Beoordelingen over Best Western Hotel Dasing-Augsburg Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Robert-Bosch-Strasse 1, 86453 Dasing, Duitsland

#3 van de 3 hotels in Dasing

Amazing Breakfast and Great location for our way back to Holland. Friendly Staff

Wij boeken een 2 pers kamer en alles in de kamer was v 1 pers . Als je aan de voorkant zit - gehorig en warme kamers

Het ontbijt!! Vriendelijk personeel.

Niets , helaas waren de recensies van vorige bezoekers dus...

Geluiddichte kamers waren het niet zoals bij booking.com staat. Super warm in kamers . Onvriendelijk ontvangst .

Niets , helaas waren de recensies van vorige bezoekers dus waar!. Hier gaan we nooit meer naar toe.

Eenvoudig snelweg hotel. Goed genoeg voor één nachtje!

Prima kamer voor een prima prijs voor één nacht op weg naar het vakantieadres. Het hotel is gedateerd maar een goed bed, een TV en een fatsoenlijke badkamer. Het ontbijt was goed! De Burger King is om de hoek.

Prima ovenachting hotel

Kamers hebben helaas geen airco. Dat maakt de kamers erg warm Ook geen ventilator op kamer. Om enigzinds te kunnen koelen

De kamers zijn prima In orde. Nette badkamer. Vriendelijk personeel. Bar aanwezig. Mc donalds, burgerking en meer eetgelegenheden vlakbij of naast de deur. Bezinestations (2) op paar meter afstand.

De kamer was erg heet.

De kamer was erg heet. Men had de verwarming aan terwijl het buiten overdag 35 graden was. Er is geen airco dus de gitte bleef de hele nacht hangen. Er kon maar een klein raam open. Een ander raam was kapot en dichtgemaakt. De receptie is in de nacht vetlaten en men neemt de tekefoon niet op. Ook niet het nood numner. Wat mij betreft het slechtste niveau wat ik in jaren heb meegemaakt.

Zeer matig

Het wordt steeds slordiger rond het pand. Gebroken glas, rommel, onkruid. er wordt gratis koffie en cake bij binnenkomst aangeboden. Beide oud. De kamers hebben geen airco, ventilators zijn er maar worden niet aangeboden bij 35 graden. jammer dat het hotel zo achteruit gaat

Bereikbaarheid van het hotel is prima

Doorreis 2018

Het was erg warm op de kamer.

We waren er 1 nachtje voor doorreis en daarvoor was het prima. Er was een simpel restaurant in de buurt gelukkig want Hotel heeft niets.

De locatie als doorreis naar kroatie was ideaal.

We hadden twee kamers geboekt, die uiteindelijk ver uit mekaar lagen. Omdat we nog op 1 kamer wat samen wilden zitten, en er glazen werden verhuisd, werden we bevraagd waarom door de receptioniste. De vriendelijkheid van het personeel kon beter...

De locatie als doorreis naar kroatie was ideaal. Het ontbijt was ok. Mogelijkheid tot laat inchecken is handig.

De ligging voor onze "terugreis" vanuit de Balkan...

Voor de 90€ die wij betaalden willen wij het volgende kwijt. Slechte WiFi op de kamer en in de ontbijtruimte (blijkbaar maar 1 router beschikbaar?). Geen airco op de kamers (37 graden op de kamer toen wij er waren). We konden de raam ook niet open laten tijdens de nacht vanwege het lawaai (is normaal op deze ligging). Met gesloten raam was het veel te warm. Kussens zijn veel te zacht (persoonlijk). Door de hoge temperaturen was zelfs het beschikbare flesje water "niet drinkbaar meer" (veel te warm). Twijfel over veiligheid kamers gelijkvloers. Men kan zonder problemen een kamer binnen stappen via een openstaande raam (ja het raam moet gesloten zijn als je er niet bent of 's nachts maar bij 30 graden en meer zonder airco doe je soms iets dom :) ). Het nachtlampje werkte niet en toen wij het bed naar voor schoven (om de stekker van het nachtlampje te controleren) zagen wij pas hoe vuil het echt was. Helaas is dit niet het eerste hotel waar dit het geval is.

De ligging voor onze "terugreis" vanuit de Balkan is perfect. Verder zijn de late check-in mogelijkheid en een "goed" (buffet met verschillende mogelijkheden) ontbijt zeker de moeite waard om hier te stoppen als tussenpunt. Ook het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam (zeer positief!!!).

