Beoordelingen over Heidehotel Hildfeld Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Am Ufer 13, Hildfeld, 59955 Winterberg, Duitsland

#46 van de 51 hotels in Winterberg

4,7

Het zwembad.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Wel kluisje,maar geen sleutel. Mini TVtje. Uitsluitend comerciele duitse zenders. Diner veel te zout

Het zwembad. Parkeergelenheid. Uitzicht. Ruime kamer

Zeer gedateerd hotel. Goede locatie. Niet schoon.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Zeer verouderd. Badkamer was niet schoon. Tv zonder geluid. Stoel op balkon kapot. Eten was matig. Prijs/kwaliteitverhouding klopt niet.

Zeer vriendelijke receptioniste. Prachtige locatie. Ruime kamer.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Lekkere rustige omgeving, mooi uitzicht
    • Tweepersoonskamer - Categorie A

Warm water voorziening is niet opgewassen tegen grote afname. Koude douche.

Lekkere rustige omgeving, mooi uitzicht Goed ontbijt. Alles wat op is wordt snel bijgevuld.

Prachtig uitzicht en lekker er even tussenuit 😊
    • Tweepersoonskamer - Categorie A

Het interieur is schoon maar wat gedateerd.

Het zwembad en sauna waren prima. Ontbijt is uitgebreid. Lunch en avond zijn van prima qualiteit prijs is gemiddeld 2 euro per schotel boven de reguliere prijzen van de locale restaurants.Ze hebben een eigen bijenkorf en verkopen ook deze honing. Er is ook een sfeervolle openhaard. Kamers zijn lekker ruim.

Fijn, schoon hotel; personeel mag wat vriendelijker.
    • Tweepersoonskamer - Categorie C

Personeel een beetje vreemd. Kwamen erg wantrouwig over. Beledigd toen bestelling in het restaurant verkeerd was genoteerd (door medewerkster).

Fijne locatie, vanuit hotel wandelpaden goed toegankelijk.

We hebben een fijne ski vakantie gehad maar hotel verblijf had aangenamer gemogen.
    • Tweepersoonskamer - Categorie C

Geen uitleg van de huisregels bij aankomst. Geen A4 op kamer met huisregels. Verontwaardiging van hotel eigenaar bij aankloppen savonds om 22.00 uur. Alles was donker en op slot. Bij verlaten van hotel leverden wij de sleutel in. Dit is telkens ontvangen door mede eigenaar, geen uitleg dat dit niet nodig was. Ontbijt erg sober en aanvullen van lege bakjes ging erg traag. Zeer beperkte menu kaart voor diner. Smorgens moest je al aangeven of je savonds mee wilde dineren. Geen bediening savonds voor een drankje, je werd bijna weggekeken naar je kamer. Elke dag rond 19.00 uur geen warm douche water. Parkeer plaatsen voor hotel en pad naar de deur werd niet sneeuw vrijgemaakt. Met gevolg 2x gevallen bij uitstappen en instappen van auto. Vastgevroren sneeuw maakte het spekglad (-14 graden). Auto kwam haast niet zonder glijden op parkeerplaats. Oud hotel met ingesleten oude gewoontes. Gastvrijheid staat niet hoog in het vaandel.

De kamers zijn oud maar netjes, bedden zijn prima. Handdoek service prima. Fijn dat er een binnenzwembad was en een sauna buiten.

Prima maar een aantal basispunten waren niet in orde.

Een deel van het personeel was onvriendelijk. Na het snowboarden was er geen warm water om mee te douchen. De kamer was koud omdat de kamer slecht geisoleerd was en de verwarming het niet kon bijbenen.

De bedden en het eten waren top. Heerlijk geslapen en gegeten.

Erg mooie locatie maar ivm skieen voor ons niet voor herhaling vatbaar

Na een lekkere dag skieen wil je een warme douche. Helaas bleek de facaliteit niet bestand te zijn tegen het aantal mensen dat gebruik maakt van het douchen. Reactie van de eigenaar was dat dit na een uur opgelost zou zijn maar was niet het geval.

Het lag op een rustige locatie 15 minuten van Winterberg. De Sauna was erg goed in het hotel.

