Beoordelingen over Haus Enteresan

Frankenwerft 13, Altstadt-Nord, 50667 Keulen, Duitsland

#100 van de 194 vakantiewoningen in Keulen

6,0
    Het lijkt erop dat deze accommodatie door het jaar verhuurt...

Het lijkt erop dat deze accommodatie door het jaar verhuurt wordt als studentenkamers en tijdens de zomer als hotel. Prima gelegen in centrum, maar verwacht er niet te veel van. Wel schoon, maar een beetje bij elkaar geraapte inboedel. Prima voor 1 nachtje als je niet op luxe gesteld bent.

Geweldige locatie in de oude stad!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Iedereen was heel vriendelijk en gastvrij, het was een fijn welkom! We bleven maar 1 nachtje, maar alles was perfect, volgende keer blijven we langer. De locatie is perfect, alles is op loopafstand en we hadden een mooi uitzicht over de Rijn. Op de dag van ons vertrek hebben ze voor ons vervoer naar de luchthaven geregeld, een eigen auto precies voor de deur, terwijl daar eigenlijk geen auto's mogen komen, dat was super lief van ze want we hadden veel bagage omdat we op doorreis waren. Kortom zeker een aanrader!

Prima uitvalsbasis voor stedentrip

Ondanks de mobiele airco erg warm op de kamer. Het was net als buiten ook binnen 30 graden. De ramen in de nacht openzetten was zeker een optie, ware het niet dat er tot diep in de nacht veel vertier in de omgeving was van o.a.beschonken toeristen. Om te kunnen slapen hebben we de ramen toch maar gesloten.

De locatie en het fantastische uitzicht. Goed bereikbaar met de auto. Meerdere parkeergarages in nabije omgeving.

Vriendelijk personeel, wij waren op de fiets en kregen het...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Vriendelijk personeel, wij waren op de fiets en kregen het appartement zodat ook de fietsen binnen geplaatst konden worden. Top. Ontbijt prima, ze doen hun best er iets moois van te maken. Je kunt het niet vergelijken met ontbijtbuffetten in grotere hotels. Dit ontbijt had ook zijn charme.

OK voor een weekendje feesten of stappen.

De inrichting van beide kamers was gedateerd maar schoon De badkamer op de top verdieping had helaas wel elke dag een nare geur. Ook was in deze badkamer het warmwater niet goed af te stellen waardoor je of onder een te hete of onder een te koude douche stond.

Prachtige locatie direct in het oude centrum aan de Rijn. Onze kamers had direct uitzicht op de rivier en bruggen. We hadden een "upgrade" gekregen voor 1 kamer die origineel stadszicht had. Erg netjes!

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

de locatie is fantastisch, het appartement schattig, maar...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

er hing een briefje dat de eigenaar over 15 minuten terug zou zijn, na 15 mn hebben we hem gebeld, en kregen instructies om de deur te openen. een van de traptreden was kapot, en de elektriciteit [lampen] en wifi lieten het regelmatig afweten.

de locatie is fantastisch, het appartement schattig, maar klein.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Grote kamer
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Er stonden 2 bedden in, 2 eetkamer stoelen geen tafel en TV deed het niet, gordijnen waren niet dicht te krijgen heb ik maar met paperclip aan mekaar gemaakt. Gelukkig was het maar voor één nacht.

Grote kamer

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Leuke stad, het hotel kan beter maar is niet duur
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

De afwerking van het hele gebouw. Het gebouw is oud en niet goed onderhouden. Het toilet staat niet vast op de 2e etage, matrassen zijn doorgelegen. Een heel smal bedje op een redelijk grote kamer. Alle meubels zijn een bij elkaar geraapt. De tv is erg klein in een grote ruimte.

Super simpel, niks speciaals

Correcte prijs/kwaliteit
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Gordijnen zijn veel te dun, laten al het licht door

Leuke locatie aan de Rijn, vriendelijk personeel, upgrade gekregen naar een kamer met zicht op de Rijn. Leuke restaurantjes in de buurt, Dom op slechts 10 minuutjes wandelen.

Prima verblijf centraal gelegen met parkeergelegenheid vlakbij en goede prijs/kwaliteitverhouding

Familiekamer bestond uit 2-persoonsbed en slaap/bedbank. Dat laatste was wat minder. Hotelkamer wat gedateerd, maar wel compleet ingericht. Kluisje in kast was erg klein; past geen tablet in.

Gunstig gelegen hotel. Goed aan te reizen en in de Altstad. Parkeren in P-garage op ruim 100 meter afstand. We kwamen laat op de avond aan. hadden dat aangegeven en moesten half uur voor aankomst even bellen. En werden keurig welkom geheten.

Leuk kleinschalig hotel op een prachtige locatie.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Er viel eigenlijk niks tegen, maar het is goed om in je achterhoofd te houden dat het geen standaard hotel is. Het is een monumentaal gebouw, dus wat ouder, en erg kleinschalig. Wij vonden dit juist erg gezellig, maar verwacht dus geen standaard saaie hotelkamer.