Sauna ervaring

De temperatuur in de kamer was gelijk aan een sauna. Je kon het raam openzetten, doch dan kon je elkaar niet verstaan, aangezien de Autobahn op ongeveer 50 m ligt. Met raam dicht hoorde je geen lawaai. Dus keuze om je bed uit tedrijven of niet slapen door de herrie. Niet geslapen dus. ‘s-ochtends koud water in de douche “omdat er drie bussen met gasten waren”. Personeel in de ontbijtruimte chagrijnig omdat ze het druk hadden gehad. Totaal inefficiënt personeel. Onze slechtste ervaring tot nu toe. Kamers op eerste verdieping liggen onder een zinken dak. Ventilator op de kamer zou wel het minste zijn. Kamers aan de achterzijde Echt niet aan te bevelen voor een overnachting.

niet voor herhaling vatbaar

Locatie slecht : veel lawaai van autosnelweg, veel te warm en geen airco, slechte nacht gehad. Geen restaurant : we moesten het een eind verderop gaan zoeken.

Degelijk ontbijt. Kamer comfortabel en net

Prima hotel voor overnachting op doorreis.

Het enige wat ik miste was airconditioning. Omdat het buiten erg warm was waren de kamers ook vrij warm.

Zeer vriendelijk personeel, prima rustige kamer, goed ontbijt met voldoende keuze. Hotel ligt vlak bij snelweg dus makkelijk op doorreis. Restaurant op loopafstand.

Best oké

De matras van het bed was verschrikkelijk en her personeel dat het ontbijt verzorgde waren onvriendelijk.

Lokatie direct aan de autosnelweg en het ontbijtbufet over heerlijk

Kamers waren prima, genoeg ruimte, goede bedden.

De kamers zijn erg warm, geen airco, wat wel nodig is.

Kamers waren prima, genoeg ruimte, goede bedden. Ontbijt was goed, genoeg keuze en heerlijke broodjes.

Prima voor een overnachting onderweg. Restaurants in de buurt

Een handvat boben het bad zat los

Het ontbijt was prima. Heerlijke broodjes. Veel keus. Yoghurt, muesli, fruit, broodjes, beleg, etc. Kamers prima. Goede bedden en schoon sanitair. Heerlijke douche.

Was goed

Geen airco of iets in die trant. Bij warm weer moet je je raam openzetten voor een klein beetje verkoeling.

De medewerker, de grootte van de kamer en heerlijke bedden. In de buurt restaurant en Burger King.

Het is een practisch hotel langs de snelweg. Schoon. Pretentieloos. Niks te beleven.

Er stond een ouwe bank als derde bed. Nam veel ruimte in beslag en wij hoefden geen derde bed. Er werd €10 voor de hond bijgeschreven. Dat is ons niet gemeld. Is uiteindelijk niet berekend.

We konden meteen terecht

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Goed ontbijt, maar erg warme kamers.

Locatie, net naast de snelweg, handig voor doorreis

Goed ontbijt, maar erg warme kamers. Hotel heeft metalen golfplaten dak , geen zonwering en geen airco

De hygiëne was erg goed!

Jammer dat het erg warm op de kamers was. Het raam kon wel open, maar heeft niet echt geholpen.

De hygiëne was erg goed! We kwamen laat aan omdat we op doorreis waren richting Kroatie en om hier een nachtje te slapen was prima. Het ontbijt was ook erg goed, van alles wat.

prima hotel voor doorreis.zitten een paar eettentjes en een autohof.

als raam open staat hoor je de snelweg zoomen.

ontbijt was goed.alles voldoende en genoeg keuze.kamer en badkamer,bed waren goed.parkeren voor deur.ruimte genoeg.benzinepomp aan de overkant 2x.

Ontbijt was uitgebreid;

Ligging direct aan snelweg en erg warm. Geen airco, ramen openzetten niet echt optie vanwege geluid en lucht snelweg. Boeking was niet direct bekend bij inchecken.

Ontbijt was uitgebreid; personeel deed hun best bij inchecken om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

uitstekend

De ontvangst was uitstekend en geweldig aardige receptioniste. het eten was super, de kamers waren goed en schoon, dus zeker voor herhaling vatbaar .

Ontvangst hartelijk, .Eenvoudige kamers, maar de bedden lagen prima en de douche was ook goed. Rustig. Een uitstekend ontbijt met vriendelijke bediening. Geen hotel om langere tijd te blijven, maar als je op doorreis bent, is het zeer aan te bevelen.