Heerlijk tot rust komen en sportief bezig zijn.
    • Tweepersoonskamer - Categorie A

Meer ligbedden in het zwembad. Jammer dat de Stube niet meer geopend is. Gezellig iets drinken is wart lastig omdat er op loopafstand niet veel zit. Informatie folder aanpassen dat er in het weekend geen geopende stube is.

Ontbijt heerlijk sauna zwembad genieten na een sportieve dag in de heerlijke sneeuw. Eten in restaurant ook lekker. Omgeving prachtig, mooi uitzicht vanaf het balkon.

Gemoedelijk hotel zoals verwacht in Duitsland, echt klasse.

De bedden zijn wel aan vervanging toe, hierdoor helaas niet al te best geslapen.

Gemoedelijk hotel zoals verwacht in Duitsland, echt klasse. Faciliteiten zoals op de site benoemd waren prima

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Eenvoudig maar zeer gastvrij hotel, zeker aan te raden voor een langweekend sneeuwpret
    • Tweepersoonskamer - Categorie A

januari en er was geen sneeuw.. de week ervoor en er na wel

Hotelkamer was redelijk gedateerd, maar wel mooi ruim. De ligging van het hotel is erg mooi en skipistes en wintersport plaatsjes zijn binnen enkele km bereikbaar. Het ontbijt is eenvoudig maar de Duitse broodjes zijn heerlijk. Lekkere openhaard in het restaurant. Vriendelijke gastvrouw. Diner prijs kwaliteit is goed.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Prijs/kwaliteit zeker niet goed.
    • Tweepersoonskamer - Categorie A

Op zaterdagavond was er geen warm water meer in de douche, vermoedelijk omdat teveel hotelgasten op hetzelfde moment een douche hadden genomen. Nadat ik dus een bijna koude douche had genomen, kwam ik tot de constatatie dat er ook geen haardroger was. Ik heb dus mijn haar moeten wassen met koud haar en had dan nog geen haardroger om warm te krijgen .. De sauna was op zondagavond niet open, vermoedelijk omdat er al veel weekendgasten naar huis waren en het economisch niet interessant was voor het hotel om de sauna aan te leggen voor weinig gasten. Jammer als men reclame maakt voor de welnessfaciliteiten in het hotel. Na een dagje skiën had ik graag eens de sauna gebruikt.

Het ontbijt voldeed aan onze verwachtingen. De eetzaal is heel gezellig. De locatie/het uitzicht is mooi.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Genoten van de goede zorgen, lekker eten, fijne sauna.

Het is allemaal een beetje gedateerd.

We voelden ons er thuis, aardige mensen, wensen van ons kleine meisje werden zonder problemen ingewilligd. Ik heb glutenvrij dieet en daar werd perfect rekening mee gehouden. Fijn zwembad, heerlijke sauna!

Fijne week gehad maar het achterstallige onderhoud valt overal op..
    • Tweepersoonskamer - Categorie A

Hygiene in de Sauna. Wij zijn een week geweest en er is in die tijd niet schoongemaakt. De gehele wellness moet door de klusjesman flink nagelopen worden. Veel achterstallig onderhoud. Maakt een verwaarloosde indruk. De waterval in de hoek van het zwembad kan met een beetje aandacht weer snel een eyecatcher worden. Het hotel is uit het bouwjaar 1980. Zeer karakteristiek maar heeft echt onderhoud nodig. Tip: Eigenaren moeten een buitenstaander uitnodigen om met hem of haar door het hotel te gaan. De eigenaren richten zich teveel op het restaurant.

Restaurant en openhaard. Buiten en binnensauna en het zwembad.

Onvoldoende, en matigheid troef
    • Tweepersoonskamer - Categorie C

Kamer was erg basic. Ontbijt onvoldoende. Bar sluit na etenstijd (20u), dus gedwongen naar de kamer. Sauna afwezig (is een haman). Personeel niet erg vriendelijk.

niets bijzonder. Haard is wel leuk, maar bar/resto sluit erg vroeg.

