Beoordelingen over Holiday Inn Express Berlin City Centre West Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Kurfürstenstr. 78, Mitte, 10787 Berlijn, Duitsland

#333 van de 579 hotels in Berlijn

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Gewoon te duur voor de simpele kamers
    • Standaardkamer

Voor de prijs ( 195,- per kamer per nacht) verwacht je meer dan een standaard (kleine) kamer met matige ventilatie. Bij open zetten van het raam is er behoorlijk geluidsoverlast, dus dat is ook geen optie. De prijs zal wel bepaald zijn door de prima locatie. Kwam voor de marathon van Berlijn, dan zit je daar goed. Ontbijt was niet bijzonder.

De locatie en de parkeergelegenheid.

Super, een aanrader
    • Standaardkamer

Geen airco op de gang, het verschil tussen de geacclimatiseerde kamer was te groot met de gang.

Het ontbijt was super, uitgebreid. Iedereen vindt er zijn gading. De badkamer was klein maar zeer goed ingericht. Ik zou zeggen de Duitse grondigheid.

Slechte bedden
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De bedden waren zeer slecht! Klein en waren echt af..! Ons zoontje moest op een kansloze slaapbank! Erg jammer we hebben 3 nachten zeer slecht geslapen.

Locatie was verder prima

Prima voor stedentrip!
    • Standaardkamer

Het bed was helaas niet zo comfortabel en ook voor ons veel te smal

Locatie is top! 10 min lopen en je staat voor het KaDeWe en metrostation. Fijn dat er airco op de kamer is. Badkamer was prima, zeer goede douche. Prettig dat er afgesloten parkeergelegenheid is ( 14 euro per dag ) Ontbijt was prima, wat later is het wel druk. Vriendelijk personeel. Wanneer je je kamer niet iedere dag laat schoonmaken krijg je een gratis drankje in de bar. Er zijn genoeg restaurants binnen 10 min lopen in de buurt. Prima hotel voor een stedentrip.

Uitstekend hotel op loopafstand van de Kurfurstendamm shops en Tiergarten dierentuin en restaurants
    • Standaardkamer

De schoonmaak van de kamers was als gevolg van te weinig personeel in de middag tot avond uren gepland. Dit was een minpuntje omdat wij s'middags op de hotelkamer verblijven a.g.v. de warmte. Wel is er een safe te planet policy, waar wij veel gebruik van hebben gemaakt. Dit hield in dat je 2 drankjes kreeg als je je kamer niet liet schoonmaken.

Het onbijt is prima, voldoende keuze.

Het was een zeer aangenaam verblijf.
    • Standaardkamer

Er werd geen thee of koffie bijgevuld bij het kuisen van de kamers.

Het ontbijt was dik inorde! Het initiatief om de kamer niet te poetsen omdat het beter is voor het milieu is mij het sterkst bijgebleven. Nog nooit gehad, zouden ze meer moeten doen!

Fantastisch!
    • Standaardkamer

Het enige minpuntje is het lawaai van het verkeer, we hadden een kamer aan de voorkant. Maar zodra je raam dicht deed hoorde je niets meer. En er was geen koelkast op de kamer, maar wel drankjes aan de bar verkrijgbaar of uit de automaat bij de receptie.

Fijn hotel,zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt voldoende keus. Kamer was ruim, schoon, genoeg ruimte in de badkamer voor al je toiletartikelen. Föhn. Airco. Koffie/thee faciliteiten. Een dag je kamer niet schoongemaakt is gratis drankje aan de bar. Goede ligging, restaurantjes in de buurt. Chinees naast hotel is goed. Vlakbij bushalte. Zoo, U-baan en S-baan op loopafstand. Winkels ook op loopafstand. Aanrader! Koffers konden na uitchecken nog blijven in afgesloten ruimte. Met bus 100 rij je langs veel bezienswaardigheden. Dagkaart voor €7, hele dag gebruik van bus, tram, trein en metro.

