Beoordelingen over Holiday Inn Düsseldorf Neuss Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Anton-Kux-Str. 1, 41460 Neuss, Duitsland

#2 van de 14 hotels in Neuss

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Een voor mij typisch zakenhotel op een soort van...

Sauna aan de erg kleine kant. Met sauna en ontspanningsruimte op bovenste verdieping kan men meer uit mogelijkheden halen.

Een voor mij typisch zakenhotel op een soort van industrieterrein. Ruime kamers met fijn bed. Hygiënisch alsmede ook douche. Restaurant met gevarieerde kaart. Personeel zeer vriendelijk! Moest een overhemd laten reinigen en dat werd perfect geregeld. Parkeergarage onder hotel maar ook aan straat voldoende parkeerplaatsen.

Mooi en volledig hotel om makkelijk uitstapjes te maken naar Neuss en Dusseldorf.

Bij het hotel weinig parkeerplekken en locatie was minder mooi. Was op bedrijven terrein.

Mooie ruime kamer met een leuk welkoms geschenk. Diversiteit ontbijt. Ligging is dicht bij Neuss en Dusseldorf. Gratis fiets gebruik is mogelijk.

Zoals de foto's op booking.
    • Suite

Zoals de foto's op booking.com aangeven, zo was de kamer óók daadwerkelijk...Ik had een suite geboekt. Nadat ik ingecheckt had, werd er na ongeveer een uur op de deur geklopt...toen ik open deed, stonden er twee personeelsleden met een fles wijn en nog wat snacks voor de deur... "van het hotel" zeiden ze ........wat leuk!!!!!....wat een mooie verwelkoming..kamer was groot, schoon, netjes en écht ruim met magnetron, koelkast, waterkoker ...Personeel écht vriendelijk....Ik kon tegen betaling parkeren in de parkeergarage van het hotel of gratis openbaar parkeren bij het hotel ..Deze hotel is een échte aanrader...Een paar minuten rijden van het hotel is een groot winkelcentrum: Rheinparkcenter....zeker bezoeken!!

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Prijs kwaliteit blijft dit nog altijd niet slecht

Problemen met de klimaatregeling in de gang en hotelkamer(te warm). Termostaat werkte niet. We hebben de raam op kip moeten zetten. Haardroger werkte niet. In bad kraan gaf enkel heet water. Geen reactie aan de receptie. Voor dat we kwamen had ik dit ook al hier gelezen.

Het ontbijt was super, veel verschillende soorten broodje, zeer grote keuze top, Gratis parkeren langs de weg. Met de wagen naar parking Höfner(zoals Ikea) 800m en daar de tram tot aan de Rijntoren..Altstad . Een wandeling langs de Rijn langs het golfterrein, Medienhafen zo naar de Altstad is een aanrader..8km

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Het ontbijt was prima en de kamer was erg groot, het...

Tapijt als vloerbedekking is niet schoon en erg stoffig, na 1 nacht zat mijn neus compleet verstopt, de douche is waardeloos met een temperatuur die fluctueert tussen bloedheet en ijskoud, het beddengoed is veel te kort en het bed lag niet lekker.

Het ontbijt was prima en de kamer was erg groot, het personeel is er vriendelijk en spreekt goed Engels.

Oké hotel met goed ontbijt. Kamers gedateerd. Dichtbij Inkoopcentra
    • Suite

Personeel in ontbijtzaal zeer onvriendelijk. Zuchten en steunen toen we een ander tafeltje kozen dan waar hij net twee kopjes had neergezet. Ook mijn bord wegnemen terwijl ik nog zat te eten. Zeer onbeschoft. Kan echt niet. De airco deed het niet uit millieuoverwegingen maar het was denk ik 25 graden op de kamer en in de gangen van het hotel. Drie dagen met de ramen open gezeten en toen was het nog warm. Zeer onnodig om het zo warm te stoken.

Goed ontbijt

Prima met bedenking....

Had om kamer meer 2 persoonsbed gevraagd, evenals rustige ligging.. dus stil. Kreeg kamer met 2 eenpersoonsbedden en op 1 hoog boven laad- en losperron. Navraag: we zijn volgeboekt! Zal niet de enige zijn.... maar ja...

Ontbijt en bedden waren prima!

Prima verblijf, mooi hotel en vriendelijk personeel.

1 van de 3 stoelen in de kamer stond op instorten en van een van de andere stoel was de verbinding los dus ook gevaarlijk.

Prima kamers en perfect ontbijt

Grote hotelkamers, veel ruimte voor je spullen.

Jammer dat de parkeergarage zo'n pittige prijs kent voor 1 dagje parkeren.

