Beoordelingen over Hotel & Restaurant Wilhelm von Nassau Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Weiherstr. 38, 65582 Diez, Duitsland

#4 van de 8 hotels in Diez

Voldoende voor 1 nacht op doorreis

Bij aankomst onvriendelijk onthaal bij de receptie, We waren binnen 1 minuut ingecheckt, we moesten onze naam opgeven kregen de sleutel en dat was het.

Kamer was gedateerd maar netjes en schoon.

De kegelbaan en het ontbijt zijn erg goed.

Hotel is gedateerd, veel wespen in de biergarten en onvriendelijk personeel. Veel ouderen.

De kegelbaan en het ontbijt zijn erg goed. Fijn dat er een ventilator op de kamer is.

Het restaurant bij het hotel was goed en het personeel erg...

Het welkom bij de receptie was niet erg vriendelijk.

Het restaurant bij het hotel was goed en het personeel erg vriendelijk. Het was ook fijn om na een dag reizen gewoon aan te kunnen schuiven. De kamer was prima en schoon. Het was erg fijn dat er een ventilator was.

Fawlty Towers is er niks bij, als je dat een keer mee wil maken, moet je hier naar toe gaan

Het personeel is dramatisch. Bij de receptie werden we ontvangen door een man die denkt dat receptiewerkzaamheden in een hotel productiewerk is. Totaal niet empatisch. Bij het restaurant leek het wel fawlty Towers. Daar liepen 2 vrouwen met het gezicht op onweer, korte antwoorden kregen we. Op de vraag of het salade buffet wat binnen stond bij het eten hoorde kregen we als antwoord nein en ze liep snel door. In de info van net hotel stond dat de biergarten/restaurant tot 23:30 geopend was. Om 21:30 kwam één van de serveersters aan ons vragen of we ook wilden afrekenen, dacht het niet ik wil nog een bier. Ze kwam met het bier en tot onze verbazing ook met de rekening. Uiteindelijk gingen we om 23:00 weg nadat ze tussendoor nog spontaan zelf met een rekening kwam. Uiteindelijk lagen er 3 bonnen op de tafel. Als je horecawerkniet leuk vind ga dan wat anders doen en loop niet de hele tijd met een chagrijnig gezicht te zuchten over het terras.

De kamers zijn prima. Wij hebben hier overnacht en zijn verder niet bij het hotel weg geweest..

Alles prima!

Door omstandigheden konden we maar 1 nacht blijven. De hoteleigenaar bracht ons slechts een nacht in rekening, hoewel we twee nachten geboekt hadden!! Grote klasse,voor ons een 10+.

Is een aanrader!

De bedden zijn volgens onze smaak te zacht. Maar dit houd ons niet tegen om telkens opnieuw daar te boeken.

Hotel is gelegen op 5 km van de autostrade.Ideaal gelegen om Limburg An Der Lahn + een paar kastelen te bezoeken of te fietsen langs de Lahn. Het ontbijt is super, ruime aanbod en voldoende. We gebruiken het hotel al verschillende jaren als tussenstop op reis naar het zuiden. Ook de rustige omgeving is een pluspunt

Netjes hotel met goede prijs/kwaliteitsverhouding

Als we dan toch wat moeten noemen: koffie bij ontbijt mag sterker, maar verder alles prima.

Goede prijs/kwaliteitsverhouding, vriendelijk ontvangst en goede overnachtingsmogelijkheid op terugreis vanuit Oostenrijk.

Uitstekend en voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer voor 1 Persoon.

's Morgens om 07:00 uur beetje lawaai op parkeerplaatsen van kantoor.

Ontbijt en avondeten waren goed verzorgd en lekker. Locatie voor bezoeken aan andere steden uitstekend.

Goed ontbijt.

Een kopje thee zetten op de kamer kostte 1 Euro. Er waren alleen kartonnen bekers. In de meeste hotels is het in de prijs inbegrepen. Jammer.

Goed ontbijt. Mooie omgeving.

Adequaat

Inchecken was sleutel ontvangen en een vaag gebaar richting kamer. Misschien zakelijk OK, maar niet op vakantie. Diner kon tot 22 uur genoten worden, maar om kwart voor tien kon er na het diner geen koffie meer verstrekt worden. Het koffieapparaat was al uit!

