Beoordelingen over Hayk Altstadthotel & Appartements Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Frankenwerft 9, Altstadt-Nord, 50667 Keulen, Duitsland

#116 van de 223 hotels in Keulen

• Betaald WiFi

Eenvoudig maar ruim appartement op een gezellige locatie
    • Driekamerappartement

Het matras van het bed van de kleinste kamer is serieus aan vervanging toe. Dat was niet heel comfortabel liggen in een kuil :). De badkamer mag ook wel eens een opfrisbeurtje hebben. S’nachts is er veel lawaai van toeristen en van verschillende installaties in het appartement dus als je aan nachtrust hecht, is dit niet ideaal! Top voor een nachtje, niet voor een week!

De locatie van het appartement ligt centraal, op een gezellige, mooie maar ook wat lawaaiige plek aan de Rijn. Ideaal als je wilt meegenieten van de sfeer van de Altstadt, minder geschikt als je komt voor je rust :). De kamers van het 3-kamer appartement zijn ruim, netjes, schoon en op zich van alle gemakken voorzien. Top appartement als je komt voor een gezellig weekend Keulen!

Top locatie, schone kamers, grote kamers
    • Appartement B, 3 kamers

Wifi is niet inclusief in het prijs, heel jammer en de signaal is sterk in alleen een kamer. Het is mogelijk dat de wifi niet doet als je in andere kamer zijn. De personeel was niet blij over mijn klacht over de wifi en begon minder vriendelijk te worden. Ik was daar ook niet blij mee. Anders is het goed geweest. Douche ruimte is een beetje klein. TV doet niet.

De locatie is top, loop afstand naar de Dom. Veel restaurants in de buurt, parkeergarage is heel dichtbij. Het appartement is schoon, de vloer is schoon.

Comfortabel, ruim en schoon appartement, centraal gelegen.
    • Luxe Appartement met 3 Slaapkamers

Het appartement ligt pal naast een discotheek... tot diep in de nacht (vrijdagavond) was er ernstige geluidsoverlast. Nauwelijks geslapen. Gemeld bij hotelpersoneel, maar geen reactie ontvangen.

Comfortabel, ruim en schoon appartement, centraal gelegen.

De grote van het appartement was goed.
    • Luxe Appartement - 4e verdieping

Het ligt alleen bij de drukke kroegen en daar heb je op een stap avond behoorlijk last van tot 04.00 uur. er waren maar een paar gordijnen aan 1 zijde verder geen. er was een hele ruime keuken maar helaas maar 2 pannen..... Is geen slecht appartement maar kan wel een stuk beter.

De grote van het appartement was goed.

Modern en schoon appartement in het oude gedeelte van Keulen.
    • Luxe Appartement - 4e verdieping

Er is geen trap, dus vier verdiepingen met de trap kan best vermoeiend zijn.

Het appartement op de vierde verdieping was veel groter en schoner dan verwacht.

Uitstekend, maar we zijn weinig in het hotel geweest.

Het personeel. Niet bepaald vriendelijke mensen. Geen veilige plek om je reisbenodigdheden achter te laten als je nog niet op je kamer kan of er uit moet. Geen lift. Misschien heb ik iets gemist maar volgens mij hing er ook geen nooduitgang plan op de hoteldeur.

Kamer en badkamer goed bedden ook goed.Het

Goed voor 1 of 2 nachtjes
    • Luxe Appartement met 3 Slaapkamers

Geluid van de kroegen in de straat waren tot laat in de nacht nog goed te horen. 2 bedden staan in de woonkamer die aan de keuken met boiler en koelkast grenst. Beide apparaten maken veel lawaai. De keuken was voorzien van 2 kookplaten, maar er waren erg weinig en kleine pannen aanwezig. Bij de receptie waren ze behulpzaam om ons grotere pannen te geven. Jammer dat we met 6 personen maar 1 sleutel kregen.

Locatie was top, bedden lagen goed.