Grote hotelkamers, veel ruimte voor je spullen. Heel behulpzaam personeel, attent en goed opgeleid.

Uitstekend hotel, afgezien de geluidsoverlast

Onder onze kamer was een privé feest, met een muziekband. Tot 2:00 uur in de nacht geluidsoverlast gehad. Deze kamer had eigenlijk niet verhuurt mogen worden.

Uitstekend hotel met ruime en schone kamer.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

het hotel is top
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het enige wat ik jammer vind is dat is twee weken geleden ben geweest en mijn deposit nog steeds niet terug gestort is ik heb gewoon contant betaald en moest mijn creditcard daarvoor geven nou isdat niet ze vreemd maar, ik ga aankomend weekend weer hier slapen dus het is best vreemd dat ik mijn vorige deposit dan nog terug moet krijgen en ik waarschijnlijk weer een nieuw deposit moet geven terwijl ik contant betaal

ik vond het een heerlijk hotel zeker een aanrader

• Beoordeeld op: 14 november 2017

veel geld om wat het was

hun annulatie

ontbijt was lekker Kamers veel geld om met gescheurde lakens te liggen dier onvriendelijk, hondje koste 15 € mocht niet in de bar en niet in restaurant mocht niets

Fantastisch ontbijt

Temperatuur op de kamer en hotelgang is vrij hoog. Voor ons (kleine) hondje moest €15 worden bijbetaald. Aan de ene kant is het fijn dat het huisdier meekan en begrijp ik dat de kamer wellicht extra gereinigd wordt. Aan de andere kant vind ik het een verhoudingsgewijs fors bedrag

Fantastisch ontbijt

Hotel met goed ontbijt, grote slaapkamers, lekkere bedden en...

Hotel met goed ontbijt, grote slaapkamers, lekkere bedden en schone badkamer met douche waar heel snel lekker warm water uit kwam. Goed werkende airco in de kamer.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Prijs kwaliteit verhouding en locatie.

Parkeren aan de straat. Er is maar beperkte ruimte als je aan het einde van de dag komt. Donkere lange straat met slechte verlichting. Als je laat komt moet je behoorlijk ver je auto parkeren. Voordeel is dat het gratis is. Optie is parkeergarage, maar dat kost behoorlijk wat extra! Wat tegen viel is als je met Visa / Creditcard reserveert of betaald, dan zal men bij het inchecken altijd een extra bedrag wat hoger is als de daadwerkelijke kosten op uw Visa of Creditcard reserveren! Pas na ongeveer 10 dagen vervalt de reservering! Helaas heeft het personeel ons hierover niet vooraf geïnformeerd.

Prijs kwaliteit verhouding, locatie en he ontbijt was super!

Uitstekend hotel voor als je iets in de omgeving moet doen. Het Hotel ligt in een kantorenpark.
    • Suite

We hadden een royale suite met 2 airco's. Uitstekend ontbijt en vriendelijke bediening. Het menu in het restaurant was beperkt maar de kwaliteit van hetgeen wij gegeten hadden uitstekend. De prijs, waarschijnlijk door vakantieperiode, was laag € 106 voor een prima 90m2 suite incl. ontbijt is natuurlijk top.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Alle Luxe met uitmuntende service en centrale ligging.

Heb eigenlijk voor het eerst sinds lange tijd niets opgemerkt wat mij tegenviel en dat komt niet vaak voor.

Service was uitstekend, we hadden geboekt voor een standaart kamer en kregen een suite als upgrade met alle luxe zoals badkamer, kingsize bed geluiddempende kamers, uitzicht en ligging en nog veel meer. Dit dankzij de Griekse Frontmanager die toen aan het werk was. Bedankt en tot snel.

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

de prijs van het ontbijt vind ik absurd hoog, in het centrum...

twee persoonsbed geboekt, we kregen 2 eenpersoonsbedden

de prijs van het ontbijt vind ik absurd hoog, in het centrum van Neuss ontbijt je voor een fractie van het bedrag

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Goed bed, propere kamers

Organisatie, had ontbijt geboekt en bleek eerst een probleem te zijn, douchegordijn ipv douchescherm voor 4 sterren had ik dat wel verwacht, veel te warm op kamer en in hotel zelf.

Goed bed, propere kamers

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Gewoon een net en goed hotel.

Op de gangen en kamers veel te warm. Gelukkig konden de ramen ver open gezet worden. Maarja dan heb je wel licht en lawaai in de ochtend op je kamer.

Gewoon een net en goed hotel. De bedden waren perfect. Verder is de inrichting licht gedateerd dus een kleine aanpassing van de kamers is geen overbodige luxe. Het ontbijt was top.

