Beoordelingen over Haus zum Sternen

Hauptstraße 60, 78628 Rottweil, Duitsland

#5 van de 10 hotels in Rottweil

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Een bijzonder hotel, met een bijzonder uitzicht en een bijzondere ervaring!

Het algehele comfort. Verder is er geen lift en je moet een aantal trappen op. Iets om rekening mee te houden. Het ontbijt voldoet (lekker verse boodjes), maar vind ik wel wat summier.

Zeer hoge score qua autenticiteit (het is net alsof je bij je oude tante uit logeren bent) icm een prachtig uitzicht over het dal. Prima centrale ligging ook. Lieve & zeer persoonlijke bediening / behandeling!! Maar qua comfort laat het te wensen over. Nu past een moderne badkamer wellicht niet in zo'n heel oud hotel als dit, maar het is wel een gegeven.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Geslaagd verblijf en een aanrader voor eenieder die houdt van een hotel met authenticiteit.

Gezellig en uitstekend hotel voor wie houdt van karakter en historie en gelegen in het oude stadsdeel. Het gebouw uit 1286 is prachtig gerestaureerd en elke kamer straalt een eigen karakter uit. Het personeel is uiterst vriendelijk en het ontbijt is lekker. Elke kamer beschikt over gratis wifi, flatscreen tv en radio. De kamers zijn heel netjes.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Lekkere bedden, inrichting van de kamer, mooi uitzicht...

We hadden een kamer aan de achterkant: zondagnacht geen treinen gehoord, maandagnacht minder goed geslapen vanwege het lawaai van de treinen

Lekkere bedden, inrichting van de kamer, mooi uitzicht vanaf het balkonnetje

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Geweldig verblijf, leuke stad en prachtige omgeving

leuke bestemming een aanrader

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Geweldig verblijf, leuke stad en prachtige omgeving

Geweldige locatie, vriendelijk personeel, lekkere ontbijt tafel

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Mooie oude uitstraling

Mooie oude uitstraling

• Beoordeeld op: 26 februari 2016

Kamers zijn fraai ingericht.

Geheel niets.

Kamers zijn fraai ingericht. Bij de boeking waren wij al enthousiast. Maar nog meer toen we de kamers zagen. We waren met 9 volwassenen, waaronder 2 kinderen van 4 en 5 jaar. De kamer met hemelbed was zeer groot. Zeer authentieke inrichting. We bevelen het iedereen aan. Het ontbijt was goed en toereikend en keurig verzorgd door eigenaresse, Frau Julia Ehrenberger. Leuk detail was dat zij mij vroeg wie in ons gezelschap de familienaam Baumeister heeft. Ik gaf aan dat mijn naam Baumeister is. De vrienselijke eigenaresse vertelde mij dat toevalligerwijze haar oma ook Baumeister heet.

• Beoordeeld op: 8 juni 2015

Alles zeer goed verzorgd