Hotel oogt leuk. Diez heeft een leuke binnenstad. Kamer was adequaat. Prijs was redelijk. Personeel bij ontbijt was vriendelijk en de keuzes ruim.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

uitstekend te doen voor een paar dagen om te gebruiken als uitvalsbasis

eigenlijk niets. misschien de locatie, deze is vlakbij een winkelcentrum. op zich prima maar toch wel wat druk.

prima ontbijt, goede bedden heerlijk geslapen. personeel was uitermate correct. in de avond heerlijk gegeten.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Receptioniste / bardame zeer vriendelijk.
    • Tweepersoonskamer voor 1 Persoon.

Dikke kussens (liever wat dunnere; kun je er altijd nog 2 op elkaar leggen voor de liefhebbers). Ontbijt: gezien de prijs mag je beter verwachten (de gebakken eieren lagen al een heel tijdje in een warmhoudpan en de koffie had sterker gemogen) .

Receptioniste / bardame zeer vriendelijk. Kamer heeft bijna luxe uitstraling. Goed restaurant voor redelijke prijzen.

Het was een leuke week. Wij hebben elke dag heel erg lekker gegeten in limburg.

De matrassen zijn wat mij betreft wel aan vervanging toe. Er zat een aardige kuil in.

Het ontbijt was gewoon goed. Wij moesten een dag eerder naar huis, maar de hotel eigenaar rekende niet voor die laatste nacht.

's Avonds op het terras duurde het lang voordat personeel bestelling opnam, terwijl er gezegd werd "Ich komm sofort". Uiteindelijk, na een half uur, binnen gevraagd met hetzelfde antwoord, maar toen kwam er inderdaad snel iemand aan.

We konden ook nog 's avonds vrij laat een bestelling met frites en hapjes opgeven, terwijl er niet veel gasten waren.

Aangenaam verblijf, prettig personeel, een verblijf om vaker naar toe te gaan.
    • Tweepersoonskamer voor 1 Persoon.

Het lunchpakket. Eén dubbele boterham voor twee personen en een rol kleine biscuits waren erg summier.

De actie van de dag prijs, waardoor we met korting gebruik konden maken van dit leuke hotel. Fijne bediening, heel behulpzaam waren allen, personeel, schoonmaak enz.

Aangenaam verblijf maar de Duitse autowegen zijn een marteling.

Het ontbijt was perfect, het uitzicht moet vroeger prachtig geweest zijn maar werd nu verstoord door grootwarenhuizen, toch was het s'avonds aangenaam om op het terras nog een wijntje te drinken.

Schoon, vriendelijke mensen en goed ontbijt

Weg ernaar toe was erg vol, wij hadden kamer aan voorkant waar het druk was en de gordijnen waren erg licht

goed ontbijt en vriendelijke mensen en schoon

Heerlijk verblijf met diner, gezinskamer en ontbijt

Op onze terugweg van Italië naar Nederland hadden we hier voor een nacht een hotelkamer voor ons vieren (gezin) geboekt. Het hotel en de kamer voor vier personen voldeed helemaal aan de verwachtingen. De kamer is modern ingericht; het hotel oog vriendelijk en niet te groot. We hebben er heerlijk overnacht en vonden het jammer dat we er maar voor één nacht te gast waren. Het ontbijt was goed verzorgd en lekker, net als het diner in het bijbehorende restaurant. Goede wi-fi!!

Prima doorreis-hotel

Afstandelijk personeel.

Rustig gelegen, supermarkt en tankstation in de buurt. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Parkeren voor de deur. Ruime kamer. Prima hotel voor doorreis

Prima Hotel

De tuin zou een uurtje eerder open mogen voor mensen die iets vroeger zijn . Was nu 16.00 zou 15.00 Mogen toch zeker met mooi weer.

Het ontbijt was keurig verzorgd met kaars op tafel en een kan koffie gebracht op tafel als je ging zitten met een lichtje er onder om warm te houden. De kamers werden netjes bij gehouden en schoon gemaakt.Alles was prima naar ons zin. Zelfs nog een dag bij geboekt.Ook het diner was prima.Ook verzorgd met kaars op tafel is toch leuk als je op vakantie bent. De weg was omgelegd dus even zoeken,maar een meneer van de gemeente met z,n karretje heeft ons netjes voor gereden en naar het Hotel gebracht.

Prima hotel, voor doorreis als voor enige dagen.

Geen airco. In warme periode bij langer verblijf wordt dat misschien als een probleem ervaren.

Na een lange tocht vanuit Prutz (Oostenrijk) met veel vertragende files ( en dat op een zondag) in het hotel aangekomen. Tijdens de reis gebeld tot hoe laat de keuken open was. Het paste nog net binnen ons reisschema. Vriendelijk baliepersoneel en uitstekend nog gedineerd. Eten van zeer goede kwaliteit. Rustige locatie.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Al bij al goed, was op weg van Italie naar huis

Airco of een ventilator. Was meer dan 30 gr.

