost!

Wat een gastvrije dame! Ook het ontbijt was zeer uitgebreid en goed verzorgd heerlijk! Onze meiden hebben voor het uitchecken nog heerlijk gezwommen in het zwembad en bij het uitchecken kregen ze nog een lekkernij mee.

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Drama. Voor 4 betalen (ontbijt, taks,...) als je maar met 3 bent. Money is all that matters...

4 personen aangerekend (overnachting, ontbijt en taksen) terwijl we maar met 3 waren. Hotel verwijst naar booking.com en die verwijzen terug naar hotel. Voorstel tot rechtzetting werd niet aanvaardt. Beide partijen geen voorbeeld van klantvriendelijkheid.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Prima buffet voor ontbijt en avond eten

Specifiek met reservering gevraagd voor aparte bedden, toch een 2 persoons bed welke niet uit elkaar was te schuiven.

Prima buffet voor ontbijt en avond eten

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

goed ligging

prijs was niet correct. We betaalden voor 6 personen maar waren maar met 5. Prijs was per kamer incl ontbijt. Nochtans een tweepersoonskamer en driepersoonskamer geboekt. Toch voor 6 personen ontbijt en toeristenbelasting moeten betalen op eindafrekening.Hotel kon er zogezegd niks aan doen. Fout van Booking.com volgens hen en we moesten maar bij hen gaan klagen. Nederlandse familie die net aan de balie stond om ook uit te checken kreeg hetzelfde verhaal. Ze hadden er ons inziens dus wel al ervaring mee.

ligging dichtbij de pistes, merendeel van het personeel heel vriendelijk, correcte prijs voor de service, zeer ruime kamer gehad.

Familiekamer was ruim.

Avondbuffet

Familiekamer was ruim. De kussens mogen wel vervangen worden. Was te zacht. Ontbijt was heerlijk alleen avondbuffet viel wat tegen. Eten zoals vlees waren ad koude kant.Dessert viel erg tegen ziet mooi uit maar veel op basis van gelatine. Personeel waren super vriendelijk, hotel is ruim. En goed bereikbaar naar skiliften met de auto. Een aanrader voor weekend skiën in Winterberg. Leuk zwembad voor de kids.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Ideaal met kinderen vanwege zwembad en buffetvorm avondeten en ontbijt.

Alleen maar Nederlanders in het hotel, waardoor je niet het idee hebt dat je in het buitenland zit.

Ruime keuze aan ontbijt en avondeten en goede verzorging

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Ontbijtbuffet is goed

Om veel dingen een absolute afrader Zeer onvriendelijk personeel Eindafrekening klopt niet, meer moeten betalen dan verwacht via booking.com Hotel gesloten bij aankomst in de avond, sluit kennelijk rond 20u! Niet alle faciliteiten waren open, dus disko en kegelbaan niet kunnen beoordelen

Ontbijtbuffet is goed Locatie is niks mis mee Kamers en faciliteiten zijn ok, wordt helaas teniet gedaan door onvriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Ontbijt was prima.

De bedden waren heel erg hard, uiteindelijk op een slaapbank geslapen. Personeel was te amicaal. Niet veel te beleven in het hotel. Avondbuffet niet bijzonder, wij zijn iedere avond ergens anders gaan eten.

Ontbijt was prima. De 4 persoonskamer was ruim. 5km van het skigebied, dus ideaal.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Eenvoudig hotel met weinig voorzieningen.

Versleten beddengoed. Geen faciliteit om een kop koffie of thee te zetten en geen koelkast. We moeten in een bijgebouw onze kamer betrekken. Dat was niet duidelijk aangegeven. Doordat we naar een ander gebouw moesten gaan, hebben we geen gebruik gemaakt van het zwembad. Toch een drempel zo'n ander gebouw.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Voor €300 2 dagen LO. Erg duur. Faciliteiten als sauna stond niet aan if deed het niet.

Een doorloopgang buiten met afdak naar de overige slaapcomplexen wordt gebruikt als rokersplek. Lekker als je op je nuchtere maag als eerst een rookgordijn moet passeren. Kortom waardeloos niemand ervaannhoe smakeloos dat is.

Ontbijt was voor Duitse standaard onder de maat. Weinig keus brood. Geen smeerworst. 2 soorten jam. Roerei met lente ui( moet je maar lekker vinden. Alleen hardgekookte eieren. Jus d orange wat meer naarcwster smaakt.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

verblijf in hotel Haus am Stein

de kussens helemaal plat, geen lekkere stoelen in de kamer en geen waterkoker om even thee of koffie te maken, kamer best kaal!!

het ontbijt was prima, en het avond buffet ook goed en goede service!

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Zeer vriendelijk personeel, goede locatie, uitgebreide keuze...

De bedden waren vreselijk! Wij sliepen met 4 personen op 1 kamer. Boxspring bestond uit 2 verschillende matrassen (zacht en extreem zacht) en er waren 2 losse bedden, die waren zo hard alsof je op een plank ligt.

Zeer vriendelijk personeel, goede locatie, uitgebreide keuze qua eten ('s ochtends en 's avonds), sterke WiFi. De kamers zijn schoon, ruim, heerlijke douche!

