Beoordelingen over Hotel Häußler

Pörnbacherstraße 28, 85084 Langenbruck, Duitsland

#5 van de 7 hotels in Langenbruck

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Dat de kamer netjes was en ruim.

Het restaurant was gesloten. Dat stond achteraf in de kleine lettertjes maar niet tijdens het boeken. Het ontbijt was ook onder de maat. Maar het personeel was er niet , er was maar één dame die alles alleen regelde aangezien het restaurant dicht was. Bij aankomst lagen de sleutels in een kastje bij de ingang. Het was het allemaal net niet.

Dat de kamer netjes was en ruim.

Prima voor doorreis
    • Comfort Eenpersoonskamer

Extreem gehorig, wat niet ideaal is als de buren vanaf 5uur ‘s ochtends 2,5 uur gaan snoozen met twee telefoons. Dacht de eerste keer dat het alarm afging dat het mij eigen wekker was...

De locatie is goed. Niet ver van de snelweg. Parkeren is prima. Kamers en badkamers zijn groot genoeg. Hygiëne is prima.

Goed verblijf

Geen mogelijkheid om s' avonds op loop afstand wat te gaan eten. Het restaurant was s' avonds gesloten en ook dat van het hotel aan de overkant.

Mooie ruime en keurige kamers. Ontbijt zeer goed verzorgd.

Meer een hotel voor kortverblijf, of voor op doorreis.

Geen airco op de kamer, jammer. Geen koelkastje aanwezig op de kamer, héél jammer.

Ontbijt van goede kwaliteit. Alles dagelijks proper onderhouden. Zéér vriendelijk personeel.

Prima ligging voor doorreis naar Oostenrijk/Italië.

Prima ligging voor doorreis naar Oostenrijk/Italië. Restaurant was gesloten toen wij er waren. Jammer want volgens mij is dat erg goed. Gelukkig konden wel prima eten aan de overkant. Ook een benzine station aan de overzijde van het hotel, ideaal. Ondanks de vakantie sluiting van het restaurant waar het ontbijt prima in orde. Enige minpuntje, de slaapbank waar onze dochters op sliepen was keihard. Gelukkig waren ze moe ;-) Prima overnachting hotel.

De kamer was echt goed.

Dat het restaurant gesloten was

De kamer was echt goed. Heel netjes goede bedden erg vriendelijk personeel. Ontbijt was goed vers gebakken broodjes en genoeg keuze aan beleg.

Prima verblijf, goede bedden, goede douche, goed ontbijt. We waren op doorreis.

Het was erg warm (34 graden) en daardoor in de kamer ook erg warm. Er is geen airco en geen ventilator, ramen konden wel goed open. Helaas was het restaurant dicht in verband met vakantie, maar dat was tevoren aan ons kenbaar gemaakt, hierdoor was er ook geen receptie, maar de sleutel lag keurig bij de nachtdeur.

Voldoende ruime kamers, heerlijk bed, goede douche, goed ontbijt, heel vriendelijk personeel. We hadden een kamer te weinig gereserveerd per ongeluk, gelukkig was men erg behulpzaam en heeft men nog een kamer voor ons kunnen regelen.

Waar voor je geld

Het was een uitzonderlijk warme nacht dus een ventilator of airco had het verblijf nog plezieriger gemaakt.

De ruime familiekamer met luxe badkamer voor een heel schappelijke prijs. Ideaal als je comfortabel wilt overnachten tijdens een lange reis.

Locatie is goed vlak aan de snelweg bij een klein dorpje.

Ivm het weer, was het redelijk warm. Helaas was de kamer zonder Airco... Helaas kon je onder de 50 Euro niet pinnen...

Locatie is goed vlak aan de snelweg bij een klein dorpje. Voelde veilig om te parkeren met alle spullen in de auto...

Mooi doorreis hotel.

Op dinsdag is het restaurant gesloten maar gelukkig was het hotel aan de overkant open om te kunnen eten. Wanneer het raam openstaat is de weg wat gehorig.

Hele vriendelijke mensen, uitstekend ontbijt en een heel schoon hotel.

