Beoordelingen over Home Hotel Haan Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Schallbruch 15, 42781 Haan, Duitsland

#5 van de 5 hotels in Haan

6,4

5,9

5,9

Geen aanrader.
    • Comfort Driepersoonskamer

Geen incheck mogelijk om 1800 uir ondanks dat dit op booking.com wel vermeld stond. Ik moest zeker vier keer bellen naar een nummer voor de sleutelbox voordat er werd opgenomen. Wel een tv in de kamer maar geen afstandsbediening, bloedvlekken in het dekbed, vage ondefiniëerbare vlekken in de bank. Het afstapje in de kamer staat wel vermeld op een bordje maar is door het donkere tapijt niet te zien. De kamer is erg warm.

Goede waterdruk op de douche.

Voldoende maar vieze nachtkasjes!

Inchecken ik kwam voor een gesloten hotel na bellen en nog maals al mijn gegevens door gegeven te hebben kreeg ik toegang maar geen bed voor mijn kind

Preis! Warm water Comfortabele bed!

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Niet voor herhaling vatbaar

Bij aankoms geen personeel in lobby, Met 3 echtparen zitten wachten Kamer niet schoon, bloed op de vloer en in badkamer lag een scheermesje Personeel weet niet hoelaat er ontbijt is, gevolg, we waren te laat door foute info. Nu hopen dat we geld terug ontvangen van ontbijt

Prima verblijf voor een werk overnachtingen, goed restaurant aan de overkant van de weg.
    • Business Eenpersoonskamer

De sauna is/was buiten gebruik, de hele week dat we er waren en dat stond nergens vermeld.

De receptie is vriendelijk en de kamers zijn prima. Ontbijt start al vroeg zodat we dagelijks vroeg de deur uit konden. Kamers werden weer netjes aangetroffen naar een dag hard werken. Meerdere restaurants in de buurt (met auto) en een goede aan de overkant van de weg. Goed bereikbaar met de auto, ligt vlakbij de snelweg.

Nooit weer naar toe!
    • Comfort Driepersoonskamer

Ik heb bij jullie voor 5 personen gereserveerd. Komen ze alleen met 1 3persoons kamer aan. Later nog een kamer erbij gekregen. Ze deden moeilijk met betalen. En na overmaat van ramp ook nog niet kunnen slapen omdat er een MUIS in mijn kamer zat 😠

Ons gezin kon in één kamer.
    • Comfort Driepersoonskamer

Ons gezin kon in één kamer.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Her ontbijt was heerlijk.
    • Comfort Driepersoonskamer

Her ontbijt was heerlijk.Er was veel keus.

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

prijs/kwaliteit ok en goed voor één nacht
    • Standaard Eenpersoonskamer

kamers verouderd, klein (te) zacht bed

ontbijt zeker ok vriendelijk en vlot onthaal

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Voldoende

Incheck na sluitingstijd via telefoon. Overigens goed te doen.

Bedden zijn goed. Rustig.

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

Ontbijt was prima

Inrichting kamers matig

Ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Ontbijt was goed.

Geen receptie, zonder dat we daarvan op de hoogte waren. Naam hotel was anders dan geboekt.

Ontbijt was goed. Kamer ruim. Geen extra voorzieningen zoals TV o.i.d, alleen wifi.

• Beoordeeld op: 6 februari 2016

meubels op de kamer Barretje was dicht. In een automaat kon een biertje getrokken worden, echter alleen met duitse ID kaart. afgesproken was ca 112,- Ik moest betalen ca 127,- voor twee kamers. De volgende ochtend dit aan de eigenaar verteld, maar hij had geen geld en begreep het ook niet.

• Beoordeeld op: 3 november 2015

Garage en lift aanwezig

Heel vervelend was, dat we niet warm konden douchen. Er kwam alleen maar koud water uit de kraan... ook niet na 5 min. De hoofdkussens zijn ook aan vervanging toe.

Garage en lift aanwezig

• Beoordeeld op: 30 juni 2015

De kamer die aangeboden werd was niet schoon, bed was...

De kamer die aangeboden werd was niet schoon, bed was onopgemaakt en niet verschoond, handdoeken waren vuil. Douche en toilet ook niet gereinigd, kennelijk gewoon 'vergeten' door de schoonmakers. Een andere kamer was beschikbaar, echter geen lift en geen service om de bagage voor mij naar boven te dragen. Op de kamer waren niet voldoende aansluitpunten voor elektrische apparaten en op mijn verzoek een verlengsnoer te verkrijgen werd gezegd dat ik deze zelf maar moest kopen. Ik ben 4 keer naar de receptie moeten gaan om al de bovengenoemde zaken te regelen. Tijdens mijn verblijf van 6 dagen is de kamer maar 1 keer gestofzuigd. Dus samenvattend een zeer teleurstellende ervaring met de service van dit hotel!

• Beoordeeld op: 26 november 2015

eenvoudig maar OK

eenvoudig maar OK eerlijke prijs

• Beoordeeld op: 2 november 2015

Vriendelijk personeel Zuiver Prijs Ontbijt

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

Prima kamer

Het personeel zou beter Duits moeten spreken

Prima kamer