Beoordelingen over Hotel Holl Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Endertstr. 54, 56812 Cochem, Duitsland

#29 van de 32 hotels in Cochem

• Beoordeeld op: 23 september 2018

-Vriendelijke ontvangst

Kamernummer 12: -zacht matras + kussen -straatkant: drukke weg

-Vriendelijke ontvangst -Heerlijk en uitgebreid ontbijt met veel vers fruit, mooie ontbijtruimte. -Aardige hoteleigenaar. -schone kamer nr.:12)

Kamer was nieuw en ruim met een grote schone badkamer.
    • Classic Tweepersoonskamer

De uitstaling van de buitenkant van het hotel.

Kamer was nieuw en ruim met een grote schone badkamer. Parkeren mogelijk in garage. Locatie dicht bij het centrum. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Goed hotel voor prijs en ontbijt

Rolluiken voor zijde

ontbijt was heerlijk en met erg veel keus. Kamers waren goed en schoon enige min puntje was de drukke weg. Maar met raam dicht was dit verholpen. WAs al met al erg goed Hotel om een paar nachtjes te verblijven.

prima verblijf zou zo weer boeken

we waren laat aangekomen en om dat de ramen op de kamer nog open stonden waren heleboel kleine vliegjes naar binnen gekomen die op het planfon zaten niet leuk maar verder een goed hotel niks op aan te merken dit kon iedereen kunnen gebeuren

de kamer was goed en het ontbijt was uitstekend

prima hotel ,gunstig gelegen,ontbijt prima ,prijs ook ok.

15 euro per nacht voor hond ,en wij hebben er 2 ,vind ik 30 euro voor 1 nacht best duur,en Wifi slecht.

Ontbijt was prima en uitgebreid....kamers ook netjes.

Verder waren wij wel tevreden .
    • Classic Tweepersoonskamer

Wat mij tegen viel , is dat ik na mijn ontbijt een broodje dat ik al gesmeerd had mee naar buitenom buiten verder te eten op het terras . En dat het meisje achter mij aan liep en zei, dat ik 2,50 euro moest betalen . Wij hadden het niet gelezen Bij het ontbijten . Om eerst een waarschuwing te geven . Nee gelijk betalen . Beetje respectloos naar de gasten vind ik! Daar heb ik tydens ons verblijf erg naar gevoeld.

Was verder wel naarmijn zin

Redelijk hotel

Hotel ligt aan een drukke weg. Het was erg warm, geen airco of ventilator in de kamer. Raam opengedaan, met gevolg erg veel herrie vanaf de weg.

Ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd. Hotel en hotelkamer oogt schoon en hygiënisch. Locatie perfect. Op loopafstand van centrum en de Moezel.

Kamer viel heel erg tegen.

Wij hadden een 2 persoonskamer geboekt maar werden op een 1 persoonskamer gezet 2e bed was een opklapbed wat van zeer slechte kwaliteit was. Je lag er dubbelgevouwen op kamer was te klein voor 2 hierdoor erg warm en benauwd met 34 graden.

De kamer en badkamer waren erg schoon.

Goed verblijf dichtbij het centrum met vriendelijk personeel.

Locatie, de kamers en het personeel. De kamer in de kelder was lekker koel in deze warme periode en zeer netjes. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Goede kamers, maar sober. Goed en vriendelijk behulpzaam personeel. prijs t.ov. kwaliteit goed.

Koffie- en theefaciliteit op de kamer en en een koelkastje, ook omdat de bar 's avonds al vroeg dicht is.

Ontbijt was voldoende tot goed en de kamers waren klein en sober. Het was goed schoon. Ontbrak helaas de mogelijk tot zelf koffie of thee zetten. Bedden waren prima

Dicht bij het centrum.

Het advies dat je beter het raam dicht kon houden ivm vliegen om dat onze kamer beneden was aan het water. Internet deed het slecht.

De grote badkamer goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Kan me voorstellen dat voor sommige mensen het parkeren lastig kan zijn ivm de aflopende straat en de onoverzichtelijke bocht.

