Beoordelingen over Hotel Haus Andrea Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Schanzenstrasse 2, Ortsmitte, 59955 Winterberg, Duitsland

#21 van de 51 hotels in Winterberg

Degelijk hotel om enkele dagen te verblijven

De eerste dagen, toen we bijna alleen in het hotel waren, was de wifi nog ok. Toen er nog enkele koppels bijkwamen was de wifi slecht. je moest ook iedere dag terug opnieuw inloggen S'avonds was de receptie niet bemand, je kon dus ook niet meer vragen om sauna aan te zetten

ruime kamers, de kamer voor de kinderen lag rechtover onze kamer. In tegenstelling dan er vermeld staat bij Booking.com was de sauna niet betalend. Je moest juist op voorhand reserveren

Ideaal voor skivakantie in Winterberg, je kan zelfs naar de ski-lift lopen (auto wel gemakkelijker)

De kamer is wat gehorig en de ventilator van de badkamer blijft wat lang nadraaien.

De ontvangst door La Matron is heel erg hartelijk en het hotel is zeer dicht bij een van de ski-liften

Weinig negatiefs te melden op 1 ding na: in de badkamer rook het voortdurend naar sigarettenrook, alsof via de blower die aanging bij verlichting aandoen dit naar binnen kwam.

Kamer klein maar ok en keurig schoon, evenals de badkamer, ontbijt prima, weinig contact met eigenaar maar dat wat er was was prima.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Super verblijf gehad met vriendelijk personeel!

Mijn kamer had helaas een beetje de geur van rook, maar nadat ik dit aangegeven had hebben ze meteen een luchtverfrisser neergezet voor me!

Na het snowboarden een lekkere duik genomen in het zwembad voor mijn spieren! Het ontbijt was ook goed verzorgt en je zit 5 minuten van de piste af en 5 minuten van het dorp! Ideale locatie tegen een goede prijs!

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Piste en centrum op loopafstand. Goede service en ontbijt.
    • Comfort Driepersoonskamer

We hadden de zolderkamer, groot, maar dakramen, geen uitzicht. Geen groot issue, want wij kwamen ook niet voor het uitzicht.

Grote en schone kamer, uitgebreid ontbijt.

Erg vriendelijke mensen.

Muren tussen de kamers zijn ietwat dun. Dus je kan je buren horen (tv). Maar niet super storend.

Erg vriendelijke mensen. Goede service. Heel Huiselijk. Ontbijt was heel goed. Goede douche(!). Ski lift op loop afstand.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Kamers waren goed

In een hotel verwachten we een plek waar we gezellig samen kunne zitten en een drankje bestellen. Hier was een drankenkast en verder alleen de slaapkamer. Laat hotel weg en B&B

Kamers waren goed

De kamer was zeer schoon en netjes ingericht.
    • Suite (2 Volwassenen)

Helaas waren de matrassen wat minder van kwaliteit. Er is ‘s avonds geen gelegenheid gezellig beneden een drankje te nemen. (Wel is er een zithoekje.) Vervelend was het dat we bij aankomst een kwartier buiten hebben gestaan. Een gast heeft ons binnen gelaten. Daarna hebben we nog een half uur gewacht (tot 15:30) tot de gastvrouw achter de receptie verscheen. (De receptie is van 12:30 tot 15:00 gesloten)

De kamer was zeer schoon en netjes ingericht. Ontbijt was prima. Ook het personeel was heel vriendelijk. De ligging van het hotel is prima. Precies tussen centrum en ski-pistes. Het ligt in een rustig gedeelte van Winterberg.

Comfortable

Het zwembad was erg koud. Dat is vervelend als je na een dag skiën lekker in een warm bad wil.

Het ontbijt was super lekker en de kamers waren prima, vriendelijk personeel die veel uitleg gaf!

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Weinig parkeerplaatsen.

Personeel was zeer vriendelijk, de kamer was zeer schoon en ruim. Ontbijt was goed en vrij uitgebreid. Leuk zwembad erbij wat wel aan de kleine kant was. Ligging was uitstekend, 5minuten lopen naar de skilift of naar het centrum van Winterberg.

Wij hebben geweldige dagen gehad, en gaan zeker terug.

Badkamer kon wat groter zijn.

Mooie kamer met balkon, we hadden heerlijk weer en na het wandelen nog even op balkon gezeten. Uitstekend goede bedden, badkamer was wel wat aan de kleine kant. Vriendelijk en attent personeel en geven uitleg over b.v. mooie wandel routes en waar je heerlijk kunt eten.

We hebben genoten.