Prima appartement voor weekendje Keulen
    • Penthouse Appartement - 5e Verdieping

geen lift aanwezig , wisten wij wel vooraf maar 5e etage is toch hoog met koffers veel lawaai van de cafés die in januari al volledig in carnaval stemming waren

Prachtig uitzicht op de Dom, groot appartement , prima voor weekendje Keulen ,midden in stad , aardig personeel , koffie en thee mogelijkheid en koelkast

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Goed eenvoudig hotel, direct aan de Rijn en de binnenstad

Lift, kamers renoveren, prijzen nogal hoog in de Kersttijd.

Compleet eenvoudig ontbijt, hotel ligt direct aan de Rijn, dicht bij de binnenstad, alles beloopbaar.

Zeer ruim appartement, centraal gelegen, tegenover de...
    • Driekamerappartement

Wij verbleven in het driekamerappartement. Op de foto's zie je twee kamers die redelijk overeenkomen met de werkelijkheid. De derde kamer valt tegen, klein, muffig, gedateerd.

Zeer ruim appartement, centraal gelegen, tegenover de parkeergarage, naast een sfeervol plein en vlakbij de Dom.

Wellicht hadden we té hoge verwachtingen van dit verblijf....
    • Superior Studio

Sterk verouderd appartement. Weliswaar deels opgeknapt met nieuwe meubelen, maar al bij al heel sober. Algemene hygiënische toestand was heel matig... Vermufte geur in badkamer en vooral toilet. De matrassen op het tweepersoonsbed waren verder heel dringend aan vervanging toe. Personeel was wel vriendelijk. Ontbijt was sober maar gewoon goed.

Appartement te ver vanaf onze kamer vandaan. Ontbijt karig. Slecht ontvangst. Mijn kinderen werden weggestuurd. Was bij deze mevrouw niet duidelijk dat zij de gasten van appartement waren.

Dichtbij centrum wat ideaal is.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Keulen, mooie stad, maar het apartement voldeed lang niet aan hetgeen wij gewend zijn van Booking.c
    • Appartement B, 2 kamers

Geen zitkamer-ruimte om te relaxen (bankstel o.i.d.) Geen eettafel voor 4 pers. Onvoldoende stoelen, onvoldoende bestek, onvoldoende kop/schotels, onvoldoende borden, geen kookgelegenheid, geen pannen e.d.

Alles was keurig schoon. Op elke slaapkamer (2) was er een tv. De bedden waren prima.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Prima voor 1x en geen tweede boeking!
    • Superior Studio met Kingsize Bed

Het geluidsoverlast in de avond/nacht. (we hadden een studio die even lopen van het hotel gelokaliseerd was en deze bevond zich midden in een uitgaansstraat. Leuk overdag en vervelend in de nacht).

Fijn om een kamer voor drie personen te hebben gevonden!

Ondanks slechte start werd het probleem van de...

Bij aankomst kregen we te horen dat de kamer met tweepersoonsbed waar we expliciet om gevraagd hadden (en die volgens Booking.com ook nog gewoon beschikbaar was), niet voor ons gereserveerd was. En dat terwijl we ruim voor de inchecktijd al aankwamen en dus waarschijnlijk een van de eersten waren. Niet leuk als je voor een romantisch weekendje komt, en dan op anderhalve meter afstand van elkaar moet liggen in aparte bedden!

Ondanks slechte start werd het probleem van de niet-beschikbare kamer opgelost door ons een 'appartement' (geen keuken, gewoon een grotere hotelkamer) aan te bieden voor dezelfde prijs. Veel meer ruimte én een tweepersoons bed, maar helaas wel in een ander gebouw en zonder uitzicht op de Rijn. Ook minder sfeervol. Al met al netjes opgelost hoor, maar was toch heel anders dan verwacht.

De locatie was geweldig.
    • Appartement B, 2 kamers

Het appartement was voor 4 personen er waren maar spullen voor 3 personen aanwezig. En geen gezellig zitgedeelte om rustig te zitten en een gezellige avond te beleven.

De locatie was geweldig. Direct bij het centrum veel restaurantjes in de buurt. Prima loopafstand van treinstation.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Uitstekende plek, met een iets wat oudbollige uitstraling.

De foto’s van de accomodaties waren misleidend. De kamers zijn oudbolig en eenvoudig. Geen bad gezien. Mogelijk dat de foto’s van de appartementen zijn.

