Beoordelingen over Hotel Castell am Kurfürstendamm Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Wielandstr. 24, Charlottenburg-Wilmersdorf, 10707 Berlijn, Duitsland

#429 van de 579 hotels in Berlijn

Prima hotel tegen redelijke prijs
    • Tweepersoonskamer met Douche en Gedeeld Toilet

20 euro borg voor afstandsbediending. Deze kreeg je alleen terug met kwitantie, ook al heb je de afstandsbediening al terug gegeven. Als ik er niet zelf achteraan was gegaan had ik mijn geld niet teruggekregen. Niet klantvriendelijk. Bed is keihard en heb er last van mn rug van gekregen.

Fijne kamer met heel leuk balkon. Heerlijk buiten zitten. Badkamer in kamer is simpel maar prima. Locatie is goed. Even lopen naar het ov wel, te ver als je slecht ter been bent maar anders goed te doen.

4 dagen Berlijn

Elke keer als we de kamer op kwamen rook het heel erg muf. Dus een soort ventilatie ed zou wel fijn zijn. Bed dat kraakte heel erg naar sliep verder wel oke

Het ontbijt was prina in orde

Kamer groot genoeg fijne bedden

Receptie op 2 de etage kleine heel oude lift. Veel stof boven op gordenen. Bedden niet verschoond. Niet iedere dag schone handoeken. Alles oud.

Kamer groot genoeg fijne bedden

het was een prettig verblijf in een zijstraat van een zeer luxueuze straat

ik had 2 kamers geboekt voor exact dezelfde prijs. 1 kamer (voorzijde) was groter in oppervlak, had een balkon en zelfs een koelkast. de andere kamer die prima was, viel hier toch wat in het niet.

het ontbijt was goed voor elkaar, genoeg keuze. de broodjes wisselende in lekker/ minder lekker. de kamers waren ruim genoeg, goede douche! voldoende handdoeken die elke dag vervangen werden. en het bed werd elke dag weer netjes opgemaakt.

Gelukkig was Berlijn de moeite waard

Veel te heet van de verwarming en te druk aan t ontbijt. De receptie zag er niet uit, was met tape aan mekaar geplakt. Personeel was kortaf en kon ons niets wisselen voor t parkeren. Liet ons zelf zoeken naar de kamer. Wees niet eens een richting.

Het bed was goed

De tijd is wat stil blijven staan.

Hotel is schoon. Daarover geen klachten. Maar het geheel straalt een jaren 70 sfeer uit.

Ontbijt voor euro 6.00. Op 100 meter van de Kurfurstendamm. Dat is zeldzaam. Natuurlijk geen superdeluxe ontbijt, maar in vergelijking met al die waanzinnig dure ontbijten overal is dat prima value-for-money

Prima verblijf voor enkele dagen

Personeel was een beetje terughoudend/sprak slecht engels. Hotel is best oud.

Prima kamer met ruim balkon. Netjes opgeruimd en rustig gelegen aan de drukke kurfurstendamm. Ontbijt was prima, broodjes, beleg, yoghurt etc. voor een paar euro.

We hebben genoten van ons verblijf in Berlijn.

Onze kamer viel tegen maar we mochten de volgende dag in een andere kamer. Maar we kozen ervoor om toch te blijven omdat het bed heerlijk sliep en een fantastische douche had. En overdag ben je toch niet op je kamer. Onze vrienden hadden overigens een prachtige kamer.

Het ontbijt was top. De kamers waren goed. En het hotel ligt prachtig alles goed bereikbaar zowel lopend als met de fiets. En het is een prachtig pand.

Mooi centraal gelegen hotel met openbaar vervoer op loopafstand.

Kamers waren wat oubollig ingericht en de tv was te klein voor de kamer maar daar hebben wij weinig gebruik van gemaakt. € 50,00 borg was ons niet bekend. Daarnaast moet je opletten met parkeren aan de weg. De neuzen moeten in de rijrichting staan anders kost je dat € 15,00 boete.