Goed bed goeie kamer goed geslapen wat wil je nog meer!!!

we zijn zéér tevreden al enkele keren op doorreis overnacht het moet wel goed zijn!!

aan de autoweg makkelijke op en afrit enkele minuten weer op weg veilig parkeren als overnachting hotel op doorreis perfect én een prima ontbijt .

zeer aangenaam.

niets.

heerlijk ontbijt, vriendelijk en behulpzaam personeel en een toffe nette kamer, zeer goed gelegen aan de autosnelweg. meer moet het niet zijn. ideale afstand van uit belgie op doorreis naar italie.

Schone ruime kamers met bad en zeer behulpzaam en...

Helaas 3 dagen geen wifi op de kamers gehad en de lift is 2 dagen buiten werking geweest.

Schone ruime kamers met bad en zeer behulpzaam en vriendelijk personeel.

Locatie langs de snelweg;

Bedden kraakten ontzettend bij het minste of geringste; moet nodig gerenoveerd worden; geen internetbereik op de kamer, hiervoor moesten we op de gang gaan staan

Locatie langs de snelweg; handig bij doorreis

We waren met z'n drieen op de kamer.

Bier was niet echt koud, dat was jammer. Koffie gratis bij entree, maar was oud en koud. Op de kamer was ook koffie e.d. die was goed. Verder was het prima.

We waren met z'n drieen op de kamer. Niet echt veel ruimte, maar voor 1 nacht geen probleem. Ontbijt was prima. Was wel erg druk.

Prima hotel voor overnachting op doorreis, dichtbij de snelweg

Voor overnachting was het prima, maar locatie is niet heel gezellig

Prima hotel voor overnachting op doorreis ri Italië, dichtbij de snelweg, prima prijs

Uitgebreid ontbijtbuffet

we hadden gevraagd om 2 kamers naast of tegenover elkaar gevraagd. Hiermee had men geen rekening gehouden en ze hebben bij de afrekening hiervoor een korting gegeven.

Uitgebreid ontbijtbuffet

Zalig rustig , stil en toch juist naast de snelweg.

Alles was ok

Het vriendelijk onthaal, in het Duits of Engels, behulpzaam in hun uitleg, de prima uitleg over hoe te bereiken en waar een goed restaurant is. Ontbijt goed, alles die nodig moest zijn was er. Zeker niet te klagen. Prima Hotel. Zeker de erg ruime parking maakt veel goed. Een gouden tip voor wie naar Duitsland gaat, stop bij het eerst postkantoor en koop postzegels. Nergens maar ook nergens kan men zegels krijgen, postkaarten wel, maar dan ??????? Zoeken maar.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Aan de snelweg, goed voor doorreis

3 persoonskamer was tweepersoons met een bed er bij. Daardoor geen ruimte meer voor nachtkastjes. Dus geen licht bij bed, en plek om telefoon e.d. neer te leggen

Aan de snelweg, goed voor doorreis

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Goede overnachtingsplaats op doorreis. Ontbijt zeer goed!

Het derde bed op de kamer viel erg tegen. Dat had geen comfort.

Het ontbijt was uitstekend! Echt boven verwachting. Veel verse producten en zalm, salade, yoghurt, ook lactose vrij. Echt een aanrader.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Het ontbijt was in orde.

Bij de reservering heb ik gevraagd of er op 2 van de 3 2-persoonskamers 'n extra kinderbed geplaatst kon worden. Echter bij aankomst was de receptioniste nergens van de op de hoogte. Met als gevolg dat de ouders met 2 kinderen in 'n 2-persoonsbed moesten slapen.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Het was alles bij elkaar prima.

Alleen de geluidsoverlast tijdens het slapen met een open raam. Maar dat kun je van tevoren weten. En voor een nacht in de winter is dat ook weer geen probleem.

Het was alles bij elkaar prima.

uitstekend hotel

De kamer

5,5
    Was voor overnachting heen reis Oostenrijk

Incheck

Mijn kamer is 2 keer afgeschreven en het geld is nog steeds niet teruggeboekt! We kregen ee 1 persoonskamer ipv 2 persoonskamer.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Fijn hotel voor onderweg

Je kan daar niet tercht voor hwt avond eten

Dicht langs de snelweg.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Gemakkelijke toegang hotel zeer netjes

Personeel spreek alleen Duits en warm in de kamer

Gemakkelijke toegang hotel zeer netjes

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Voor een stop-over prima

Omgeving

Kamers waren prima, ontbijt voortreffelijk

Prima tussenstation.