Prima hotel. Vriendelijk ontvangst, mooie en schone kamer, heerlijke bedden en een goed ontbijt. Het hotel staat in een rustige omgeving niet ver van het centrum. Er is een klein maar mooi zwembad en een sauna. Alles keurig schoon en goed verzorgd.

Hotel in Winterberg

De oudere dame (eigenaresse) heeft er misschien niet zoveel zin meer in. Was erg knorrig en hebben wij geen een keer zien lachen. De jongere vrouw die voor het ontbijt zorgde, was wel erg vriendelijk. Overal op de wereld betere Wifi gehad dan in dit hotel...

Goede kamer lekkere bedden, goede dekbedden. Goed ontbijt

Een hotel met mooie kamers en voldoende uitgebreid ontbijtbuffet
    • Comfort Driepersoonskamer

WC-verfrisser in wc hangen. Na een aantal dagen wordt het wel geurig. Niet zo veel parkeerplaatsen op het domein zelf

De zeer ruime kamer. Een aparte ruimte voor de derde persoon. Mooie en grote badkamer. Veel kastruimte.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Goed verblijfhotel in n rustige omgeving vlak bij het centrum

ik kon geen lift ontdekken. Nog geen bar open bij het zwembad Ook geen avondbar open voor n drankje Er was wel n drankenkast waar je het zo kon pakken en uiteraard nadien betalen heeft misschien te maken met het voorseizoen.

Het ontbijt was erg goed. Zwembad was goed

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

We hebben genoten van de omgeving, veel gefietst en gewandeld.

Geen koffie/thee faciliteiten op kamer en s`avonds ook niet verkrijgbaar. Personeel s`morgens bij ontbijt erg luidruchtig.

Kamer voor twee personen is groot, douche en toilet prima, het bed ligt erg goed. In hotel een zwembad aanwezig, ontbijt is prima.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

In 2 dagen Winterberg en omgeving bekeken en prima geslapen in Haus Andrea.

De ontvangst was zeer matig. De deur was gesloten, we moesten flink zoeken naar een bel en uiteindelijk kwam er een ouder iemand die in eerste instantie niet zo vriendelijk leek. Er werd bij het inchecken weinig uitgelegd en we kregen het mapje met toeristeninformatie en kortingsbonnen pas de volgende dag (jammer als je ergens maar 2 nachtjes bent). Het ontbijt was redelijk, er was voldoende, maar de keuze hield niet over. In Winterberg zelf was in april niet zoveel te beleven. De aktiviteiten op 'Erlebnisberg Kappe' waren helaas, in tegenstelling tot wat ons was verteld, (nog) lang niet allemaal geopend.

Het hotel 'Haus Andrea' ligt op een rustige locatie nabij het centrum van Winterberg. We waren er rond 14.00 uur en mochten al op onze kamer, dat was prettig. De kamer was fijn ruim (kamer 2 begane grond), echter toch minder rustig dan waar we om hadden gevraagd (de gasten die thuiskwamen liepen langs onze ramen). Nu was het rustig in het hotel, dus het gaf geen problemen, maar juist omdat het zo rustig was, had men ons, naar ons idee, ook wel een echt rustige kamer kunnen geven. De kamer/meubilering was gedateerd, maar alles was heel proper. De bedden lagen echt uitstekend! De badkamer was klein maar goed, er waren voldoende handdoeken. Het bescheiden zwembad onder in het hotel was heerlijk. Het stadscentrum is op loopafstand in ongeveer 7 minuten bereikbaar. Fijn dat er parkeerplaatsen rondom het hotel waren (op het eigen hotelterrein). Het ritje in het busje rondom een deel van Winterberg, is leuk om te doen. Over Winterberg uitkijken vanaf de Panoramabrücke (Erlebnisberg Kappe) is zeker de moeite waard.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Het extra bed dat in de kamer bijgezet kon worden voor mijn zoon van 16 was extreem kort en veel te hard. Niet geschikt voor een volwassen persoon of een ouder kind. Verder vinden wij 200 euro voor 1 nachtje met drie personen in 1 kamer qua prijs kwaliteit niet in verhouding. Entree en ontbijtzaal oudbollig....kleine eetzaal waar iedereen tegelijk het ontbijt afneemt (half 9 is ontbijt).

Centraal gelegen. Vlak bij de pistes en centrum. Fijn (twee persoons)bed en heerlijke douche.

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

Locatie was prima, loop af stand van de piste, en loop...

Ontvangst was door mis communicatie slecht, de gastvrij had een brief op gehangen in het Duits, dat ze even weg was en een telefoonnummer daarop gezet. Ter compensatie heeft ze 50procent korting gegeven op de eerste nacht. Personeel spreekt geen/matig Engels, voornamelijk alleen Duits talig

Locatie was prima, loop af stand van de piste, en loop afstand van het centrum, makelijk te vinden en voldoende parkeerruimte, sauna was prima

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Fijn, kleinschalig hotel met keurige, schone faciliteiten.