De lokatie is uitstekend, binnen een minute sta je midden in de Altstad. De kamer was oudbollig, maar schoon en met de ramen dicht lekker stil. Ontbijt was eenvoudig en toereikend, uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding

Ruim appartement, proper.
    • Penthouse Appartement - 5e Verdieping

- Ligt in het centrum dus da's Ok maar het grote nadeel is dat het appartement midden in een uitgaansbuurt ligt tegenover een danscafé, in het weekend enorm veel nachtlawaai tot 4u 's nachts. - Keukengedeelte is niet goed uitgerust, geen spoelbak. - appartement voor 5 personen maar slechts 4 krukken aan tafel.

Ruim appartement, proper.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Redelijk maar wat ongezellig
    • Luxe Appartement - 4e verdieping

Grote ongezellige ruimte (waren met tweeën)niet overal gordijnen. Uitslapen wordt moeilijk door licht. Mooie douche maar gammele douchestang met lekke slang.

Mooie ligging midden in centrum

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Ontbijt was eenvoudig, naar Duits gebruik maar wel goed van...

Uitzicht was matig (op straat achter hotel). Kamer (5) was helemaal boven, voor mij met lichaamslengte 1.95 meter geen stahoogte in douche.

Ontbijt was eenvoudig, naar Duits gebruik maar wel goed van kwaliteit. Kamer was goed geluiddicht met gesloten raam, met open raam weinig geluid op enkele nacht na (ivm uitgaansavond).

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Dichtbij centrum en op wandelafstand van alle musea.
    • Penthouse Appartement - 5e Verdieping

Het 5 de verdiep zonder lift, maar dit wisten we op voorhand. Met tieners en zonder veel bagage geen probleem, maar voor een langer verblijf met meer bagage toch best moeilijk.

Het super leuke appartement voor gezinnen met terras met zicht op de Dom

Prima locatie in midden van de stad, met 3 grote kinderen veel ruimte.
    • Luxe Appartement met 3 Slaapkamers

Geen airco, redelijk warm. Een van de 3 slaapkamers aan de voorkant, tot laat rumoer van de kroegen.

Ligging midden in centrum is prima, slechts 100 meter van de uitgang van de parking. Ruim appartement, zonder poespas.

slechte accommodatie appartemnt Hayk
    • Deluxe Appartement

Accommodatie zou aan de Rijn liggen, Hotel ja maar appartement absoluut niet, midden in een heel druk gebeuren / Altstad, waar dit niet echt geschikt voor bleek te zijn cq luidruchtigheid en plaats. De mevrouw die ontbijt verzorgde moest men alles aan vragen, ontbijt was erg summier maar wel redelijk netjes verzorgd, maar zijn veel beter gewend in Duitsland en omgeving. De prijs loog er in principe ook niet om bleek toch voor 2 nachten 130.66 euro p.p. met ontbijt teveel betaald te zijn. Ontbijt op zondag, moesten we apart gaan zitten daar er geen plek voor 4 personen, werd heel snel afgewimpeld, ik het deze 2 tafels en daar mag u gaan zitten wat anders kan ik niet voor u betekenen. kan gebeuren maar mag in principe niet. Wij hadden afgelopen donderdag nog contact gehad met hotel Hayk, of het mogelijk was onze kleinzoon van 9 jaar mee te nemen. Was geen probleem daar we een boeking hadden van 2x 2 persoonskamer, hebben voor ontbijt van kleinzoon 10,00 euro erbij betaald. Er was ons niet verteld en bekend, dat het appartement op een andere locatie gelegen was, tegenover een Brauhaus en bij discotheek, café 's enzovoort waar tot ca 06.30u s'- morgens "hi live" was. Enorm rumoerig, m.b.t. uitgaansleven. 2 nachten in principe niet geslapen. Er werd ons verteld bij klachtmelding, dat dit wel gezegd wordt normaal gesproken maar tegen ons absoluut niets verteld en ook niet bij aankomst In het appartement stonk het enorm naar rioollucht, kwam doordat er geen beluchters waren ingebouwd in de afvoeren, bij aangegeven ervan bij binnenkomst werd gezegd "moet u maar een raam open zetten," nou bij die rumoerigheid s'-nachts was dat echt geen optie. Wij hebben zelf een installatiebedrijf en weten waar we het over hebben, dit kan en mag echt niet gebeuren dat het er echt zo stonk naar afvoer. TV 2de slaapkamer was volgens Hayk "personeel" pas geïnstalleerd, zou het moeten doen maar ook bij melding ervan werd niets ondernomen.