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Streek rond Düsseldorf ontdekken.
    • Suite

Hotel ver van centrum verwijderd, maar daartegenover staat de ruime parkeergelegenheid en vlotte bereikbaarheid. (Parkeergarage zelf is wel betalend)

We hadden voor ietsje meer een Suite genomen en bij aankomst op de kamer stond een fles rode wijn met hapjes klaar, aangeboden door het huis. Mooi gebaar! Ontbijt was zeer verzorgd, maar wel druk in de zaal, de snelle bediening zorgde echter voor een goeie doorstroom. Wifi perfect en kamer was ontzettend rustig, gans de nacht nergens iets gehoord. Ideale uitvalsbasis voor wie de ruime streek wil ontdekken.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Prima kamers, prima bedden, zeer rustig op het moment dat...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De prijs van het ontbijt, we zijn ergens anders gaan ontbijten Douchegordijn had een slechte geur.

Prima kamers, prima bedden, zeer rustig op het moment dat wij er waren. Sober sauna, maar dat volstaat. Vriendelijk onthaal.

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

leuk hotel wat wel een decor en inventaris update kan gebruiken maar met hartelijke mensen

Het bed in onze zeer ruime kamer was zeer smal, 140 cm, en oud. Veren prikte door het matras heen. Een bed van deze afmetingen kan echt niet meer zeker niet met deze teleurstellende kwaliteit.

Ontbijt was erg goed, kamer ruim en de kwaliteit van de douche uitstekend

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Goed hotel met ideale uitvalsbasis

Lekker uitgebreid ontbijt. Gewone kamer geboekt maar uiteindelijk een suite gekregen. Dit was een zeer nette en ruime kamer. Via de tram op wandelafstand ben je snel in het centrum van Düsseldorf.

Prima hotel voor stadsbezoek Düsseldorf

Tweede dag van ons verblijf was het ontbijt in een andere zaal die een stuk minder gezellig was.

Ruime kamer, prima ontbijt en de goede info bij de receptie. Vanuit het hotel ben je met de tram in een kwartier in het centrum van Düsseldorf. Uitermate geschikt voor het bezoeken van de Kerstmarkten

• Beoordeeld op: 14 december 2016

We hadden een rustige kamer gevraagd en ze was inderdaad...

spijtig dat de tram richting hotel maar tot half twaalf 's avonds reed en je dus met de taxi moest terugkomen van de stad.

We hadden een rustige kamer gevraagd en ze was inderdaad rustig en zelfs heel ruim!

Ontbijt was erg goed.

Erg warm in de kamer Alles was vooraf betaald met creditcard. Tijdens het inchecken was dat niet duidelijk en hebben ze de creditcard opnieuw belast. Heel erg vervelend.

Ontbijt was erg goed. Veel keuze en men vulde alles regelmatig bij.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

We komen zeker terug, alleen al voor het ontbijt!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er zat bij ons een bloedvlek op het douchegordijn. Dit had moeten vervangen zijn!! De nabije omgeving is ook niet mooi, maar als je voor een citytrip naar Düsseldorf komt, wel ideaal!

Een ideaal hotel om de kerstmarkt te bezoeken. De tram ligt op 10min wandelafstand. Heerlijk ontbijt, ruime kamers, mooie badkamer!

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Prima hotel, ruime kamers, goeie bedden met keuze uit twee...

Temperatuur in de kamer was 23 gr.en niet lager te zetten!

Prima hotel, ruime kamers, goeie bedden met keuze uit twee types hoofdkussens en super ontbijt!!

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Prima, maar zeker niet goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Groot en oud, wat haastig is gerenoveerd, dus een mooie combi tussen oud Duits en de verplichte francise upgrades. Gebouwd in 1993

Eten in restaurant is goed te doen. Personeel is vriendelijk

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Een positieve ervaring rijker.

Het hotel maakte een relaxte indruk en is rustig gelegen op circa 10 à 15 minuten rijden van het centrum van Düsseldorf. Het ontbijt is prima. Het personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam.

een goed no nonsens hotel

klassieke ruime 70 ger jaren kamers

• Beoordeeld op: 6 september 2018

perfect hotel

geweldig ontbijt, mooie ruime en schone kamer, ook restaurant erg goed

Heel behulpzaam, en vriendelijk personeel

Heel behulpzaam, en vriendelijk personeel

korte citytrip, bedoeling was Neuss en Düsseldorf te bezoeken.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hebben er niet ontbeten, de prijs daarvan (19€ pp) vonden wij te hoog.

De kamer was prima, ook zeer hygiënisch, de bedden zijn uitstekend.

