Beoordelingen over Leonardo Hotel Heidelberg Walldorf Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Roter Strasse, 69190 Walldorf, Duitsland

#9 van de 15 hotels in Walldorf

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Prima verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was erg duur. € 18,l- per persoon. Overigens wel erg goed en uitgebreid ontbijtbuffet.

Ruime kamer. In eerste instantie hadden we een verkeerde kamer met een tweepersoons bed. Omdat ik met mijn dochter op reis was wilden we twee aparte bedden. Dat was bij de boeking niet goed doorgekomen. Bleek geen enkel probleem. We kregen direct een andere kamer toen ik daar naar vroeg.

Zowel een zwembad binnen als buiten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt voldeed niet aan onze verwachtingen. Vlees en vis zag eruit alsof het er al veel te lang gelegen had.

Zowel een zwembad binnen als buiten. Zeer vriendelijk personeel. Gratis welkomstdrankjes. Uitstekende ligging langs de snelweg. Perfect voor op doorreis.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

ideaal om even te overnachten op doorreis.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Deze keer was de buitenbar (hoogseizoen) gesloten.

Ruime , schone kamers. Comfortabel bed. Zeer goed ontbijt. 24 uur inchecken, makkelijk voor doorreis vakantie. Leuk meegenomen is het zwembad erbij.

Prima hotel voor overnachting op weg naar Oostenrijk en Italië.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kosten voor een warme maaltijd waren fors. Zeker voor een gezin.

Ontbijt was uitgebreid en uitstekend.Rustige ligging en keurige kamers. Zeer vriendelijk personeel.

Het hotel was keurig en netjes.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel is gesitueerd in een 'weiland', je kan niet even het dorp inlopen. De personeelsbezetting in het restaurant was niet optimaal.

Het hotel was keurig en netjes.ook de kamer was goed.

Prima ruime kamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een duur restaurant met een zeer beperkte kaart en zeer matig van kwaliteit. Dit in tegenstelling tot het prima buffet ontbijt.

Prima ruime kamer. Prima ontbijt

Gratis upgrade door foutje hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik had een kamer voor 68 euro voor 3 personen waarvan 2 kids. Ik kwam pas om 23:00 in de avond aan en het bleek dat mijn kamer per ongeluk weg gegeven was aan iemand anders. Het personeel heeft dit heel goed opgelost door ons een gratis upgrade aan te bieden. We kregen een maisionette met 2x 2 persoonsbedden en zeer grote badkamer. Kamer was perfect! Dus wij waren blij dat onze geboekte kamer vergeven was! Super service en heerlijke kamer!

Zeer goed bevallen als tussenstop richting nederland.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Goed ontbijt met ruime keuze. De kamer was ruim en het extra bed was al opgemaakt toen we arriveerde. Dit was een prima bed. Het zwembad is klein maar wel heerlijk na een dag slenteren door Heidelberg. Ook een prima sauna. Het hotel ligt aan een snelweg wat voor ons prima was.

Hotel voordoorreis
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het restaurant bij het hotel viel enorm tegen en het personeel is niet vakbekwaam

Kamers en ontbijt waren goed en het personeel in het hotel en ontbijtzaal zijn vriendelijk en behulpzaam

Doorreis
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het stonk enorm nogal in onze kamer. Mogelijk door de warmte maar toch. Restaurant vergat verschillende bestelling. Werd wel gecompenseerd

Locatie is prima op doorreis van of naar Italië. Prijs kwaliteit is prima enkel duur ontbijt.

Perfect hotel voor de overnachting in midden Duitsland, om zo rust in de reis te houden.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geweldig overnachtingshotel in midden Duitsland. Dichtbij de snelweg. Met binnen en buiten zwembad. Heel luxe ontbijt. Wij hadden voor 3 personen een ruime maisonette suite. 1 Van ons sliep beneden, 2 sliepen boven, verbonden door een open trap. Gigantische badkamer met douche en bad en dubbele wastafel.

Tip!

Niks, alles was goed.

De airco op de kamer en de zwembaden. Tevens heel fijn dat je ijsblokjes uit de automaat op de gang kan halen met deze hitte. En het personeel was ook erg behulpzaam.