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Gewoon een goed hotel voor een paar dagen in Winterberg...

Eten is in buffetvorm en eenvoudig idem voor het ontbijt maar gewoon goed te eten. Wel wat vettig. Bedden wat aan de harde kant maar niet te kort. Kussens een drama. Die kun je het beste van thuis meenemen.

Gewoon een goed hotel voor een paar dagen in Winterberg skiën. Op 5-10 minuten rijden van de parkeerplaatsen. (P3 is een aanrader).

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

Zeer fijn hotel, zeer vriendelijk personeel en heerlijk eten.

Niet gehorig, 10 min rijden naar verschillende skigebieden. Ideaal voor kinderen (kegelbaan, darten, zwembad, En sauna voor de ouders). Zeer vriendelijk personeel! Lekker eten bij ontbijt en buffet. Zeker voor herhaling vatbaar!

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

prettig maar kan beter tegen de achtergrond van de prijs

bedden waren erg hard veel lawaai 's nachts kamer was boven een rokers tunnel waardoor rook ook in de kamer was te ruiken

ontbijt prima en uitgebreid

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Ontbijt was goed, was van alles.

Ons bed was gammel, als je bewoog ging het bed heen en weer en het kraakte, dubbelbed op 1 hout blokje! Ook het bed van een van onze kinderen had het zelfde probleem. Dit vond ik toch wel een groot min punt, heb hierdoor slecht geslapen.

Ontbijt was goed, was van alles. kamer was ruim en een lekker warme douche.

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Ik zou niet meer teruggaan, vindt alles verouderd

Sauna is echt veel te klein voor al die gasten, en zit weggestopt bij zwembad dus heel lawaaierig met al die kinderen die schreeuwen etc Diner buffet is geen prijs/kwaliteit verhouding

Ontbijt prima, bedden zeer goed en ruime kamer

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Prima gezinshotel voor een paar dagen weg

We hadden pech met mede gasten de 1e nacht, lawaai overlast. Bedden liggen ook niet zo lekker

Lokatie is vlak bij skipiste, daar kwamen we voor. Hotel is eenvoudig maar volstaat prima. Buffet voor ontbijt en diner is uitgebreid, ruime keus! Sfeer in hotel is ontspannen

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Ruime kamers

Zeer slechte service van de (met name dag) receptioniste. Niet meedenken voor oplossing om in te kunnen checken bij laat aankomen "Men moet gewoon op tijd komen". Upgrade van 2 naar 3 pers kamer absoluut niet mogelijk, extra kamer geboekt, bij aankomst blijkt 2 pers kamer 3 pers te zijn. Teruggave 1 pers kamer niet mogelijk. Kinderen opgesloten in zwembad, niet gecheckt of sauna ook leeg was.

Ruime kamers

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Heerlijke accomodatie voor gezin met kinderen en het ski gebied niet te druk en te groot, dus ideaal

We zaten in het bijgebouw aan de achterzijde. Op zich fijn en rustig, echter je moet wel door een rokersgedeelte om in het hoofdgebouw te komen. Wij hadden een 4-persoons familie kamer. Geen aparte kinderkamer helaas. De kinderbedden waren enorm hard.

Heerlijk ontbijt en een rustige ligging. Ook het zwembad en de sauna waren een fijne afsluiting van de dag

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Perfect !

Rustig gelegen hotel met zeer uitgebreid ontbijt, voor ieder wat wils. De kamers zijn proper en voorzien van alle nodige faciliteiten. Mits aanvraag voor een latere check-in was dit mogelijk. Behulpzaam en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

twee minpuntjes

Wij hadden een familiekamer met een bedbank als vierde bed. Deze was keihard en sliep beslist niet fijn. De overige bedden waren prima. Het bereik van de Wifi was slecht, alleen bij de receptie was het goed in ons geval.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Een net hotel, schoon, goed ontbijt, maar op een wat afgelegen locatie.

Uitstekend en uitgebreid buffet ontbijt. Het diner was ook in bufferform, met uitgebreide keuzemogelijkheden. Kwalitatief ietwat eenvoudig, maar het kostte dan ook maar € 15,-.

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Prima voor weekend Wintersport

Niet al het persoon is vriendelijk.

We hebben kamer geboekt weekend in feb 2017 met 3 man (leeftijd eind 20) voor wintersport. Ontbijt is goed. Voor 15 euro (ofzo) kun je een goed buffet krijgen; aanrader. Afstand naar piste is prima (ong 10 min met auto). Bedden wel zacht, maar prima. Hotelkamer mooi groot. Badkamer netjes. Parkeerruimte goed. Zwembad en sauna is leuk, maar stel daar niet teveel van voor. Advies: boeken.

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

De ruimen 4 pers kamer groot.

Ontbijt pas vanaf 8 uur. Vloerverwarming op de slaapkamer veelste heet. Alleen in het hoofdgebouw wifi. Andere gebouwen van het hotel geen wifi. Rode wijn was echt niet lekker.

De ruimen 4 pers kamer groot. Ontbijt was super.