Beoordelingen over Holiday Inn Hamburg Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Billwerder Neuer Deich 14, 20539 Hamburg, Duitsland

#216 van de 323 hotels in Hamburg

Mooi verblijf, iets te duur en jammer genoeg geen rolstoeltoegankelijk zwembad.
    • Standaard Kamer

Rolstoeltoegankelijkheid wellness en zwembad was ondermaats. Kleine aanpassingen zouden deze infrastructuur toegankelijk maken. Ik had deze accommodatie gekozen omwille van het zwembad maar werd negatief verrast door de ontoegankelijkheid van deze infrastructuur. Ik kreeg wel een hele week een parkeerplaats in de garage wat ik enorm waardeer.

prima voor een bezoek aan Hamburg
    • Standaard Kamer

gordijnen zijn erg oud met gaten erin, geen airco en raam aan straatkant dus veel geluidsoverlast als het raam open staat; kamermeisje had ramen overdag dicht gedaan, dus het was erg warm; douchen in badkuip is lastig met in- en uitstappen (hoog en glad);

kamer is ruim, dubbel bed, veel ruimte en goede matrassen en kussens; gratis frisdrank op de kamer; veel parkeerruimte; dicht bij bushalte naar de stad (elke 10 min), hotelbar is leuk ingericht en gezellig

Hotel goed gelegen.

Niets speciaal

Hotel goed gelegen. Ook een park in de buurt waar je kunt wandelen. Wij hebben daar maar 1 nacht verbleven omdat we op cruise vertrokken. Goede parkeergarage bij het hotel. Hebben in de buurt van het hotel diner gehad en ontbeten

Matige prijs/kwaliteitsverhouding en service.
    • Standaard Kamer

Het was steeds veel te warm op onze kamer. De genoemde gratis parkeermogelijkheden waren beperkt beschikbaar en minder veilig. Personeel was soms niet hulpvaardig

Ontbijt was goed en de kamer redelijk ruim

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Mooie en schone kamer
    • Standaard Kamer

Had een kamer in de stadsvleugel en doordat de zon in de middag in de kamer scheen was het zeer warm, geen airco en dus alle ramen open om het nog een beetje uit te kunnen houden, kon daardoor ook slecht slapen.... Advies: Airco of een tafel ventilator in de kamer

Mooie en schone kamer

Domper
    • Standaard Kamer

Het was ontzettend warm en er was geen airco aanwezig. Parkeren is prijzig, helemaal als je bedenkt wat je voor een nacht moet betalen. Ik ga niet meer naar dit hotel

Prima in orde!!!
    • Standaard Kamer

Ontbijtruimte erg druk, vrijwel geen zitplaatsen beschikbaar, maar alle etenswaren werden wel heel goed aangevuld en ook de tafels werden met regelmaat goed afgeruimd en schoongemaakt.

Prima hotel, verkeerde kamer.
    • Standaard Kamer

Zelf had ik een 1 pers. kamer op de hoogste verdieping. Echter lag de kamer naast de lift waardoor ik de hele nacht bijgeluiden hoorde. Geen aanrader dus.

Locatie is perfect.

Prima locatie.
    • Standaard Kamer

Rokers staan net buiten de entree wat mogelijk overlast geeft. Ook voor de rokers is het een erg koude plek om te roken.

Prima ontbijt en rustige kamers. Goede locatie voor mij omdat het dicht bij de haven is.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Het ontbijt was goed verzorgd.
    • Standaard Kamer

Rookpalen bij de draaideur bij binnenkomst hotel,niet fijn door een rook walm te lopen bij binnenkomst. Ook werd bij geldopname bij geldautomaat in het hotel mij extra kosten in rekening gebracht wat overigens niet was aangegeven,dit bij thuiskomst gevraagd aan bank,schijnt dat de diegene die deze geldautomaat beheerd dit in rekening mag brengen.Dus pas op voor extra kosten!!!