Goede hotel voor onderweg, zwembad binnen en buiten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Door lekkende airco was de vloerbedekking in onze kamer helemaal nat. Hotel was vol, dus kregen we geen andere kamer. Jammer.

Goede hotel voor onderweg, zwembad binnen en buiten. Wij hebben buiten naast het zwembad gegeten in de avond, heerlijk! Goede beden, prima ontbijt. Aardig personeel. Grote parking voor de deur.

Het was prima en heerlijk verkoelend op een hete dag.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kaarten (digitale sleutel) om de kamer in te komen werkten slecht of in ieder geval voor ons lastig in het gebruik.

De kamers zijn uitstekend, voorzien van airconditioning. Ruime kamers. De ligging van het hotel is prima als je met auto reist. Het is makkelijk te vinden.

Kamers zijn schoon en bedden liggen heerlijk
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen verlate check out mogelijk Menu voor diner is wat betreft prijs en kwaliteit niet in verhouding (23 euro voor matige schnitzel en friet en 18 euro op voor ontbijt)

Kamers zijn schoon en bedden liggen heerlijk Wifi is goed Zwembad is Fijn

De kamers hadden airconditioning en dat was even een...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In de kamer stond een tas met rottende bananen. Dit was vast een incident. Om 9.00 uur in de ochtend opeens iemand van de schoonmaak in je kamer, zonder eerst te kloppen en vervolgens bleek het ontbijt niet bij de prijs inbegrepen. Dit was een domper. Wij gaan niet meer naar dit hotel. Jammer.

De kamers hadden airconditioning en dat was even een verademing.

Prachtige maisonnette voor 3 personen!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prachtige maisonnette voor 3 personen! De prijs was hetzelfde als de 2 persoons kamer. Prima ontbijt. Leuke zwembaden. Prima prijs-kwaliteit verhouding.

Prima hotel op perfecte locatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Uiterlijk van het hotel kan een opfrisbeurt gebruiken! Restaurant niet geprobeerd, zag er niet uitnodigend uit (en €18 pp voor een ontbijt is gewoon te duur)

Locatie (pál langs de snelweg) Gratis parkeergelegenheid Ruime kamers Op verzoek ook geschakelde kamer (voor gezinnen met kinderen) Zwembad(je) Prima prijs/kwaliteit verhouding

Ijsje?
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Nog NOOIT zo slecht gegeten, voor zo'n hoge prijs, als tegemoetkoming zouden we een ijsje krijgen voor de kinderen. Zij kregen een waterijslolly. We werden ontvangen door een reveptionist die niet te verstaan was. Ons kamerpasje werkte niet, na 2 x naar beneden te zijn gegaan kwam de receptioniste met de loper, de batterij van het slot bleek leeg te zijn. De technische dienst komt pas na het weekend dus moesten we de receptioniste halen als we in de kamer wilden. Het was erg rumoerig. Ik had doorgegeven dat ik met 2 kinderen van 8 en 10 zou komen, daar hadden ze babycampingbedjes met dus veel te kleine dekentjes voor klaargezet...het ontbijt 18 euro p.p. viel ook tegen. Het was slecht.

Het lag direct aan de snelweg, dus ideaal als tussenstop bij een langere reis vanuit Italie.

Prima hotel waar je tot rust komt als je op doorreis bent. Ook twee honden zijn geen probleem!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Allerhartelijkste ontvangst. Onze twee hondjes waren ook welkom. 's Avonds was er een barbecue. Er was echter alleen varkensvlees en daar ben ik allergisch voor, maar zonder problemen werd er voor mij een lekker biefstukje gemaakt. Service!

Wij kregen een upgrade van de kamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De tweede verdieping (!) van de kamer was erg warm, maar het was die dag ook 37 graden geweest. Het hotel ligt aan de snelweg, waardoor het minder aantrekkelijk is voor een langer verblijf, hoewel het wel een prima uitvalsbasis is voor Heidelberg en omgeving.

Wij kregen een upgrade van de kamer. De kamer was enorm ruim, met een riante badkamer en uitzonderlijk schoon. Verder water, koffie/thee en een koelkastje op de kamer (geen minibar). Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Geweldig ontbijt.