Ontvangst was redelijk tot vriendelijk enig pluspunt.

Zeer teleurstellend
    • Appartement B, 3 kamers

Er zaten geen sloten op de deuren, zag anders uit dan op de foto's van Booking.com. Alleen was veel kleiner. Één rol wc papier. Geen airco. Water van de douche ging om de seconde van koud naar warm.

Het was dichtbij het centrum van Keulen.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Prachtige locatie om te overnachten.

Ontbijten in kleine ruimte en aan kleine tafeltjes

Vriendelijke mensen; mooi gelegen appartement in centrum van Keulen. Een beetje oubollig, maar dat is op zo'n locatie normaal.

Goed, schoon maar rumoerig
    • Luxe Appartement met 3 Slaapkamers

Het appartement ligt los van het hotel (ongeveer 100 meter lopen) midden in het uitgaansgebied van Keulen. Heel gezellig, maar ook heel luidruchtig. Op vrijdagavond staat de muziek tot 3 uur aan, op zaterdag tot 5 uur en daar heb je veel last van als je wil slapen.

De kamers waren schoon en netjes. De bedden waren erg goed en het personeel zeer vriendelijk.

Verrassend, in het centrum en waar voor je geld!
    • Appartement B, 2 kamers

Parkeren kan alleen in omliggende betaalde parkeergelegenheden. Wij parkeerden in de Parkeergarage Heumarkt. Daar parkeren kost €16 per dag.

Je krijgt echt waar voor je geld. Zelfs een beetje meer. Het viel absoluut niet tegen.

aanrader in levendig oud centrum keulen.
    • Penthouse Appartement - 5e Verdieping

Als ik dan al iets moet schrijven dat wat tegen viel is het dat er geen lift is.

ik was alleen met mijn 2 kinderen gast in een van de penthouse appartementen. Het was er heel schoon en de opzet zeer ruim. Deze keer was het maar 1 nachtje maar dit is zeker voor herhaling vatbaar. De eigenaars waren zeer vriendelijk en behulpzaam.

Prijs, kwaliteit top. Ontbijt heerlijk. En gezond.

Niks bijzonders eigenlijk. Niet zeuren, maar gewoon genieten.

Perfecte ligging, parkeren 250m ervandaan. Typische Russische inrichting. Personeel ( Familie geloof ik ) erg aardig. Ontbijt goed geregeld, kleinschalig. Maar alles vers, en goede kwaliteit. Lekker, het is geen Carlten, Kempinski of Ritz waar we ook regelmatig komen. Maar dit was gewoon perfecte kwaliteit / Prijs verhouding.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Geweldig hippe studio in hartje Keulen
    • Superior Studio met Kingsize Bed

de badkamer was iets aan de kleine kant en was minder strak ingericht.

De kamer was strak en schoon ingericht. Daarnaast is de locatie ideaal, want je zit midden in stad omgeven met restaurants en bars.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Goede ligging..maar wat gedateerde kamers.. prijs/kwaliteit niet geheel in verhouding.

Ik geef toe, ik ben wel wat "verwend" qua koffie... doch.. ik hunker 's ochtends niet naar een thermos met lauwe koffie.. ontbijt zou in de toch wel behoorlijke kamerprijs inbegrepen mogen zijn ! Kamer ruim, maar enorm ouderwets meubilair (retro is leuk, maar ouderwets is..... euhm.. ouderwets) Beetje misleid door de vele modernere foto's ! Ik had VOORAF per mail geïnformeerd dat ik met de wagen zou komen en dus navraag deed omtrent parkeermogelijkheid. Ik zei dat ik overwoog Parkhaus Heumarkt te gebruiken. Deze parking bleek bij aankomst totaal niet bereikbaar te zijn die zondag (stoet), wat ons een dik uur file/zoeken/aanschuiven/rondrijden in de stad heeft opgeleverd. Uiteindelijk vond ik zelf een enorm Parkhaus dat zich op 5 minuten wandelen van het hotel bevond... en zonder problemen had kunnen bereikt worden.... hadden we dat maar vooraf effe geweten !? Ik vermoed toch dat de uitbaters dit zelf ook weten ??? Ik hoor vandaag via een kennis dat ik mogelijks een "milieu-sticker" diende aan te kopen om de stad in te mogen.. ik hoop hier geen boete door op te lopen, want... ook dat zou in de antwoordmail effe mogen vermeld worden !?