Leuk hotel met ruime kamers. Het was erg netjes en schoon. Prachtige locatie aan de Kürfusterdamm met alle luxe winkels om de hoek. Ook de bus en de metro zijn dicht bij. Ontbijt was prima.

prima met gezin voor een stedentrip

Ontbijt mocht wel iets uitgebreider zijn.

prima hotel in het centrum van Berlijn. Goede gezinskamer. Parkeren in de omgeving van het hotel ging prima. Ontbijt was goed, maar eenvoudig. In de omgeving kan je ook goed ontbijten.(naast u-Bahn Adenauerplatz). Reizen door Berlijn is met de metro/ondergrondse zeer goed te doen.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Eenvoudig maar voldoende op een goede plek t.o.v. openbaar vervoer.

In het algemeen heeft het een opknapbeurt nodig.

Ontbijt was eenvoudig maar voldoende. Af en toe wachten op een plekje om te zitten. Wachten tot de tafel werd afgerruimd van de vorige gast.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Het was extreem gehorig, ik kon horen dat de afwas nog gedaan werd, met een daarbij schreeuwende man, terwijl ik probeerde te slapen (ergens na 23en) In de nacht ook te rumoerig, uiteraard verwacht je wat geluid in het centrum van Berlijn, maar dit was extreem, bij de andere 3 hotels in het centrum was dit oké. Eenmaal tijd om te ontbijten, ik moest op zoek naar een tafel waar geen vuiler vaat stond, zo'n 6 lege tafels, bediening liep er wel maar liet het staan. De koffie smaakte of hij al 2 uur stond. Het bed was slecht opgemaakt, en alles behalve comfortabel (de veren waren voelbaar)

Goed genoeg voor korte stedentrip.

Meer verkeerslawaai van de straat dan verwacht, zeker tegen de ochtend moesten we het raam echt dicht doen. Douche was niet best, heel klein straaltje en temperatuur zeer wisselend, voor deze prijs verwacht je iets beters. Kamer erg groot maar niet zo aantrekkelijk ingericht.

ontbijt prima voor die prijs (5 euro)

Tegenvaller!

We hebben 2 nachten doorgebracht. We zijn niet vriendelijk ontvangen. Persoonlijk leek humeurig. Er was geen parkeermogelijkheid voor 6 euro per dag. Personeel sprak geen Engels. Hygiene viel tegen. Er lagen haren op het bed. Het bed lag daarentegen wel heerlijk. De handdoeken zijn niet verschoond tijdens ons verblijf. Het ontbijt viel tegen. Toen we om 9:00 uur aankwamen in de ontbijtzaal waren alle tafels bezet. Toen er een plekje vrijkwam moesten we zelf aan personeel vragen of ze de tafel wilden afruimen. We hebben 10 minuten gewacht, vervolgens nog een keer gevraagd. Uiteindelijk kwam iemand passief agressief de tafel afruimen. De kruimels liet ze liggen. Er waren niet voldoende kopjes. De borden en schalen waren vies. We hebben de tweede dag buiten ontbeten, omdat het zo tegen viel.

Het bed was comfortabel

Prima plek, centraal in Berlijn-West en 7 min lopen vanaf belangrijke OV verbindingen.

Temperatuur van het (douche)water was erg wisselend. Koud of veel te warm, maar niet stabiel te krijgen.

Ontbijt was prima. Locatie is super tov Kurfurstendamm

Prima uitvalsbasis voor een bezoek aan Berlijn

De faciliteiten op de kamer waren sober. Geen koelkastje, geen airco of ventilator.

De locatie was goed. Goede verbinding met U en S bahn en een mooie wijk met veel en goede restaurants.

Rustig hotel, goed geslapen, mooi gelegen.

We wisten niet dat we borg moesten betalen en dat dit contant moest. Ook het ontbijt moet vooraf contant betaald worden. Toevallig hadden we het bij ons, maar we hadden het liever van tevoren geweten. De lift is heel oud en ziet er onbetrouwbaar uit.

Rustig hotel, goed geslapen, mooi gelegen. Vriendelijk personeel.

kleine kamer nr 17. Boete wegens parkeren tegen rijrichting in: is verboden in Duitsland,in Nederland niet. Alle Nederlanders hadden een boete. Zou gaarne ingelicht zijn door hotel.

normaal ontbijt,vriendelijk personeel

Vrienden uit brabant

Aanduidingen van vluchtroutes bij brand en andere callemiteiten .