Een prachtige locatie, met direct uitzicht over de Rijn. De eigenaar was ontzettend vriendelijk. Het hotel zelf is kleinschalig, maar erg gezellig. We kregen de bovenste kamer met uitzicht over de Rijn. Inchecken is in de pizzeria onder het hotel, maar dat wisten we gelukkig uit andere reviews. De eigenaar stond ons al op te wachten. Voor het ontbijt zijn we het centrum ingelopen, want daar ben je zo vanaf het hotel. Ontbijt is ook beschikbaar bij het hotel zelf.

Gelukkig was het heel mooi weer zodat we noet lang op de kamer moesten verblijven.

Heel veel lawaai tot 4u in de morgen van uitgaande jongeren. De kamer was niets waard. De donskussens stonken. Wel propere handdoeken. Ramen konden s nachts niet open door lawaai en geen vliegenraam. Zeer verouderde accomodatie.

De ligging met uitzicht op de rijn en dicht bij goede restaurantjes.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

De ligging is erg goed, aan de rivier en zeer dichtbij de...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

De ligging is erg goed, aan de rivier en zeer dichtbij de Dom. Redelijk uitgebreid ontbijt: kaiserbroodje met kaas, salami, geitenkaas, olijven en wat smeersels. Chocolade croissantjes en daarnaast koffie/thee en jus d'orange.

Top locatie!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Kamer iets gedateerd, maar prima prijs kwaliteitsverhouding

Ligging was top! Vriendelijke medewerkers. Bij aankomst gratis upgrade gekregen naar grotere kamer met uitzicht op de Rijn.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

De locatie aan de Rijn is voortreffelijk en de ligging is...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

De kamer is qua grootte ok, badkamer super klein en niet meer van deze tijd, trap naar boven erg smal maar ja, het huis is ook zelf smal. Het interieur is karig en het bed gewoon slecht! Voor 1 nacht te doen, maar meer ook niet Verschillende lampen in de kamer deden het niet en het was warm en de ventilator kun je maar vcoor max 2 uur instellen, - in de nacht niet handig!

De locatie aan de Rijn is voortreffelijk en de ligging is ook zeer centraal. De hotelmanager had onze kamer een upgrade gegeven naar kamer met dakterras en dat is heeeel vriendelijk. De ontvangst was ook ronduit vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Ruime kamer boven de pizzeria.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Je moet geen luxe verwachten en twee weken verblijven, maar voor een nachtje krijg je veel waar voor je geld.

Ruime kamer boven de pizzeria. Locatie is geweldig, zit direct aan de rijn bij het uitgaansgebied.

Kan net aan de backpackers eisen voldoen.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Ik snap niet dat dit soort locaties bij jullie op de site nog staan. We hebben t beste van t weekend gemaakt maar dit was geen hotel of appartementje.

Alleen de locatie.

Geweldige service op een geweldige locatie.

Het personeel was altijd vrolijk en gastvrij.

Een unieke ervaring met de juiste prijs-kwaliteit verhouding
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

De bedden vielen tegen. Gekke afmetingen, waardoor het hotel meer iets weg had van een Airbnb dan een hotel.

De ligging van onze kamer was uitstekend

Prachtige lokatie, met uitzicht op de Rijn.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Prachtige lokatie, met uitzicht op de Rijn. Kamer ruim, maar geen luxe. Prijs/kwaliteit goed

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

zeer basic

ligging

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Parkeren in parkeergarage, niet duur €16 voor 23 uur parkeren

Goede prijs kwaliteit verhouding. In hartje Keulen. Kamer met uitzicht op het water.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Slechte bedden goed ontbijt.

Beroerde bedden en midden in de stad, dus erg luidruchtig.

Goed en simpel ontbijt.

Ondermaats voor de prijs (239 euro)

De geur van riolering wanneer je binnenkomt, de verwarming van de badkamer die stuk was, de verpakte goedkope chocoladebroodjes

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

het ontbijt was erg eenvoudig

de zeer goede bedden en de ruime kamer,

ligging

Mooie locatie. Niet te hoge eisen stellen aan de accommodatie

Beetje gedateerd

Prima locatie bij de rivier en het stadscentrum

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Goed voor 1 keer!

Het appartement & het ontbijt!

De ligging!

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Niet alle lichten deden het en er was geen gratis parkeren

Goed opgevangen, goed ontbijt, prima als je niet teveel op de kamer bent.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Het was een simpele appartement maar alles was aanwezig.

Er was geen eettafel aanwezig die had er best nog in gekund.

Het was een simpele appartement maar alles was aanwezig. De locatie is top.