Goede ligging , goed bed.
    • Standaardkamer

We waren met 3 volwassen en 1 baby van 1 jaar en hadden 2 dubbele kamers geboekt maar moesten toch nog € 47 bijbetalen voor een babybedje. Dit terwijl vermeld staat dat een babybedje gratis is. Blijkbaar moesten we dan een familiekamer boeken, tja dan is het niet gratis meer hé. Ik vind dat echt niet kunnen.

Goede ligging , goed bed.

Geweldig.

Geen commentaar op dit hotel.

Hotel lekker centraal gelegen, goed ontbijt, prima schone kamers. 's Avonds lopend naar de Kurfurstendam, bushalte direct nabij hotel en met lijn 100 of 200 direct naar bezienswaardigheden.

Uitstekend verbijf voor een stedentrip! Volgens mij was hotel ook steeds volgeboekt!
    • Standaardkamer

Ontbijtruimte was op drukste moment te klein. lekker buiten ontbijten zou een extra service zijn, is mogelijk om te realiseren.

Prima kamers mer prima ontbijt. Prima initiatief om een dag roomservice in te ruilen tegen een drankje. Werd door veel gasten aanvaard in het kader van duurzaamheid.

Zeer vriendelijk en gedienstig meisje aan de receptie!
    • Standaardkamer

De zitbank op de kamer was verouderd en niet meer zo netjes! Ontbijt was simpel maar zeker niet slecht!

Zeer vriendelijk en gedienstig meisje aan de receptie! Ze zorgde voor extra attentie voor ons huwelijk, en we mochten bij aankomst nog ontbijten ipv van op laatste dag daar we dan vroeg weg moesten voor onze vlucht.

Prettig. Goed ontbijt heerlijke bedden.
    • Standaardkamer

bij binnenkomen hal groette het personeel bijna nooit. Keek strak naar allerlei papieren voor hun. Dat kan iets gastvrijer.

Rust. Netheid kamer. Goed ontbijt

Het hotel viel tegen. Berlijn was top.
    • Standaardkamer

- Bij aankomst bleek de kamer niet in orde te zijn. 2 eenpersoonsbedden i.p.v. 1 tweepersoonsbed terwijl dit verzoek per email was bevestigd door het hotel. Het bed bleek bovendien een twijfelaar te zijn. - De airco bleek een slecht functionerende fan (!) te zijn en dus géén airco! - De kamer zou goed geïsoleerd zijn qua geluid en licht: dit was niet het geval. - De kluisjes functioneerden niet goed. Het protocol is door diverse personeelsleden niet nageleefd. Op dag 1 moest ik een formulier ondertekenen waarop vermeld stond welk kluisje van ons was; de overige dagen was dit niet het geval. De onbeschofte baliemedewerker bleef beweren dat wij dat kluisje hadden terwijl dit niet meer het geval was omdat dit eerste kluisje defect was; wat bij meer kluisjes het geval bleek te zijn. - Het personeel was op een enkeling na vrij vlak: bij de serveersters was geen goedemorgen en/of een glimlach te bespeuren. - Een van de mannelijke personeelsleden werkzaam aan de receptie die nachtdiensten had, was nogal onbeschoft en onprofessioneel. Zie opmerking over het kluisje. - Het ontbijt was eentonig. Bij ons volgende bezoek zullen wij niet kiezen voor dit hotel en sowieso kiezen voor een accommodatie zonder ontbijt. Je kunt in Berlijn heerlijk buiten de deur ontbijten voor minder geld.

Ruime kamer, nette badkamer en op 5 min.
    • Standaardkamer

Helaas kon het raam op de kamer niet geheel open om te luchten en de bediening in de bar kan beter

Ruime kamer, nette badkamer en op 5 min. lopen van het centrum.

Er viel niets tegen.

Gunstige ligging voor planning activiteiten, zoals U bahn, hop on, hop off bus. Ander openbaar vervoer. Goede verbinding vanaf Hauptbahnhof, vliegveld Schonefeld.Er

Prima hotel op klein stukje lopen van divers ov

Het toilet heeft boven en onder de deur een open gleuf, waardoor je geluidstechnisch nul privacy hebt. Geen wereldramp, maar je moet er mentaal even overheen ;)

Prima kamer, niet luxe maar dat kan je voor de prijs ook niet verwachten. Ontbijt ‘s ochtends ook prima. Goede uitvalsbasis voor diverse vormen van ov

Weer een goed weekend in Berlijn gehad.
    • Standaardkamer

Prima hotel. Kamers waren goed. Alles aanwezig. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Ontbijtbuffet was zeer goed. Locatie was ook goed. Een paar minuten lopen naar U-Bahn en KaDeWe. Diverse restaurants in de buurt.