Prima doorreis hotel!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was even zoeken naar de locatie van het hotel, wij stonden eerst bij een gelijknamig hotel in Heidelberg en vervolgens stond er een verkeerd adres in Google maps van het juiste hotel.

Het onbijt was zeer goed en de schnitzel is een aanrader.

Goed geslapen en gegeten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een week eerder ook daar geweest in een goede kamer. Nu lag deze op de bgg. naast de receptie. Veel herrie van andere gasten. Ramen waren lek, Airco maakt veel herrie,hondenharen op de vloer, vuil onder het bed en kapotte tegels in de badkamer. Bediening in restaurant is slecht

Kamers voldoen. Ruime parkeergelegenheid. Goed ontbijt. Dichtbij de autobaan. Restaurant, binnen en buiten, in het hotel.

Als tussenstop een prima locatie vlak bij de autobaan.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij aankomst, ook na drie uur, is de bar gesloten zodat je niets kunt drinken. Het koelkastje op de kamer is ook leeg. Het restaurant is pas om 18.30 open en de bediening is ronduit slecht. Het eten zelf was prima,mede omdat er een extra kaart was.

Bij aankomst,op onze heenreis, kregen we een grote kamer van twee etages achter in het hotel. Netjes verzorgt, schoon, handdoeken en zeep aanwezig. Goede bedden. Achterstallig onderhoud aan tegels in de badkamer.

Prima hotel voor als je op doorreis bent, of zakelijke reiziger bent.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prijs van de tafel/ huiswijn is echt belachelijk duur. Het hotel vraagt Euro 8,00 per glaasje wijn! De airco maakt een heel hard brommend geluid om de zoveel minuten. Hier lig je 's nachts echt wakker van. Airco dus maar uitgezet. Ramen kunnen niet open waardoor temperatuur in de kamer flink opliep...

Ideale ligging dichtbij de snelweg. Prima hotel als je op doorreis bent.

Leuke en makkelijke overnachting op weg naar Italy.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt is erg duur ; 18 euro per persoon vinden wij te duur en dus ergens anders ontbeten !

Makkelijk hotel dicht bij snelweg op weg naar Italy; erg leuk om even Heidelberg in te gaan ; zeer leuke stad ! Het klimaat in deze omgeving brengt veel mooi weer !

Zalig

Vloerbekleding

Het ontbijt was heel goed hebben in de swite mogen slapen aan de kamer prijs we waren op doorreis voor ski verlof en passeren op de terugweg terug

Goed voor 1 nacht. Vriendelijk personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was erg warm op de kamer en badkamer. De airco wordt niet echt koel. Het lawaai van de snelweg.

De bedden en de ruime kamer met koelkast en zitje

• Beoordeeld op: 14 april 2018

de service bij de reserveringen Door een plotselinge...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de kamer war veel te heet en we konden met de airco onmogelijk de temperatuur normaliseren De kamer lag aan de zijde van de autoweg waardoor en raam open zetten geen optie was.

de service bij de reserveringen Door een plotselinge operatie moesten we de terugreis weer een kamer.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Effectief voor de doorreis
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het dorpje had niets te bieden. Ontbijt was wat aan de dure kant. Omdat we snel weer op pad wilden maar even naar de locale bakker gegaan. Helaas stond er een flits kast in het dorpje, waardoor ook dit ontbijt wat duurder uitviel.

Prima ligging aan de snelweg. Uitstekende locatie voor een tussenstop naar Oostenrijk met kinderen. Het restaurant was prima en er waren veel voorzieningen in het hotel.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Uitstekend hotel voor overnachting op doorreis.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De prijs van 18 euro p.p. voor het ontbijt (optioneel) vinden wij aan de hoge kant.

Ruime kamer met uitstekend sanitair. Uitstekende bedden. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Comfortabel verblijf op een handige locatie op doorreis naar Oostenrijk of Zwitserland.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er lag her & der wat stof op de kamer.

Mooi hotel met veel aandacht voor details. Zeer vriendelijk personeel! Heerlijk eten en fantastisch ontbijt. En gelukkig niet zo warm!

