Beoordelingen over Select Hotel Erlangen Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Wetterkreuz 7, 91058 Erlangen, Duitsland

#17 van de 23 hotels in Erlangen

Ligging direct naast de snelweg, ruime kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kregen bij binnenkomst een vieze kamer toegewezen, direct omgeruild maar toch vervelend omdat we snachts aankwamen. Tweepersoonsbed met 1 persoon dekbed. Geen airco, warme kamer. Hotel zelf niet erg schoon

Ligging direct naast de snelweg, ruime kamer. Badkamer schoon

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

De prijs en de kamer was netjes
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was heel druk buiten onder ons raam. Er was ook vlakbij een terras. Soms was er niemand bij de balie. Ik moest 4 euro betalen om te parkeren op de grote parkeerplaats....

De prijs en de kamer was netjes

Minder goede ervaring
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel werd verboued. Nu ongezellig en niet gastvrij, portier gaf geen informatie maar was aan het zuchten en steunen, geen gelegenheid om iets te drinken, voor alles extra betalen 14,99 pp ontbijt en 4,00 voor P. Het was erg warm, raam geopend maar erg veel herrie en lichtflitsen van snelwegverkeer.

De bedden waren goed en kamer schoon en netjes. Lift aanwezig.

Teleurstellend.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel was aan het verbouwen. Restaurant, bar, en andere faciliteiten waren gesloten. Dit was niet op booking.com vermeld, terwijl deze faciliteiten de reden waren om dit hotel te boeken. Zeer slecht!!!!

Ontbijt.

Kamers zijn schoon, uitgebreid ontbijt en vriendelijk...

De kamer was ontzettend warm. Een raam openzetten was voor ons geen optie aangezien we een kamer op de begane vloer hadden en de kamer grensde aan een openbaar veldje. Dat voelde niet helemaal veilig met een open raam en een klein kind van 6 jaar die daaronder lag te slapen. Verder staat er op de site dat er een restaurant aanwezig was, dat was 1 van de redenen waarom we dit hotel geboekt hadden. Bij aankomst bleek echter dat het restaurant gesloten was. Balen dus...

Kamers zijn schoon, uitgebreid ontbijt en vriendelijk personeel.

Hygiëne goede bedden uitstekende locatie voor op doorreis.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

€4,- parkeerkosten Iedereen kon erop. En je kunt verder gewoon gratis parkeren in de wijde omgeving

Hygiëne goede bedden uitstekende locatie voor op doorreis.

Vanwege de prijs 7.5

Per hond 20 euro extra betalen terwijl ze op een kleed op de grond slapen. Ontbijt ook prijzig! Zo wordt een redelijk geprijst hotel toch nog duur! Volgende keer toch weer een hotel waar de honden gratis zijn, en deze service niet mee gerekend wordt.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Ze hebben het netjes opgelost dat ze geen derde slaapplaats...

Ondanks dat we bij de boeking duidelijk hadden vermeld dat we met 3 personen waren. Wat ook in de bevestiging nogmaals vermeld stond. Hadden ze geen kamer meer met drie slaapplaatsen en waren alle extra bedden al vergeven.

Ze hebben het netjes opgelost dat ze geen derde slaapplaats hadden door een tweede kamer ter beschikking te stellen.

Prima prijs-kwaliteit verhouding.

Prima prijs-kwaliteit verhouding. Perfect voor de doorreis. Zelfs midden in de nacht nog in kunnen checken en hebben ze geholpen met extra bedden voor onze kinderen.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Alleen kamperen of in de auto slapen is slechter.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

- Checkin 10 minuten ondanks boeking via booking...... - Betalen voor een openbare Parkeerplaats die compleet leeg is - Interieur, laatste keer dat we er waren was 2 jaar geleden, alles is nog meer kapot - We sliepen boven de ingang, rooklucht trekt naar binnen - Bedden hard en krakend - Rekening vol met spelfouten ondanks alles uitgespeld te hebben Dit was echt matig, zeer matig.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Zeker geen 4 sterren!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij kwamen er op 6 januari, een feestdag in Bayern. Bar en restaurant gesloten, dus zoek het maar uit als je honger hebt. Voor een lege onbewaakte parking moest 4€ betaald worden. Kamer was ook niet echt warm. Hotel leek meer op een Ibis budget dan op een 4 sterren hotel zoals vermeld aan de ingang.