Mooi verblijf voor tussenstop.

Geen aanmerkingen!

Het was een zeer mooie kamer, mooie badkamer, goede bedden. Kort bij afrit en snelweg, goed voor een tussenstop. Kortbij gelegenheid tot eten of bij eigen restaurant. Dit was spijtig gesloten toen wij daar waren.

Het was gewoon erg goed en voor herhaling vatbaar.

Niks, alles was perfect.

Heel vriendelijke mensen en alles ging heel gemoedelijk. Lekker eten en drinken en ontbijt was prima. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Je kunt bij mooi weer lekker op terras eten en/of drinken. Ook binnen is er aan ruimte geen gebrek. Aanrader!!!!

Prima overnachting gehad op weg naar onze vakantiebestemming.

De piepkleine lift. Hier moet je echt geen last van claustrofobie hebben.

De familiekamer overtrof onze verwachtingen, vrij nieuw en ruim. Het restaurant was behoorlijk goed bezet en het eten was prima. Binnen is het wel klein, maar wij hebben heerlijk buiten gegeten. De ligging van het hotel is perfect als je op doorreis bent.

Ideaal hotel voor overnachting op doorreis

De ligging boven München is ideaal als je op doorreis bent, het is 6-7 uur rijden vanuit Nederland. Keurig schone kamers, faciliteiten zoals je verwacht. Gratis parkeren voor de deur. Restaurant heeft ook prima eten en ontbijt.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Uitstekend hotel voor een overnachting als je op doorreis bent naar andere landen.

Prima hotel in de buurt van Munchen. Al voor de tweede keer overnacht op doorreis naar Oostenrijk en Italië. Prima kamers, douches en bedden. Goed ontbijt. Vriendelijke eigenaresse en heerlijke taarten en dat alles voor een schappelijke prijs.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Genoten van de sfeer in het restaurant, vriendelijke personeel en de nette kamer.

De kamers zijn iets wat gehorig maar ik had daar zelf geen last van. Misschien een idee om oordoppen mee te nemen als je gevoelig bent voor geluid.

De sfeer was enorm gezellig in het hotel. Wij waren op door reis naar Oostenrijk en dit hotel lag perfect dichtbij de snelweg. Goede plek om uit te rusten en een hapje te eten in het restaurant. Het restaurant was op zaterdag avond helemaal vol met locals wat het erg gezellig maakte. Bediening erg vriendelijk. Ik zou hier zeker terug komen en het aanraden bij vrienden.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

goed hotel als je op doorreis bent!

Hotel ligt heel dicht aan de snelweg. Vanuit je hotelkamer met de lift naar beneden om in het restaurant een hapje te eten. Prijzen restaurant gemiddeld, prima. Ivm voorjaarsvakantie werd het ontbijt een half uur eerder geserveerd, 06.00 uur. Heerlijk ontbijt voor EUR 5,00 pp. Overtrof onze verwachtingen.

We voelden ons thuis in dit hotel, toen we er om 16.00 uur in konden

Bij aankomst om 14.00 uur konden we niet even koffie drinken, we zijn naar een ander Dorp gestuurd daarvoor. Bij het ontbijt miste ik verse jus d'orange en een gekookt eitje.

De kamer was prima en schoon. Mooie inrichting. Restaurant ook prima.

Zowel de kamers als het ontbijt waren zoals elk jaar weer...

Helemaal niets

Zowel de kamers als het ontbijt waren zoals elk jaar weer voortreffelijk. wij doen dit jaarlijks als tussenstop op weg naar en van de winetrsport in Oostenrijk

Fijn pension dichtbij de snelweg

Fijn pension voor een overnachting op weg naar Oostenrijk. Dichtbij de snelweg, mooie grote kamer met schuifdeur tussen het ouderslaapvertrek en het kinderslaapvertrek. Lekker eten, netjes geprijsd.

als tussenstop richting huis was dit een goede locatie met een goede service

alles was perfect, vooral de frisheid van de kamer. complimentje voor de schoonmaakploeg of schoonmaakster

Ontbijt niet geregeld maar s,ochtends konden wij toch aanschuiven. Badkamer was super

Prima hotel voor onderweg naar Oostenrijk.