Kamer was ruim en goed. Spijtig was zeer warm en geen airco. Veel nederlanders met zeer veel lawaai, denken dat ze er alleen waren. De eerste morgen om 6 uur met koffers naar buiten en kwebbelen. Ontbijt en avondeten was lekker

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Prima hotel met een zeer goede kwaliteit en prijsverhouding. Wij gaan nog eens terug!

De deur naar de badkamer is te smal voor een rolstoel. Maar vooraf hebben niet gemeld dat er een rolstoeler mee zou komen. Dus eigenlijk onze eigen schuld!

Ontbijt voortreffelijk en zeer uitgebreid . Kamers en bedden prima. In rolstoel is alles goed bereikbaar en voldoende ruimte naast het bed voor een rolstoelgebruiker. Goed restaurant en zeer vriendelijk personeel.

Keurige kamers, schoon en netjes, prima ontbijt, diner was...

De ligging is vrij ver van het centrum van Diez en Limburg a/d Lahn. Taxi's zijn echter niet duur.

Keurige kamers, schoon en netjes, prima ontbijt, diner was ook prima tegen redelijke prijzen.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Fijn

n.v.t.

Rustig gelegen hotel. Vriendelijke ontvangst. Ruime kamer en badkamer met een frisse uitstraling. Koelkastje met minibar. Koffie en thee faciliteiten (tegen betaling) Wifi goed. uitgebreid ontbijt. Restaurant bij hotel goed tegen redelijke prijzen. goede uitvalsbasis voor bezoek aan Oranje Nassau dorpen. Tip: Limburg a/d Lahn met Dom schat museum.

Goed voor een nachtje op doorreis.

We kwamen rond 23:00 aan, toen was er niemand om ons in te checken. Na het mobiele nummer gebeld te hebben kwam er iemand ons helpen, hij sprak helaas geen Engels. Het bleek dat ze een mail hadden gestuurd waar we de sleutel konden vinden (in een kluisje). Ondanks dat ik de voorkeur voor communicatie via telefoon had aangegeven omdat wij de hele tijd zouden rijden. Bedden waren erg oncomfortabel.

De prijs was ok. Gratis parkeer plaats. Internet is ok. Locatie is dichtbij Limburg, een leuk stadje.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

De kamers waren keurig verzorgd en netjes.

N.v.t.

De kamers waren keurig verzorgd en netjes. Het ontbijt was eveneens goed verzorgd en lekker. We komen vast nog wel eens op doorreis terug bij dit hotel.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Het beste van het beste voor een betaalbare prijs!

Niets viel ons tegen!

Alles was volmaakt, voor zover iets volmaakt kan zijn. Personeel, ontbijt, kamer, badkamer, ligging en als extra een uitstekend restaurant waar je savonds heerlijk kunt eten. Geweldig!

De gastvrije ontvangst mag genoemd worden alsmede het heerlijke eten.

Het ontbijt was heerlijk.

Het restaurant.

Het ontbijt was heerlijk. Voor het avondeten hoef je hier niet te komen.

Top hotel

Vriendelijk personeel, keurige kamer

Nette kamer, goede bedden en goed ontbijt.

De hotelkamer was heel erg warm! Airco was wel fijn geweest.

Nette kamer, goede bedden en goed ontbijt.

Heerlijke bedden

Duurde lang voor we konden inchecken

Heerlijke bedden Dicht langs de snelweg

Niet voor herhaling vatbaar.

Omgeving. Niets extra's. Gewoon.

Niet iets bijzonders...

Prima verblijf voor 1 overnachting.

Het ontbijt was goed verzorgd. Het was wel heel druk doordat er een groot gezelschap aanwezig was. Airco op de kamer!

Mooie kamer;

Mooie kamer; goed ontbijt buiten op terras!

Voor op doorreis een prima hotel

De kamer was erg benauwd en er was geen ventilator.

Het ontbijd was goed

Prima hotel. Komen zeker nog een keer terug.

Aardige mensen. Goed eten. Prima fietsenschuur. Mooie en schone kamer.

Rustige ligging.

Weinig. Alleen was de wifi uitgevallen.

Rustige ligging. Leuk dorpje

Prachtige omgeving

De zeer slechte fietspaden in een ongelofelijk prachtige natuur. Echt onduits.

Prachtige omgeving

Super overnachtingshotel met goed restaurant.

