Beoordelingen over Ringhotel Hohe Wacht Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Ostseering 5, 24321 Hohwacht, Duitsland

#3 van de 15 hotels in Hohwacht

buiten het ontbijt prima

Voor het ontbijt vraagt men Euro 15,50 per persoon en dus als zoveel anderen besloten wij dit niet te nemen. Prijs stond in geen veerhouding met het gerbodene.

Geen ontbijt genomen maar buiten hotel ontbeten waar het goedkoper en beter was

Booking.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Booking.com zegt dat je kan inchecken om 15.00 uur. Bij aankomst bleek dat volgens het hotel 16.00 uur te zijn. Of we even een uurtje willen wachten na een lange autorit. Tevens bij betalen extra kosten voor een kind moeten afrekenen, wat niet vermeld wordt door Booking.com.

Mooie accomodatie en locatie.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Onze betaling via Ideal was niet zichtbaar in het computersysteem van het hotel. We hebben met moeite kunnen voorkomen dat we nogmaals moesten betalen!!

Prima ontbijt. Mag ook wel voor die prijs.

• Beoordeeld op: 25 juni 2015

Ruime kamer, zwembad, restaurant, bediening, omgeving aan zee

Niets, dit hotel is perfect!

Ruime kamer, zwembad, restaurant, bediening, omgeving aan zee