Goed verblijf,lekker eten,winterberg niet te ver.Rustige ligging.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Geen cafe toog om te drinken,rond open haard was er plaats voor 6 pers. Douche te klein.Bedden verouderd en te zacht.

ontbijt en avondeten uitstekend,goede ligging om te skieen, en wandelen naar boscafe is een aanrader.Rustige omgeving.

matig
    • Tweepersoonskamer - Categorie C

Gedurende ons verblijf viel het licht 5 keer uit, zaten we in een pikdonkere kamer. De kamers die aan onze kamer grensde hadden allemaal honden, op een gegeven moment kwam er een teckel en daarna een ander klein hondje onze kamer in gelopen (toen we de deur open deden omdat het licht weer eens uit viel). Het geblaf was niet fijn, de kamers waren erg gehorig. Verder was de kamer ZEER eenvoudig. Een tv uit het jaar nul (zo'n vierkante, geen flatscreen) van inimini formaat, een bed en verder oud meubilair. De badkamer stelde ook niet veel voor. Het waren hele aardige mensen, maar voor € 570 voor 3 dagen had ik toch echt wel wat meer verwacht. Wifi was er ook nergens, behalve bij de receptie. Het is echt geen hotel van deze tijd. We hebben even overwogen om na 2 nachten naar huis te gaan.

Ontbijt was prima. Personeel was zeer aardig.

ontspanning

Geef tijdig aan als u in de sauna wilt. Opwarmen duurt 2 uur

Heerlijk rustige omgeving. Goed zwembad en lekker restaurant. Ontbijt was ook lekker, niet heel erg uitgebreid, maar voor een ieder was er wat lekkers te vinden. Genoeg keuzes

Knus en netjes hotel, met prachtig uitzicht!
    • Tweepersoonskamer - Categorie C

Waar hadden aan de omschrijving via booking gedacht dat het hotel dichterbij de piste lag (loop afstand) dit bleek ongeveer een kwartier rijden te zijn. Voor ons echter geen probleem.

Het hotel heeft een gezellige/knusse sfeer. Echt authentiek! De mensen zijn erg vriendelijk en persoonlijk. Het is goed in zijn eenvoud, maar wel zeer netjes en een echte plus is het uitgebreide ontbijt en de faciliteiten.

Prima verblijf voor een paar dagen met goede prijs-kwaliteitverhouding
    • Tweepersoonskamer - Categorie C

De kamer en de douche zijn eenvoudig maar degelijk. het enige minpuntje is het gekraak van de houten bedden.

Eenvoudig, degelijk écht Duits hotel. Vriendelijke medewerkers. Rustig en mooi gelegen, goed bereikbaar. Lekker eten, zowel ontbijt als diner. Mooie golfbaan (Schmallenberg) in de buurt. Zeer uitdagend, vooral de Noordlus.

vriendelijke eigenaren en personeel, prima locatie, wel veel achterstallig onderhoud
    • Tweepersoonskamer met Balkon

veel beschadigd aan inrichting. de douches waren erg klein en de bedden waren erg krakerig zelfs bij gewoon omdraaien. avondeten was maar tot 20u.

wij hadden logies/ontbijt. heerlijke forel gegeten, prima ontbijt. sauna was heerlijk warm, stoomcabine ook prima, goed zwembad

prima verblijf, jammer van de wifi en afzuigventilator.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Geen wifi op de kamer ! ( alleen in het restaurant ) Nogal gedateerde inrichting ( oude versleten vloerbedekking ) Afzuigventilator in badkamer/toilet werkte niet (zat dicht van het stof)

Het ontbijt was uitstekend. De locatie ook voor ons. ( lekker rustig tegen de natuur )

Mooi gedateerd hotel met verrassend gastvrije medewerkers en...
    • Tweepersoonskamer - Categorie C

De wifi in het hotel was matig zo niet slecht, alleen in het restaurant beschikbaar als het het deed. De douche was ok, maar temperatuur afstellen had wat oefening nodig

Mooi gedateerd hotel met verrassend gastvrije medewerkers en als goed bewaard geheim een royaal zwembad met sauna faciliteiten. Vanuit het hotel is Winterberg eenvoudig bereikbaar, zijn er vele mooie wegen voor motorrijders en we hebben vernomen diverse mooie wandelmogelijkheden. Watersportfaciliteiten en een beperkte skipiste liggen binnen 5 minuten rijden van het hotel. Het uitzicht van het hotel is perfect, ook vanuit het restaurant.