Fantastische accomodatie en ligging.

Niet van toepassing

Zeer uitgebreid en lekker ontbijt.

Uitstekende lokaliseren voor bezoek aan Neuss en Düsseldorf

Prima ontbijt, heel vriendelijk personeel en erg ruime kamer

Geweldig genoten!

Heerlijk ontbijt en zeer vriendelijk personeel :)

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Ontbijt, kamer,

restaurant niet zoveel keuze

Ontbijt, kamer,

alles was volgens onze verwachtingen:

vriendelijk onthaal, lekker ontbijt.

bepaalde personeelsleden zouden toch vriendelijker gekund hebben.

vriendelijk onthaal, lekker ontbijt.

Rustige locatie en goede parkeer mogelijkheden.

Rustige locatie en goede parkeer mogelijkheden.

Chagrijnig personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Chagrijnig personeel, hotel in kantorenpark

Goed bed, ruime kamer

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Ontbijt was goed!

Het was een aangenaam verblijf

Afstand tot openbaar vervoer

• Beoordeeld op: 5 december 2017

goed hotel om inkopen te doen

dat de reservering op mijn credit card bijna 3 weken gereserveerd blijft terwijl ik contant heb betaald

het ontbijt is top

Goed ontbijt

Slecht bed water van de douche liep niet weg ventilator liep door bar te laat open

Ondergronds parkeren

Ruime kamer, gratis parking

Veel stofvlokken op tapijt en stofnesten op de badkamer

Ruime kamer, gratis parking

• Beoordeeld op: 16 november 2017

SUPER

Prima ontbijt en ruime kamers :)

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

geweldig

temperatuur bij aankomst kamer

lieve bediening

aanrader!

nvt

Heerlijk onbijt en fijne kamer gekregen.(upgrade naar suite ivm geboekte kamer niet beschikbaar!)

Heerlijk en prettig verblijf gehad.

Het water in de douche liep niet echt snel door.

Schone en nette kamers. Vriendelijk personeel.

Ok
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Toch Wat verouderde inrichting, kan wel update gebruiken.

Ruime kamer, Erg Vriendelijk personeel!

Heel fijn!

De airco reeg de kamer niet goed gekoeld.

Super kamer en ontbijt was geweldig goed!

Is voor herhaling vatbaar!

Dat het vrij koel was in het restaurant.

Het ontbijt was gewoon perfect.d

Winkelen.

Geen zwembad.

Mooie badkamer en een groot 2 persoonsbed.

Prima hotel voor een kort verblijf.

Prijs van drankjes in de bar aan de hoge kant.

Heerlijk ontbijt,prima eten in restaurant.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

De kamers waren super kortom we hebben een super verblijf gehad?

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Goed uitgeruste kamers.

Goed uitgeruste kamers. Fantastisch ontbijt.

De kamer en het ontbijt waren prima.

Eigenlijk niets

De kamer en het ontbijt waren prima.

Prima ontbijt, ruime kamer, koffiefaciliteiten

Prima ontbijt, ruime kamer, koffiefaciliteiten

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Heerlijk uitgebreid ontbijt.

Het was koud.

Heerlijk uitgebreid ontbijt. Kamer is groot. WiFi is prima. Vrij parkeren. Dichtbij Düsseldorf.

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

Heerlijk hotel

Personeel hotel

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Een uitstekende prijs-/kwaliteitverhouding
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima ontbijt en goede bedden

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Geen verwarming !

Geen verwarming in kamer. We hadden 2 kamers. Alle 2 waren ijskoud.

Het was behoorlijk koud op de kamers

Ideaal hotel voor bezoek dusseldorf

Rustig maar dichtbij tram station. Deze was binnen 15 min ko dusseldorf

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Buiten verwachting goed

De wijk

De grote kamer.

Prima ! Netjes en simpel!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontzettend warm op de hotelkamers! Onaangenaam !

Ontbijt was prima; wegens drukte extra zaal geopend, uitstekend geregeld!

heerlijk hotel

De warmte op de kamer

Mooie nette kamers,alleen beetje te warm op de kamer, fijne douche , heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 13 december 2016

toppie. je hebt wel een auto nodig om in dusseldorf centrum te komen. echter wel heel dichtbijl

ontbijt heerlijk

• Beoordeeld op: 13 december 2016

eetzaal

de eetzaal was niet gezellig.We konden het leuke restaurant niet in.Dus geen kerstsfeer.Het was duur genoeg dus was echt heel erg jammer

Kamer

Een aangenaam verblijf in Hollyday Inn te Neuss

Goed hotel, ruime kamers. Behulpzaam personeel en een prima ontbijt.