Gelukkig maakte de fijne sauna een beetje goed.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Ik kom er niet meer !
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was een Engelsman(die ook Duits sprak) aan de receptie toen we aankwamen die ons niet wou toelaten omdat we een hond bij hadden! En op de website stond dat honden welkom waren.Schandalig en alles was al betaald !!

De naam Select hotel is verkeerd !Het hotel heet in feite "LIKE APART", helemaal iets anders! Ik heb enkel in kleine lettertjes de naam select gezien aan de receptie, zeer misleidend. Er staat op de website dat dieren zijn toegelaten maar men verteld niet dat er een serieuze fee aan vasthangt nl. 25 € per nacht ! Ook voor je auto die buiten slaapt moet je betalen. Er is geen bareel of iets anders dat dieven verhindert een diefstal te plegen. Je kan hem evengoed op straat laten staan ! In de omgeving is er maar één restaurant. De website meldt ook verkeerde gegevens I.V.M. de openingsdagen van het hotel-restaurant.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Goed hotel voor 1 nacht als je op doorreis bent. Dicht bij de snelweg.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Restaurant van hotel was niet open, maar prima pizzeria op loopafstand. Wel midden in industriegebied, dus geen romantisch etentje ofzo, maar kwaliteit van eten was top!

Heerlijk ontbijt. Standaard hotelkamer, maar schoon en netjes. Prima bedden.

Perfect voor doorreis en om lekker bij te slapen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen charme qua locatie maar was voor ons absoluut niet relevabt

Het was een hotel op doorreis. Dus voor ons de perfecte locatie en bijzonder comfortabel. Ruime, moderne en schone kamers en comfortabele bedden. Onze baby van 5 maanden heeft er ook heerlijk geslapen. Personeel van de receptie ontzettend aardig.

goed hotel voor 1 of 2 nachten als je op doorreis bent,voordeel 500 meter van de autoweg
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Restaurant was in Augustus gesloten midden in de vakantie tijd ? zodat we ergens anders heen moesten om te eten,dat viel tegen.

Zeer goed ontbijt wel extra voor moeten betalen,kamers ook prima en schoon,parkeren ook extra betalen

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Prima voor doorreis.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is een kil conferentiehotel. Met de groene kleur probeert men het nog enigszins smaakvol te maken. Aan de kamer zit kraak noch smaak en het is een gedateerde inrichting (geen schilderijtje aan de muur), maar de bedden zijn prima en daar gaat het uiteindelijk om. Er moet 4,- betaald worden om te parkeren.De prijs voor het ontbijt is buitenproportioneel (15,-), maar gelukkig zit tegenover het hotel een supermarkt met bakkerij waar men voor een paar euro prima kan ontbijten.

Het hotel ligt vlak aan de A3 / A7 en dat is voor de doorreis heel gemakkelijk. Voor 1 nacht prima te doen

In vond de prijs/kwaliteitsverhouding niet bijzonder.

We hadden 2 kamers geboekt. Eén van de kamers (226) had haren in de badkamer en op het bed. Bovendien werkte de wifi heel slecht. Daarnaast hadden we de mogelijkheid om voor 18.00 uur gratis te annuleren. Dit hadden wij beter wel kunnen doen en daarnaast een nieuwe reservering maken. Want de kamers werden ineens met 55% korting aangeboden. Ik vind het prijsverschil van € 30,00 per kamer wel erg veel. Dit is onze straf dat we vroeg geboekt hebben? Bovendien was het alacarte restaurant niet geopend. Hier kwamen we bij aankomst pas achter.

De parkeerplaats bij het hotel

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Prima als doorreis hotel, maar betalen voor parkeren op eigen parkeerplaats is absurd.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat je 4 euro moet betalen om op hun eigen parkeerplaats te staan als gast vind ik ronduit belachelijk! Aan de andere kant van de straat heb je een supermarkt waar je gratis kan parkeren. Ook vind ik 14,50 euro p/p voor een ontbijt behoorlijk prijzig.

Ik vond het heerlijk dat je zo van de snelweg bij het hotel bent en dus als doorreis hotel heel geschikt is. De kamers waren schoon en de bedden sliepen goed.

Onderweg naar het warme zuiden? Prima tussenstop!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden zijn stevig. Zeg maar gerust, behoorlijk hard. Als je daarvan houd, prima. Het hotel zou er verstandig aan doen om de verlichting 's avonds iets te dimmen. De entree is enorm fel verlicht, evenals de bar. Dat straalt weinig gezelligheid uit.