Vriendelijk personeel. Het ontbijt was heel uitgebreid en heerlijk met goede koffie. Verder staat er zachtjes muziek op, zodat de eet geluiden wegvallen. Top gewoon. De kamer was basic, maar schoon en netjes, pirma. Prijs/kwaliteit dik in orde. Konden de motoren voor een kleine vergoeding in een overdekte garage parkeren aan de overkant. Er zijn genoeg goede barretjes en cafeetjes op loopafstand om lekker te borrelen of te eten.

Net hotel als uitvalsbasis.

Er mag wel vermeld worden dat je moet betalen om je motor te stallen in de hotelgarage. Wij moesten voor onze groep even €130 extra aftikken voor 3 dagen. S'avonds alleen wat te drinken uit een automaat.

Heel goed ontbijt. Schone kamer en badkamer.

Cochem helemaal geweldig zijn we vaker geweest.

Het was jammer we hadden vrienden bij ons in de 60/70jr en wij moesten op de 3de etage slapen aan de voor kant van het hotel met veel lawaai van verkeer. Volgende keer moeten ze rekening houden met oudere mensen!

Lekker dicht bij de stad.

Goed.

‘S avonds kon je nergens bij elkaar zitten om een spelletje te doen of om iets te drinken.

Vriendelijk personeel. Goede kamers prijs/kwaliteit verhouding

Functionele kamer, geen poespas, goede service.

Er was s' avonds geen gelegenheid om bijv binnen een gezelschapsspel te spelen. De benedenverdieping was dan gesloten.

Kamers waren schoon. Er was een goede service. Aardige mensen. Ondanks dat er weinig parkeerplek was, werd er toch voor gezorgd dat de auto geparkeerd kon worden in de buurt. Fietsen konden in een stalling. Ontbijt was prima.

Fantastische dagen gehad ontbijt was ruim voldoende en het dorp is een aanrader.

Het lawaai van de straat. Helaas kon het raam niet dicht was te benauwd op de kamer en de bedden waren matig . Parkeergelegenheid van het hotel is goed opgelost maar is wel problematisch te noemen.

De afstand tot het centrum is top!

• Beoordeeld op: 21 april 2018

heerlijk verblijf, goed en goed verzorgd hotel

lift, ik kreeg kamer op derde verdieping zonder lift. na een volle dag motoren viel dit erg tegen.

ontbijt prima verzorgd , kamer helemaal goed dicht bij centrum

Een zeer gied bikershotel

Spijtig dat je er niks kon drinken maar er stond wel een automaat.Wel genoeg drankgelegenheden in de buurt

De ligging ,ontbijt en garage voor moto en de vriendelijkheid

Voor de rest correct verblijf.

Wij waren later aangekomen (21:00) dan voorzien, maat hadden telefonisch verwittigd. Wij konden niet meer binnen en hebben in een ander hotel een kamer moeten boeken (Hotel Willy). De volgende morgen zijn wij naar Hotel Holl gewandeld. Daar bleek men reeds de volledige som (312 €) afgehaald te hebben via de Visa kaart. Wij hebben dus de eerste nacht dubbel betaald.

Ontbijt correct

• Beoordeeld op: 4 november 2017

alles in zijn geheel vond ik ok

we hebben enkele kleine diertjes zoals een soort van kevers in de kamer opgemerkt en verwijdert ontbijt zag er op de website van booking veel uitgebreider uit

alles in zijn geheel vond ik ok

Niet direct onze eerste keus.

Kleine badkamer en het gebrek aan sfeer. Het was rustig in Cochem, maar je zou last kunnen hebben van het verkeer op de doorgaande weg.

Kamer was niet al te groot. Bedden waren prima. Badkamer aan de kleine kant en de wastafel hangt wel erg laag. Aangeboden ontbijt was voldoende. Na inchecktijd gaat receptie en ontbijtzaal dicht. Je kan verder alleen terecht in je hotelkamer of buiten waar wat tafels en stoelen staan. Wel prettig om de motor in de garage te kunnen parkeren. De hoeveelheid zichtbare regels zijn m.i. niet nodig. Logisch toch om een suikerpotje op tafel te laten staan. Wifi was overigens prima.

