Beoordelingen over Holiday Inn Express Hamburg City Centre Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Lübecker Str. 109, Hohenfelde, 22087 Hamburg, Duitsland

#164 van de 323 hotels in Hamburg

De kamer is 2x afgerekend.

De kamer is 2x afgerekend. 1x Booking.com per creditcard en 1x Hotel per creditcard. Heb het hotel gemaild en gevraagd om restitutie maar u raadt het al .... geen reactie. Kan Booking.com hierin iets voor ons betekenen?

De stad is geweldig en het hotel is verder rustig gelegen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij de check-in kreeg ik een kamer met uitzicht op een parkeerplaats van een supermarkt en een stortbak voor vuilnis. (Erg leuk bij een vakantie). Toen ik vroeg of ik van kamer kon wisselen, was dat niet mogelijk, omdat er geen kamers meer waren. Daarna wilde ik een klacht indienen, en kon ik opeens WEL wisselen. De rest van het personeel was vriendelijk. Na de schoonmaak van de kamer was de melk van de koffie niet aangevuld en heb ik vieze bekers gekregen.

De ruime kamer en (behalve bij check-in), het vriendelijke personeel. En het ontbijt was ook goed en uitgebreid. Een aanrader. Ondanks de tegenvaller, zou ik het wel aanraden, gezien het feit dat er 's nachts geen geluidsoverlast was.

Prima voor stop-over in Hamburg
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Prima hotel, wat je mag verwachten. Goed om te overnachten op korte afstand van centrum Hamburg. Goed ontbijt. Parkeervoorziening. In de omgeving zijn een aantal gelegenheden om te eten en (qua tijden ruim) boodschappen te doen.

Express bezoekje
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het personeel leek niet helemaal op de hoogte te zijn van het reilen en zeilen in het hotel. Zowel bij het inchecken als bij het uitchecken werd mij gevraagd om te betalen terwijl ik dit al lang gedaan had. Daarnaast was het ontbijt een gevecht zo druk..

De kamers waren prima in orde en de ligging van het hotel in de buurt van de metro was erg handig om de stad te bezichtigen

Niet slecht maar ook niet volgens de verwachting.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen tweepersoons bed zoals was aangevraagd. Geen restaurant. Weinig personeel. In de avond was er maar één bediende die zowel de inchecks moest doen als de telefoon aannemen en de bar bedienen. De ligging van het hotel is slecht bereikbaar. Hotel ligt aan een 6 banen weg. Als je vanuit het centrum van Hamburg komt en het hotel bevindt zich links van de weg dan moet je eerst doorrijden om vervolgens ergens rechts een straat in te rijden en dan weer met stoplichten de weg op kunt terug zodat het hotel zich aan de goede kant van de straat bevindt.

De airco was fijn met een buitentemperatuur van > 30 graden.

Goede kamers.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Erg warm in ontbijtzaal. Geen zonwering en slechte airco. Niet al te vriendelijk baliepersoneel

Goede kamers. Weinig variatie in ontbijt. Alleen gekookte eieren. Wel goede kealiteit.

Parkeerplaats onder hotel
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Erg warm op familiekamers ondanks airco Bed leek wel een trampoline Laden en lossen van naast gelegen supermarkt om 5:15u was erg goed te horen

Parkeerplaats onder hotel

Te kleine bedden
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De bedden zijn echt te klein. Zowel het 2persoonsbed van 150 breed als de bedbank voor 2 kleine kinderen. Slecht geslapen door de bedden.

Locatie was goed en de kamer was verder netjes en schoon

snelle en goede verbinding naar de stad.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De matrassen zijn slecht en de airco is een drama 3 dagen heel slecht geslapen voor 355 euro. Ik raad het niemand aan helemaal niet met heet weer. na vragen reageerde het personeel grimmig.

snelle en goede verbinding naar de stad.

Prima hotel! Zeker aan te bevelen. Dit was de 2e keer dat we hier waren dus dat zegt genoeg.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De matrassen vonden wij voor ons wat te zacht maar wel goede kussens! Wij hadden 2 eenpersoonsbedden wat we niet verwacht hadden.

Hotel zag er keurig uit. Ook onze kamer en badkamer waren netjes en schoon! Vlakbij op loopafstand een metro. Ontbijtbuffet zag er goed uit!

Prima slapen en ontbijten voor een mooie prijs.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prima hotel voor de doorgaande reiziger. Je zit niet in het centrum, maar wel vlakbij. Parkeren ging gemakkelijk en s'avonds gratis tot 9.00 in de ochtend. Bedden breed en goed.