Familie kamer en dan slapen op een slaapbank voor de...
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Familie kamer en dan slapen op een slaapbank voor de kinderen dat werkt niet Wij hadden grotere kinderen bij 13 en 16 jaar ons en op de slaapbank voor hun was niet echt comfortabel Dat was jammer

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Goede locatie op loopafstand van metro, Gedächtniskirche en...
    • Standaardkamer

Bedmatras was aan vervanging toe, je voelde de veren. Met raam open slapen was geen optie ivm verkeersgeluiden. Gelukkig werkt de airco goed alleen wel beetje herrie.

Goede locatie op loopafstand van metro, Gedächtniskirche en Zoo. Restaurants in de buurt, evenals heerlijke bakker, supermarkt, drogist. Hotel werkt mee aan duurzamer milieu. Je kan aangeven of je je kamer gedaan wil hebben of niet. Als je een dag het handdoekwisselen overslaat krijg je een voucher voor gratis drankje in de bar, daar hoeft niets tegenover te staan van mij maar wel mooi gebaar van het hotel. Ontbijt goed.

Overall prima verblijf. Kamer was min punt

Wij verbleven met 2 volwassenen en 2 kinderen op de familiekamer. Dit was erg krap. 1x een 2 persoonsbed en een uitgeklapte slaapbank zorgde ervoor dat er verder geen enkele bewegingsruimte overbleef. Douche en toilet gedeelte

Ontbijt was prima. Locatie t.o.v. centrum Berlijn uitstekend. OV opstap voor de deur. Douche en toilet gedeelte prima schoon. Parkeren onder hotel praktisch.

Goed hotel,uitstekend bevallen
    • Standaardkamer

Euh,dat de snackautomaat geen 2 euro muntstukken pakt :-)

De ligging is perfect,vlakbij de metro en bus,een goede uitvalbasis als u een bezoek aan berlijn wilt brengen. De douche is heerlijk,een goeie harde straal en een keurig onderhouden badkamer. De bedden waren lekker zacht,mijn zoon en ik hebben geen klagen gehad.

Leuke bestemming
    • Standaardkamer

Ontbijt was karig. We hadden 1 van de 3 dagen gehoopt op roerei, maar er lag elke dag alleen gekookt ei. Het ontbijt was voldoende.

De locatie van het hotel en personeel was erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Standaardkamer

Slechtste bed waar we tot nu toe in hebben geslapen. Was meer een springkasteel dan een bed. Kamer was verouderd. Airco in de kamer was niet te regelen. Kamer was veel te warm. We kregen een vuile oude ventilator om kamer frisser te maken. Baddoeken EN bedlinnen waren niet vervangen ondanks dat we hier om vroegen.

Personeel was vriendelijk en eerlijk. Deden hun best om verblijf zo aangenaam mogelijk te maken voor ons. Parking onder hotel was aangenaam en had een correcte prijs.

Prettig en conform verwachtinig

nvt

Kamer was prima; ruim en voorzien van alles. Ontbijt was goed; geven goed de drukke momenten aan maar ook tijdens de drukte werd goed opgeruimd en bijgevuld. Goed gedaan.

Prima kamers, jammer van het ontbijt
    • Standaardkamer

Het ontbijt was te sober en onvoldoende. Het was te druk waardoor je op een zitplaats moest wachten

De kamer en indeling badkamer, goede bedden en prettig dat er een waterkoker aanwezig was

Degelijk hotel met uiterst aardig persoon
    • Standaardkamer

Wat warm op de kamer en bed was niet al te lang, maar van beiden hadden wij zelf geen last.

Medewerkers uiterst vriendelijk. Parkeren prima. Ontbijt goed. Hotel op loopafstand van bezienswaardigheden (en van metrostation). Prima restaurant op 1 minuut loopafstand. Gratis drankje als je je kamer niet liet schoonmaken heeft ook prima gesmaakt!