Heerlijke locatie, niet ver van de autobaan, super ontbijt en vriendelijk personeel.

Goed etappehotel, vriendelijk onthaal

Wat gedateerd

Gewoon goed voor een nacht

Goede prijs kwaliteit verhouding

Het interieur, dat gedateerd it.

Diner, bedden, gratis wifi en ontbijt.

We hebben genoten en kunnen dit hotel bij iedereen aanbevelen.

Helemaal niets.

Uitstekend ontbijt, heerlijk diner en zeer vriendelijk personeel. Ruime schone kamer met prima bedden. Goed onderhouden badkamer.

Gewoon doen

De rust

Dat ik maar 1 nacht kon blijven

Heerlijk diner en ontbijt ,goede kamer, gezellige eigenaar en personeel

Ontbijt was prima!

Eigenlijk niets. Goede locatie voor een paar dagen of op doorreis.

Ontbijt was prima!

weet niet

Wij komen hier al jaren op doorreis, eten goed, ontbijt goed

Fijn hotel

De zachte bedden

Vriendelijkheid personeel

Kamer ruim en netjes, goede bedden.

Kamer ruim en netjes, goede bedden.Ontbijt en maaltijden in het restaurant uitstekend. Zeer vriendelijk personeel. Top.

Zeer goed verblijf met goed restaurant

Heerlijke bedden!! Ligt stukje van de snelweg, maar dat is het echt waard! Konden heerlijk eten ‘savonds!

Zeer goed
    • Tweepersoonskamer voor 1 Persoon.

Goed ontbijt en goed bed

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Goed voor tussenstop

Prijs restaurant

Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Ik kom nog een keer langs
    • Tweepersoonskamer voor 1 Persoon.

Avondeten, ontbijt en de kamer

Aardige bediening, goed eten, goed slapen.

Alles prima. We zijn al vaak in dit hotel geweest op doorreis.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Nette verzorgde kamers

Nette verzorgde kamers

Alles was er!

Het bed was helaas erg doorgezakt

Alles was er! Eten, douche, vriendelijk personeel, goede Wi-Fi!

Teleurgesteld

De bedden waren slecht en het restaurant koud

Ieder jaar weer top

Zeer vriendelijk personeel. Net hotel. Goede ligging

Op 10 minuten van snelweg - prima grote kamer.
    • Tweepersoonskamer voor 1 Persoon.

Enigszins gedateerd allemaal. Maar prijs is prima, dus

Op 10 minuten van snelweg - prima grote kamer.

prijs/kwaliteit een aanrader

er hing een onaangename geur in de gang

gewoon een goed hotel voor 1 overnachting. ontbijt OK en ook avondeten was in orde

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Goed hotel voor kort verblijk

Alles was prima

Was wat we verwacht hadden.

Goed ovetnachtingsadres

Zakelijk personeel

Restaurant aanwezig. Parking erbij en rustig gelegen.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Er zijn schone kamers en het ontbijt was voldoende.

Op de kamer ontbreken gemakkelijke stoelen.

Er zijn schone kamers en het ontbijt was voldoende. Het genoten diner was goed; geen uitgebreide kaart.

prachtig schone kamers goed bed

personeel kan vriendelijker

prachtig schone kamers goed bed

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Verblijf was maar voor 1 nacht

Zacht bed (maar dat kan persoonlijk zijn)

Ruime schone kamer. Aardig personeel

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Aaangenaam en zeer geschikt voor ons doel.

Kamer goed, ontbijt uitstekend. Aangenaam rustig en stil. Restaurant zelfs nog laat toegankelijk om te eten.

Prima verblijf met goede bedden.

Het geluid van de automatische verwarmingsregelaar. Op de verwarming kan beter een handbediende thermostaatkraan worden geplaatst.

Prima hotel + restaurant als etappe.

Moeilijk te vinden.

Dicht bij snelweg + restaurant tot 22.00 uur.

Weekendje 2

Het was schoon

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Niets mis mee

Prima ontbijt en een goed restaurant

drie fijne dagen gehad.

eigenlijk niets.

Ontvangst correct en vriendelijk. de bediening in het restaurant en Bar door Frau Stolz was erg plezierig en goed.

Degelijk hotel voor een tussenovernachting

Verwacht er niet teveel van.

Degelijk hotel voor een tussenovernachting

Tevreden !

Geen zithoek op kamer

Ambiance uitstekend, goed ontbijt, prima kamer met geweldige bedden

Weinig

De oudbolligheid van het hotel en de beperkte menukaart, veel aandacht voor hamburgers echt Hollands getint:

Weinig