Het ontbijt was goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Slechte prijs/kwaliteitverhouding en muffige kamer!
    • Standaard Kamer

Het ontbijt vonden wij veel te duur! Ook voor het parkeren wordt 17 euro per dag gevraagd, terwijl in de buurt overal vrij parkeren is. Daarnaast was onze kamer oud en rook het heel muffig en onfris. We moesten iedere keer als we terugkwamen in de kamer, de ramen openzetten. Dat is echt geen doen in de winter, wanneer het -2 graden buiten is! Prijs/kwaliteitverhouding is slecht. We betaalden 170 euro voor twee nachten, ontbijt exclusief en een oude kamer!

Het hotel bevindt zich op een goede plaats en is zeker aan te raden als je met de auto naar Hamburg komt. Goede verbinding met het stadscentrum door middel van bus. Het personeel was zeer attent en het zwembad was zeker een uitkomst!

Door de ongastvrije houding van het management zeer teleurstellend, eens maar nooit meer!
    • Standaard Kamer

Wij zijn wezen kerstshoppen met het gezin. 3 kamers geboekt. Na het vermoeide winkelen wilden we graag toen onze (puber) kids op bed gingen nog iets drinken en napraten in de hotelbar met zijn tweeen. ‘s Middags was ons te kennen gegeven dat de bar elke dag geopend was tot 01.00 uur (dit staat trouwens ook in hun brochure vermeld, 365 dagen per jaar tot 01.00 uur). Dit werd ‘s avonds bij binnenkomst nogmaals bevestigd. Toen wij een half uur later ons meldden in de bar werd ons gezegd dat de bar dicht ging (er zaten nog 10 mensen binnen en daarna kwamen nog meer gasten). Een reden werd niet gegeven. ‘s Morgens bij het uitchecken nogmaals gevraagd waarom dit het geval is. De medewerker ging daarvoor de manager halen maar deze had geen zin om hiervoor zijn kantoor te verlaten (Herrn Zillert). Al met al zwaar teleurstellend! Ik hoop niet dat Holiday Inn onder deze review hun excuses gaan maken want dit was een bewuste ongastvrije actie! Hamburg met kerst is fantastisch. Hamburg is sowieso een mooie trendy, gastvrije stad en meer dan het aanraden waard. Ik verblijf hier vaak vanwege mijn werk en keer hier altijd graag terug. Bij Holiday Inn zullen ze me echter nooit meer zien.

Zwembadje was wel aardig. Voor de rest niets bijzonders.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Goed hotel maar de cervice trok op niets alleen maar beloven!!
    • Standaard Kamer

De cervice van het hotel, we hadden een ligbad in de badkamer maar de afvoer was kapot hebben dit in het begin gemeld ze zouden het herstellen maar dit is niet gebeurd met gevolg alleen maar kunnen douchen😕

Het ontbijt en het zwembad was zalig en heel lekker warm water

Het was een aangenaam verblijf. We hebben de auto gratis in een straat naast het hotel geparkeerd.

Eigenlijk niets.

Het ontbijt in dit hotel is veel te duur en hebben wij dus niet gebruikt. Dicht bij het hotel is een gelegenheid waar men uitstekend en goedkoop kunt ontbijten. Ook nog eens heel erg vriendelijke en vlotte bediening. Ook de busverbinding naar het centrum is uitstekend.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

gedateerd hotel, geen raam open kunnen doen vanwege de...
    • Standaard Plus Tweepersoonskamer (2 losse bedden)

gedateerd hotel, geen raam open kunnen doen vanwege de snelwegen rond het hotel, vrienden sliepen boven de hoofdingang 's morgens veel vrachtverkeer (leveranciers). Reserveren via creditcard zomaar bij ons € 432,00 extra voor het geval dat je de eventuele rekeningen van restaurant of bar bij uitchecken niet betaald ?????? 3 weken later moesten wij nog met ze bellen voor opheffing reservering creditcard

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Geen tweede keer
    • Standaard Kamer

Dat je moet betalen voor het parkeren terwijl het hotel terwijl het hotel zich niet eens midden in de stad bevind. En heb een twee persoonskamer geboekt reisde alleen, de mevrouw achter de balie vroeg ook aan mij of ik alleen was en dat was ook het geval. Zonder te overleggen heeft zij mij een één persoonskamer gegeven? Er werd meer geld gereserveerd op m’n creditcard dan de kamer koste. Werd mij ook niet verteld dat het parkeren geld koste.

