Beoordelingen over Holiday Inn Essen City Centre Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Frohnhauser Str. 6, Westviertel, 45127 Essen, Duitsland

#35 van de 68 hotels in Essen

Holiday Inn City Centre**** und sonst gar nichts!
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

Grote rookvrije kamer (501) op de vijfde verdieping met groot bureau en twee (!) gemakkelijke stoelen, gratis wifi, minibar en lcd-tv. Groot tweepersoonsbed en kussens naar keuze. Steek de kruising over en je loopt zo het centrum in met meteen links winkelcentrum Limbecker Platz. Ideaal voor uitslapers: het zeer gevarieerde ontbijtbuffet tot maar liefst 12.00 uur. Achter het hotel ligt Parkhaus Cinemaxx, waar de auto voor € 3,50 per etmaal veilig geparkeerd staat. Stop met zoeken ... gewoon boeken!

Goed hotel voor een weekendje weg!
    • Standaard Kamer

Betere afzuiging in de douche. Werd daarom erg warm

Ontbijt was goed en ruime keuze. Kamers en bedden waren goed. erg fijn dat er 2 kussens per persoon zijn waardoor je zelf kan beslissen of je hoog of laag wilt slapen. de ligging was top! Wij waren er om lekker te winkelen in de stad en het grote winkel centrum Limbecker Platz is op nog geen 5 min. loopafstand. Leuk weetje, iedere eerste vrijdag van de maand zijn de winkels in het winkelcentrum tot 24;00uur geopend.

Centrale ligging t.

Niet alle kamers zijn voorzien van Airco, dat wad bij de tropische temperaturen van de afgelopen tijd erg lastig.

Centrale ligging t.o.v het centrum van Essen.

Prima voor een weekendje Essen
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

Alles was prima geregeld. Ik vond alleen het hotel wel beetje “oud” eruit zien. Misschien wat vrolijker de receptie inrichten of andere kleurtjes gebruiken.

Ik vond de locatie geweldig. Ik verbleef er met mijn kind, vriend en moeder. Wij konden makkelijk naar het centrum (loopafstand). We konden voetbal kijken en prima een drankje doen bij de bar. De overnachting was niet heel duur. Snelle check-in was ook heel erg fijn.

Aangenaam verblijf met zeer vriendelijk personeel!
    • Deluxe Kamer

Een betere kamersleutel! Op een goeie 12u tijd, 2x naar de receptie moeten gaan omdat onze kaart niet werkte als we boven kwamen. Zelfde probleem trouwens om de garage uit te raken.. dus op dat vlak zou enige verbetering misschien wel kunnen...

We hadden een kamer op de 5de verdieping, achterzijde van het gebouw. Van verkeer ofzo niets van last gehad, ookal zijn we het niet gewend van in stad te slapen.(en onze venster heeft de ganse nacht open gestaan!) Ontbijt, was erg lekker! Voor ieder wat wils! Keuze uit zowel hartig als zoet. Personeel was heel vriendelijk en waren ook heel vlot in het Engels. In het algemeen, zeker voor herhaling vatbaar!

Ruime rookvrije kamer (609) op de zesde verdieping met airco...
    • Standaard Kamer

Ruime rookvrije kamer (609) op de zesde verdieping met airco, twee gemakkelijke stoelen, gratis wifi, minibar en lcd-tv, groot tweepersoonsbed, prima matrassen, kussens naar keuze. Steek de kruising over en je loopt zo het centrum in met meteen links winkelcentrum Limbecker Platz. Ideaal voor uitslapers: het zeer gevarieerde ontbijtbuffet tot maar liefst 12.00 uur; bij goed weer kan er ook buiten ontbeten worden. 50 meter achter het hotel ligt Parkhaus Cinemaxx, waar de auto voor € 3,50 per etmaal veilig geparkeerd staat. Stop maar met zoeken ... gewoon boeken!

erg leuk hotel en kom er al jaren
    • Standaard Kamer

de kussens waren erg plat

De ligging midden in het centrum is top en het personeel is heel vriendelijk, fijn dat er een parkeergarage is en de kamer was prima en het ontbijt ook, alles wat je nodig hebt was aanwezig

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Heel goed zakenhotel
    • Standaard Kamer

Fijn is de parkeergarage onder het hotel en taxi’s voor de deur. Het is een prima zakenhotel met heerlijke bedden en een meer dan prima ontbijt. Tien minuten lopen naar het centrum. Heerlijke douche. Gezellige bar.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Prima verblijf voor als je in de stad zelf wilt zijn.
    • Standaard Kamer

Inrichting kamers is wat gedateerd.