Best wel leuk!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zie boven Moet je nou over het fietspad bij jullie komen? Het is vanaf de snelweg niet duidelijk aangegeven. En ook niet op tomtom

We vinden het ontbijt te duur om met 4 personen keer 18 euro om daar gebruik van te maken. We wisten niet dat er een zwembad was, en kwamen er te laat achter

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Er was iets niet helemaal in orde met de kamer, toen ik dit...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was iets niet helemaal in orde met de kamer, toen ik dit meldde, kregen we direct een andere kamer (upgrade). Prima ontbijt. Vriendelijke medewerkers.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Goed verblijf voor 1 nachtje doorreis.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was erg warm. Prijzen van het eten en drinken vonden wij te duur. Openingstijd restaurant pas 18:30. Te laat met kleine kinderen. Zwembad water en ruimte te koud.

Ligging tov de snelweg. Vriendelijk personeel. Snel in en uitcheck. Ruime kamer. Goede bedden. Uitgebreid ontbijt buffet. Heerlijk

Bij de receptie werden we vriendelijk ontvangen.

Niets!!!

Bij de receptie werden we vriendelijk ontvangen. De kamers zijn ruim en schoon. De bedden zijn groot en liggen uitstekend, m.a.w. we hebben er heerlijk geslapen. Het ontbijt was super: heerlijk Bourgondisch ontbeten.

Prima hotel, aardig personeel, matig ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt. Weliswaar uitgebreid maar kwaliteit erg naar beneden sinds het Leobardo is, echt niet lekker en niet vers. Jammer want alles is verder prima aan hotel maar ik hecht veel waarde aan een goed vers ontbijt.

Prijs kwaliteit prima, personeel zeer vriendelijk.

De vriendelijke gastvrijheid, honden waren zeer welkom!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was vreselijk warm gestookt en zelfs met het raam open, verwarming uit maar met een synthetisch dekbed bleef het heel warm om te slapen.

De vriendelijke gastvrijheid, honden waren zeer welkom!

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Prima en eenvoudig hotel, ideaal onderweg maar Alpen.

Voorheen was het Holiday Inn en was ontbijt wel beter

Prima en eenvoudig hotel, ideaal onderweg maar Alpen. Halverwege en naast snelweg maar rustig. Personeel altijd vriendelijk.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Prima plek voor doorreis zo strak langs de snelweg
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij dachten met ontbijt te hebben gereserveerd, maar dat bleek niet zo te zijn volgens het hotel. Via booking.com kon ik daarzo snel niks meer over terugvinden.

Fijn dat er familiekamers zijn.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ik kan niets negatiefs bedenken

de ervaring is geweldig net als alle andere jaren dat we er al komen eten en drinken is perfect het personeel is heel behulpzaam

een goed hotel voor de doorgaande reiziger die niet schrikt van wat duurder avondeten
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niet schrikken als je aankomt want het is een wat oostblok aandoend hotel, maar eenmaal in restaurant en kamer is dat gevoel er niet meer.

Ontbijt was echt heel goed en uitgebreid, kamer was schoon en strak, zwembad was prima en water heerlijk warm, eten is duur maar wel goed, badkamer was aan renovatie toe evenals plafond zwembad.

UItstekend overnacht
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Na klacht over contant betalen bij restaurant, zou receptioniste het in de computer zetten dat we de extra's bij uitchecken konden betalen. Maar ze hoefde geen creditcard... Ik heb zelf in hotelreceptie gewerkt, en weet dat deze handeling simpel te doen is. Nadat mijn zoon van 10 zijn drinken niet op de kamerrekening kon zetten was ik niet blij.

Zwembad buiten

Top!!!

Niets!!!

Alles was top!!! Wij vrijdag aangekomen en het dinerbuffet gegeten!!! Dat was zeer lekker en de witte wijn die wij kregen op aanraden van de dienster was geweldig goed!!! Het geheel is een aanrader voor iedereen, zowel voor doorreis als een verblijf voor meerdere dagen!!! Binnen en buitenzwembad , sauna en fitnessruimte aanwezig!!! Zalig vertoeven dus!!!