Prima verblijf in combinatie met de Hamburg Card goed te bereiken met openbaar vervoer.

Voor een gezin bestaande uit 5 personen viel het niet mee om altijd een geschikte tafel te vinden voor het ontbijt. De kamer zonder direct daglicht is niet gezellig.

Uitgebreid ontbijt in overeenstemming met de prijs, kmrs waren voldoende compleet ingericht.

Was Ok, maar niet weer
    • Standaard Kamer

Verouderd interieur van de kamer, gaten in de gordijnen, locatie ver van het centrum, betalen voor parkeergarage, prijs voor alles te veel voor wat je krijgt

Facilititeiten als parkeergarage, zwembad en sauna etc.

De locatie en het uitzicht.
    • Suite met Kingsize Bed

Parkeergarage was erg duur. Suite was niet modern voor dat bedrag. Er stond geen extra bed voor onze dochter en beddengoed ervoor op de kamer toen we aankwamen, terwijl we van tevoren geboekt hadden. Dit duurde best lang voordat dat uiteindelijk geregeld was.

De locatie en het uitzicht. Ontbijt was ook goed.

Prima plek voor een nacht als je op doorreis bent.
    • Executive Kamer met Queensize Bed

Vrij kleine kamer op de excutive floor. Vrij veel kinderen hoewel je daar verder geen last van hebt kun je dan beter geen gebruik maken van het zwembad als je zou willen.

Ontbijt is super uitgebreid, wel druk in de ontbijtzaal, veel faciliteiten.

Prettig verblijf gehad....aanrader!!!

In de "gewone" kamers is geen aircondition, valt een beetje tegen voor zo;n gerenomeerd hotel

Comfortabel hotel. Mooie schone kamers. Nette Badkamer. erg vriendelijk personeel

Slechtste hotel ooit!!
    • Standaard Kamer

Alles had beter gekund. Je betaalt €140 per nacht voor een aftans hotel. Personeel spreekt niet goed engels. Betalen bij aankomst en als je eerder uitcheckt moet je heel veel moeite doen om je geld terug te krijgen Gewoon een waardeloos hotel. Is niet eens hotel waardig.

Ik had via Booking.
    • Standaard Kamer

Achteraf hoge parkeerkosten, terwijl je 100m gratis buiten kunt parkeren.

Ik had via Booking.com verkeerde datum geboekt. Daarna gratis geannuleerd. Had ook niet anders verwacht, maar toch fijn dat het snel geregeld was.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Zijn betere hotels in de buurt
    • Standaard Kamer

Weinig kamer voor veel geld , ze laten het luxer overkomen dan het is . Er nu 5 keer geweest maar is wel een dalende lijn .

Winkels En restaurants in de buurt

• Beoordeeld op: 3 april 2017

Prima hotel voor een weekendje hamburg
    • Basic Driepersoonskamer

Het hotel ligt aan een grote doorgaande weg. ook 's nachts is er daarom vrij veel geluid van passerend verkeer

Prima hotel aan de rand van Hamburg. Met de taxi of bus ben je binnen 10 minuten in het centrum. Prima ontbijt.