Lawaai vanaf de snelweg was goed te horen.

Goed ontbijt, prima ligging. Restaurants op loopafstand.

Goede overnachting voor een doorreis.

Een stoel op de slaapkamer is wenselijk.

Het ontbijt was geheel naar wens.

Ontbijt prima!

Lawaai van de autoweg. Erg warm in de hotel kamer

Ontbijt prima! Kamer verder prima.

Super ontbijt! Geweldig overnachtingsadres richting Italia

Voldeed aan de verwachtingen en alles was zoals omschreven op de website

gemakkelijk bereikbaar en alles was zoals omschreven op de website

Vriendelijk onthaal.

Lawaai autostrade was zeer storend.

Vriendelijk onthaal.

Het ontbijt was in orde.

Het ontbijt was in orde. kamer ook

zeer luidruchtige kamer - je kan het raam niet open want het...

zeer luidruchtige kamer - je kan het raam niet open want het hotel grenst aan de autostrade en er is geen airco

Prima verblijf, simpel maar goed genoeg en prijs technisch...

Prima verblijf, simpel maar goed genoeg en prijs technisch goed...

Kamer

Geen warm water badkamer

Kamer

Geen warrn water door technisch probleem.

Geen warrn water door technisch probleem.

goed ontbijt

kamers veel te warm

goed ontbijt

Kamer met uitzicht op een bekende hamburgerketen, maar ook de geur er van.

Fijn hotel. Hele goede prijs- kwaliteit

N.v.t.

Goed ontbijt. Fijne kamer. Hele goed prijs - kwaliteit verhouding.

Goed en goedkoop hotel met lekker ontbijt inbegrepen

Warme kamer zonder airco. Raam open levert veel herrie van nabijgelegen snelweg.

Heerlijk ontbijt. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Prima bed.

Overnachtongshotel dicht bij Munchen

Aan de binnenkant een somber gebouw.

Bedden zijn goed en ontbijt was perfekt.

Prima hotel, goede prijs kwaliteit verhouding

Helaas geen airconditioning op de kamers, ramen kunnen gelukkig wel open

Ideaal gelegen aan de snelweg om te verblijven op doorreis

Steeds waar voor je geld

Matrassen waren niet top

Prijs/kwaliteit top

Redelijk niks aparts

Bloed heet op de kamers!!! 2 dames v d receptie hebben bij scholing nodig 🙄🙄🙄🙄🙄

Ontbijt was ok

Ontbijt was geweldig

Ontbijt was geweldig

Prima tussenstop

Kamer was heel warm Ontbijt zaal was onaangenaam warm

Ideaal op doorreis! Goed ontbijt Niet duur

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Prima ontbijt.

Prima ontbijt. Hele vriendelijke medewerkers. Leuk dat er gratis thee was. Hele nette kamer.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Puur voor overnachting en ontbijt als je op dooreis bent...

Het ligt aan de snelweg.

Puur voor overnachting en ontbijt als je op dooreis bent heel praktisch.

kort

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Topper

Geen

Kort aan snelweg

Prima locatie voor overnachting onderweg: dichtbij...

Prima locatie voor overnachting onderweg: dichtbij autosnelweg, nabij heel lekker restaurant, uitstekend ontbijt, vriendelijk onthaal.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

zeker voor herhaling vatbaar als tussenstop voor onze reis naar Italië

Ontbijt was buitengewoon en overtrof onze verwachtingen, ligging was voor ons eveneens zeer goed - zeer dicht bij de autosnelweg.

Dichtbij autobahn, prima kamer, uitstekend ontbijfbuffet,...

Dichtbij autobahn, prima kamer, uitstekend ontbijfbuffet, goede parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Voor doorreis uitstekend verblijf

Dat je er niet kan avond eten

Kreeg netjes kan koffie mee toen we weg gingen

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

prima hotel voor door reis

kamer wat klein voor 3 personen, maar was maar voor 1 nacht

kamers netjes en schoon, prima ontbijt en aardig personeel

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Doorreis wintersport

Het uitgebreide ontbijt was voortreffelijk

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Uitstekend verblijf voor doorreis.

Ideaal voor doorreis. Prima prijs/kwaliteit verhouding.