Het hotel ligt echt lekker dicht aan de snelweg. Ruime parkeergelegenheid. De receptie is 24 uur open en wij werden zeer vriendelijk ontvangen. De kamers zijn ruim en netjes. De badkamer is keurig. De bar is tot 23 uur open en ze hebben een ruime wijnkaart en genoeg biertjes. Wij hebben alleen overnacht, zonder ontbijt. Kunnen er weinig van zeggen, maar voor 1 overnachting op de doorreis is dit hotel prima geschikt. Prijs/kwaliteit is in order.

Comfort
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op de site konden wij de kamer krijgen voor € 70, even later zag ik bij Expedia dat dezelfde kamer € 62 kostte. Bovendien vroeg de dame aan de balie om vier euro voor het parkeren van mijn auto, wat niet op de site stond. En de parkeerruimte was nog niet eens afsluitbaar. Onze kamer had geen enkele mogelijkheid redelijk te ventileren. Er was geen airco euro. De ramen konden niet open doen omdat er gigantisch veel lawaai was van het verkeer op de snelweg. Op de bedden lag een dekbed dat veel te dik en dus te warm was. Er was geen enkele andere bedekking beschikbaar. Dus we hebben gigantisch moeten zweten en slecht slapen Het bad was veel te klein, een dik mens zou er klem in komen te zitten. Vier sterren golden misschien wel voor de zaken die aanwezig waren, maar het comfort was voor een of twee sterren. De vloerbedekking in de gang was totaal verkleurd en versleten en in de lift was de vloerbedekking gewoon vies. Ik heb het idee dat de eigenaar van dit hotel het alleen om geld te doen is, maar geen liefde heeft voor zijn vak. Maar dat is natuurlijk maar suggestief. Wij hebben de achterliggende dagen meerdere logeerverblijven van u gekozen, soms alleen bed en breakfast, maar die waren allen 10 keer beter.

dichtbij de snelweg

Zeer goede locatie voor een doorreis, dicht langs de snelweg.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeerkosten (4 euro) waren wat vreemd voor een vrij groot, leeg parkeerterrein wat alleen door hotelgasten gebruikt werd.

Zeer goede locatie voor een doorreis, dicht langs de snelweg. Ruime, schone, moderne kamers.

Fantastisch.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor een 4 sterren hotel mis ik airco of een blower op de kamer. Ook vonden wij de matrassen te hard.

Het hotel ziet er mooi uit en netjes! Ruime kamers

Goed hotel voor op doorreis. Prijs/kwaliteit uitstekend

Helaas was de keuken om 22 uur al gesloten en in de omgeving ook geen mogelijkheid om nog iets te eten behalve een benzinestation.

Direct naast de snelweg dus super voor op doorreis. Prima bed in ruime kamer.

Hoe komt dit hotel aan vier sterren?

We voelden ons niet erg welkom. De receptioniste had pauze toen wij arriveerden. Haar plaatsvervanger kon of mocht ons niet inchecken. Bij inchecken meteen volledig bedrag betalen en extra betalen voor ontbijt. Voor parkeren auto moesten we twee euro extra betalen, op de kamer werden wij verwelkomd met een fles water voor vier euro, restaurant was een week gesloten, maar je kon wel kleine maaltijden op de kamer laten bezorgen tegen vijf euro extra kosten. Kluisje zonder sleutel. Zeer dunne kussens. Rooklucht in kamer. Er was geen koelkast, geen airco, geen ventilator en raam konden wij niet openzetten vanwege de stank van de gasten die de halve nacht onder ons raam stonden te kletsen en te roken bij de door het hotel geplaatste asbakken. Om drie uur 's nachts werden de broodjes in het hotel bezorgd met veel lawaai.

Ligging dicht bij autosnelweg. Goed en uitgebreid ontbijt. Receptioniste bij uitchecken was vriendelijk.

Goed hotel om te slapen op doorreis.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vrij prijzig ontbijt, aan de andere kant van de weg kun je ook ontbijten bij de winkel (bij het restaurant op de "Autohof" hebben we 's avonds goed gegeten).

Grote kamer, netjes en nette badkamer.

Prima plek voor een overnachting op doorreis, mits er een aanbieding is.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hier en daar liet het fineer los van het houtwerk. Je kon zien, dat het al een tijdje was. Dit hoort niet bij 4 sterren. Verder was het vreemd, dat ik 2 euro moest betalen om te parkeren.