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

het is een oud kneuterig hotel.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

het is een oud kneuterig hotel. Met de sfeer van vroeger! Verwacht dus geen moderne kamers en restaurant. Eten in het restaurant was heerlijk. Met streekproducten. gratis Wifi bij de open haard in het restaurant goed en heerlijk om te zitten. Op de kamers geen wifi. Ontbijtbuffet was voldoende met genoeg variatie. Personeel vriendelijk. Zwembad klein maar prima. Van sauna geen gebruik gemaakt. Het is een rustig gelegen hotel waar de wandelroutes starten. Winterberg is 6 km rijden. Hond welkom. Ook in het restaurant.

Het ontbijt en het diner was lekker.

De bereikbaarheid via internet is matig. Er is geen wifi op de kamers. De wifi in de gemeenschappelijke ruimte is traag en instabiel. Mijn normale escape, een eigen wifi hotspot maken via 4G, werkte ook matig.

Het ontbijt en het diner was lekker. Het zwembad en de sauna zijn rustig en prettig.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Heerlijk verblijf op wat strubelingen na.
    • Tweepersoonskamer - Categorie A

Er waren afgelopen weekeind veel honden in het hotel. Merkte je vrij weinig van, maar hou dan wel rekening met elkaar, en laat niet je hond los door de gang of het restaurant lopen. Het personeel had ze moeten vragen de hond aan te lijnen, daar dit best wat onrust veroorzaakte. Verder vond ik de douche erg claustrofobisch, nauwe doorgang om erin te stappen. Zwembad was erg koud, en de stoomcabine stond voor 19:00 uur al uit, terwijl er in de brochure stond dat deze tot 19:30 open zou zijn.

De lokatie. Het vriendelijke personeel die ons direct herkende, terwijl wij pas 1x eerder zijn geweest. Bij aankomst in onze kamer bleek de slaapbank niet opgemaakt voor onze dochter. Dit was een miscommunicatie, ze hadden het aanvullende bericht niet gezien. Hierop werd direct actie ondernomen, en toen wij klaar waren met dineren was alles tiptop in orde.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

gewoon goed en uitstekend

Alles was naar tevredenheid

We werden vriendelijk begroet, kamer waren mooi groot en netjes. Verder waren de medewerkers heel vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was uitstekend en voldoende. De menukaart was goed en het eten was meer dan voortreffelijk.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

vergane glorie is de nagel op de kop..
    • Tweepersoonskamer met Balkon

oude vastgeroeste arrogante hotel eigenaar die absoluut geen kritiek aanvaard. Klap op de vuurpijl , men decanteert wijn van de LIDL voor de prijs van 17.50€ per fles die ingekocht wordt voor 1.49 € . Pas na met aandrang gevraag om de wijn niet te decanteren maar in de fles aan te bieden viel men natuurlijk door de mand. Niet echt professioneel , dit schets een beetje het gehele belijd van het hotel. Het zwembad: oud en versleten , de schimmel staat op op een bepaalde plaats op de raamkaders , algehele staat oud en niet goed onderhouden , niet echt uitnodigend.. Kamers zijn best groot en badkamer is ook uitgeleefd , poesen kan mij maar een 6 op 10 beoordelen.

Prima gevarieerd en uitgebreid ontbijt. Ook zeer mooie ligging.

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

We hebben genoten van Winterberg maar het Hotelkamer en het ontbijt vielen ons tegen.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

De kamer had vieze vloerbedekking. De douche en toilet waren niet schoon. De kamer kon niet geventileerd worden of de balkondeur moest op een kier maar dit was i.v.m. de kou een te grote stand. Matig ontbijt.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Ontbijt was prima

Bed slecht, veren matras goed voelbaar en erg ingezakt. Wifi alleen in eetzaal en tot 22 uur officieel, werd dan om 21.30 al uitgezet. Kurtax voor iemand die uiteindelijk niet meeging werd in rekening gebracht en met veel moeite pas weer erafgehaald.

Ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Weinig in het hotel geweest maar het was wel "o.k"
    • Tweepersoonskamer - Categorie A

Anders dan de website doet vermoeden ...Huis restaurant viel tegen, (2 x gegeten)alles is gepaneerd met een vettesaus er overheen. Advies is om elders te eten!! Op het kladje afrekening stond ook nog " verschijdene kosten restaurant 30€. Dit was vreemd!!! En onduidelijk , let hierop

Ligging, vriendelijk personeel! Ontbijt. Grote kamers met geweldig uitzicht.

