Beoordelingen over Heikotel - Stadtpark Residenz Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Flüggestr. 6, Winterhude, 22303 Hamburg, Duitsland

#158 van de 323 hotels in Hamburg

waren propere kamers, dicht bij U-baan, dicht bij Elbe

Er was bar, maar geen volk gezien, was ook enkel open in week.

was heel proper, ook parkeergelegenheid voorhanden die niet duur was, dicht bij u-baan

Dicht bij Stadtpark.

De bedden waren heel hard en de kussens te plat. Erg warm op de kamer. Wel schoon en vriendelijk personeel.

Dicht bij Stadtpark.

• Beoordeeld op: 1 maart 2016

De locatie was goed, het hotel en de faciliteiten waren goed...

wij hadden schimmel in de badkamer, dit vond ik niet echt fris en daarnaast was het rechter matras erg zacht en behoorlijk doorgelegen, ik heb hierdoor slecht geslapen. Als het hotel zorgt voor nieuwe en comfortabele matrassen komen wij zeker terug.

De locatie was goed, het hotel en de faciliteiten waren goed, vooral het ontbijt erg lekker.

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

Wifi