Prima hotel voor onderweg naar Oostenrijk. Zeer dichtbij de snelweg maar toch in een rustig dorp gelegen. Ontbijt is niet erg uitgebreid maar de basis dingen zijn aanwezig en zijn lekker vers.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Vriendelijk familiehotel met heerlijke keuken

De keuken van het restaurant is de moeite waard. Er is een uitgebreide kaart en de gerechten zijn heerlijk! Bij een tweede overnachting in het hotel op terugreis van Oostenrijk, kregen we een upgrade van de kamer voor dezelfde prijs. Een aangename verrassing.

Goed overnachtingsadres (ondanks op-en aanmerkingen)

We hebben de indruk dat er goed gebruik wordt gemaakt van het feit dat veel mensen hier op doorreis zijn. Zakelijk gezien natuurlijk logisch, maar we vinden de prijs naar wat er geboden wordt een tikkeltje aan de hoge kant.

We waren op doorreis en dit is een ideale plaats om te overnachten. Dicht bij de auto snelweg. We sliepen aan de voorkant en hadden wel last van het doorgaande verkeer, maar dat is te doen voor 1 overnachting. De maaltijden (proporties) in het restaurant waren "karig"voor wat de prijs betreft. Naar verhouding vinden we de prijs hoog. Je kunt beter aan de overkant eten bij restaurant Frohlich. Het ontbijt was goed verzorgd. De koffie en "torte" heerlijk (maar ook deze aan de prijs.).

Goed karakteristiek adresje richting de vakantiebestemming.

Er is wat weinig parkeerruimte bij het hotel. Het hotel ligt wel aan een wat drukke doorgaande weg.

In een super moderne 4-perskamer met 2 x tv (2 aparte ruimtes; 1 met groot bed en 1 met bedbank met schuifdeur ertussen) met luxe badkamer en klein balkon geslapen. Het hotel heeft verder een karakteristieke sfeer en is iets verouderd. 's Avonds lekker gegeten in de kleine biertuin. Afgesloten met een prima verzorgd ontbijt (apart te betalen) in een sfeervolle ruimte.

Niet voor herhaling vatbaar

Bij aankomst zelf sleutel opzoeken, en geen drinken verkrijgbaar, ook geen gevulde koelkast op de kamer of automaat in de gang. Verder staat achter het hotel een tuinhuisje, daar kwam redelijk wat geluid vandaan

Ontbijt was redelijk

Kamers waren mooi maar zeer warm ontbijt prima.

weinig parkeergelegenheid

Kamers waren mooi maar zeer warm ontbijt prima.Stonden in een lange file maar hotel was helaas niet telefonisch bereikbaar kreeg een voicemal die heel erg moeilijk te verstaan was

Goed overnachtingsadres.

Sleutel lag niet klaar, maar was via intercom snel geregeld. Restaurant was dicht maar alternatief aan de andere kant van de straat.

Gemütlichen zimmer. Zachte bedden maar rest prima voor elkaar

Niet voor herhaling vatbaar

De ontvangst was kortaf. Kregen de sleutel in onze handen geduwd. Eén dame die serveerde bij het diner was zeer onvriendelijk. Ze had er duidelijk geen zin in.

Een hotel dicht bij de snelweg op weg naar het zuiden. Heerlijk ontbijt. Daarbij wel vriendelijk personeel

Prima plek en zeer goed verzorgd.

Beetje warm op de kamer. Het raam kan wel open maar de doorgaande weg zorgt voor een beetje rumoer.

Vriendelijk personeel, goede kamer en top ontbijt.

Heerlijke tussenstop!!

We miste alleen een eitje bij het ontbijt. Maar dat was ook echt het enige. Was verder goed verzorgt!

Schone kamers. Gezellig interieur. Toen we aankwamen om 21.00 konden we nog lekker wat eten op het gezellige terras van het hotel.Lekker ontbijtje. Perfect hotel voor een tussenstop. Lekker even bijtanken voor de verdere reis.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Kamer was goed en schoon.