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Zeer Gastvrij en fijne mensen, Hern Thomas en zijn vrouw...
    • Tweepersoonskamer - Categorie C

Zeer Gastvrij en fijne mensen, Hern Thomas en zijn vrouw waren zeer behulpzaam. Elke dag heerlijk de openhaard aan en altijd in de stemming voor een goed gesprek. Ga zo door!

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

super gastvrij hotel van alle gemakken voorzien
    • Tweepersoonskamer - Categorie C

De wifi werkt uitstekend in de centrale ruimte, maar minder bereik op de kamer

Zwembad met sauna en stoomruimte Voorzien van een grote open haard waar je gezellig bij kunt zitten Geweldig uitgebreid ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Ski vakantie Winterberg
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Televisie en sanitair zijn wat gedateerd.

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Douche is lekker warm en geeft een behoorlijke straal. Ontbijt is uitgebreid en goed. Diner is ook een aanrader. Kortom een heerlijk gastvrij familie hotel.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Wifi verbinding minimaal, alleen bij open haard.

Heerlijk en uitgebreid ontbijt. De gezrllige open haard. De sauna faciliteit. Het schitterende uitzicht.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Personeel wel aardig
    • Tweepersoonskamer - Categorie A

Inrichting niet meer van deze tijd. Geen mogelijkheid om 's avonds nog iets te drinken; personeel loopt er vrij onverzorgd bij

Personeel wel aardig

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

We hebben genoten in een eenvoudig wat achterhaald hotel.
    • Tweepersoonskamer - Categorie C

Het avondeten was niet al te best. Vaak te zout en te traditioneel. Het smaakte niet altijd lekker.

Het ontbijt was goed verzorgd. Het personeel vriendelijk. De ligging erg mooi.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Het leek op een moment op Faulty Towers maar dan niet grappig!!!

Stinkende kamer (erg muf). Grote spinnen en spinnenwebben in de kamer. Herhaaldelijke fouten in de bediening (chaotisch en niet professioneel). Erg beperkte etenskeuzes en bijvoorbeeld geen toetje omdat het te ingewikkeld en lastig is.

Linnengoed was wel fris en schoon. Badkamer was ook prima!

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Maaltijden waren in orde!

Badkamer is wat klein.

Maaltijden waren in orde! Zowel ontbijt als avondmaal. Ook de kamers zijn ok! Leuk dat er een bowlingbaan, zwembad en sauna aanwezig is!

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Prachtig uitzicht.
    • Tweepersoonskamer - Categorie C

Geen haardroger op de kamer en geen warm water om te douchen 's avonds. Bijna geen wifi.

Het ontbijt en het buffet op vrijdag,prima. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Een aanrader voor een rustige vakantie (in ieder geval buiten het seisoen).

Geen WIFI op de kamers, maar dat is wel lekker rustig. De WIFI in het restaurant werkte goed.

Wij waren met drie honden. Uitstekende mogelijkheden om direct vanuit het hotel te wandelen. Rustige omgeving. Prima ontbijt. Fijn zwembad onder het hotel. Gezellige open haard in het restaurant.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Een mooie accommodatie waar het goed toeven is, een familiehotel!
    • Tweepersoonskamer - Categorie A

Het zwembad was kleiner dan verwacht, de sauna was beperkt.

De gemoedelijke sfeer, waar je jezelf kon zijn. Het restaurant met de goede menukaart in een comfortabele omgeving

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Prima maar niet door het hotel

Koffie kamer personeel sfeer schoonmaken

Uitzicht

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Bed prima, kamers schoon, geweldig uitzicht
    • Tweepersoonskamer - Categorie C

In Hildfeld zelf is niets te doen, maar dat weet je van tevoren

Bed prima, kamers schoon, geweldig uitzicht

• Beoordeeld op: 5 september 2018

• Tweepersoonskamer - Categorie C

Geen lift. Minder toegankelijk voor oude slecht ter been zijnde mensen

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

prima kamers en fantastisch gelegen en super aardige...
    • Tweepersoonskamer - Categorie C

prima kamers en fantastisch gelegen en super aardige eigenaars

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Redelijk, ontbijt kon veelweter, koude douche

Uitzicht

Het was voor ons doel een verblijf met een voldoende.