Fijne gastvrouw. Goede bedden, goed ontbijt.

Geen toiletten in het gebouw. (Bijvoorbeeld bij receptie.) Geen WiFi op de kamer. Geen mini-bar/koelkastje. Geen keus in sap bij het ontbijt.

Eigenaresse is enorm aardig en ze werkt keihard!

Hotel Holl in Cochem voor herhaling vatbaar. Grandioos!

Het parkeren voor de auto kan problematisch zijn. Er zijn maar enkele plaatsen aan de overkant van de straat, welke bijna altijd bezet zijn. Doorrijhoogte parkeergarage was te laag voor onze bus. Je kunt eventueel ook de auto parkeren in Cochem zelf. Het is dan ongeveer 15 minuten lopen met je bagage naar het hotel. Verder ligt het hotel aan een gevaarlijke drukke weg, waar men niet kan overzien of er verkeer aankomt vanwege de bochten.

Mooie ruime kamer met voldoende comfort, gratis Wifi en TV. Goede hygiëne. Op en top klantvriendelijk. Het ontbijt is uitmuntend! Heel uitgebreid en voor ieder wat wils. Voor motorrijders voldoende parkeergelegenheid. Cijfer voor het hotel zelf een dikke 10.

Het was goed gelegen,kort bij het centrum

Hond mocht niet mee bij het ontbijt,moest alleen op de vreemde kamer blijven,terwijl ze toch honden toelaten,eigenaar moet dit vermelden bij de info dat klant daar rekening mee kan houden,heb dit nooit eerder meegemaakt

Het was goed gelegen,kort bij het centrum

parkeergelegenheid, we hadden een kleine staanplaats en 7 € per nacht. We gingen normaal een voucher krijgen voor ongeveer 250 € maar hebben we niet gekregen.

ontbijt was goed, kamer gewoon maar zeer proper. en vriendelijke uitbaatster

Nooit meer naar dit hotel

We hadden 2 kamers geboekt we zouden kamers naast elkaar krijgen (ik heb er nog over gebeld) maar wij zaten in een kelder die heel vochtig is met schimmel op de muren kleren waren gewoon klam,onze schoonzoon en dochter op de 2 etage. Bedden door gezakt je lag gewoon on een kuil. We spraken andere mensen die vonden een gebit onder het bed dus hygiënisch niet goed.

Ontbijt was goed

Dit verblijf zal ik nooit weer boeken.

De prijs van ons verblijf was veel te duur, overal in de omgeving waren de prijzen lager. Wij waren ook niet in het hotel zelf maar in een gasten verblijf aan de andere kant van de weg. De kamer had ook geen balkon zoals het werd beschreven in u advertentie. De kamer was warm en in de nacht moest je de raam dicht houden anders hoorde je alle verkeer wat de hele nacht door gaat. Er was ook geen zitje op je kamer en dit staat ook in uw advertentie. De gang rook muffig. Als je nieuwe hand doeken wilde moest je er voor betalen. Als het erg warm is wil je toch wel vaker douchen en dan gebruik je niet steeds de zelfde handdoek

Dat het dicht bij het centrum ligt

Lekker ontbijt en vriendelijk onthaal.

Geen parkeergelegenheid behalve openbaar. De eigenaar parkeert de auto zelf in een verderop gelegen ondergrondse garage. Hij rijdt hier zelf naartoe waardoor je je eigen auto niet weet staan als je niet mee rijdt. ( serieus risico )

Lekker ontbijt en vriendelijk onthaal.

goed maar weinig slaap.

geen vuilbakje op kamer, alleen kleintje in badkamer. heel veel lawaai van het verkeer en ik had nochtans een rustige kamer gevraagd. Mischien een tip,een muggenraam plaatsen, want s'avonds heel veel last van muggen.

ontbijt was verzorgt en zeker voldoende. en het was proper. Heel dichtbij t centrum van Cochem.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Jammer dat we daar geboekt hebben, want komt niet overeen met beschrijving in de brochure