Ruime kamer, schoon en vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet. Prima locatie binnenin de stad bij winkelcentrum en theater.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Hotel aan verwachting voldaan, alles ok. Op loopafstand van Limbecker Platz
    • Standaard Kamer

Soms ‘s-nachts oordopjes nodig, vanwege geluidsoverlast van buiten. Vrouwelijk personeelslid viel binnen zonder kloppen om minibar te checken?

Grote kamer, uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

het ontbijt was uitgebrijd en perfect verzorgd, de kamers...
    • Standaard Kamer

het ontbijt was uitgebrijd en perfect verzorgd, de kamers waren perfect heel het hotel is een aanrader.de ligging is perfect om al de kerstmarkten te bezoeken ,maar ook de vele winkels en essen zelf is mooi ,wij vinden dit een aanrader.

Ontbijt prima en zeer ruime kamers
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

Geen airco en geen kluisje op de kamer Betaald parkeren Voorheen kon je op de aankomstdag nog annuleren is nu een dag van te voren

Ontbijt prima en zeer ruime kamers

Verzorgd en goed bereikbaar hotel met mooie en grote kamer.
    • Standaard Kamer

Smorgens niet om half 9 bellen en kloppen op de kamerdeur aub! Onbijt en parking niet in verhouding met kostprijs verblijf. Parking wagen voor valiezen even uit te laden onbreekt.

De kamer en hotel waren super. Ook proper en op tijd alles gekuist.

Super ligging,lekker ontbijt
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

Personeel receptie en ontbijt mag iets meer info geven,bij het uitchecken kregen we de rekening zonder meer,een vraagje of alles goed geweest is maakt een heel verschil.In drukke tijden blijkt de ontbijtruimte te klein,wij verbleven van donderdag tot zaterdag en ontbijten zaterdagochtend was chaos.De gewone gasten ondervonden flink nadeel van de bustoeristen.

Ligging hotel is super,op korte wandelafstand van shopmall en de winkelstraten.Ruime kamer,badkamer in verhouding klein.Ontbijt zeer gevarieerd.

• Standaard Kamer

de parkeergarage was vol. Daarnaast zijn de kosten voor het parkeren erg hoog. €14 per dag. Door de receptie doorverwezen naar de parkeergarage direct achter het hotel. Hier voldoende ruimte en de koste xijn €3.50 per 24 uur

nette kamer met goede matrassen en goede wifi. Locatie op loopafstand van het centrum met erg leuke kerstmarkt. ontbijt zeer uitgebreid!

Wij gingen voor de winkels en kerstmarkt
    • Comfort Tweepersoonskamer - Rookvrij

Restaurant aan de kleine kant, er was wel een andere zaal, maar was minder gezellig.

Zeer tevreden over alles, vriendelijk personeel. zeer schone kamer, dicht bij het centrum. Ik snap niet dat er mensen zijn die dit hotel een 3 geven..

Ideale ligging in de kerstperiode of als u wil shoppen. Vriendelijk personeel en lekker ontbijt.
    • Deluxe Kamer

Voor mijn gezondheid een kamer gevraagd zonder tapijt. Restultaat: kregen een kamer met twee aparte bedden. Had dit graag op voorhand geweten. Kamer was veel te warm, nochtans stond de verwarming af?

De ligging is ideaal. Ontbijt ruime keuze.

Prima stek voor een prima prijs vlak bij het centrum. Ideaal voor kerstmarktbezoek.
    • Standaard Kamer

Parkeergarage is vrij krap bemeten.

Ontbijt was heerlijk en kamers lekker ruim. Kamers wel gehorig door ligging aan de straat, maar dit hebben wij niet als storend ervaren.