• Standaardkamer

De warmte in de kamers. Het is buiten koud, maar binnen moet je een shirt aan omdat het zo warm is.

Het ontbijt was goed, genoeg keus voor iedereen. De kamers waren erg warm. De airconditioning werkt pas als je hem op 10 graden zet.

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Top service.

Niets op aan te merken eigenlijk

Top service. Ruime kamers voor een betaalbare prijs. Openbaar vervoer (metro op 750 meter, bus op 100 meter) op loopafstand. Kamers goed schoon en een prima (divers) ontbijt inbegrepen!

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Prettig verblijf, alleen zouden de bedden wat minder hard mogen zijn.

het bed was ontzettend hard, hierdoor heb ik slecht geslapen. Dit aangegeven, toen hebben ze een dekbed op het matras gelegd, goed bedoeld, maar dit zakt natuurlijk ook in als je erop ligt.

goed ontbijt, maar niet echt uitgebreid. Makkelijk te bereiken, vlakbij de U-bahn en bus 100 stopt bijna voor de deur.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Prima, lokatie ook goed en fijne kamer, douche!
    • Standaardkamer

Zonder dat we iets hadden aan gegeven was onze kamer niet schoon gemaakt na de eerste nacht. De dag er na hebben we een kaart aan de buitenkant deur gehangen met de vraag of de kamer schoon gemaakt kon worden. Dat vonden we vreemd.

Kamer en bed, badkamer waren prima!

prima hotel voor een kort verblijf in Berlijn
    • Standaardkamer

Het ontbijt was prima ruime voldoende . er werd duidelijk aangegeven welke tijden het drukst waren voor het ontbijt. Kamer ruim voldoende en schoon. Locatie centraal en op twee honderd meter van de bushalte

Dichtbij gelegen de bekende plaatsen.
    • Standaardkamer

Alles beviel goed mee behalve de hygiëne in de kamers er was veel stof aanwezig deze werden niet zuiver gemaakt. De badkamer werd ook niet gezuiverd. Alleen de handdoeken en badlinnen werden elke dag vernieuwd. 1week lang hebben we met dezelfde dekbed geslapen 😐

Dichtbij gelegen de bekende plaatsen.

Schoon hotel, behulpzaam personeel, super locatie in centrum!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Voor een gezin is de kamer erg klein maar dat hadden we vooraf al gelezen.

Aardig personeel, behulpzaam. Locatie super met openbaar vervoer, winkelstraat, restaurantjes , supermarkt enz om de hoek. Onze afspraak liep wat uit maar de auto mocht gewoon na uitchecken nog even op de parkeerplaats blijven staan, super service waardoor wij met Ov snel ter plaatse waren en ook snel weer op weg naar huis.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Centraal gelegen maar scheve prijs/kwaliteitsverhouding
    • Standaardkamer

Smalle bedden, geen bad, lawaai van de lift op de 8ste verdieping, receptioniste bij aznkomst was precies een robot die haar tekst opdreunde

Erg goed gelegen

Voor deze prijs en op deze locatie een prima hotel!
    • Standaardkamer

De koffie zou beter kunnen, maar dat is in heel Duitsland zo :-) We hebben wel twee eenpersoons bedden geboekt omdat het tweepersoonsbed voor ons echt te smal was. Prima oplossing.

Rustige kamer, goede locatie, vriendelijk personeel.

Handig adres voor stadsbezoek.
    • Standaardkamer

Smal 2-persoons bed dat schudt bij de kleinste beweging van je bedgenoot. Heel hinderlijk. Geen verkoelende airco terwijl het heel warm was. De gordijnen moesten steeds dicht blijven tegen de zon.

Handige ligging om per fiets de stad te verkennen. Gratis consumptie als de kamer niet gedaan hoefde te worden.

Locatie, ontbijt en prijs/kwaliteit verhouding waren...
    • Standaardkamer

Ruimte op de kamer / kastruimte. Ivm langer verblijf meer bagage, helaas weinig mogelijkheid dit op kamer netjes kwijt te kunnen

Locatie, ontbijt en prijs/kwaliteit verhouding waren perfect.