Het was prima voor twee nachten

Het was niet erg schoon. Overal lag wat rommel op de grond. En de matrassen zijn keihard! Vreselijk!

De locatie is goed. Makkelijk te bereike. Ontbijt was goed.

Ga hier niet heen!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er is hier slechte koffie, de bar heeft geen vrolijke uitstraling en de bedden waren wel heel zacht. Daarnaast was er een hele ochtend geen warm water! Iedereen kreeg letterlijk en figuurlijk een koude douche en er werd niks voor gecompenseerd.

Prima hotel voor stedentrip !
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er viel niets tegen, voor stedentrip prima hotel.

Ontbijt was uitgebreid, goed . Sfeer in kamer kan met verlichting beter. Verlichting is teveel aan een aangesloten. Sfeer in ontvangst ruimte kan gezelliger. Er ligt alleen een krant.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

We zullen hier zeker nog een keer terugkomen! Hbeviel ons heel goed. Goede prijs/kwaliteit verhou
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was goed maar mocht nog wel wat uitgebreider!

De kamer en badkamer was keurig en schoon! Bij aankomst was de receptionist heel bereidwillig allerlei goede tips te geven over hoe te reizen in Hamburg met het openbare vervoer en de bezienswaardigheden!

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Ontbijt goed / kamer goed/ T V programma's top.

Het was te koud in de kamer. De verwarming ging pas aan als de kaart er in zat. Buiten was het 0 graden. Moest om een extra kachel en dekbed vragen.

Ontbijt goed / kamer goed/ T V programma's top.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Goed en uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel, nette...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De wijk waarin het hotel ligt is niet bijzonder. Gelukkig is er wel een metro vlakbij.

Goed en uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel, nette kamer en badkamer.

We zouden hier terug komen als de gebreken zijn opgelost.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ons bed lag niet geheel lekker was doorgezakt en de bank op de kamer idem. Onze douche was niet warm genoeg.

Dat er op de kamer een waterkoker aanwezig was en dat er dichtbij een supermarkt ws. Ook het lopen naar de metro was dichtbij.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Heerlijke rustige kamers met een heel goed bed.

De bar en de balie werden door 1 persoon gedaan. Je moest soms erg lang wachten op een drankje. Het tochtte bij de ramen in de ontbijtzaal

Heerlijke rustige kamers met een heel goed bed. De ondergrondse was vlakbij, we waren binnen 10 minuten in het centrum

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Goed voor 1 nacht

Ga niet in de garage parkeren. Daar zitten kosten van €10,- per dag aan verbonden. Bij rewe meer dan genoeg ruimte. Geen café in de buurt van hotel.

Locatie dichtbij U-bahn. Douchegelegenheid ziet erg strak en modern uit.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Prima kamer, schoon, netjes, modern.

Niets viel tegen.

Prima kamer, schoon, netjes, modern. Uitgebreid ontbijtbuffet. Aardig personeel. Parkeren in goed afgesloten parkeerkelder (alleen toegankelijk met parkeerpasje).

Prima verblijf voor weekend in Hamburg

Ondanks dat we double beds hadden aangevraagd (via Booking), hadden we kamers met 2 losse bedden gekregen. Tegen elkaar aanschuiven geeft toch niet echt hetzelfde effect.. Personeel was niet altijd even snel/duidelijk. Bij kamers met ramen aan de kant van het parkeerterrein van de naastliggende supermarkt Rewe heb je kans dat je 's ochtends de winkelwagens over de keien hoort rollen

Prima hotel niet te ver weg uit het centrum. Parkeren was gemakkelijk in de garage.

Goed hotel voor een paar dagen overnachten.

Bij aankomst was er een discussie over het aantal personen wat gereserveerd was. Bleef volhouden dat wij de fout gemaakt hadden terwijl ik de boeking liet zien dat er voor 2 personen geboekt was. Sprak niet goed Engels en bleef het gesprek in het Engels voeren terwijl ik meerdere malen verzocht om in het Duits te communiceren.

Mooie ruime kamer. ruime keuze in het ontbijt. Kamer was ontzettend warm en bleef betrekkelijk warm ondanks open ramen en de verwarming geheel uit.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Goed hotel met goed ontbijt, bedden alleen veel te klein.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De bedden, die waren echt te smal en te kort. Maar 150cm breed en 200cm meter lang. Je ligt dus zo goed als tegen elkaar aan en je voeten steken aan de achterkant uit doordat de dekbedden ook nog is kort zijn komt het niet boven je schouder uit kun je niet lekker onder je dekbed kruipen.