Zeer schoon en leuk geprijsd
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De broodjes bij het ontbijt waren nogal taai. Toen maar yoghurt met vers fruit genomen. Ook erg lekker.

Zeer schoon. Heerlijk gegeten. Ruime kamer. Zwembad om nog even lekker af te koelen. Uitgebreid ontbijt.

Perfect hotel voor doorreis !!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

"s avonds eten was aan de dure kant en niet echt geschikt voor kleine kinderen

Perfect hotel voor doorreis !! Alles wat je nodig hebt daarvoor is perfect

Je voelt je een hippe luzerne voor een paar dagen
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De slaapkamer voor heeft s nachts behoorlijk geluidsoverlast en het inchecken was even gedoe met de code

Prachtig licht, feel good appartement met heerlijke bedden.

Goede hotel met heerlijke ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Goede hotel met heerlijke ontbijt. Terras en bar waren laat in de avond nog open. Ideaal voor onze doorreis vanuit Italie. Zwembad buiten en binnen!Snelle check in en out.

Geweldig verblijf voor 1 nacht op doorreis
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niet gestofzuigd toen we er op de terugweg weer sliepen (dezelfde kamer met connecting doors); snoepwikkels van 'Bedhüpchen' lagen er nog van de vorige gasten; bad was helaas niet schoon; er was maar voor 1 persoon koffiemok en waterglas, fles water ontbrak -maar receptie maakte dat meteen in orde-

Ontbijtbuffet het meest uitgebreid ooit gezien! Goede airco op hotelkamer. Koelkast met apart ijsvakje. IJsklontjesmachine op de gang. Zeer vriendelijk restaurantpersoneel, erg betrokken (na week op terugreis wist ze nog wie we waren) en we werden weer met open armen ontvangen!

Goede locatie , dicht bij de autobaan.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Restaurant was chaos. Een kwartier gewacht aan een tafel in een grotendeels lege zaal , toen werd ons en anderen verteld dat dat gedeelte alleen voor reisgezelschappen was. we mochten daar niet blijven zitten. In een ander deel van het restaurant, veel tafels waar niemand meer zat , maar die niet waren afgeruimd. We mochten ook niet aan lege tafels plaatsnemen, want ze waren vol??? Toen werden we naar de bar verwezen, we konden proberen om daar nog eten te bestellen. We hadden er genoeg van en zijn in het nabijgelegen dorp gaan eten bij een uitstekend grieks restaurant Thessaloniki. Het ontbijt was uitgebreid , maar veel te duur. 20 euro! per persoon.

Goede locatie , dicht bij de autobaan. Ruime kamer en ruime douche. Genoeg plek om je spullen neer te zetten

Gewoon goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt. De ontbijtruimte was niet netjes, vele gebruikte/niet afgeruimde tafels. Het ontbijt op zich was gewoon oké, niets verrassend maar gewoon in orde.

Mooie ruime kamers en voldoende parkeerplaatsen

Prima als overnachtingshotel voor als je op doorreid bent naar je vakantieadres of naar huis.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was op de begane grond, kregen dus veel bijgeluiden te horen 's nachts. Jammer Restaurant is prima, alleen wat aan de dure kant.

Grote mooie kamer, prima bed. Ontbijt (€ 10,00 pp) is prima, heel gevarieerd, vers en voldoende.

Fijn hotel voor een prima prijs

Helemaal niets.

Het ontbijt was rijkelijk en uitstekend. De kamer was zeer comfortabel en met airco. Buitenzwembad en naastgelegen bar was uitstekend voor kind (zwembad) en ouders (bar). Mooie nette entree, vriendelijk personeel, en ruime nette kamer.

Prima hotel voor zakenreis lijkt me
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jullie bieden het aan als kindvriendelijk en gezinshotel. Waarbij geschreven stond dat kind gratis eet wanneer ouders maaltijd bestellen, dit is echter niet zo. De trap in de kamer was ook gevaarlijk voor ons kind van 2.

We kregen een upgrade van comfortkamer naar maisonnette kamer. Het was een grote kamer met een super badkamer.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Hotel had beter moeten zijn voor de prijs die je ervoor betaald!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De hygiëne was slecht. Badkamer zelf schoongemaakt omdat het gewoonweg niet fris was en stonk. Kussens lagen niet goed. Airco werkte niet zoals ik gewend ben. Het bleef benauwd in de kamer.

