Beoordelingen over Hotel Herbstein Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Blücherstraße 4, 36358 Herbstein, Duitsland

#2 van de 2 hotels in Herbstein

6,1

6,2

5,7

Motor weekend

Personeel of eigenaar zijn dood stom , zij praten niet. Smorgens wordt je gewekt door een haan van de buren, om 05.00 u

Goede keuken, en zeker goede prijs, ontbijt was voldoende.

ondermaats verblijf

De hygiëne was ondermaats (zéér veel vliegen tijdens het ontbijt). In de traphallen hingen de gordijnen vol insecten. Hoewel booking.com ons aangaf dat we vanaf 10u30 konden inchecken, bleek bij aankomst dat het hotel gesloten was. Na een telefoongesprek met de uitbater bleek dat we pas vanaf 17u00 konden inchecken. Na aandringen heeft de uitbater ons telefonisch een code van een buiten opgestelde sleutelkast doorgegeven waarna we dan toch naar onze kamers konden. Enkel bij het ontbijt hebben we een dame gezien. Voor het overige was in dit hotel niemand te bespeuren...

De grootte van de slaapkamers was ruimschoots voldoende.

matig
    • Economy Driepersoonskamer

NIemand aanwezig, moest zelf sleutel organiseren

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Het ontbijt was uitstekend
    • Economy Tweepersoonskamer

Het bed kraakte dus steeds wakker als partner zich omdraaide

Het ontbijt was uitstekend

• Beoordeeld op: 14 mei 2016

Ontbijt was redelijk.

Op de aankomst dag niemand aanwezig, Mittwoch ruhetag!!! Geen personeel aanwezig, geen verdere info. Ik moest een telefoonnummer bellen voor de benodigde info. De eigenaar, een zeer onaardige Turkse man, regelde dat er iemand naar het hotel kwam gereden voor een sleutel. Kamers heel erg oud. Interieur was oud, Toilet en douche helemaal vergeeld, zag er niet uit. Nooit weer naar dit hotel.

Ontbijt was redelijk.

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

Net hotel met goed ontbijtbuffet en goede prijzen voor diner

Kussens waren wat te klein en zeer dun

Net hotel met goed ontbijtbuffet en goede prijzen voor diner

• Beoordeeld op: 18 mei 2015

Zeer uitgebreide ontbijtmogelijkheden.

Was niet op de hoogte dat woensdag rustdag was (restaurant dicht). Kussen erg zacht.

Zeer uitgebreide ontbijtmogelijkheden.