Aansluiting van de U en S- baan waren uitstekend. We kwamen uit op de kúrfutsendam met mooie winkelstraten en bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

op een aantal slechte beoordelingen na is het een goed hotel voor citytrip.
    • Tweepersoonskamer met Douche en Gedeeld Toilet

geen 24uurs receptie! slechte parkeer gelegenheid. 1,5 rond gereden voor een plek. (kregen een kaart voor parkeren zone 6.. lauwe melk bij ontbijt. geen koeling/minibar op kamer voor drankjes.

schone, goed douche. harde straal. ruime kamer met balkon.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

De kamers kraken enorm en personeel was chagerijnig
    • Tweepersoonskamer met Douche en Gedeeld Toilet

Het personeel spreekt gebrekkig engels En ze zijn niet vriendelijk. Ik vroeg om directies naar faciliteiten in de buurt en kreeg met korte antwoordjes heel vage directies die niet helemaal klopten. Klantgerichtheid is er niet moest veel doorvragen voor een beetje hulp

Het was schoon

Super voor een lang weekend Berlin

Hier en daar een sleets tapijtje en verwaarloosd schilderwerk. Temperatuur van het water was niet constant. In de prijs_kwaliteit verhouding geen minnen.

Het hotel is ondanks de ligging en tegen de verwachting in heel rustig. Geen geluidsoverlast van andere gasten en naast de normale stadsgeluiden geen storingen.

Marlene Dietrich heeft hier wellicht nog geslapen

wat ouder en eenvoudig hotel met een antieke lift voor 2 personen tot max 200 kg. Niet geschikt voor rolstoel / rollator of mensen die slecht ter been zijn.

prima ligging vlak bij de Kurfüstendamm . Bus en metro op loopafstand.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Prima voor een korte stedentrip

Voor onze stedentrip en wensen was dit een prima accomodatie.

ontbijt was voldoende, kamer was schoon, net sanitair. Groot 2 persoons bed. Hotel gelegen aan de kurfurstendamstraat, ideale locatie. met 5 minuten wandelen van de metro.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Wel ok

Het balkon was er niet, de kamer was erg warm door de verwarmingsbuizen die erdoor liepen. TV was klein en hing ver weg. Geen/weinig ventilatie in de douche.

Ontbijt was ok, parkeren voor de deur (gratis op dagen dat winkels gesloten zijn, anders €6) ideaal, wel stukje lopen naar metro want precies tussen 2 haltes in.

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Prima accomodatie voor een verblijf in Berlijn.
    • Tweepersoonskamer met Douche en Gedeeld Toilet

Wel apart dat de badkamer (douche) in de kamer zat. Geen afzuiging of iets dergelijks. Verder alleen maar lof!

Wat een tophotel voor zo weinig geld. Prachtige ligging aan de Kurfustendamm. Ruime kamers en de volgende ochtend een prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Locatie, personeel en WiFi goed. Hotel zelf niet zo.

's Ochtends wanneer heel het hotel aan het douchen is, is de temperatuur erg moeilijk te regelen, dan weer te koud dan weer te warm. Andere tijden ging het prima. En de douche kop kan niet erg hoog worden opgehangen. Ik ben niet erg groot, maar ik kon er maar net onder staan. Het gordijn kon niet volledig dicht. Ook zijn de kussens extreem zacht, je merkt bijna niet dat je een kussen hebt. Je vind je kussen dubbel gevouwen, haal deze niet uit elkaar, want dit is echt nodig. Verder was het bed een beetje hard, maar dit was niet heel erg. Ik ben gewoon een zacht bed gewend. Het was erg warm bij binnenkomst, verwarming stond vol aan. Je kunt het hout paneel voor de verwarming weg halen en de verwarming zelf regelen.