Leuke ligging van het hotel pal aan de Rijn en het oude stadgedeelte. Café's, restaurants, e.d. letterlijk "om de hoek" Geluidsdicht.. erg weinig lawaai hoorbaar ondanks de festiviteiten (carnaval)

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt, dus daar...
    • Penthouse Appartement - 5e Verdieping

Prima verblijf. Geweldige locatie. Penthouse op de 5e verdieping was ruim en netjes.

We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt, dus daar kunnen wij niet over oordelen.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Toplocatie met een schitterend penthouse, maar houdt rekening met spierpijn in de benen van de trap!
    • Penthouse Appartement - 5e Verdieping

Keuken is erg klein, niet eens een wasbak/kraan aanwezig. Dat je de trap moet pakken naar de 5e verdieping moet beter vermeldt worden.

Hele goede lokatie, erg mooi en ruim appartement met een schitterend uitzicht.

• Beoordeeld op: 10 december 2016

Zeer ruim appartement met mooi uitzicht en dakterras!
    • Penthouse Appartement - 5e Verdieping

Je moet 's nachts wel de ramen dichthouden anders heb je last van het geluid van de cafés. Uitrusting appartement was erg minimaal, er was niet eens een informatiemap.

geweldige locatie: midden in de stad, heel groot en ruim appartement met een dakterras.

• Beoordeeld op: 26 november 2016

penthouse met prachtig uitzicht
    • Penthouse Appartement - 5e Verdieping

helaas, tot diep in de nacht, veel geluid van uitgaansgelegenheid zelfs met ramen dicht hinderlijk. Houdt er rekening mee dat dit appartement op de 5e verdieping is zonder lift.

Wij hadden een appartement op de bovenste verdieping geboekt waar we een prachtig uitzicht hadden. Zeer ruim appartement, met prima slaapplaatsen voor drie personen. Modern en functioneel ingericht. Voor een korte stedentrip een goede plek om te verblijven. WiFi kregen we gratis en werkte uitstekend. Na uitchecken kon bagage bij het hotel blijven.

Eenvoudig hotel op top locatie!
    • Driekamerappartement

Badkamer was verouderd & er is niets voorzien van zeep of shampo..

Ik bezoek Keulen geregeld & er is geen betere locatie dan deze!

Vriendelijke ontvangst, goede locatie en uitstekende...

Eenvoud

Vriendelijke ontvangst, goede locatie en uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.

Voldoende voor 1 nacht
    • Penthouse Appartement - 5e Verdieping

Airco onvoldoende, slechte afwerking, luidruchtige buurt

Ruim appartement

Studio was groot en de locatie perfect
    • Superior Studio met Kingsize Bed

Studio is niet erg geluidsdicht en er had een pan aanwezig kunnen zijn.

Studio was groot en de locatie perfect

Netheid.
    • Appartement B, 2 kamers

Netheid. Lakens en kussen gewoonweg degoutant.

Fantastische locatie en een schoon appartement

Fantastische locatie en een schoon appartement

Zeer goede locatie.
    • Luxe Appartement met 3 Slaapkamers

Geen aparte zitplaats, keuken staat bij aan slaapkamer ... gasbrander maakt ontzettend veel lawaai.

Zeer goede locatie.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Heel goed, verzorgd en klein hotel. Zo hebben we het graag :-)

De tweepersoonskamer had 2 aparte bedden

Heerlijk ontbijt, zeer pittoresk hotelletje, klein maar heel fijn!

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Niet duur, net hotel, naast het treinstation.
    • Luxe Appartement met 3 Slaapkamers

Niet duur, net hotel, naast het treinstation.