Jammer van de kussens ...fijn hotel .prima ontbijt en goede ligging
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

Kussens van het bed. Een kussen hoog en hard .dunne kussen is net een dikke kussensloop . Het dunne kussen wat dikker .kan denk ik ieder er lekker op slapen

Prima ontbijt Schone nette kamer 👍👍😙

Kerst in Essen
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

Er was constant een piepgeluid. Net of een batterij in een brandmelder leeg was. Waar het vandaan kwam was niet te traceren.

De grote kamer en het vriendelijke personeel.

Comfortabele accommodatie, prima qua uitvalsweg naar winkels en restaurants.
    • Standaard Kamer

Ontbijt voldoende maar niet al te uitgebreid. Geen roerei of andere warme zaken. Geen artikelen in de badkamer buiten gewone zeeppomp om. Tweepersoons bed niet erg groot voor lange mensen. Nauwelijks kerstversiering beneden in hotel, alles oogt netjes maar niet zo gezellig. Rondom het hotel bouwwerkzaamheden wat ongezellig oogt maar daar kan het hotel niets aan doen. Geldt trouwens voor half Düsseldorf waardoor het straatbeeld verstoord wordt door de vele bouwplaatsen en hijskranen.

Ligging op prima afstand van winkels en restaurants. Kerstmarkten en de Altstadt nog wel aardig stukje lopen. Receptiemedewerkers erg aardig en professioneel. Hotel komt prettig en goed geregeld over.

Heerlijk ontbijt, mooie ruime en schone kamer, lekker warm...
    • Standaard Kamer

Parkeren bij lokatie erg duur. Dus in parkeergarage bij Cinemaxx geparkeerd voor 3,50 euro per 24 uur.

Heerlijk ontbijt, mooie ruime en schone kamer, lekker warm binnen en op paar minuten lopen van centrum.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

super,volgend jaar zeker opnieuw
    • Standaard Kamer

ik zou niets kunnen bedenken

vriendelijk personeel ontbijt goed maar een beetje te druk door het vele volk ontbijtruimte aan de kleine kant en de ontbijttafels ook wat te klein de barman verdient een dikke pluim

• Comfort Tweepersoonskamer - Rookvrij

Badkamer had iets groter mogen zijn

We zaten dicht bij het centrum dat was top .de bedden waren ook goed kamer was heel groot alleen de badkamer was niet echt groot maar alles was schoon

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Echte Duitse vakantie; fijne mensen, schoon en prima eten.
    • Standaard Kamer

Warm op de kamer. Voor de rest geen klachten

Vriendelijk personeel, goede centrale ligging. Prima bereikbaar met de auto en makkelijk parkeren. Lopend binnen twee minuten centraal in de stad aangekomen en een fantastische kerstmarkt meegemaakt

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Prima, alleen jammer van de aggregaat die onze nachtrust heeft verstoord!
    • Comfort Tweepersoonskamer - Rookvrij

Bij onze kamer (607) stond de buitenaggregaat van de airco. Deze sloeg om de 5 minuten aan en was met name gedurende de nacht zeer irritant. Verder was het bed aan de korte en smalle kant.

Hotel lag heerlijk centraal en dicht bij de winkels en de kerstmarkten. Ontbijt was erg royaal en goed. Personeel erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

alles in orde mooie kamer en genoeg eten voor het ontbijt
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

Het ontbijt was uitgebreid en voldoende voor een dag te beginnnen de kamers waren ook in orde en de garage in de kelder was heel gemakkelijk, zeker met slecht weer

Goed verzorgd hotel, heel centraal.
    • Standaard Kamer

Dat we de tweede dag niet bij het hotel konden parkeren, hij gaf aan dat het vol was, maar bij navragen bij receptie. was het stoplicht kapot. stond de hele dag op rood.

Dat het hotel heel centraal ligt bij het centrum.

Heerlijke ruime kamer, prima badkamer, matras ietwat zacht,...
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

Heerlijke ruime kamer, prima badkamer, matras ietwat zacht, ontbijt uitgebreid en goed. Hotel heeft eigen parking en ideale ligging tegenover winkelcentrum Limbecker Platz. Parkeergarage Limbecker Platz ligt op 5 min lopen (net achter hotel), maar kost € 5,- pet dag i.p.v. € 14,- van hotel.

