Beoordelingen over ACHAT Plaza Herzog am Dom Regensburg Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Domplatz 3, 93047 Regensburg, Duitsland

#42 van de 111 hotels in Regensburg

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

had dubbel kamer besteld, en enkel gekregen.
    • Comfort Eenpersoonskamer

had dubbel kamer besteld, en enkel gekregen.

• Beoordeeld op: 23 februari 2016

Ruime kamer, goede locatie in de oude stad.

Hotel heeft naast vlak naast de entree een eigen café restaurant. Bij in- of uitgaan van het hotel tussen 18 en 23 uur moesten wij ons door rokende horeca gasten wurmen die net buiten het tochtgordijn van de entree en op het bordes stonden opgehoopt. Daardoor stinkt de gehele hal. Hotel heeft voorts geen lounge of zitruimte of iets dergelijks. Kamerinrichting is vrij gedateerd Geen eigen parkeergelegenheid. Hoe dit hotel aan zo'n hoge score bij Booking.com komt is ons een raadsel. Overigens blijft ons het douchen in de badkuip een ergernis en risicovolle aangelegenheid; niet meer van deze tijd voor een 4* hotel.

Ruime kamer, goede locatie in de oude stad.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2015

Het gebouw en de ligging van het hotel.

In de mooi ingerichte ruime kamer had je wel een verrekijker nodig om TV te kijken - die had wel iets groter mogen zijn. Het ontbijt voor 17 € is veel te duur - ontbijt is tot 10 u en als je om 9 u komt ontbijten vind je koud spek - koude worstjes - koude roereieren..... We hadden het gevoel dat dit het punt van besparen is in dit zo mooi en goedleggen hotel - jammer

Het gebouw en de ligging van het hotel. Mooie ruime kamer op de binnenplaats. Aan te bevelen hotel voor het centrum van Regensburg !

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

Het ontbijt is knetter duur (€17) dus dat heb ik overgeslagen

Locatie, kamers, de Biergarten geweldig

• Beoordeeld op: 10 maart 2015

super ontvangst

super ontvangst auto parkeren achter hotel midden in centrum gezellige ontbijtzaal mooie moderne kamers