De heerlijke regendouche en het uitgebreide ontbijt.

Receptionist bracht €20 meer in rekening dan via booking...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Receptionist bracht €20 meer in rekening dan via booking afgesproken; bij tonen van kopie bevestiging fout hersteld. Gevraagd een kamer dicht bij de lift; gekregen een kamer het verst van de lift. Geprotesteerde n toezegging dat kamer gewisseld zou worden. Bij binnenkomst 's-avonds andere baliemedewerker, die zei van niets te weten. Alle kamers zijn bezet en helaas. Geen behoorlijk excuus voor het niet nakomen van de toezegging de kamer om te ruilen voor een bij de lift.

Goed verblijf voor een stedentrip.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Uitzicht op het parkeerterein van een supermarkt.

Ontbijt was goed, maar erg druk, zoeken voor een tafel. Ligging is prima, dicht bij de Metro en de de gele en blauwe lijn brengen je naar de belangrijkste plekken in Hamburg.

Proper verzorgd hotel met lekker buffet ontbijt
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Wat meer uitleg van het personeel was handig geweest. Onze auto stond op de betaalparking van het hotel zelf. We lieten het parkingticket in onze auto liggen. Blijkbaar heb je dit ticket nodig om terug naar de parking te gaan. Na uitchecken heeft men ons niet verteld dat we de parking bij hen aan de receptie moesten betalen. We moesten dus nog eens terug met onze koffers want geraakten niet buiten... De stad Hamburg zelf viel erg tegen. We hadden hier veel meer van verwacht. Het hotel is perfect als tussenstop voor 1 nacht. Wij sliepen er op zondag, tegen een gunstig tarief van €79. Blijkbaar is dit de goedkoopste dag.

heerlijk ontbijt, mooie kamer met uitstekende douche.

Volgende maal een ander hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was vreselijk druk en weinig gevarieerd. Wifi was slecht en eigenlijk onbruikbaar. Toen ik dit ging navragen was het antwoord : Als er veel volk in het hotel is werkt wifi niet goed meer. Voor mij was dit niet acceptabel, had ik dit geweten dan had ik een ander hotel geboekt.

Niet naar mijn zin bij Holidy-Inn
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Personeel onbeleefd, stonden met hun 3-en achter de balie bij inchecken en besteedden meer aandacht aan hun eigen gesprek dan aan de klant. (Te) eenvoudig ontbijt.

Makkelijk te vinden in Hamburg, dichtbij de snelweg.

De metro is vlakbij en daarmee bereis je eenvoudig de hele...

De metro is vlakbij en daarmee bereis je eenvoudig de hele stad. Nette ruime kamer. Auto is te parkeren in de garage bij het hotel voor 10 euro per dag

wat een afknapper

Ontbijt is zeer beperkt. het ziet er omvangrijk uit, maar is het zeker niet. onvoldoende plaats om te ontbijten tafels worden niet of veel te laat afgeruimd personeel steekt zich weg heel weinig bergruimte in kamer totaal geen bergruimte in badkamer

Het bed was zeer goed en comfortabel badkamer was mooi met goede douche.

Zeer uitgebreid ontbijt en mooie badkamer.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De omgeving. We waren te voet naar het oude deel van de stad gegaan. Hadden we dat geweten hadden we een taxi genomen. We hadden een erg onveilig gevoel. De kinderen sliepen samen op een slaapbank met een eenpersoons dekbed. Niet comfortabel.

Zeer uitgebreid ontbijt en mooie badkamer. De parking waarbij je vrij je parkeerplaats kan kiezen.

De kamer en badkamer zijn netjes.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

- De slaapbank voor de kinderen lag niet fijn en de deken was voor twee kinderen veels te smal. - Het ontbijt is erg eenvoudig.

De kamer en badkamer zijn netjes. Met de metro op loopafstand ben je snel in het centrum van Hamburg.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Prima hotel voor weekendje Hamburg.

Het ontbijt vonden wij minimaal. En de ontbijtruimte veel te klein in t weekend wanneer t hotel helemaal vol is.