Internet in de kamer was erg slecht en onbetrouwbaar. Al met al vonden we de prijs aan de hoge kant voor dit hotel.

Fijn, kleinschalig hotel met keurige, schone faciliteiten. Lekker ontbijt 's ochtends en op 5 mins lopen van de piste.

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

aanbeveling waard
    • Comfort Driepersoonskamer

We hadden één zeer slecht matras. De veren waren voelbaar.

We waren voor de wintersport en dan ligt de piste/verhuur met locker op 5 min. Lopen. Naar het centrum was het ook maar 10 min. wandelen.

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

Knorrige oude dame bij ontvangst, Vreemd gordijn in kamer, soort vitrage, geen echt overgordijn.

Schoon, netjes, goed dekbed, zeer goed ontbijt, lekkere douche en dat de verwarming zeer goed te regelen was en ook 's nachts werkte. Rustige ligging. 600m van skilift. Centrum op loopafstand

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Prima dichtbij het centrum en de start van de ATB routes
    • Suite (2 Volwassenen)

WiFi is traag en op een bonnetje per uren ipv de gehele dag. Geen infofolder over ATB. Wel bij het centrum van Winterberg toevallig gevonden.

Schoon, goed ontbijt, mooi ruime kamer en suite.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Grote kamer;
    • Comfort Driepersoonskamer

Wifi op de kamer was slecht. Lukte eigenlijk alleen bij de receptie.

Grote kamer; met apart zitgedeelte. Zwembad beneden is een plus. Vlakbij het centrum van Winterberg en toch rustig.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

het personeel was erg vriendelijk en nam alle tijd, het...

het personeel was erg vriendelijk en nam alle tijd, het ontbijt was erg uitgebreid en ruimschoots voldoende, de kamers waren netjes en goed verzorgd, het hotel ligt net even buiten de dorpskern in een rustige wijk op 5 minuten loop afstand van het centrum, het hotel is echt aan te bevelen

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Aangename accommodatie om er een paar dagen helemaal uit te zijn.

Inloggen WiFi haperde soms. Rokende buren op het balkon naast onze 'rookvrije' kamer.

Ruime, lichte, moderne kamer. Douche met flinke waterstraal. Zwembad en sauna schoon en sfeervol. Uitstekend ontbijt; veelzijdig, afwisselend en smaakvol.

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

Leuk voor een weekendje

Leuk hotel,gelegen iets buiten het centrum(5minuten lopen) nette verzorgde kamer,douche schoon en goed bed,kwam zeiknat aan op de motor maar kleding werd direct te drogen gehangen.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Kamer prima, aan service kan nog veel verbeterd worden

Ontbijt werd niet aangevuld/gecheckt tussendoor. Personeel ongeïnteresseerd en weinig klantvriendelijk/-gericht. Wifi erg onhandig, elke 6 uur nieuw kaartje pakken.

De kamer was schoon met mooi uitzicht, Kamermeisje was aardig. Zwembad was mooi en schoon. Locatie prima. Mooie wandelroutes in de buurt.

Haus AndreJA

Kleine douche

Rustige buurt niet ver van altstadt Zwembad

S avonds geen zit gelegenheid in de loby

S avonds geen zit gelegenheid in de loby

Verzorgd en hygienisch.

Soms wat gehaast personeel en geen waterkoker op de kamer.

Verzorgd en hygienisch. Goede bedden!

ONTBIJT EN KAMER WAS UITSTEKEND.

ONTBIJT EN KAMER WAS UITSTEKEND.

Op loopafstand van de lift
    • Suite (2 Volwassenen)

Op loopafstand van de lift Lekker ontbijt

Prima accommodatie, alles netjes en schoon.
    • Suite (2 Volwassenen)

Nette en schone kamer. Prima badkamer. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Het ontbijt was super en de kamers werden elke dag goed schoongemaakt en bedden opgemaakt. Super

Eenvoudig, doch goed.

Eenvoudig, doch goed. Locatie redelijk dicht bij skipiste en centrum. Netjes en schoon, maar iets aan de hoge prijs.

Er is geen bar aan

Er is geen bar aan

De kamer was ruim en schoon.

Jammer dat je op de kamer geen koffie en thee kon zetten!

De kamer was ruim en schoon.

voor herhaling vatbaar

Goed ontbijt, vriendelijke mensen, behulpzaam

De korte loopafstand tot zowel de piste als het centrum.