Kamer was ruim, bedden prima, wel zacht kussen. Alles was netjes schoon.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Ontbijt was goed.

We hadden gereserveerd voor 3 personen. 2 volwassenen en 1 kind. Dan ga ik er niet vanuit dat je met zn allen in een 2persoons bed moet slapen. Uiteindelijk is dit goed opgelost met een losse matras op de kamer voor onze zoon.

Ontbijt was goed. Hotel is netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Mooi prijs voor een overnachting onderweg naar Oostenrijk
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Inchecken duurde erg lang, ondanks dat ik de reservering geprint had was er blijkbaar onduidelijkheid over de reservering van twee kamers.

Mooi prijs voor een overnachting onderweg naar Oostenrijk

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Tegen gevallen.

We hadden voor 4 volwassenen en 1 kind gereserveerd en kregen bij aankomst te horen dat we maar met ons kind van 6 samen met 2 volwassenen in een bed moesten slapen. Zeker als je moe bent van de reis geen fijn bericht. Na veel aandringen kregen we toch een extra bed, die eerst niet beschikbaar was???? Volgende keer kiezen we voor een ander hotel.

Dat het dicht bij de snelweg lag, makkelijk als overnachting onderweg.

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Op doorreis....

Bedden erg zacht en kussen biedt geen enkele ondersteuning. Slaapcomfort was daardoor ver te zoeken. Daarbij erg gehorige kamers... de buren hadden het gezellig laten we het daar op houden 😜

Hotel voor doorreis.... Goed te vinden vlak bij autosnelweg. Moderne kamers met goed ontbijt!!!

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

doorreis naar wintersport
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

restaurant was in de avond niet open

comfortabel, uitgebreid ontbijt, goede prijs-kwaliteitsverhouding, dicht bij de snelweg, receptie 24 uur open, prima voor doorreis naar een vakantiebestemming

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Hotel op doorreis naar wintersport Oostenrijk
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We kwamen om half 5 in de nacht aan; veel oponthoud en heel slecht weer onderweg gehad. Ongevallen wegafsluiting.. kortom pech. We verlangden naar de kamer maar mochten er niet in. Om 4 uur sluit het systeem de kamerboekingen af. Ons geld was geaccepteerd (we hadden dus betaald) maar de kamer was al weer vrij gegeven voor nieuwe boekingen en we konden er niet meer in. Berlijn hoofdkantoor moest er aan te pas komen. Uiteindelijk hebben we een kamer gekregen en lekker geslapen tot half 11 Let op Nederlanders, bel ze op als je 4 uur niet gaat halen... ik had wel gezegd dat het drie uur kon worden.. maar dit niet verwacht (het is een 24 uurs hotel)

Prijs kwaliteitsverhouding, de plek aan snelweg (we waren op doorreis naar Oostenrijk)

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

1 van de bedden was kapot en schommelde heel erg
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

1 van de bedden was kapot en schommelde heel erg Bar/brasserie was dicht bij aankomst om 20:30 terwijl die volgens de hotelinfo open zou zijn tot 23:00 Wifi werkte niet

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

heel goed ontbijt en vriendelijk personeel

booking.com had doorgegeven dat we met 2 personen waren. Terwijl ik duidelijk had aangegeven dat we met 1 volwassene en 2 kinderen (6jaar e 9jaar) reizen. Elke keer geven jullie een verkeerd aantal personen door, waardoor ik die nacht met 2 kinderen in een 2persoonsbed heb geslapen. De bedoeling van deze overnachting was om uit te rusten voor het vervolg van mijn reis. Spijtig is dat niet gelukt. Oorspronkelijk dacht ik dat ik mijn reservatie niet goed had doorgegeven. Maar het staat duidelijk goed op mijn reservatiebevestging. Geen fout van het hotel, maar wel van hoe jullie info doorgeven. Met vriendelijke groeten, Sigrid Dekleermaeker

heel goed ontbijt en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Goed doorreis hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De site gaf aan dat de kamers geluidsdicht zijn dat was niet het geval. Vooral omdat het een doorreis hotel is hoorde we veel mensen vertrekken in de vroege ochtend.

Lekker dicht bij de snelweg. Snelle in- en uit-check mogelijkheden. mooie en ruime kamers.

Parkeer geld betalen voor het parkeren.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeer geld betalen voor het parkeren.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Comfortable

Kamers zijn best gehorig

Grote kamer

Midden in de nacht nog in kunnen checken.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Midden in de nacht nog in kunnen checken.