• Basic Driepersoonskamer

Hotelkamer was net groot genoeg voor ons drieen. En je kon zien dat het een beetje onderhoud kon gebruiken. Zo ook de afvoer van de wasbak, liep niet snel af. Hebben we gerapporteerd. En dit schreven ze gelijk op.

accomodatie hotel was heel mooi van opzet. Eten en drinken waren prijs/kwaliteit heel goed. Hygiene was goed. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

zwembad was aangenaam
    • Standaard Kamer

heb geen reactie gekregen op mail 1 hoe t gemakkelijkst te bereiken was met openbaar transport. 2 of k bagage kon afzetten in hotel had dubbel bed geboekt. bevestigd aan de receptie maar bleken toch enkel bedden te zijn. konden niet veranderd worden. zeer onvriendelijk aan telefoon onaangename geur in de kamer openbaar vervoer eigenlijk ver weg bar/resto te druk door groepjes die altijd hinderden

zwembad was aangenaam vriendelijk personeel aan receptie

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Een stad om eens prive te gaan bezoeken
    • Standaard Kamer

Het zwembad viel tegen, voor de verdere rest was alles perfect.

Het lag aan de rand van Hamburg, makkelijk met de bus te bereiken. Grote kamer en van alles voorzien, inrichting was misschien aan renovatie toe. Uitgebreid ontbijt, fijne en rustige atmosfeer.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Korte vakantie
    • Standaard Kamer

Nvt. Niet genomen, vond prijs per ontbijt (€ 18,00) veel te veel. Goed ontbijt ook aan eind van de straat (€ 5,00 per ontbijt), 2 minuten lopen, of op het centraal station.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Zwembad was goed.
    • Standaard Kamer

Personeel is erg traag en te weinig personeel met drukke tijden 's morgens en 's avonds.

Zwembad was goed. Fitness erg simple maar wel schoon en goed.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Praktisch comfort
    • Basic Driepersoonskamer

Interieur verouderd, erg groot hotel dus vrij massaal aan de receptie, passief personeel.

Fijn zwembad, praktische locatie, ruime en comfortabele kamer. Redelijke prijs, ook als je kort voor aankomst (2 uur vantevoren) boekt

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

Weinig voor de prijs
    • Standaard Kamer

Hotel is erg duur vergeleken met wat je krijgt. Vrij verouderd voor een 4* hotel. Ontbijt kost 15,- p.p., dat was het niet waard.

Ontbijt was lekker, zwembad is ook fijn, goed bereikbaar vanaf de snelweg.

Naar verwachting.

Zou niet weten.

Mooie kamer met fraai uitzicht en goede badkamer.

Electrice laadpaal werkte niet op alle 6 mijn laadpassen.
    • Standaard Plus Tweepersoonskamer (2 losse bedden)

Electrice laadpaal werkte niet op alle 6 mijn laadpassen.

Zeer prettig.
    • Basic Driepersoonskamer

Zeer goed ontbijt en goede verdere ontspanningsmogelijkheden zoals zwembad, fitness en sauna.

de ligging nabij het park en de Elbe met daaraan een...
    • Standaard Plus Tweepersoonskamer (2 losse bedden)

de ligging nabij het park en de Elbe met daaraan een heerlijk terrasje

• Standaard Kamer

Goed te bereiken aan de rand van de stad. Goed om vanhier uit te fietsen naar het centrum

Uitstekende prijs / lwaliteitsverhouding

Zwembad

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Uitstekende locatie
    • Standaard Kamer

Gedateerd hotel en interieur. De prijs stond niet in verhouding met het geleverd.

Uitstekende locatie

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Goede accomodatie voor voor de zakelijke gast.
    • Standaard Kamer

Een snack in de bar/stube voor de zakenreiziger die na 22.00 uur arriveert zou plezierig zijn.

Prima accommodatie voor zakelijke gast

Leuk gezellig ontspannend. Erg genoten
    • Basic Driepersoonskamer

Het matras was behoorlijk door gezakt aan de zijkanten was erg vervelend. Jammer dat er geen goede stoel stond.

Ontbijt was goed

Helemaal groet

Geen

Mooie schone en rustige grote kamer

Perfecte prijs/kwaliteit verhouding.
    • Basic Driepersoonskamer

Parkeergarage van het hotel is erg prijzig, €17 per 24 uur.