Bij aankomst geen lift in gebruik, wij hadden kamer op 3 e verdieping. Ze hadden die dag nog zelf vakantie. En pas volgende dag restaurant open daardoor.

Kamer was goed en schoon. Terras bij restaurant mooi uitzicht

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Prima ontbijt en prima bedden, al met al een uitstekend...

Het ligt in een stil dorpje

Prima ontbijt en prima bedden, al met al een uitstekend adres voor stop naar Oostenrijk, Italië enz. Het ligt direct langs de autobahn A9 net na Ingolstadt en 45 km voor München. En alles voor een zeer redelijke prijs.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Onthaal zéér vriendelijk, avondeten zeer lekker en...

Onthaal zéér vriendelijk, avondeten zeer lekker en overvloedig, sterke WiFi tot in de kamer toe! Kwaliteit buitengewoon voor die prijs. Kamer was ruim, badkamer had alle comfort. Prima als doorreishotel. We waren niet in de omgeving geïnteresseerd.

Goed doorreishotel

De kamer was behoorlijk warm en had een schuin dak wat het in en uit bed stappen wat moeilijker maakte.

Locatie tov rijksweg. Prima keuken. Goed bed. Nette badkamer.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Prima Hotel

helemaal niets

Perfecte locatie als tussen stop naar de wintersport mooie kamer geheel gerenoveerd en vernieuwd en een prima keuken voor een eerlijk maar tevens heerlijk diner

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Goed overnachtings adres. Goed restaurant en goed ontbijt buffet.
    • Comfort Eenpersoonskamer

Toen wij hier waren was het hotel volgeboekt. Veel nederlanders op de heen en terug weg van een ski vakantie.

Prima locatie. Goed eten. Makkelijk parkeren. Tankstation aan de overkant. Goede ligging t.o.v de autosnelweg afrit 64 A9.

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Perfect hotel als doorreis mogelijkheid.

Spijtig dat voor een verblijf met de hond je 8€ moet bijbetalen. Is iets overdreven.

Ontbijt was heerlijk, en prijs/kwaliteit voor de kamer was best ok.

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

netjes en keurig maar geen 2 persoonsbed

kamer had geen 2persoonsbed maar een twijfelaar (120 ongeveer) en een bedbank! in brochure staat dat bedden 150 of 180 cm zijn

ontbijt goed, fijne badkamer, alles zag er keurig uit, waarschijnlijk pas opgeknapt.

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Prima hotel, in elk geval voor de doorreis naar de wintersport.

Eigenlijk geen negatieve dingen.

Prima kamer, lekker ruim, uitstekende badkamer met veel comfort. Ontbijt goed verzorgd en veel lekker vers spul. Ook een prima restaurant.

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

klassiek Beiers restaurant met erg goede keuken en stamcafé,...
    • Comfort Eenpersoonskamer

een nogal krukkige lift, spannend dat wel

klassiek Beiers restaurant met erg goede keuken en stamcafé, het ontbijt was uitstekend, ruime en comfortabele eenpersoonskamer, zeer goede prijs-kwaliteit verhouding en vlakbij de autostrade

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

Vlakbij snelweg, dus ideaal als overnachtibgs hotel op...

Vlakbij snelweg, dus ideaal als overnachtibgs hotel op doorreis Oostenrijk. Ontzettend vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt. Je kunt er ook heerlijk dineren, al hebben wij hier geen gebruik van gemaakt. Komen zeker terug.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Toplocatie om wedstrijd van Bayern München bij te kunnen wonen

Grote familiekamer en prima ontbijt voor de prijs.

Dicht aan de rijksweg

Dicht aan de rijksweg

Badkamer en ontbijt

Badkamer en ontbijt

Goede plek om tot rust te komen in een vriendelijke gemoedelijke omgeving

Niks, alles was goed

Gezelligheid

Prima ontbijt, kamer beperkt.

meer ramen, bed viel tegen, wel schoon

Prima ontbijt, kamer beperkt.