Locatie was erg goed, metro redelijk dicht bij, goed bereikbaar. 1 personeelslid klinkt een beetje ongeïnteresseerd, maar is best vriendelijk. Rest van het personeel is heel aardig en spreekt allemaal redelijk tot goed Engels. Geen extra kosten voor WiFi en verbinding en snelheid is ook goed.

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

Brrrr... het was koud

Verwarming was 2 nachten kapot. Onze natte kleding kon niet drogen en het was koud op de kamer. Ook het douchewater werd regelmatig warm en toen weer koud.

Kamer heeft een hoog plafon en is simpel ingericht. Badkamer is net groot genoeg. Voor € 5 kun je aardig ontbijten. Het is een buffet met voldoende keuze.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Aangenaam personeel, prima ontbijt, rustige locatie, prima hotel voor business of privaat.

De gang naar de kamer vond ik een beetje onaangenaam. Geen natuurlijk licht. En de inrichting van de kamer vond ik een beetje goedkoop. Geen frisse lucht in de kamer.

Het was heerlijk rustig in het hotel. Prima locatie. Prachtig hoog plafond, okay gordijnen. Alles was aanwezig, televisie, föhn, badkamer alles in orde, en prima bed!

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Prettig verblijf in schoonfamiliehotel

Gunstige prijs en prettige locatie aan de Kurfurstendam. Veilig, makkelijk parkeren en veel goede restaurants in de buurt. Wat verder weg van "het" toeristisch centrum maar dat ismet metro goed bereikbaar.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Prijs-kwaliteit is dik in orde.
    • Tweepersoonskamer met Douche en Gedeeld Toilet

Douche is in slaapkamer zelf en de temperatuur is af en toe wat wisselend.

Prijs-kwaliteit is dik in orde. Met de trein/ metro is alles goed bereikbaar.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Fijn rustig hotel, goede locatie.

Klein bed, ongeveer 140 cm voor een 2 persoonsbed.

Goed schoon hotel, prima kamer, goede locatie. Metro makkelijk te bereiken om je naar de rest van de stad te brengen. Ondanks dat het aan een zijstraat lag van kurfurstendamm, was het erg rustig.

• Beoordeeld op: 9 september 2016

Ideaal verblijf om de stad met haar vele bezienswaardigheden te bekijken.

Zeer matige netwerk kwaliteit wifi, werkte slechts op een plek in de kamer goed, is even zoeken.

Mooie ruime kamer (Jugendstil) , lekker ontbijt met ruime keuze. Centrale ligging hotel, bezienswaardigheden makkelijk te bereiken.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Super! Amsterdam zou wat moeten leren van Berlijn!

Wifi deed het niet in de kamer. Verder geen probleem, gewoon internet gekocht en daarom niet meer achteraan gegaan.

Bereikbaarheid is goed en ligt gelegen in een veilige/luxe buurt. Verder ruime kamers, met hoge plafond. Elke dag werden de kamers schoongemaakt. Fijne douche en bed. Genoeg parkeergelegenheden voor het hotel. Goedkoop ook. Nederland moet zich schamen voor al die hoge parkeerkosten!

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Teleurgesteld

Kamer was oudbollig,bed was wel goed.Badkamer was ok.Derde bed was slaapbank met een dun overtrekje over.Ze was hard en maakte bij elke beweging een hoop herrie.Mijn dochter(18 jaar) heeft 3 dagen bij ons in het bed geslapen.Personeel begon om 4h45 met de voorbereidingen van het ontbijt(vermoed ik)wat voor lawaai zorgt en zeer storend werkt voor de mensen die op dezelfde verdieping slapen.Nachtportier maakte ook wel wat lawaai als hij naar het WC ging(slaan met deuren).Receptionist verstond alleen duits.

Het ontbijt was goed en genoeg variatie, behalve de broodjes(waren niet altijd even vers) en het mes(bot) om ze te snijden.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

De prijs maakt veel goed.

De receptionisten spraken slechts gebrekkig Engels. Onze kamer bestond uit een bed, een tv en een douche en dat was ook echt alles, de prijs maakte veel goed. Het ontbijt was niet al te best (vrij standaard, maar met erg droge broodjes)

Het was goedkoop. De receptionisten deden ondanks hun gebrekkige Engels wel hun best om ons goed te helpen. Het hotel is erg rustig (toen wij er waren)

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Prima hotel om van daaruit Berlijn te ontdekken. Echt een heel goed startpunt van de dag.