Nooit meer in dit hotel
    • Standaard Kamer

Had 2 persoonsbed geboekt en kreeg 2 maal 1 persoonsbed welke ook niet tegen elkaar konden staan omdat de bedlampjes er tussen zaten. Geen geweldige situatie als je als echtpaar reist.

Comfortabel verblijf in centraal gelegen hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer - Rookvrij

Het is enorm druk bij het ontbijt. Complimenten voor het personeel dat ze dat in goede banen weten te leiden. Wel even wachten op schone borden. Wifi: je meldt je aan voor de duur van het verblijf maar na een dag was de verbinding weg. Dan moet je je dus afmelden en weer opnieuw aanmelden.

Wij verbleven voor de tweede keer in dit hotel en opnieuw naar tevredenheid. De kamer was ruim en comfortabel. Wij hadden een comfort kamer, deze is rustig gelegen. Het ontbijt is erg uitgebreid. Personeel is zeer vriendelijk. Ligging ten opzichte van het centrum is ideaal. Voldoende parkeergelegenheid vlakbij die goedkoper is dan die van het hotel. Wij parkeerden voor 5 euro per dag.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

• Standaard Kamer

Lawaai van de straat en kamer was te warm. De prijs was aan de hoge kant. Er was te weinig personeel om het ontbijten goed te faciliteren.

De ligging van het hotel ten opzichte van de winkels en kerstmarkten.

Leuk weekend gehad
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

Ontbijt was niet alles vers Kamer was warm De oordoppen kwamen goed van pas... veel lawaai buiten

Zeer vriendelijk personeel Mogelijkheid late uitchecken Prima locatie

Wij hadden kamer 609 op de bovenste verdieping met met een...
    • Standaard Kamer

Wij hadden kamer 609 op de bovenste verdieping met met een aparte zithoek, airco, een minibar, goed werkend gratis wifi en een comfortabel bed met grote kussens. De ontbijtbuffet (op zondag tot 12.00 uur) was zeer uitgebreid en werd netjes bijgevuld. Je steekt de straat over en je loopt zo het centrum van Essen binnen (Limbecker Platz). Parkeer de auto in Parkhaus Cinemaxx pal achter het hotel voor € 3,50 per etmaal. Vriendelijk personeel, een hotel om je in thuis te voelen.

Prima uitvalsbasis voor bezoekje Zollverein en Essen.
    • Standaard Kamer

Het hotel oogt gedateerd en is niet zo gezellig. Gelukkig is centrum heel dichtbij dus leuk uit eten is geen probleem. Wij kunnen Vietnamees Lua op 5 minuten lopen zeker aanraden.

Ruime kamer, fijn bed, fijne douche, prima ontbijt.

Tevreden, maar prijs/sfeer valt een beetje tegen
    • Standaard Kamer

Prijs van parkeren. Achter het hotel zit parkeergarage Citimaxx, waarvan de achteruitgang bijna in de “achtertuin” van het hotel uitkomt. € 3,50 per dag. Kamers in verhouding tot prijs wel wat klein. We hadden gevraagd om twee losse bedden, maar kregen een twee-persoonsbed.

Prima ontbijt, keurig hotel, weinig sfeer. Wel heel dicht tegen het centrum aan.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Toplocatie, ietwat gedateerd.
    • Comfort Tweepersoonskamer - Rookvrij

Betaald voor een comfortkamer; kregen een standaard kamer (in de "wintermaanden" geen airco op de kamers; betaal je wel voor). Parkeren kost € 14,=/dag. Om de hoek 2 parkeergarages voor € 5,=/dag. Gedateerd hotel.

Locatie is geweldig. Ontbijt zeer goed. Zeer ruime kamer.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Efficient
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

Het diner in het restaurant viel ons erg tegen. De schnitzels kwamen uit de frituur en de frites en de schnitzel waren vreselijk zout. En dat voor een behoorlijk hoge prijs die beter doet verwachten.