• Beoordeeld op: 10 december 2016

redelijk goed

De trappen op

De prijs

• Beoordeeld op: 25 februari 2016

Dat het in het centrum ligt

We werden 2 straten verderop in een flat onder gebracht dat was een soort appartement wat ervoor zag als klas lokaal met daarin een keuken waar in de koelkast nog etensresten lagen. Er stond een 2 persoonsbedden en nog een rond bed. Verder paar stoelen die daar neergezet waren alsof dit een opslag was. De badkamer was redelijk schoon maar de rubbers waren zwart in de douche en de schuifdeuren van de douche waren kapot. Toen we boekten zeggen weer dat het een super aanbieding was van 200,- voor 61,-.Maar zelfs die 61,- was teveel. Maar die 200,- is echt nooit nooit waard! Er zat ontbijt bij, die moesten we nuttigen in een afhaal pizzeria daar moesten we ook inchecken. Het is dat het voor 1 nacht was maar dit kan echt niet verkocht worden bij jullie op de site.

Dat het in het centrum ligt

• Beoordeeld op: 2 februari 2016

Extreem duur voor wat het te bieden heeft. OK het was tijdens de beurs periode in Keulen maar 199 euro voor een kamer van dat niveau is over de top

• Beoordeeld op: 10 januari 2016

Prima locatie aan de rivier.

Kamer meubilair een allegaartje. Last van lekkage in de badkamer.

Prima locatie aan de rivier. Grote kamer voor 2 personen (kamer 102). Ontbijt goed, verse broodjes met verschillende soorten beleg, gekookt eitje. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 29 december 2015

Vriendelijke ontvangst.

Eenvoudige accommodatie. Vrij simpel ontbijt.

Vriendelijke ontvangst. Uitstekend gelegen voor bezoek aan de stad en de kerstmarkten. Mooi zicht op de Rijn.

• Beoordeeld op: 27 december 2015

Hotel in het centrum van het centrum.

We sliepen niet in het pand aan de Rijn, dat op de foto staat, maar moesten Twee straten naar achteren, in een appartement. We hadden een familiekamer gereserveerd onder de indruk dat we uitzicht op de Rijn hadden. Ontbijt was in een winkeltje met oud brood. Het appartement was het net niet, met oude lakens, kapotte douchestang, handdoeken met een vage sigarettengeur.

Hotel in het centrum van het centrum.

• Beoordeeld op: 14 december 2015

-Locatie: dicht bij centrum, zicht op de Rijn.

-Hard bed. -Kleine badkamer (weinig plaats om spullen neer te leggen). -Soms rook het naar sigaretten als er onder in de pizzeria gerookt werd.

-Locatie: dicht bij centrum, zicht op de Rijn. -Grote kamer

• Beoordeeld op: 10 december 2015

Het ontbijt was simpel maar voldoende.

Er was iemand op onze kamer geweest zonder iets te laten weten om een herstelling aan het toilet te herstellen. Nergens was het wachtwoord van het wifi-netwerk te vinden. Op de laatste dag konden we onze bagage achterlaten tot 15u. Wanneer we deze gingen ophalen om 13u30 was er niemand aanwezig en was de deur op slot.

Het ontbijt was simpel maar voldoende. De ligging is ideaal.

• Beoordeeld op: 13 september 2015

Locatie is prima.

Ontbijt krijg je geserveerd aan een tuintafeltje in de cafetaria, in de lucht van schraal frituurvet, onder het hotel. De inrichting is een ratjetoe aan oud meubilair. De kamer is onverzorgd en in erbarmelijke staat. De bedden zijn slecht en de badkamer is erg klein.

Locatie is prima.

• Beoordeeld op: 20 maart 2015

Midden in het centrum

Het lijkt net of de accomondatie aan de rivier ligt maar dat is alleen waar je je moet melden. Het eigenlijke appartement is 2 straten erachter

Midden in het centrum

• Beoordeeld op: 7 maart 2016

Locatie was goed geen probleem.

De kamer was groot maar er ontbrak een tafel en een fatsoenlijke bank om te zitten.

Locatie was goed geen probleem. Gastvrijheid was goed.

• Beoordeeld op: 21 januari 2016

Alles, ontbijt was niks

Alles, ontbijt was niks

• Beoordeeld op: 21 januari 2016

Er was een goed ontbijt ,kaas,2soorten vleeswaren gek ei...

Er was een goed ontbijt ,kaas,2soorten vleeswaren gek ei drie soorten brood ,zoet maar vooral schoon vriendelijk en gastvrij.

• Beoordeeld op: 22 december 2015

ontbijt

• Beoordeeld op: 11 oktober 2015

Locatie, midden in het centrum!

Locatie, midden in het centrum!

• Beoordeeld op: 5 februari 2015

Wij kregen een appartement aangeboden voor de lagere prijs...

Wij kregen een appartement aangeboden voor de lagere prijs van een hotelkamer. Heel erg aardig! Ruim appartement, alle voorzieningen prima!

• Beoordeeld op: 21 januari 2015

Accomodatie

Er zijn ook 14 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.