Heerlijk hotel op goede locatie!

Eigenlijk niets

Lekker ontbijt, van alles voorzien. Locatie van dit hotel is perfect! Bus 100 stopt voor de deur. Deze brengt je helemaal naar de Alexanderplatz. Je rijdt dan langs alle toeristische attracties. Als je het hotel uitstapt naar rechts toe dan zit je binnen 5 minuten op de Kurfurstendamm waar je lekker kunt winkelen. Heerlijke kamer!

Prima hotel om Berlijn te verkennen.
    • Standaardkamer

Geen punten voor verbetering.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, de kamers waren netjes en schoon. Tijdens ons bezoek was het erg warm, waarbij de airco erg lekker was. Het hotel is een prima uitvalsbasis om Berlijn te bekijken. Met bus-lijn 100, die vlak voor het hotel stopt, kun je veel mooie locaties bezoeken.

Het ontbijt was heerlijk.
    • Standaardkamer

Het bed was erg hard en eigenlijk te smal om met z'n tweeën in te liggen. De airco doet het bijna tot helemaal niet. Waardoor het erg warm word in de kamer in de zomer maanden. Het raam aan de straat kant kan open, maar door de drukke straat geeft dat veel lawaai. Raam is wel extreem geluidsdicht als deze gesloten is. Dat is wel weer erg prettig.

Het ontbijt was heerlijk. Simpel, maar heerlijk. Het is makkelijk te vinden en er zijn parkeerplaatsen onder het hotel. Een U-bahn in de buurt voor openbaar vervoer. En een pin automaat om de hoek. Erg makkelijk allemaal.

Prima verblijf.

Personeel vind ik de vorige keer wat vriendelijker, maar wellicht had ik gewoon pech. Met uitchecken had ik wel weer een vriendelijke mw en bij het ontbijt kwam ik er ook een tegen.

Ik had om een rustige kamer gevraagd (na eerdere ervaringen met dit hotel) en die kreeg ik. Verder werkte de airco nog niet top maar beter dan vorig jaar. Dichtbij de bus en een supermarkt.

Goede locatie
    • Standaardkamer

- Bed was smal voor 2 personen - Best druk bij het ontbijt, maar het personeel hield het goed bij

Ideaal hotel voor een citytrip! Hotel heeft een zeer gunstige locatie, in de directe omgeving bevindt zich een supermarkt, winkels en eetgelegenheden. Ook loop je zo zo naar de Kurfurstendamm en Berlin Zoo. Een bushalte is op loopafstand. TIP: koop een dagkaart voor 6,90 voor buslijn 100 en 200, deze komen langs veel bezienswaardigheden en je kunt gemakkelijk in- en uitstappen. De kamer is basic, maar prima voor een paar nachtjes. Het ontbijt is prima, met voldoende keuze. Het hotel heeft een fijne parkeergarage onder het hotel. Wifi werkte goed. Al met al; een aanrader voor een Citytrip Berlijn!

Fijne schone badkamer en kamer
    • Standaardkamer

Pasjes die als sleutel voor de kamer en lift dienen: hiervan werkte er maar 1. Meerdere keren een nieuwe moeten vragen. Ontbijt gemiddeld.

Fijne schone badkamer en kamer

Prima hotel op prima loopafstand van U Bahn en restaurants en cafe's!

Bij het ontbijt misten wij gebakken/crumbled eggs met spek!

Ontbijt was goed! Kamer was prima, kon iets groter met een paar luie stoelen! Elke dag schone handdoeken ook al lagen ze niet op de grond!

Stedentrip
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Perfecte locatie op loopafstand van highlights en openbaar vervoer. Kamers van hotel zijn prima, zeker voor ons gezin met twee kinderen. Er is een uitgebreid ontbijtbuffet en afgesloten parkeergarage.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Prima verblijf maar te duur

Vriendelijkheid personeel

Prijs Kwaliteit niet in verhouding. Schoon, sober Hotel, gewoon ontbijt. Receptie personeel vriendelijk overig personeel niet. In principe goed Hotel maar de prijs is te hoog.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Prima hotel, prima uitvalbasis voor stedentrip
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ontbijt was prima. Als je op tijd was, waren er geen wachttijden. Kamers waren krap voor 4 personen maar dat hadden we vooraf gelezen. Vrij warm op de kamers. De hele dag het raam open bood wel verkoeling.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Kort vakantieverblijf in Berlijn.