Goed net hotel met heerlijk ontbijt dicht bij stad
    • Standaard Kamer

Beetje smal met uitrijden in parkeergarage

We zaten dicht bij stad en groot overdekt winkelcentrum Super goed ontbijt en bediening die daar liep ontzettend aardig. Kamer zag er erg schoon en mooi uit

Kaum zu schlagen!
    • Standaard Kamer

Mooie, ruime kamer, heerlijk bed, vier kussens, prima ontbijtbuffet tot 12.00 uur (op zondag), goed werkend wifi, vriendelijk personeel, probleemloos in- en uitchecken, parkeerplaats achter het hotel (€ 3,50 per etmaal), de city aan de overkant van de straat, zeer goed.

Lekker hotel midden in de stad.
    • Standaard Kamer

Geen kluisje op de kamer

Ietwat gedateerd hotel, erg schoon, goeie douche, prima bedden, prima ontbijt en de straat oversteken en je bent in het centrum. Ideaal voor een weekendje weg.

Wij hadden een zeer ruime kamer met twee aparte bedden,...
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

We waren om 11.00 uur present voor het Langschläferfrühstück (tot 12.00 uur). Toen waren toch al heel veel mooi opgemaakte schalen flink leeggeschraapt. Jammer, maar ook een beetje onze eigen schuld.

Wij hadden een zeer ruime kamer met twee aparte bedden, goede matrassen, zithoek, airco en koelkastje. Holiday Inn Essen City Centre stelt nooit teleur.

Een vrij prijzige bedoeling voor een verouderde accomodatie!
    • Suite - Apartement

De kamer was oud en oubollig. De badkamer vertoonde gebreken in de vorm van kapotte tegels en dergelijke! Bij het ontbijt was er de ene dag geen bruinbrood en de andere dag was het beleg snel op en kon niet meer worden aangevuld!

De grootte van de suite volstond! Ondanks dat de sauna klein en niet erg modern was, waren er genoeg handdoeken, vers fruit en müslirepen.

• Beoordeeld op: 26 maart 2017

Prima hotel voor een kort verblijf in Essen.
    • Standaard Kamer

Hygiëne: Eén van de dekbedden op het bed was ronduit smerig. Gelukkig was er een reserve dekbed aanwezig op de kamer. De badkamerdeur was ook erg vies aan de binnenkant. Qua hygiëne ben ik beter gewend van de Holiday Inn hotels.

Heerlijk ruime kamers. Prima en compleet ontbijt. Ruime parkeergarage onder het hotel. Op loopafstand van de metro en het centrum van Essen.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Zeer geslaagd op alle fronten.

Niets viel tegen

Geweldige locatie , alles wat we wilden op loopafstand . Personeel is erg vriendelijk , kamers zijn groot en schoon . Zeker aan te bevelen .

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Echte aanrader
    • Standaard Kamer

Dat wij niet langer kunnen blijven.

Prachtig Hotel. Centraal gelegen. Ruime garage. Heel schoon. Lekker ontbijt. Prima gezellig sauna. Complimenten aan management: nette, vriendelijke, zorgzame personeel.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Niet langer zoeken ... boeken!
    • Comfort Tweepersoonskamer - Rookvrij

Alles was - weer - dik in orde: vriendelijk personeel, ruime rustige kamer (609) met minibar en koffie-/theevoorziening, goede matrassen, twee soorten kussens, propere douche, super ontbijtbuffet, overal wifi en het centrum van Essen praktisch aan de overkant van de straat. Parkeer de auto in Parkhaus Cinemaxx achter het hotel voor 3,5 euro per dag.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

noodzakelijk, maar niet voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

's Morgens geen warm water om te kunnen douchen. Avond eten waardoor ik en collega ziek van werden. Beddengoed was niet heel, zaten gaten in. De temperatuur in de kamer was te hoog en na uitzetten van de radiatoren niet gedaald.

