Beoordelingen over Hotel Weisser Hof Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Voss-Str. 45, 23714 Malente, Duitsland

#10 van de 28 hotels in Malente

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Wifi verbinding was slecht en viel voortdurend uit.

Wifi verbinding was slecht en viel voortdurend uit. Ik verwacht van een 4-sterren hotel dat internetverbindingen normaal functioneren.

• Beoordeeld op: 13 september 2015

Het warm welkom gevoel.

We hadden wat meer traditionele vleesgerechten verwacht. Er werd weinig groente / aardappelen geserveerd. We hadden graag wat zachtere stoelen in onze kamer gehad. We vonden dat de bloembakken en de tuin er wat onverzorgd uitzagen. Een deel van de tuin was afgesloten, maar we hebben er wel een kijkje genomen, het is daar echt een heel mooi stukje tuin met een prachtige vlonder!!! Ook vonden we het jammer dat de vlag stuk was en dat er in de goten bij de dakkapellen onkruid groeide. Dit schaad het aanzicht van het hotel en dat is wel de eerste indruk!!

Het warm welkom gevoel. De goede tips bij de receptie. De gesprekjes met de receptionist. De goede zorgen van het personeel. De informatie elke ochtend op A-4. Het uitgebreide heerlijke ontbijt. De ruime kamer. De verrassend grote tuin met terras. De goede sfeer.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

alles