Perfecte prijs/kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Goed . Mbt prijs/kwaliteit.
    • Standaard Kamer

Ramen kunnen open ,kier, echter dan kan je niet slapen vanwege het langsrijdende verkeer.

Bedden ok , ontbijt was zeer goed, leuke bar .

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Ruime kamer, rustige omgeving dicht bij het water
    • Standaard Kamer

Lange file bij het inchecken

Ruime kamer, rustige omgeving dicht bij het water

schone kamers met prima ontbijt.
    • Standaard Plus Tweepersoonskamer (2 losse bedden)

schone kamers met prima ontbijt.

Slecht
    • Standaard Kamer

Geen airco, de kamer was erg warm. Ramen mochten niet open

Verwennerij
    • Basic Driepersoonskamer

Ontbijt was heerlijk. Personeel was supervriendelijk.

Prima bedden, net hotel
    • Standaard Kamer

Geen airco in het hotel, vrij warm. Onaangename geur op de kamer

Prima bedden, net hotel

Nette ruime kamers , prima hotel.
    • Basic Driepersoonskamer

Nette ruime kamers , prima hotel.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Prima voor een dagje Hamburg
    • Suite met Kingsize Bed

Gevraagd voor spel broodjes maar die hadden ze niet

Het uitzicht op de 18de verdieping beviel prima.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

"Voor herhaling vatbaar, prima hotel"
    • Standaard Kamer

Afstand tot stadscentrum. Veel politie in het hotel ter voorbereiding op G20. Geen probleem gaf wel een aparte sfeer.

Receptie en kamer

Ruimte en rust

Ruimte en rust

avondeten in restaurant

avondeten in restaurant

Ontbijt was prima en goed verzorgt.

Personeel wilde de tafels te snel afruimen terwijl de mensen nog aten.

Ontbijt was prima en goed verzorgt.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Goed en aangenaam.
    • Basic Driepersoonskamer

Wachttijd bij de receptie.

Alles onder één dak

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Veel betalen voor weinig kamer

Veel betalen voor weinig kamer

restaurant beviel goed
    • Standaard Kamer

we hadden graag wat hoger gezeten ivm uitzicht

restaurant beviel goed

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Goed hotel
    • Basic Driepersoonskamer

Kamers waren een beetje oud

Ontbijt was goed en uitgebreid.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

het ontbijt

de douche

het ontbijt

Prettig en vriendelijk: waar voor je geld.
    • Standaard Plus Tweepersoonskamer (2 losse bedden)

Uitstekend ontbijtbuffet. Goede fietsenverhuurservice en parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Directe buslijn naar het centrum.
    • Standaard Kamer

Er was gerookt in de kamer die wij kregen.

Directe buslijn naar het centrum. En kinderen vonden zwembad leuk.

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

• Standaard Kamer

Zeer uitgebreid en goed verzorgd

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

her loaden van de pasjes

her loaden van de pasjes

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Fitnes
    • Basic Driepersoonskamer

Ontbijt lang wachten Borden op geen zit plaats

Fitnes

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Parkeergelegenheid

Prima kamers, winkels en eettentjes in de buurt

• Beoordeeld op: 8 december 2016

Niet voor niets altijd dit hotel. Goede keus!
    • Basic Driepersoonskamer

regelmatige gast, altijd dit hotel

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Het personeel was erg vriendelijk
    • Standaard Kamer

De kamer was nat (tapijt) met een vochtgeur, de douche liep over, het was zijn prijs niet waard, en amper 2 sterren

Het personeel was erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 26 september 2016

veel te duur voor wat je krijgt
    • Standaard Kamer

chaos bij inchecken en uit checken, aan de straat kant gaat het verkeerslawaai heel de nacht door, aan de tuin kant prima

goed ontbijt

• Beoordeeld op: 19 september 2016

• Standaard Kamer

Er zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Holiday Inn Hamburg