Het ontbijt was top

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

vriendelijk + behulpzaam personeel.
    • Standaard Kamer

Eigen parking was vol. Parkeren elders bij theater. Onduidelijk en te ingewikkeld

vriendelijk + behulpzaam personeel. Zowel achter de balie als achter de bar. Zelfde voor het personeel 's ochtends bij het ontbijt.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

kort verblijf maar álles naar wens.
    • Standaard Kamer

Het parkeertarief vinden wij veel, 14 euro voor der tijd dat wij er waren. Van ’s avonds half 9 tot de volgende morgen half 10. Een kant van het hotel is 's nachts gehorig. We zagen de oordopjes de volgende morgen liggen wat wél ń geweldige service is.

Het ontbijt was overweldigend. De kamers héél keurig.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Verwachting niet waargemaakt
    • Standaard Kamer

Van te voren telefonisch geïnformeerd of het hotel restaurant gedurende kerstdagen open zou zijn, dit werd bevestigd. Bij aankomst bleek dat alleen een snack (pizza, veggie of non veggie) geserveerd kon worden. Receptieontvangst gaf blijk van ongeloof dat meegedeeld zou zijn dat restaurant open zou zijn. Bij kennis van te voren had ik een eenvoudiger hotel gekozen met een zelfde service. Ook hotelbar is zeer ongezellig, nodigt niet uit tot gezellig drankje nemen.

Ontbijt was goed, evenals hygiëne in het hotel

Top hotel als je dichtbij winkels en kerstmarkt wilt zijn.
    • Standaard Kamer

Het is heel erg warm in het hotel. Op zaterdag avond wel wat rumoerig buiten.

Locatie top, op loopafstand van winkelstraat en kerstmarkt. Goed ontbijt en ruime kamers.

Ontbijt was goed maar werd niet tijdig aangevuld.
    • Deluxe Kamer

opstelling ontbijt buffet te krap, ontbijt ruimte te klein, matrassen erg hard, kamer gehorig, parkeer garage erg krap.

Ontbijt was goed maar werd niet tijdig aangevuld.

Perfect voor een weekendje shoppen in kerstsfeer!
    • Standaard Kamer

Hotelkamer was zeer warm. Verder was het een beetje apart dat de parkeergarage van het hotel 14 euro per dag was terwijl er net achter twee parkeergarages stonden van resp 3.50 en 4 euro per dag.

Lokatie is perfect. Simpel, maar goed italiaans restaurantje net achter het hotel. Winkelcentrum op steenworp afstand.

• Standaard Kamer

Drukte bij het ontbijt dus voortaan eerder aan het ontbijt. Echt rustig was het niet.... Het huishoudelijk personeel heeft wel 3x aangeklopt terwijl we nog sliepen... jammer maar kan gebeuren

Kamer netjes en schoon!

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Centrum was 5 min lopen.
    • Suite - Apartement

Parkeergarage van het hotel was fijn maar krap (waren met een busje).

Centrum was 5 min lopen. Mooie kerstmarkt in het centrum. Hotelkamer was prima, hadden aparte slaapkamer en een slaapbank in de kamer.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Prima hotel met goed ontbijt dichtbij Centrum
    • Standaard Kamer

Bedden vrij hard Parkeren onder Hotel redelijk a 12 euro per 24 uur maar ja nog altijd goedkoper dan Amsterdam. Aan de overzijde werd gewerkt dus vrij veel lawaai tijdens ons verblijf.

Hygiënisch goed schoon. Meer dan uitstekend ontbijt. Ligging Hotel zeer dicht bij alle winkels Parkeren onder Hotel a 12 euro per 24 uur Goede Wifi Heerlijk Italiaans gegeten in het centrum en een echte aanrader bij restaurant capobianco

Prettig verblijf in centraal gelegen hotel.
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

Klimaatbeheersing, het was erg warm op onze kamer, zelfs nadat we de radiator op de badkamer op 1 hadden gezet. Radiator in de kamer stond al uit (althans de knop).

Bedcomfort, hygiëne en ligging.

Gedateerd...
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

Het is een gedateerd hotel, kleine badkamer met zo'n lekker douchegordijn. Kamer was wel oke, maar ook ouderwets en veel te warm. Zelfs met alle verwarmingen uit bleef het heet. We zaten aan de straat kant, op de 1e etage, dat is erg lawaaiig door een best drukke weg en rokers onder je raam.