Het is wat het is.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is wat het is. Een zakelijk hotelverblijf. Goed om te blijven slapen, maar niets meer.

Geen babybedje beschikbaar

Geen babybedje beschikbaar

Weg van de snelweg en rustig gelegen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De rode wijn was niet lekker!

Prima tussenstop overnachting! Geweldig ontbijt en prima restaurant! Echt een aanrader!

Avondeten

Avondeten

Fijn
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eerst kamer afgewezen ivm bad was niet schoon, later andere kamer en toen perfect

Ontbijt geweldig, kamers uitstekend

Mooie kamer

Receptie personeel matig

Mooie kamer

komen zeker terug
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was keurig schoon evenals de badkamer

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Wij zouden een 2 kamers naast elkaar krijgen, maar er zat 1...

Wij zouden een 2 kamers naast elkaar krijgen, maar er zat 1 kamer tussen.

Perfect als tussenstop.

Perfect als tussenstop. Prima gelegen bij A3

Goed ontbijt,

Goed ontbijt,

Prima tussenstop op doorreis naar Oostenrijk

Waarom is het op hotelkamers toch altijd zo warm, ook 's nachts?

Kamers ruim en netjes. De bedden lagen prima. Badkamer was schoon en netjes.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Fijn hotel

Prettig hotel voor een doorreis

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

In het bad douche dat is gevaarlijk zou ik een douchhoek van...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In het bad douche dat is gevaarlijk zou ik een douchhoek van maken

Geen avondeten mogelijk

Ontbijt prima, afstand tot snelweg prima

De kamer en het ontbijt was goed, wel wat aan de dure kant

De kamer en het ontbijt was goed, wel wat aan de dure kant

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Goed hotel voor op doorreis

Douchen in bad, te harde bedden (is persoonlijk)

Dichtbij snelweg, geluidsdichte kamers, goed eten

Het tweede bezoek viel tegen. De kamer was niet schoon. Het personeel was onvriendelijk

Bij het tweede bezoek een week later viel bijna alles tegen

Het pasta rastaurant twee straten verder

Het bed was vreselijk.

bed!

Het bed was vreselijk. Een plastic matras. Verder was het niet heel erg schoon maar goed genoeg voor een nachtje.

het is een goede elokatie en mooi dat ik er kon parkeren.

nvt

ontbijt en verblijf waren beide goed

Douche
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Pope jopie gedoe van het personeel geluid op de gang. Had een geluidsvrije kamer besteld en uitzicht op dak

Douche

• Beoordeeld op: 29 september 2017

kamer waren er schoon

Tussenstop

Geen personeel

24uur inchecken via automaat. Schoon! Perfect voor tussenstop.

fijn hotel aan de snelweg voor als je op doorreis bent.

fijn hotel aan de snelweg voor als je op doorreis bent.

Prima doorreis hotel al zijn er betere

Geen airco op de kamer

Comfortabel hotel, vlak bij de autoweg en vlakbij diverse restaurants.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeren tegen betaling. Ontbijt te duur.

Rustige ligging, en ruime parkeerplatsen. Vriendelijke bediening.

Ontbijt was heerlijk moest wel apart betaal worden

Parkeren moest je 2 euro voor betalen beetje vreemd.

Ontbijt was heerlijk moest wel apart betaal worden

Prijs van het ontbijt

Prima overnachtingshotel!

Ontvangst van de baliemedewerker

Ontvangst van de baliemedewerker

Prima hotel voor op doorreis.

Ontbijt geweldig moest wel apart betaald worden. Kamers prima

Proper en rustig.

Geen baby bed

Hygiene,personeel

Net hotel, goed ontbijtbuffet, erg zachte bedden, personeel niet erg toeschietelijk of vriendelijk

Restaurant niet geopend, wordt niet vermeld op booking.com. Zelfs een kop koffie of drankje was niet mogelijk ivm bruiloft

Keurig, prima voor doorreis

Keurig, prima voor doorreis

Vlakbij de snelweg, kunnen eten in het hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vlakbij de snelweg, kunnen eten in het hotel.

Voor een nacht prima

Ontbijt te duur

Ruime kamer

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Schoon en net hotel.

Ontbijt duur in verhouding tot het diner

Schoon en net hotel. Lekker dineren voor een goede prijs.

voor 1 nacht ok

ONVRIENDELIJK / STUG ONTHAAL- RECEPTIE