Beoordelingen over Hotel Haus Schons Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

von-Boch-Liebig-Str. 1, 66693 Mettlach, Duitsland

#4 van de 10 hotels in Mettlach

vriendelijk, klein hotel met ook mooie kamers en goed ontbijt aan zeer drukke straat en brug

Daar u van mij een eerlijke beoordeling verwacht, moet ik het volgende toch noemen: de kamers aan de straatkant zijn klein en ouderwets. Ongelooflijk veel lawaai, zelfs met gesloten jaloezieën en venster, vanwege de erg drukke straat direct aan de brug. Op geen van de kamers minibar of airco en geen restaurant. Voor de betaalde prijs van ver over de 100 euro per nacht zijn de faciliteiten, de ligging en het afschuwelijke stadje zelf veel te hoog. Wifi zeer matig. De foto van het hotel op de site is toch bedrieglijk, daar de drukke straat direct aan de brug en het aan de rivierzijde gelegen chinees restaurant, dat dezelfde ingang heeft als het hotel, niet getoond of genoemd worden.

we hadden de eerste nacht een zeer ouderwetse kamer aan de straat, die direct aan de brug lag en waar de hele dag al het verkeer uit de hele regio overheen denderde, waardoor het niet mogelijk was te slapen van de herrie. De 2e nacht hebben we een mooie en grotere luxere kamer gekregen. 's Morgens een gezellig en goed ontbijt op het kleine terras aan de achterkant. Bij ons vertrek kregen we een flesje wijn ter compensatie. De vriendelijkheid van de hoteleigenaresse en het personeel mag best genoemd worden!

• Comfort Tweepersoonskamer met Badkamer

Langs een drukke weg

We kregen een uitstekend ontbijt, veel uitleg over de gevraagde wandeling en we beschikten over een mooie badkamer met alles erop en eraan.

Een dikke 9 op 10 ,bijna 10 op 10 .

Het eerste ontbijt om 8,45h op Woensdag,deze mevrouw van dienst had zeker haar dagje niet,brood en roerei waren niet aangevuld,bij vraag naar bruin brood was er niet meer evenals het roerei,je moest nemen wat er nog was. Het volgende ontbijt op Donderdag zelfde uur was echt top met alles er op en er aan,en wat een verschil van de vorige dag,dit keer was het een heel verschil en een vriendelijke dame van dienst. Wij hebben het ook gemeld aan deze dame van de gebeurtenis daags voordien,en hebben haar excuses aanvaard.

Alles was er echt in orde en er valt niets negatief aan te merken ,pracht van een kamer en wat een luxe ,badkamer om er van te genieten en vooral de kleine attenties van zeepjes en deo,schoensmeer ,zakdoekjes,handcreme,naaigerief,je hebt er alles tot zelfs tandpasta, alles heel netjes,er was ook een hoofdkussen bar aanwezig om zelf uw kussen die bij u past uit te kiezen, en dit hadden wij te laat ontdekt. Leuke wandel en fietspaden naast de locatie,wagenvrij. Het verwelkomst bordje bij het ontbijt Deze locatie van dit hotel is zeker vatbaar voor herhaling. Proficiat aan Mevr Schons en medewerkers.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

We hadden kamer 7: in de zevende hemel.

Er is helaas geen lift in het hotel en de trap naar de eerste etage kraakte nogal.

We hadden kamer 7: in de zevende hemel. Elke kamer heeft een ander thema. Hoe de andere kamers zijn kan ik niet beoordelen, de onze was modern en mooi ingericht. Er is naast het hotel een Chinees restaurant, echter wel een beetje op z'n Duits.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

het adres bij jullie was niet het juiste

het adres bij jullie was niet het juiste

Ontbijt goed,lekker bed en personeel heel vriendelijk.

Ontbijt goed,lekker bed en personeel heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 26 april 2016

Alle extra verzorgende zaken voor na fietsen of wandelen.

Als wat moet zeggen, maar dan moet ver zoeken, de krakende trap.

Alle extra verzorgende zaken voor na fietsen of wandelen. Geweldig mooie en ruime badkamer.

• Beoordeeld op: 20 april 2016

kamer was nieuw.

geen lift aanwezig wat lastig was omdat mijn vrouw loop beperking heeft. geen wifi omdat bij de renovatie het modem defect was gegaan. werd meteen actie op ondernomen

kamer was nieuw. ontbijt perfect genoeg keus en hoeveelheid. groot ruim bed behulpzaam personeel uitstekende ligging ruime badkamer met alle faciliteiten

• Beoordeeld op: 8 september 2015

Zeer gastvrije en vriendelijke service, prima wifi-bereik...

Bij drukte moet de auto iets verderop (loopafstand) geparkeerd worden.

Zeer gastvrije en vriendelijke service, prima wifi-bereik (gratis), uitgebreid ontbijtbuffet waarin standaard glutenvrij, prachtige complete en schone badkamer met oog voor detail (bijv mandje met damesbenodigdheden, goede föhn, geurstokjes, etc.), bedden niet te hard en niet te zacht, extra toebehoren in kast (paraplu, yogamatje, extra kussen en deken), koffie en thee met waterkoker op de kamer!

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

De vriendelijkheid van het personeel, beschikbaarheid, het...

Twee kleine dingen 1/ De pan voor de verse omelet wordt te warm waardoor de lekkere eieren door blijven koken en snel heel droog worden. 2/ Het fruit moet verser; watermeloen was ver over zijn versheid

De vriendelijkheid van het personeel, beschikbaarheid, het grote ontbijtbuffet (behalve twee elders genoemde punten), enorm oog voor detail van de eigenares en het personeel - elke tafel heeft een bordje met een welkom bericht en naam van de gast - een persoonlijk briefje op het bed om het gebruik van de TV etc uit te leggen, lekkere chocolade's, koffie en thee op de kamer, de luxe kamers, het zalige bed, goed onderhouden kamers, bad etc...- de omgeving, de info over de activiteiten in de buurt...

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

de aandacht voor de kleine dingen in de kamer

jammer dat er geen airco was.

de aandacht voor de kleine dingen in de kamer zoals :oordopjes,wattenstaafjes,gekoelde dranken en zeer propere kamers,gesloten fiets/motorparking

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

Mooie ruime kamer, prima ontbijt, vriendelijk personeel en...

Mooie ruime kamer, prima ontbijt, vriendelijk personeel en een garage voor de motor.

• Beoordeeld op: 9 januari 2016

prachtige badkamer!

prachtige badkamer! Uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 17 oktober 2015

Outlet Villeroy en Boch

Dat er bij de boeking geen vermelding was van het feit dat het een waterbed betreft

Outlet Villeroy en Boch

• Beoordeeld op: 6 september 2015

Zeer vriendelijke personeel met oog voor detail.

Zeer vriendelijke personeel met oog voor detail. Goed ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Zeer nette vernieuwde badkamer.

Verouderde kamers, meubilair. Oude te zachte matrassen.

Zeer nette vernieuwde badkamer.

• Beoordeeld op: 14 juni 2015

Ontbijt en een mooie vernieuwde badkamer.

Waterbed is iets wat je gewoon moet zijn. Eerste nacht niet gied erop geslapen.

Ontbijt en een mooie vernieuwde badkamer.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Haus Schons