Beoordelingen over Haus Hirschfelder Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Hindenburgstraße 23, 38709 Wildemann, Duitsland

#6 van de 10 hotels in Wildemann

9,7

9,7

Gastvrij, schoon en een heerlijk
    • Basket Kamer

Het is een ouder huis en dus wat gehorig, hoewel de gasten na 22.00 uur zeker stil waren.

Claudia en Peter zijn super vriendelijke, enthousiaste en vriendelijke mensen. Ze gaven goede tips over de restaurants in het dorp, de bezienswaardigheden in de omgeving, we kregen een kaart met mooie motorroutes en we mochten onze motoren in een van de garages stallen. Het ontbijt was fantastisch, veel keus en alles vers. Onze kamer was niet zo groot, maar we hadden alles wat we nodig hadden en het hotel en de kamer waren zeer schoon.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Een super leuke en gezellige week gehad.
    • Kamer met uitzicht op de bergen

niets op aan te merken.

Het ontbijt was geweldig, ruim voldoende, Gastvrouw is een super gezellige vrouw. Gaf ons tips voor de omgeving wat je al kunt doen. Het was een zeer leuke kamer en zijn gastvrij ontvangen. Komen er zeker nog een keer terug.

Wij voelde ons welkom!!
    • Basket Kamer

Er hing in het hele complex een nogal muffe geur maar ondanks dat een prima verblijf.

Erg gastvrij en vriendelijk, goed verzorgd ontbijt, alles was netjes.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Prima wandelomgeving
    • Basket Kamer

Makkelijk te vinden locatie, werden buiten al welkom geheten, snel inchecken, vriendelijke mensen, alles in kerstsfeer, grote boom buiten, lekker ontbijt, doen we vast nog eens. We sliepen in Corb 4 (rieten mand)

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Goed gastheerschap en informatieverstrekking.
    • Kamer met uitzicht op de bergen

Matige staat van onderhoud (exterieur). Gedateerde aankleding (interieur).

Goed gastheerschap en informatieverstrekking. Schone en ruime kamer. Uitstekend ontbijt, met veel keuze.

• Beoordeeld op: 13 mei 2016

Gastvrij onthaal, vriendelijke mensen.

De omschrijving "kamer met bergzicht" moet je wel met een korreltje zout nemen.

Gastvrij onthaal, vriendelijke mensen. Uitstekend ontbijt en leuke tips over de omgeving gekregen. De prijs/kwaliteit verhouding is gewoon goed.