Beoordelingen over Landhotel Ridder

Versmolder Str. 1, 49196 Bad Laer, Duitsland

#8 van de 10 hotels in Bad Laer

Niet aan te raden.

Er werd alleen Duits gesproken. De toegewezen kamer leek totaal niet op de foto's en was erg somber. Geen geluidsisolatie.

Ontbijt was prima. Het hotel zag er schoon uit, binnen en buiten.

Niet gastvrij en weinig aantrekkelijke omgeving.

De hond mocht niet mee bij het ontbijt (waarschijnlijk dus ook nergens anders bij maar waren wij niet van plan) dit was ons niet medegedeeld van te voren maar pas op het moment dat wij wilde ontbijten. Bij het boeken zoeken wij op honden die welkom zijn. Bij het vertrek de andere ochtend werd ons medegedeeld dat ze nu een aparte ruimte voor ons hadden waar we wel met de hond mochten ontbijten. Wanneer zij dit eerder hadden medegedeeld was het nog goed over gekomen. De ontvangst was ook al niet heel hartelijk, er werd ons niets gezegd behalve waar onze kamer was, en dat ook pas nadat wij dit hadden gevraagd. De badkamer is zo klein dat wij ons overal tegen aanstoten terwijl wij niet groot zijn (1.65m en 1.70m) Er waren slechts 2 stopcontacten beschikbaar op de kamer. Het gehele gebied biedt erg weinig en is verpauperd.

De bedden waren goed Het enige lichtpuntje van Bad Laer is het Restaurant De Lindenhof waar we heerlijk hebben gegeten en ook onze hond welkom was! Vriendelijke bediening!! Heerlijke wijn ook!

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Over het algemeen een goed verblijf, ligt in een rustige landelijke omgeving.

Omdat mijn echtgenote minder valide is was de doucheruimte aan de kleine kant. Overigens vriendelijk, behulpzaam personeel. Let op dat Booking.com BV tijdig de door ons betaalde rekening aan het hotel voldoet, zodat wij bij het afrekenen niet in een vervelende situatie worden gebracht!!

Het ontbijt was zeer goed. Eveneens het avondeten was goed verzorgd en lekker. Een ruime kamer met goede opbergruimte.

Geschikt voor fiets- en wandelvrienden

Geen föhn in de badkamer. De heer Ridder blonk niet uit in toeschietelijkheid tijdens check in. Centrum van Bad Laer redelijk ver weg.

Hotel is heerlijk rustig gelegen in een landelijke omgeving. Ruime kamer met een mooie en schone badkamer.

• Beoordeeld op: 28 november 2016

prima plek, zeker geschikt om nog eens terug te gaan.

niet echt belangrijk voor ons: er is geen lift, wel 3 etages. er is geen koelkast op de kamer. er is geen nederlandse tv te ontvangen

ontbijt en diner uitstekend, prima parkeren, goed gesitueerd, goede kamerverwarming, zeer vriendelijke medewerkers en goede sfeer, in de bar zelfbediening op eerlijkheids verwachting, ruime kamer, badkamer ok, prijs/kwaliteit prima. alles zeer schoon, in de winter groot balkon zeer geschikt als koelkast!, mooi binnen zwembad.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Gastvrij, ontspannen maar gedateerd

Gedateerd

Heerlijk hotel van ouder erg vriendelijk en gastvrij echtpaar. Hotel is ouderwets maar zeker niet versleten. Lekker ontspannen in zwembad en sauna en 's morgens een heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Het waren zeer rustgevende dagen, in een mooie omgeving

Er viel ons niets tegen

Goed rijkelijk ontbijt en ook de warme maaltijden waren van zeer goede kwaliteit, en in verhouding zeer voordelig. Je had geen keus in wat je wilde eten, maar dat vind ook logisch, zeker voor die prijs. We hebben dus ook elke avond tijdens ons verblijf in het pension gegeten.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Teutoburger Woud uitgekozen om zijn rust, golfbanen en interessante steden

Hele ouderwetse TV met slecht beeld. Kleine badkamer.

Kamer met balkon, vooral prettig in deze rustige omgeving. Steden als Bielefeld en Osnabrück dichtbij. Golfbanen op korte afstand. Prima ontbijt. Zwembad, dat altijd open is.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Duitse degelijkheid

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

het was gezellig

kamers worden wel oud

lieve mensen

Een gemoedelijk en goedkoop hotel, met uitstekende faciliteiten (zwembad en sauna).

Op een van de kamers rook het toilet niet geheel schoon. Ook in het zwembad hing een wat muffe lucht (geen chloor).

Prima ontbijt, goede prijs.

Oerdegelijk verblijf, vriendelijke mensen

grote kamer

Vriendelijke ontvangst.

Gedateerde kamers en meubilair, was wel netjes. Pinbetaling was niet mogelijk wegens langdurige storing.

Vriendelijke ontvangst.

Heerlijke vakantie

Zeer vriendelijke gastvrije eigenaren. Heerlijk ontbijt fijn zwembadje rust en ruimte. Perfect wandelgebied.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Heerlijke sauna!

Heerlijke sauna!

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Originele plek

Echt vintage locatie. Vooral ouderen maar dat was leuk. Enorme ruime kamers. Wellness aanrader!

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Gemoedelijke en familiale sfeer

Vriendelijke uitbaters Uitgebreid lekker ontbijt Sauna en zwembad

• Beoordeeld op: 18 juni 2015

Haus Ridder ligt heerlijk rustig gelegen.

Haus Ridder ligt heerlijk rustig gelegen. Prima plek om even te ontstressen. Aankleding van pension is het beste te omschrijven als oer-dergelijk Duits. Dus verwacht geen hippe stijl en kekke kleurstijlen. Alles is keurig onderhouden en zwembad in de kelder is ronduit fantastisch. De heer en mevrouw Ridder zijn de vriendelijkheid zelf! Niets is te veel gevraagd! Kan menig 4* hut een voorbeeld aan nemen. Wir kommen bald wieder!

• Beoordeeld op: 31 december 2015

Fijn rustig hotel bij Bad Laer, goed ontbijt, gastvrij en...

niet veel

Fijn rustig hotel bij Bad Laer, goed ontbijt, gastvrij en zwembad