Locatie is fijn als doorreishotel omdat het dichtbij de snelweg zit. Receptioniste die mij te woord stond was vriendelijk.

Goed, een aanrader.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Goed restaurant, maar vrij prijzig. Een brandstoftankstation is een welkome aanvulling.

Prima ontbijt, goed liggende locatie (nabij snelweg), ruime kamer, redelijk schoon. Eten in het restaurant is niet goedkoop.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Zeer goed hotel, maar een update is nodig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel is algemeen aan een heropfrissing toe! Kamers wat verouderd, omgeving rond het zwembad net echt verzorgd. Lift ook wat aftands. Pas op : dit zijn eigenlijk maar details, maar voor zijn prijs mag dat wel in orde zijn. Hopelijk is dit in de nabije toekomst gepland.

Het is een hotel met heel wat faciliteiten en super vriendelijk en behulpzaam personeel! Zeer uitgebreid ontbijt. De ligging dicht bij de SAP HQ's is zeker een pluspunt.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Prima hotel met goede faciliteiten en ideaal gelegen vlakbij de snelweg
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

superieur kamer geboekt, maar volgens mij standaard kamer gekregen. Zat slechts 1 welkomsdrankje bij, waar ik zelf om moest vragen.

2 tweepersoonsbedden, waardoor de kinderen goed op de kamer konden overnachten. zwembad en sauna was na dagje autorijden erg fijn. Goed restaurant Vlak bij de snelweg gelegen, dus ideaal als doorreishotel

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

uitgebreid ontbijt, op booking.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

uitgebreid ontbijt, op booking.com stond dat het 20 euro p.p. was. Wij hoefden maar 20 euro voor een gezin van 4 te betalen. Heerlijk diner (de steaks zijn botermals!) op, wij waren er met oud en nieuw en hadden gereserveerd. De mensen die na ons kwamen niet en werden allemaal weggestuurd. Aan te raden is om te reserveren.

• Beoordeeld op: 17 november 2016

kamer is netjes en schoon
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het is niet altijd even duidelijk waar een kamer zich bevindt

kamer is netjes en schoon restaurant is zeer goed personeel is vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

goed hotel

ruime kamer, fijne bedden

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Tussenstop

X

Ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 28 september 2018

goede bedden en uitstekende service
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hebben prima geslapen en van een uitstekend ontbijt buffet genoten. Konden daarna uitgerust onze weg naar huis voortzetten

• Beoordeeld op: 26 september 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alles was prima ontbijt ook

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Relatief duur ontbijt.

Relatief duur ontbijt.

Heel aangenaam
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mooie en rustige ligging van het hotel ten opzichte van het circuit in Hockenheim

Fijne ruime slaapkamer en uitgebreid ontbijtbuffet
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het restaurant was relatief duur en de bediening langzaam en niet erg service gericht

Fijne ruime slaapkamer en uitgebreid ontbijtbuffet

Overnachting tijdens vakantie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een heerlijk ontbijt en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Zeer fijn hotel allemaal netjes, vriendelijke mensen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer fijn hotel allemaal netjes, vriendelijke mensen. Heerlijk ontbijt en zeer lekkere bedden😃

Top ontbijt

Top ontbijt

Verrast
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niet al het bar personeel was erg vriendelijk.

Suite

Geluiden s nachts (soort repetitieve motor) + airco die om...

Geluiden s nachts (soort repetitieve motor) + airco die om 4:30 iets deed

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Locatie en combi met goede ruime kamers en zwembaden voor de...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eten was duur en niet van heel hoge kwaliteit in verhouding tot de prijs

Locatie en combi met goede ruime kamers en zwembaden voor de kids

Ontbijt en 2 zwembaden voor de kinderen.

Eigenlijk niets

Ontbijt en 2 zwembaden voor de kinderen.

heel fijn we zijn uit eten geweest in de stad i.v.m. de te hoge prijzen en zo zagen wij meer hotel g
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De prijzen van restaurant en de drankjes Te duur

Ontbijt heel goed