Locatie is top.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Fijne uitvalsbasis voor het bezoek aan Essen
    • Standaard Kamer

kamer was warm en moeilijk koeler te krijgen.

kamer was ruim en netjes; personeel vriendelijk en je werd snel geholpen. Locatie is tegen het centrum aan.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Perfect hotel voor een dagje shoppen en kerstmarkt!
    • Standaard Kamer

De parkeergarage onder het hotel was vol terwijl we er vroeg in de middag al waren. De nabij gelegen openbare parkeergarage had wel plek en we betaalden slechts 7 euro voor meer dan 24 uur parkeren!

Perfecte ligging tov het centrum en de kerstmarkt. Heerlijke bedden en een uitgebreid ontbijt waar je op zondag tot 12 uur gebruik van mag maken. Badkamer is netjes en de douche is erg fijn!

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Perfecte verblijf
    • Deluxe Kamer

Schone kamers, dichtbij het centrum. Ideaal voor een weekendje Essen. Parkeren kan goedkoop achter het hotel. Naast de inrit van de hotelparkinf bevind zich ook een inrit voor de parkeergarage. Kosten €3.50 per dag.

• Beoordeeld op: 3 december 2016

Kerstmarkt in Essen
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

Het was behoorlijk lawaaiig als in hakken beneden op de tegels (wij zaten op de eerste verdieping) die duidelijk te horen waren, en ventilatoren van het gebouw aan de achterkant. Plus , zet de verwarming niet zo hoog aub, het was een oven toen we binnenkwamen

Ontbijt was prima, bed was goed, personeel aardig en behulpzaam..

• Beoordeeld op: 26 november 2016

Perfecte ligging in een gezellige stad.
    • Standaard Kamer

Ontbijt was lekker maar hebben we al veel beter gehad in Duitsland: eitjes waren absoluut niet meer warm, keuze ontbijtkoekjes beperkt (miste suis, chocoladekoek), er waren wafels die je zelf moest bakken, maw deeg stond er, maar geen materiaal om de wafel eruit te halen (en ik verwacht dit te kunnen nemen, niet te moeten bakken). Bar: beperkt aantal tafels en niet gezellig.

Bedden waren zeer goed. Mooie ruime kamers. Ligging is echt fantastisch om te shoppen, te genieten van de kerstmarkt,... Geen openbaar vervoer nodig en binnen de 5 minuten stappen in het hart van Essen!

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Prima accomodatie met zeer uitgebreid ontbijt.
    • Standaard Kamer

Bedden waren slecht. Overal spierpijn. Kachel stond erg hoog en warmte was slecht uit de kamer te krijgen.

Ontbijt was super. Accomodatie centraal gelegen.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Mooie locatie, suite viel wat tegen.
    • Suite - Apartement

Slechte wifi, koelkast deed het niet. Prijs/kwaliteit verhouding was niet verhouding voor een suite.

Het ontbijt was prima in orde.Ook de locatie was top. We hoefden de parkeerkosten voor 2 dagen niet te betalen ter compensatie voor de slechte wifi en de kapotte koelkast. Dat was netjes!

• Beoordeeld op: 21 september 2018

• Standaard Kamer

2e dag ontbijt was wat sober.

Ligging van het hotel en de ruime kamers.

Mooi hotel direct in het centrum

Mooi hotel direct in het centrum

• Standaard Kamer

Ontbijt op zaterdag en zondag

Locatie. Grote kamer.

Mooi hotel met goede locatie

Mooi hotel met goede locatie

Charmante receptioniste

Charmante receptioniste

Voldoende voor een nacht op doorreis
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

Geen klimaat behandeling in het hotel

De kamer was heel ruim en de inrichting was netjes

Zeer centraal gelegen

Zeer centraal gelegen

Heerlijk shop weekend
    • Deluxe Kamer

Kamer en badkamer gedateerd voor een de luxe kamer

Uitstekende locatie om te shoppen Goed diner bij Holiday Inn restaurant

Kamer
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

Ontbijt. Teveel bacon waardoor mindere variatie. Sterke bacon lucht door de eetzaal.

Kamer