Ontbijt maar pas om 830

Ontbijt maar pas om 830

Voldeed helemaal aan de verwachting.
    • Comfort Driepersoonskamer

Voldeed helemaal aan de verwachting. 500 meter lopen naar de skilift en skidepot.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Dat de WiFi maar beperkt beschikbaar is

Dat de WiFi maar beperkt beschikbaar is

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Mooie kamer.

Mooie kamer. De locatie is prima. Het ontbijt is top. Zwembad lijkt op foto groter

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Locatie vlakbij de piste.
    • Suite (2 Volwassenen)

Locatie vlakbij de piste.

Kamer waren goed schoon

Kamer waren goed schoon

Alles was netjes

Mooie kamer . Heerlijke bedden . Appart zitje . Mooie badkamer .

Geweldig een aanrader

Super lekker ontbijt en heel vriendelijke mensen

Ze verstonden geen Engels

Ze verstonden geen Engels

Centrale ligging, heerlijk ontbijt en flexibele en makkelijk in communicatie.
    • Comfort Driepersoonskamer

Flexibele aankomst tijd, communicatie met de eigenaar. Snelle antwoorden van de eigenaar.

Locatie prima voor allerlei uitstapjes, met centrum op loopafstand.

Geen bar Bedden erg hard!

Ruimte kamer

Goed maar ga niet terug

Gastvrouw had enthousiaster mogen zijn

Alles was heel netjes, prettige kamer met balkon

Prima vakantie gehad!

Ontbijt was eenvoudig beperkte keuze in broodjes en belegsoorten

Kamers prima, keurig en zeer schoon! Vriendelijk en zeer behulpzame eigenaars

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Het ontbijt was heerlijk en de kamer lekker ruim. Leuk zwembad en heerlijke sauna

De netheid.

De netheid.

Het hotel maakte de reis wel kompleet
    • Suite (2 Volwassenen)

Er was niets wat tegen viel.

Het ontbijt was uitstekend. Kamer was zeer ruim en van alle gemakken voorzien

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

Top hotel!

Een geweldige kamer en een heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Prettig, comfortabel verblijf

Het weer😉

Heel uitgebreid en prima ontbijt. Ruime kamer Zeer schoon!

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Een fijn weekend beleefd.

Koffers in het hotel laten na uit checken kon niet en omkleden in de namiddag ook niet.

Het ontbijt!!

Duur maar wel ok

Duur voor wat je er voor krijgt. M.i. Te duur

Sauna en ontbijt

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

Gastvrij
    • Comfort Driepersoonskamer

Geen WiFi. Comfort kamer is geen gesplitste ruimte zoals foto's doen vermoeden en heeft geen balcon.

Gastvrij

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Kleinschalig met goede service en klantgericht

Ook de vork graag aan tafel en niet zelf uit een mandje halen bij het ontbijt.

Kleinschalig met goede service en klantgericht

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Goede ligging tov de skipistes en het centrum

Ontbijt pas om 8u30

Ligging tov skipistes

Heel goed ontbijt , en lekker bed en heel schoon

Wifi in de kamer was minder

Heel goed ontbijt , en lekker bed en heel schoon

Schoon en mooie locatie
    • Comfort Driepersoonskamer

Geen WiFi op de kamer en beneden was de WiFi matig. en we moesten steeds opnieuw inloggen met codes, erg onhandig.

Hygiene en ontbijt

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Perfect

Kamer

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Goed ontbijt, fijn dat er een sauna en zwembad is, goeie...

Goed ontbijt, fijn dat er een sauna en zwembad is, goeie ligging tov de piste en het dorp (beide op loopafstand),

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Goede locatie tov het dorp en de pistes
    • Comfort Driepersoonskamer

Vriendelijkheid, soms wel soms niet.. Kan door de drukte komen

Goede locatie tov het dorp en de pistes

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Perfect verblijf in Winterberg

Het comfort van de bedden.

Het ontbijt was heerlijk. De locatie uitstekend. En de ruime kamer was heel erg prettig.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Weekend skiën

Het is even lopen naar de piste, maar dat wisten we vooraf!

Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Prima voor een paar dagen

WiFi

De ligging was perfect tov centrum en pistes

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Kamer en locatie top!

Algemene faciliteiten, zoals beschikbaarheid personeel, een bar, kinderhoekje,...

Locatie en de kamer

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Het was super.

De broodjes vond ik niet zo lekker het waren afgebakken.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Personeel

Uitzicht

Personeel

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Ook tijdens de zomer is er voor jong en oud voldoende te doen in Winterberg.

Helemaal niets. Alles was goed.

Goed verzorgd ontbijt, keurige kamers. Uitstekende ligging t.o.v. centrum, ski-gebied en wandelroutes.