Beoordelingen over Hotel Am Rosenberg Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Hinter dem Rosenberge 22, 33014 Bad Driburg, Duitsland

#3 van de 8 hotels in Bad Driburg

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Het hotel ligt mooi en rustig gelegen.

Wij hadden kamer 18 en naast onze kamer was er een bevoorradingslift voor de keuken en op beide ochtenden werden er rond 6.15/6.30 voorraden gebracht met een kar en de lift ging een paar keer op en neer. Het lawaai was zo luid dat het leek alsof het in de kamer zelf was. Van uitslapen was geen sprake meer terwijl wij echt voor onze rust kwamen. Vanaf het toilet zag je de persoon van de bevoorrading staan dus ik denk dat deze persoon mij ook zag zitten op het toilet ondanks dat het geen doorschijnend glas was. Ik vind dat dit alles aangegeven moet worden en dat de prijs van deze kamer moet worden aangepast. De hoofdkussen op het bed was gewoon plat, is geen kussen te noemen. Gelukkig hadden wij onze eigen kussens bij ons. De bediening in het restaurant waren aardig maar je moest erg lang wachten tot ze langskwamen, mijn man wilde nog koffie en ik thee na het diner maar er kwam niemand meer langs dus hebben we het daar maar bij gelaten. Denk dat 2 personen in de bediening te weinig zijn. Ik heb 3x om de Wi-Fi code moeten vragen. In de kamer staan flesjes drinken (ongekoeld) en er staat geen prijs bij dit zou vermeld moeten worden. Volgens mij is het goedkoper om rechtstreeks via het hotel te boeken i.p.v. via Booking.com!

Het hotel ligt mooi en rustig gelegen. De kamer was netjes en schoon. Mooie badkamer. De dame van het ontbijt was erg aardig.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

mooie ruime kamer

zeer beperkt morgenmaal

mooie ruime kamer

• Beoordeeld op: 30 juni 2015

mooi groot en schoone kamer

mooi groot en schoone kamer bedje beschikbaar voor baby mooi locatie