We mochten de hond meenemen, maar daar werd verteld dat het wel 15 euro per dag kost.De hond moest ook maar in de auto als we zouden gaan ontbijten.Hier wordt alles zeer goed bewaakt met verschillende camera's. Ook op ieder tafeltje een verbod om iets mee te nemen naar je kamer,echt heel vriendelijk.Ook de auto moesten we 15 euro per dag voor betalen, gewoon belachelijk. Handdoeken hadden we ieder 1 kleine en 1 grote voor 3 dagen.Deze werden niet vervangen, als je een handdoek bij wilde kost het 3.80 per handdoek.Ook regelmatig het hotel overdag gesloten en om 19.00 uur ook dicht.Dan moest je via een nooduitgang naar binnen.

Het ontbijt was redelijk, maar dat is dan ook gelijk het enigste

Perfecte plaats om als motorrijder te overnachten

Meer eetgelegenheden 's avonds laat (22h)

Veilige opbergplaats voor moto's + Automaat in het hotel voor eten en drank + Ruime kamer + Ligging was uitstekend!

Het was een aangenaam verblijf
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamers waren gehorig. Ik kan me voorstellen dat sommige gasten dit als niet prettig ervaren. Wij hebben ons hieraan niet gestoord.

Het ontbijt was heerlijk. De kamers waren netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Zeer tevereden!!

Ik vond mijn eenpersoonskamer zeer goed,ruimte genoeg ook in de badkamer...alles zeer schoon alleen het bed had van mij iets groter en breder mogen zijn. Parkeren is een beetje tegengevallen...ze hebben een eigen garage waar twee auto's in kunnen.Tegenover het hotel kan men parkeren indien het niet al bezet is.Ongeveer 5 plaatsen achter elkaar. Geen lift aanwezig maar voor jonge mensen moet dit geen probleem zijn...ik zat op de derde etage.

Ontbijt was grandioos! op de site staan foto's van een ontbijtbuffet maar dat was er niet omdat denk ik het echte toeristenseizoen nog niet in gang is en er maar een paar gasten aanwezig waren in het hotel....dit werd ruimschoots goedgemaakt met een mooie,overvol gedekte tafel met broodjes,vers fruit volop beleg,kazen,sinaasappelsap en een heerlijke kan koffie.alles supervers.Zeer vriendelijke en behulpzame bediening.

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Uitstapje naar Cochem

Geen lift, waarop wij een kamer op het eerste verdiep vroegen, wegens een invalide persoon. Echter, volgens de receptioniste was deze verdieping volzet. Daardoor moesten we hoger, dit per trap. Wij hebben echter helemaal geen andere gasten gezien of gehoord ... Volgens booking.com was er een ontbijtbuffet, duidelijk aangetoond door 17 foto's. Doch wij kregen één eigen gedekte tafel, met o.a. een beperkt aantal her-opgebakken broodjes en bruine vlekken in het fruit.

Vlakbij het centrum, ruime propere kamer, gratis parking voor de deur.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Een aangenaam verblijf

Onze kamers lagen in een bijgebouw en daar was het nog een halve bouwwerf ,dat was een beetje spijtig.De kamer was op een paar schoonheidsfoutjes na wel in orde.

We hadden een comfortkamer geboekt die volledig nieuw bleek te zijn.Het ontbijt was zeer lekker en uitgebreid.Alle tafeltjes zaten vol ,maar het buffet werd zorgvuldig bijgevuld.

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Dramatisch

Niet gastvrij alleen maar verboden ipv geboden overal lagen sancties op

Eten was oké voor de rest hebben wij niets als positief ervaren

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Prima locatie dicht bij het centrum. Prima ontbijt. Schone kamer en vriendelijke medewerkers.

Ik had niet gelezen dat de voorstelling 5 euro kostte

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Gezelligheid

Geen horren

Gezelligheid

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Geweldig we kwamen op een wijn feest👍

Was in orde en gezellig

Motor garage is betalend bij "onrechtstreeks" boeken!! Veel lawaai vanaf 5:30 uur kamers straatkant.