De kamer was prima, en hotel was dichtbij t openbaar vervoer. Heel belangrijk. Parkeergarage was ook prettig.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Prima hotel voor een stedentrip

Eenvoudig parkeren in de garage van het hotel. Tegenover hotel zit een REWE supermarkt. Op een paar minuten lopen van de metro. Prima ontbijt, goede bedden en heerlijke douche.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Het is het net niet...
    • Tweepersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Ontbijt was matig. Kamer was ook klein, in ieder geval niet zoals op de foto. Bij Holiday inn's Hotels is het blijkbaar standaard dat er geen eieren, spek etc. bij het ontbijt geserveerd worden. Bij Holiday inn in Antwerpen (waar wij eerder verbleven) werd er gezegd dat dit bij 3 sterren niet standaard is...Ik vind dit echt onzin! Er zijn genoeg 3 sterren hotels die weleen fatsoenlijk ontbijt serveren.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Net voldoende
    • Tweepersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

De faciliteiten in de kamer waren zeer pover. Het ontbijtbuffet was niet wat je zou verwachten van een hotel van een Amerikaanse keten.

Locatie, deze bevond zich dicht bij 2 verschillende metrolijnen. Daarnaast de parkeergelegenheid bij het hotel.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Het hotel staat in een woonomgeving, dus niet in een...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen mogelijkheid om te annuleren. Door misverstand in booking-app dacht ik het Hotel van dezelfde keten in Sankt Pauli te hebben geblokt. Toen bleek dat dat niet zo was, kon ik niet meer annuleren/wijzigen. Het hotel ligt vrij excentrisch.

Het hotel staat in een woonomgeving, dus niet in een onpersoonlijke straat met alleen maar hotels. Daarnaast is de hele stad via het nabijgelegen metrostation (2 lijnen) prima bereikbaar

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Openbaar vervoer is op loopafstand.

Belabberde wifi. Ik zou mij kunnen voorstellen dat je als zakelijke gast daar last van kan hebben wanneer je online je werk wil of moet doen. Of als je in de stille uurtjes wat wil internetten.

Openbaar vervoer is op loopafstand. Centrum is lopend ook goed te doen.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Goede plek om van hieruit Hamburg te ontdekken.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wat weinig kastruimte als je met z'n tweeën meerdere dagen blijft.

Goede locatie dicht bij metro, waardoor we in 10 minuten overal in het centrum waren. Fijne kamer met heerlijke douche. Fijn dat er gelet werd op milieu/ecologie (je kon ervoor kiezen om niet dagelijks je kamer schoon te laten maken. Dat is vaak ook niet echt nodig).

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Goed hotel voor een tussenovernachting. Langer in Hamburg? Dan kiezen voor meer comfort.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Kamer zelf zat aan de straatkant, wat gezien de isolatie toch voor wat overlast zorgde. Daarom beter een kamer aan de achterzijde hebben. Qua uitzicht maakt het ook niet veel uit.

Mooie hedendaagse kamers met een goed en uitgebreid ontbijt, ruim opgezet.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

goede kamer, erg vroeg wakker door de bevoorrading van de supermakt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

's Ochtends wordt de supermarkt bevoorraad met veel geluid. Dat had ik graag van te voren willen weten. Zeker omdat ik specifiek om een rustige kamer had gevraagd.

Parkeergelegenheid en plezierige kamer.

Ik raad het hotel zeker aan voor mensen die op citytrip gaan.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kleine kamer, geen frigo en het ontbijt was ook middelmatig. Enkel gekookt ei (geen spek, zalm,...)

Grote ruime douche en zeer vriendelijk personeel. Goede wifi en supermarkt dichtbij. Op wandelafstand van station en metrohalte.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Heerlijk verblijf net buiten drukke centrum in een goed hotel.

De slaapbank lag iets minder dan het bed.

Vriendelijk personeel. Om 21:30 nog extra dekbed gevraagd, binnen tien minuten gebracht. Ontbijtbuffet was wel druk, maar we konden uiteindelijk wel zitten. Daarna genieten van ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

Uitstekende prijs/kwaliteit

Je zit 2,5 km van het centrum maar met het openbaar vervoer ( metro op 500 m en busstop op 300 m ) ben je er op een 10 tal minuten

een uitgebreid en verzorgd ontbijt buffet in een hotel dat een hoge hygiëne standaard hanteert.Erg nette kamer met een kleine maar perfect uitgeruste badkamer waar desgin niet uit het oog verloren werd

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Netheid
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ondanks alles toch niet aan te bevelen aan reizigers met eigen auto. De parkeergarage van het hotel ondanks dat afgesloten is en uitsluitend toegankelijk via de parkeerkaarten is dagelijks doelwit van inbrekers. 2 overnachtingen = 3 in brake men erger nog : Ze slaan gewoon de zijruiten stuk .