Internet op kamer.

Ontbijt was goed, diner was goed. Zwembad was prettig, op sommige punten verouderd.

Uitzicht, locatie

Gemoedelijke sfeer
    • Tweepersoonskamer - Categorie A

Weinig heet douchewater en lage temperatuur in hotel

Gemoedelijke sfeer

Authentiek hotel
    • Tweepersoonskamer - Categorie C

Mooi oldskool hotel, vriendelijk personeel op een prachtige locatie. Mooi uitzicht over de besneeuwde berg.

het verblijf was er prma

het ontbijt was uitstekend

Ontbijt goed.
    • Tweepersoonskamer - Categorie C

Ontbijt goed. Avondeten, kleine kaart maar juist daarom zeer goed.

Lekker weekend weg

Geen minpunten

Prachtig gelegen met mooi uitzicht

Top prijs kwaliteit

Gehorig

Lekker cosy hotel

Een 6 is het hoogste

Te kleine kaart. Na het diner geen activiteit. Vroeg naar bed. Buiten de kelnerin was iedereen nors.

De ligging (uitzicht)

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Gezellig, gemoedelijk hotel.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Bar s'avonds open was leuk geweest. De douche was erg klein en gedateerd.

Ontbijt was prima en het personeel heel aardig

De vriendelijkheid

De vriendelijkheid

Alles wat je mag verwachten van een traditioneel Duits...
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Alles wat je mag verwachten van een traditioneel Duits familiehotel

Aangenaam verblijf.
    • Tweepersoonskamer - Categorie A

De kamers kunnen iets beter onderhouden worden.

Vriendelijk personeel, gezellige sfeer. Ruime kamers.

Avond maaltijd

Heerlijke plek om even lekker te ontspannen en te genieten van de omgeving door te wandelen
    • Tweepersoonskamer - Categorie C

De wellness faciliteiten ware verouderd, zwembad was prima.

Prachtige locatie, vriendelijk personeel, lekker eten.

Heerlijk gewandeld
    • Tweepersoonskamer - Categorie C

Maaltijden, ouderwets Duits. Geen vegetarische maaltijd op lijst. Weinig groente, veel vlees.

de open haard

Goede uitvalsbasis voor motorrijders.

Goed verzorgd ontbijt. Ruime kamers. De bedden zijn voor langere mensen, vanaf 1.85 m aan de korte kant.

Uitstekende ligging voor mooie wandelingen in de prachtige...

Uitstekende ligging voor mooie wandelingen in de prachtige natuur oa de Rotharsteig

• Beoordeeld op: 30 maart 2017

goed ontbijt, goed zwembad

wifi echt slecht, bedden buitenste rand heel onhandig

goed ontbijt, goed zwembad

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

vieze stoffige kamers
    • Tweepersoonskamer - Categorie C

geen wifi slechte bedden stoffige kamers

bedden

bedden

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Matigheid en plompheid troef
    • Tweepersoonskamer - Categorie A

Het personeel en met name de eigenaren: stug en plomp. Handdoeken werden niet dagelijks verschoond. Toiletbril was kapot.

Het uitzicht

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

ideaal voor skitrip naar Winterberg

Hotel is gedemodeerd

Ontbijt was OK

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Prima overnachtingshotel voor korte wintersportvakantie Winterberg.
    • Tweepersoonskamer - Categorie C

Koffie bij het ontbijt was lauw. Wifi was slecht

Lekkere bedden. Leuk zwembad en sauna.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Een prima verblijf!

Het ontbijt en de vriendelijke mensen waren goed.

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Mooi hotel
    • Tweepersoonskamer - Categorie A

Een koelkastje op de kamer hadden wij handig gevonden.

Het ontbijt was lekker en uitgebreid. De kamers waren ouderwets ingericht, maar ruim en prima.

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

Gezellig en ontspannen hotel
    • Tweepersoonskamer - Categorie C

Badkamer ouderwets maar functioneel en schoon.

Ontbijt en restaurant waren heerlijk. Gezellige inrichting open haard. Sauna!

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Ruime kamer fijne meubelen, mooi uitzicht.
    • Tweepersoonskamer - Categorie C

Niets, wisten wat wij konden verwachten het was de 2e keer.

Ruime kamer fijne meubelen, mooi uitzicht.