Vriendelijkheid, ontbijt, hygiëne

Goed en gezellig hotel voor een weekendje weg.

Gezellige gastheer, schone kamers, fijn bed en goed ontbijt.

Fijne locatie, alles proper en in orde.

Fijne locatie, alles proper en in orde. Uitgebreid ontbijtbuffet. Waar voor je geld

Vriendelijk personeel, goed ontbijt, prima kamer, goede...

veel te zachte matrassen

Vriendelijk personeel, goed ontbijt, prima kamer, goede prijs/kwalliteit verhouding

Kwaliteit/prijs is prima!

Het ontbijt was heerlijk en goed verzorgd!

De ontvangst van het meisje

Ontbijt was goed en de kamers en de ligging maar bij aankomst moest ik naar wc en dat ging niet , en dat vondt ik heel erg

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Perfect

Het personeel

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Eenvoudig maar heel goed

Eigenlijk niets

Aardige mensen, alles heel schoon. Heerlijk ontbijtje en op loopafstand van centrum. Voor herhaling vatbaar

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

ons verblijf was gezellig en voldoende volgend jaar zeker weer boeken

kamer was schoon douche ruimte was netjes . ontbijt was meer dan voldoende prima

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Er waren nogal wat regels.

Er waren nogal wat regels. Kwam niet gastvrij over.

Waren vriendelijk.

Geen airco of ventilator. Onder ons een terras en maakten veel lawaai

Waren vriendelijk. Konden in garage staan wel mits betaling

Parkeergelegenheid

Hagel nieuwe kamer

dicht bij centrum

te veel herrie op straat, kon ´s/nachts geen raam open zetten. dus daardoor weer erg benauwd

dicht bij centrum

heerlijk en ont spannen

beetje lawaai op straat

heerlijk

Gezellig ,proper en goed ontbijt

Woning verder in de straat , we konden niet in zelfde gebouw verblijven!

Goed bed en goed ingerichte badkamer

Meer dan vodoende

In de avond alles dicht geen ruimte of gelegenheid voor een drankje

Kamers schoon en goed ontbijt ruim voldoende

super fijn weekend gehad.

Voor ons persoonlijk niets wat ons is tegengevallen.

Ontbijtbuffet was super ,niks tekort,slaapkamer ok.

Het ontbijt was iedere morgen goed verzorgd ontvangst...

Het ontbijt was iedere morgen goed verzorgd ontvangst geweldig en behulpzaam en goede informatie prima verblijf voor herhaling vatbaar bedankt

Van het ontbijt hadden we meer verwacht !

De kamers waren in orde.

Ontbijt was heel goed

Erg warm op de kamer geen verkoeling op een warme zomerdag

Vriendelijk personeel en goed ontbijt

We komen terug 😉

Het ontbijt was uitstekend, genoeg keuze

Het ontbijt was goed.

De matrassen niet geweldig, maar voor een kort verblijf is het goed. Helaas geen airco aanwezig.

Het ontbijt was goed.

Ontbijt was goed alleen afwisselen met de eitjes

ontbijt was goed

zeer goed

de locatie was makkelijk

Keurige nette kamer met mooi compact sanitair, en goed bed, rustige kamers aan de achterkant.

Geen lift, moesten drie trappen op.

Leuk en we gaan terug

Geen echte parking nabij het hotel, je moet makkelijk 1 km lopen

De vriendelijkheid van de eigenaars, goede ligging .

Prachtig en leuk

Heerlijk ontbijt Goede nachtrust Zeer rustige kamer met uitzicht op de bossen

Goede overnachting gehad, lekker ontbijt goede parkeermogelijkheden en vriendelijk personeel

Matrassen zijn wat verouderd.

Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam !

Voor herhaling vatbaar.

Vriendelijkheid van personeel en goed ontbijt. Niet voor lang te blijven,is meer voor een lang weekend of als rustplaats na een lange autorit.

Geweldig genoten!

Ontbijt was super zoals andere keren! De kamer was keurig met helder witte lakens!