Kleine tv waarvan de afstandsbediening niet werkte. Gemeld bij receptie maar geen actie!

Kamer en ontbijt waren voldoende voor overnachtingen. Goede busverbinding in de straat, lijn 100.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

De locatie van het hotel, vlakbij een bushalte.
    • Standaardkamer

Het was erg warm op de kamer ondanks de airco.

De locatie van het hotel, vlakbij een bushalte. De douche was erg fijn en het ontbijt was netjes verzorgd.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Citytrip Berlijn Holiday Inn Express

Wij hebben niks ervaren wat ons echt tegenviel.

Het ontbijt was goed verzorgd en ruim. De bedden en de kamers waren prima. De faciliteiten in de kamers waren ook goed, de douche was lekker groot. In de buurt van het hotel waren 2 metro stations en een grote winkelstraat. Ook is het hotel in de buurt van de dierentuin en het grootste stadspark van Berlijn.

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Fijn verblijf voor een paar dagen
    • Standaardkamer

De kamers zijn heel warm. Wij hadden dag/nacht het raam open. Wij vroegen de receptie ons laken te vervangen ivm bloed erop en hij liet duidelijk merken hier eigenlijk geen zin in te hebben

De locatie en het ontbijt

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Locatie ok, rest nét niet...

Ontbijt was goed maar basic, kamer gedateerd, bed mwa, kamer mwa, douchegordijntje ipv cabine... Ik verwacht meer voor € 189,- voor eenpersoonskamer...

Locatie is best ok..

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

De kamer op zich prima
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De hygiene. Molton matras bloedvlekken. Geen nieuwe beschikbaar, toen kregen we er 1 uit een andere kamer, want die mensen hadden hem niet nodig??!!! Ook met bloedvlekken. Het leek wel een grap! Het was echt vies. Airco werkte niet goed door het hele hotel sir bevestigde een medewerker aan de balie. Jammer allemaal want voor de rest is het een prima hotel voor een paar nachtjes. Maar de kamerdames of heren had ik er uit gegooid!

De kamer op zich prima

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Prima hotel in het centrum
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het ontbijt was niet erg ruim opgezet. Men moest wachten op een tafeltje en ook wachten bij het buffet.

De ligging was fantastisch. Op loopafstand van het centrum.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Wij hebben genoten van ons verblijf in Berlijn. De ligging en de kwaliteit van het hotel hebben hier
    • Standaardkamer

De kwaliteit van de koffie en de chocolademelk.

prima ontbijt - vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitstekende locatie op loopafstand van de metro. Zal het waarschijnlijk bij een volgend bezoek weer kiezen

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Basic maar wel in orde
    • Standaardkamer

Kamer slecht schoongemaakt. Van Holiday Inn verwacht ik, uit eerdere positieve, ervaringen net iets meer.

Hotel vlakbij kurfüstendamm. Parkeerplaats onder het hotel. Ontbijt was inclusief. Personeel vriendelijk ondanks alle hectische drukte.

• Beoordeeld op: 2 december 2016

Deze beoordeling geven wij om Uw hotel bij komen de gasten nog beter over te laten komen.
    • Standaardkamer

Het ontbijt buffet goed rangordenen liep erg door elkaar vaste goederen vooraan dranken aan het einde ivm knoeien en tegen elkaar lopen van mensen. de jam ook afgesloten geven ivm hygieene, iedereen loopt hier overheen te proesten en te ademen. Scherpe messen!!!!! dus niet. Let op de eieren deze waren soms groen na het koken.