Netheid

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Verder was 't OK.

Bij inchecken was't personeel niet echt veolijk en zeker niet zo mewerkend om in 't engels te communiceren. Ze zouden zich moeten schamen dat ze de taal niet goed beheersen. ontbijt was matig tot slecht / weinig keus / variatie

slaap kamer en locatie is goed

• Beoordeeld op: 23 november 2016

Prima verblijf gehad!

Bed wat aan de krappe kant (beter breder) en matras was wat zacht.

Prima locatie, vriendelijk, behulpzaam personeel, uitstekend ontbijtbuffet, ruime kamer, fijn dat er kluisje is en Wifi en parkeergelegenheid, heerlijk beddengoed en kussens.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Prima hotel op goeie locatie
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ontbijt is eenvoudig en maar 1 buffet dus bij drukte langere wachttijd. Bedden niet echt comfortabel.. Heel veel vering...

Goede lokatie, dichtbij metro station. 2 haltes naar centraal. Ook restaurantjes in de straat van hotel en naast een supermarkt! Net hotel, prima kamer.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Goed hotel. Netjes en schoon.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Personeel was niet altijd vriendelijk aan de balie. Op vrijdagnacht was er tussen 1 en 5 ontzettend veel overlast van hang jongeren met muziek en schreeuwen. Op de parkeerplek onder de ramen van de kamers. Na aandringen bij de balie om er iets aan te doen. Is er niets mee gebeurd. Dus slecht daardoor geslapen.

Het hotel was netjes. Goede kamer en schoon

Er zijn betere opties
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Personeel is niet blij. Ontbijt valt tegen. Afstand tot centrum is te lang voor een hotel dat city centre heet

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Prima ligging, twee metrostations op loopafstand.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Prima ligging, twee metrostations op loopafstand. Goede parkeergarage

De stad zelf :-).
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Geen gezellige buurt met leuke eettentjes. Ontbijt gaat wat chaotisch, te veel gasten tegelijk, van alles op, geen schone tafels.

De stad zelf :-).

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Holiday Inn Express Hamburg

Vriendelijk personeel met een service gerichte houding

Standaard zonder poespas

Ontbijtbuffet verliep nogal druk / chaotisch.

Als doorreis hotel prima. Weinig sfeer of luxe, maar prima kamer.

de ligging, ontbijt

de ligging, ontbijt

De afzuigapparaat in de badkamer en wc deed het niet.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De afzuigapparaat in de badkamer en wc deed het niet.

grote kamer

druk ontbijt

grote kamer

erg zakelijk

ontbijt

airconditioning en de goede kamer

Onvriendelijk personeel aan de receptie

Onvriendelijk personeel aan de receptie

ontbijt was goed

airco ,wachtijd kamer klar

ontbijt was goed

Prima.

niets.

Prima verbinding met metro naar centrum. Goede parkeermogelijkheid voor € 10 per dag.

Ligging in nabijheid van metro.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Matrassen waren slecht. Toen wij er waren airco stuk bij 30 Gr. Iedereen kreeg compensatie.

Ligging in nabijheid van metro. Zuiver en goede douches

Airco werkte slecht en kamer voor 2 volwassenen en 2...

Airco werkte slecht en kamer voor 2 volwassenen en 2 kinderen er klein n

Airco werkte niet

Airco werkte niet

Goed hotel wanneer je op doorreis bent

Ruime kamer

saaie kamer

goede uitvalsbasis voor de stad.

Schoon,comfortabel,

De buurt, vanaf het treinstation half uur door de tippelbuurt

Beddem en douche

Goed ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Locatie had nog iets beter gekund, maar voldoende parkeerplaatsen en metro vlakbij.

Goed ontbijt. Prima kamers

Mooi hotel met oog voor details

Aan de dure kant

Mooi sanitair

Dichtbij centrum: mooie wandeling langs het meer.

Dichtbij centrum: mooie wandeling langs het meer. Netjes hotel, goed ontbijt

Centrum en heel schoon

Centrum en heel schoon

Prima maar niet gezellig. Wel heel praktisch.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ligging in de wijk. En de bedden waren slecht.

Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Beden

Kamer klein bed zeer slecht,

Zeer matig, nooit meer

Bedden zeer zacht, airco werkte slecht derhalve kamer te warm

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Holiday Inn Express Hamburg City Centre