Goed ontbijt, jammer dat het restaurant gesloten was

Goed ontbijt, jammer dat het restaurant gesloten was

Heerlijke overnachting met kinderen op doorreis naar en/of van vakantie-adres

Vriendelijk alsmede efficient personeel.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Tussenstop Oostenrijk

De kamers die wat verouderd zijn.

Het eten en uitgebreid ontbijt. De vriendelijkheid van het personeel.

matig voor 1 nacht gezien beperkte ruimte.

kamer was erg klein voor 4 personen, je kon net om het bed lopen.

ontbijt was goed

Perfecte tussenstop

Muggen, vliegenramen zouden er welkom zijn

Perfecte tussenstop. Goed gelegen, prima nieuw ingerichte kamers. Goed ontbijtbuffet.

Opzich goed

Honden geblaf buren gedurende de nacht

Zeer nette kamer en douche

Prima adres om te overnachten.

Dicht bij de snelweg. Alles prima verzorgd, moderne badkamer. Heerlijk ontbijt en prima dineren in het restaurant.

Zou niet weten wat er nog beter kon

Het ontbijt was prima

de koffie

beiden waren goed

Vriendelijkheid!

We hadden een extra 3e bed. Was keihard. Was niet op te slapen.

Vriendelijkheid! Kamers waren ook perfect.

Prima overnachtingshotel doorreis.

Uitzonderlijk warm. Airco was fijn geweest, alleen alle begrip dat deze warmte uitzondering was.

Prima bedden, fijne badkamer, goed verzorgd ontbijt.

Goed ontbijt, vriendelijk personeel, gezellig terras.

Je hoorde de snelweg erg goed.

Goed ontbijt, vriendelijk personeel, gezellig terras. Goede locatie, dichtbij snelweg.

De kamer, badkamer en ontbijt.

Het extra bed was erg hard.

De kamer, badkamer en ontbijt. Geen gebruik gemaakt van restaurant. Erg goed hotel.

Alles was zeer goed. Ontbijt was uitgebreid en heel lekker. Een echte aanrader.

Ligging kort aan snelweg

Geen airco of ventilator op kamer, erg warm! Restaurant gesloten!

Ligging kort aan snelweg

Super goed hotel

Langs de door gaandeweg

Vriendelijkheid van het personeel

Omgaan met de gasten.

Geen opmerkingen

Omgaan met de gasten.

Personeel was zeer vriendelijk

De kussen stelden vrij weinig voor. Bij lang verblijf raad ik aan om een eigen kussen mee te nemen.

Personeel was zeer vriendelijk

Uitstekend doorreishotel.

Geen lift. Hoewel kamers goed geisoleerd waren toch veel herrie tot in de vroege uurtjes

Uitstekend doorreishotel. Ontbijt was goed.

Zeer nette kamers en goed schoon! Ontbijt en parkeren goed. Dorp zelf is niet veel te doen.

Bed 3e persoon was erg hard

Schoon Modern Service

gunstig gelegen e.o.v. snelweg

Een beetje oubollig en stoffig.

Prima overnachtingshotel, dichtbij de snelweg.

ideaal overnachten tijdens reis, niet ver van snelweg, en je kan smorgens weer verder

avondmaal lekker, ontbijt ook

Overnachting op doorreis

Kamer gedateerd

Ontbijt was goed

De kamer was heel erg schoon ook de badkamer

Eigenlijk niets alleen het weer naar daar kan niemand iets aan doen

De kamer was heel erg schoon ook de badkamer

klasse

we waren beide van mening dat het een heel goed hotel is niet alleen de kamer maar ook het eten deed ons verbazen een dikke 8,5

ideaal overnachtingshotel met uitstekende keuken

Ideaal overnachtingshotel bij de snelweg. Lekker ontbijt, goede keuken en fijne kamer.

Goed adres

Zou het zo niet weten.

Kamers goed enet schoon. Ontbijt goed en verzorgd. Personeel vriendelijke. Maaltijd zeer betaalbaar. Alles oké.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Häußler