De kamers waren erg schoon en goed verzorgd lof voor deze dames. Het balie personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Fijn kamer
    • Standaardkamer

Te veel lawaai aan voorzijde kamer! Daardoor moest de raam dicht, waardoor alleen warme lucht de kamer inventileerd! Veel te druk ontbijt buffet! Vieze afwas bleef veel te lang op de tafel staan! Geen mogelijkheid om zelf de trays we te zetten! Peperkte parkeerplaats voor te duur parkeren€14.- per dag !

Fijn kamer

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

De locatie was prachtig.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De bedden waren matig, zowel de matras als het formaat. Te smal en te kort. En het is erg warm op de kamers om te slapen. Nog een tip om wat meer variatie aan te brengen in het ontbijtbuffet. Nu 4 dagen hetzelfde.

De locatie was prachtig.De kamer was prima. Het was rustig en veilig.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Boeiende stad

Twee persoonsbed te smal

Locatie dicht in het centrum,bus 100 voor de deur,parkeer mogelijkheid in garage,regen verwacht maar in Berlijn schijnt de zon

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Prima hotel wat gunstig gelegen is en prettig geprijsd.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het ontbijt was vanaf ongeveer half negen erg druk. Dan was het lastig een vier persoons tafel te krijgen. De kamer was krap te noemen met twee volwassenen en twee kinderen. Maar aangezien we er alleen maar sliepen, afdoende.

Nette kamer en badkamer. Vriendelijk personeel, zowel bij aankomst als ook tijdens ons verblijf.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Een alleszins geslaagd verblijf voor ons met OV voor de deur. Bus 100 stopt op 50 mtr!

Buiten de invloed van personeel: ontbijt was heel druk: kom voor 0900 of na 0930.

Ontbijt was heerlijk maar wel druk. Personeel deed er alles aan om het ons naar de zin te maken. En dat is gelukt. Zeer vriendelijke mensen voor wie niets te veel was. Men was op de hoogte van dichtsbijzijnde U Bahn.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Super locatie, matras aan vervanging toe
    • Standaardkamer

Het bed viel tegen, de matras was slap en aan vervanging toe. Ook de drukte bij het ontbijt was niet zo prettig

Uitstekende locatie, de grote bezienswaardigheden waren op loopafstand. Ook fijn dat het hotel beschikt over een eigen betaalbare parkeergarage.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Een goed hotel voor een stedentrip
    • Standaardkamer

Tijdens het ontbijt kon het personeel de grote drukte wegens de oktoberfeesten niet aan. Regelmatig moest op een zitplaats worden gewacht.

Goede ligging nabij metro en busdiensten. Ook in de buurt van winkels en restaurants

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Uitstekende ligging, kamer goed geîsoleerd en het ontbijt...
    • Standaardkamer

Gebrekkige werking wifi,een 2-persoonsbed van 1.40m is niet meer van deze tijd en gedurende onze 5 nachten verblijf werd de vloer van de badkamer géén enkele maal nat gereinigd. Tapijt en bankstel op de kamer waren bevlekt.

Uitstekende ligging, kamer goed geîsoleerd en het ontbijt was meer dan aanvaardbaar.

De ligging van het hotel

De ligging van het hotel

Goed hotel met uitgebreid ontbijt.
    • Standaardkamer

Het hotel is wat ver van het centrum gelegen maar wel dicht bij de zoo.

Goed hotel met propere kamers. Ontbijt was ook uitgebreid en lekker.

Simpel maar goed hotel dicht bij centrum

Geen koelkastje op kamer

Alles was in orde.

Alles was in orde.

Alles prima!
    • Tweepersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Het zogezegde kingsizebed viel wel heel klein uit.

Alles prima!

Ontbijt tijden

Ontbijt tijden

Een aanrader en vriendelijke eigenaresse
    • Standaardkamer

De bedden zijn klein en de vering in het bed slecht .

Hygiene was prima en goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

EeNee fijn verblijf ook al was het maar voor 1 nacht

Het was gewoon een goed hotel wat ik iedereen zou aanraden.

Goed hotel.

Soms het lawaai aan de straatkant.

De vriendelijke en informele houding van het personeel. Fietsverhuur. De centrale ligging.

Mooie locatie, verzorgd en vriendelijk personeel.
    • Standaardkamer

Soms even zoeken naar een tafel om te ontbijten

Heerlijk ontbijt