Beoordelingen over Hotel Haus am Weinberg Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Oberst-Barrett-Str. 1, 67487 Sankt Martin, Duitsland

#5 van de 7 hotels in Sankt Martin

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Heerlijk hotel. Een aanrader
    • Tweepersoonskamer Kastanie met Uitzicht

De kamers waren superschoon. Vanwege enorm fileleed kwamen wij vele uren later aan dan de bedoeling was. De keuken was eigenlijk al gesloten. Wij hadden onze vertraging tijdens de reis aangekondigd en contact met de receptie gehouden. De ontvangst was hartverwarmend en de keuken was speciaal voor ons open gebleven. We hebben heerlijk gegeten

Rust aan de top van de wijnberg
    • Tweepersoonskamer Kastanie met Uitzicht

Boven op de berg ligt dit prima hotel. Het uitzicht is prachtig en het personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Dat komen we nog s een keer!
    • Eenpersoonskamer Birke

Net hotel en mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Prima ontbijt, nette kamer met balkon met prachtig uitzicht...
    • Tweepersoonskamer Kastanie met Uitzicht

Prima ontbijt, nette kamer met balkon met prachtig uitzicht over de omgeving.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Een ouderwets hotel met stijfkoppige receptie en kamers zonder airco anno 2016
    • Tweepersoonskamer Erle

Bediening, comfort kamer

Uitzicht

• Beoordeeld op: 23 februari 2016

Het uitzicht.

Pas op: men toont foto's van kamers met 2-persoonsbed en geeft bij boeking de keus tussen twee ver uit elkaar losstaande bedden en een 2-persoonsbed, maar de meeste kamers hebben twee ver uit elkaar staande losse bedden die niet te verplaatsen zijn, ieder aan een verschillende wand. Erg ongezellig dus! De foto's van die ongezellige bed-opstelling laten ze niet zien terwijl er wel ruimte is om deze te tonen. Ook als een kamer met 2-persoonsbed niet beschikbaar is wordt de optie wel aangeboden. Dit is dus misleidend op booking.com. We hebben dit al 3x meegemaakt in dit hotel.

Het uitzicht.