Beoordelingen over Haus Viol

Schwimmbadstr. 28, 83242 Reit im Winkl, Duitsland

#29 van de 33 B&B's en herbergen in Reit im Winkl

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Prima verblijf voor de prijs!

De douchekraan was al versleten voor onze aankomst. Bij gebruik van de douche brak de knop van de douchekraan af. Door deze tijdig te vervangen was dit niet gebeurd. Dit zag men echt wel aankomen. De gehele kraan werd wel al de volgende dag in zijn geheel vervangen waardoor er ook meer water door de douchekop kwam. Verder miste ik de gastvrouw of gastheer tijdens het ontbijt. Het ontbijt stond wel klaar, maar er kwam niemand vragen of alles naar wens was of kijken om iets aan te vullen. Wij kregen standaard witte harde broodjes (stonden op onze tafel) terwijl er op een andere tafel bruine broodjes stonden. Waarom weet ik niet, aan ons is in ieder geval niet gevraagd waar onze voorkeur naar uit ging. U raadt het al, wij hadden ook liever bruine broodjes. Verder goed ontbijt, miste alleen een eitje, stukje tomaat en komkommer. Als dit er was geweest was het helemaal compleet geweest.

Prima locatie dicht bij het centrum van Reit im Winkl.

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

prima pension voor een paar dagen.

rustig gelegen naast het centrum. Uitgebreid ontbijt en vriendelijke gastheer. Er wordt regelmatig muziek in het kurpark gegeven in klederdracht. Er zijn twee zwembaden vlakbij, gratis voor gasten met gastekaart.

Het verblijf was matig maar voor de prijs redelijk.

Het ontbijt had beter gekund, de schoonmaak van het appartement, het verkrijgen van schone handdoeken.

Der ligging, dichtbij het centrum.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Fijne huiselijke sfeer in een top omgeving in de Duitse Alpen.

ontbijt, comfort bedden, vriendelijke mensen en fantastische omgeving. Voldoende restaurants in het dorp. Fijne excursies gemaakt.

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

Lekker ontbijt.