• Appartement B, 3 kamers

Heerlijke dag en nacht in Keulen
    • Superior Studio met Kingsize Bed

Toch veel geluid van voorbijgangers langs t appartement

Lokatie is fantastisch!

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Top, erg fijn personeel en een geweldige locatie
    • Driekamerappartement

Voor de ouderen is het wel lastig om in bad te douchen.. beter het bad weghalen en alleen een douche plaatsen

De locatie en de bedden

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Voldeed volkomen aan de verwachting

geen negatieve opmerking

Ruime accommodatie (3 persoons kamer)

Prima verblijf als je van eenvoudig en schoon houdt.

Het ontbijtbuffet werd niet aangevuld, de laatste ontbijt gasten hadden amper genoeg...

Sfeervol klein hotel, met gevarieerde personeelsbezetting.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Goed ontbijt

Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Grote zeer ruime kamers
    • Penthouse Appartement - 5e Verdieping

De kamers waren nog niet klaar bij aankomst. De kamers waren in verschillende huizen.

Grote zeer ruime kamers

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Ruime kamers

Slechte wifi en veel herrie buiten

Ruime kamers

De ruimte, de goede bedden en de locatie.
    • Appartement B, 3 kamers

De badkamer was echt heel klein.

De ruimte, de goede bedden en de locatie.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Fijne plek midden in de stad!

Weinig bekers/borden.

Prachtig uitzicht, leuk ingericht en fijne bedden!!

Het is prima geweest!

Een uitstekend bed!

slecht
    • Luxe Appartement met 3 Slaapkamers

TV werkte niet Badkamer niet proper 1 persoonsdekbed voor 2 persoonsbed, kussen te weinig Super Basic Véél te duur

Slecht
    • Appartement A, 2 kamers

Alles. Stonk er. Vies.

Vies. Gaten in overtrek. Vieze badkuip stinkt er muf

de locatie

de locatie

Ruim appartement en centrale locatie.
    • Appartement B, 3 kamers

Ruim appartement en centrale locatie. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding voor Keulen

Gewoon goed op een centrum locatie

Gewoon goed op een centrum locatie

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Prachtig midden in het oude centrum

Geen minpunten

Goed ontbijt, mooi appartement. Goede locatie

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Ontbijt op zaterdag niet mogelijk.
    • Appartement B, 3 kamers

Ontbijt op zaterdag niet mogelijk. Reden: te weinig plek en al teveel aanvragen. Zondag wel mogelijk. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Niks te zeuren.

Perfecte locatie voor een goede prijs.

Prima en hartje Keulen
    • Luxe Appartement - 4e verdieping

Kraan badkamer was niet helemaal in orde

De ligging en de grootte van het appartement

goeie ligging in het centrum en dichtbij rivier

geen wifi op kamer

goeie ligging in het centrum en dichtbij rivier

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

zeker de moeite waard

slecht licht op de trappen!

kamer prima, prachtig zicht op de rivier!

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Mooie locatie appartement B aan Heumarkt, eenvoudige maar goede kamers, ondermaatse doucheruimte.

Badkamer slecht

Locatie, personeel

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Prima voor een nachtje Keulen

Erg gehorig hotel.

Schone keurige kamers, vriendelijk personeel en prima ontbijt. Locatie is ook prima

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

Perfecte ligging.

Perfecte ligging. Super vriendelijk en behulpzaam cliënteel en een zeer nettte kamer. Een aanrader.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Eigenlijk niets

De lokatie is fantastisch. Mooi oud hotel met goed gerenoveerde kamers. Goede bedden

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Hele aardige mensen.

Hele aardige mensen. Locatie perfect. Vlakbij winkelstraat terrasjes en restaurants.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Prima appartement we zijn er 2 januari naar toe gegaan kerstmarkt voor de deur midden in het centrum.

6 persoons appartement....alleen een tafel met 4 stoelen

De locatie was perfect.....midden in het centrum

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Authentieke vibe

Heerlijk bed, fijne ambience

• Beoordeeld op: 15 december 2016

zeer sober

zeer sober

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Een heerlijk weekend keulen gehad een super appartement gehuurd met uitzicht op de dom idiale liging

Kerstmarkt, winkekstraat koopzondag, uitgaansbuurt

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hayk Altstadthotel & Appartements