De kamer en de badkamer vond ik krap. Het ging allemaal wel maar je liep elkaar snel in de weg. De ventilatie van de kamer, toen wij er waren was het 31+, was onvoldoende. De ventilatie van de badkamer was onvoldoende om de warmte uit de kamer uit te halen.

De bedden waren prima. De kamer was voorzien van een complete en nette badkamer. Uitgebreid en keurig verzorgd ontbijt. Aardige en wat afstandelijk personeel.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Prima verblijf op uitstekende locatie

Niets (maar als je slecht ter been bent: de lift is klein, oud en gammel)

Ruime kamer op een prima locatie tegen een scherpe prijs. Comfort is ruim voldoende, ontbijt overvloedig en het (Russische) personeel vriendelijk en behulpzaam.

Tv grootte

Goed!

Ruime kamers!

Goed bevallen m.u.v. ligging in de stad

Locatie had wat beter gekund. Wat te ver weg van de bezienswaardigheden.

Goed hotel met prima ontbijt en kamer.

Prima hotel op een geweldige locatie

Goed ontbijt, grote kamer, schoon en een geweldige locatie. Prima prijs kwaliteitsverhouding.

Personeel niet heel vriendelijk.

simpel en goed

parkeren

dicht bij alles ook via openbaar vervoer

Redeljk

Matige ontvangst, rumoerig in de straat

Mooi pand

Voor herhaling vatbaar!

Super ligging, op 50 meter van de Kudamm en toch heerlijk rustig.

Een aanrader.

Badkamer te klein.

Prijs- kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Goed voor citytrip of zakenlijk verblijf!

Goede prijs kwaliteit verhouding en een schone kamer, uitstekend voor een citytrip of zakenlijk verblijf!

Genieten

Super locatie

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Ontbijt matig, oude harde broodjes

Ontbijt matig, oude harde broodjes

Voor kleine meerprijs prima ontbijt!

Voor kleine meerprijs prima ontbijt!

Geslaagd weekend voor gezin

Alles naar wens

Alles naar wens - bereikbaarheid en P gelegenheid

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Goede uitvalsbasis als je aleen of met zijn tweeën bent

Wifi zou iets beter kunnen

Ontbijt was goed, zeker voor die prijs een aanrader.

Berlijn is top, door het korte verblijf is de accommodatie voor ons van ondergeschikt belang

Parkeergelegenheid, die is er namelijk niet! hebben in de lokale parkeergarage parkeert.

Onze kamer was mooi groot.

Hotel is minder toegankelijk voor mensen die slecht ter been zijn.

Onze kamer was mooi groot.

Prima hotel voor een prima prijs

Top locatie, prima prijs

Berlijn is schitterend er staat wel veel in de steigers. Hotel middelmatig.

De kamer was klein met gordijnen die niet goed dicht konden. TV! formaat laptop.

Ontbijt was goed. Kamer en doucheruimte wel schoon.

goede prijs/kwaliteit verhouding op een goede locatie in Berlijn

de ontbijtruimte is nogal klein, en de slaapkamer is wat gedateerd

goed eenvoudig ontbijt

Als verwacht, echter kamer iets groter dan verwacht.
    • Tweepersoonskamer met Douche en Gedeeld Toilet

Kamer viel mee. Italiaans restaurant om de hoek geweldig.

Ontbijt was matig en kamer was standaard

Entree en receptie.

Ontbijt was matig en kamer was standaard

redelijk

een aantal personeelsleden was behoorlijk chagrijnig...

goede locatie!

Goed prijs kwaliteit verhouding en ligging.

Geen tuin geen bgg

Oude stijl mooi pand goed parkeren goed lokatie

nvt

ontbijt goed kamers erg gehorig bedden goed

Peper ontbreekt bij het ontbijt

Peper ontbreekt bij het ontbijt

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Grote kamer

Grote kamer

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Ontbijt , niet bijzonder in de omgeving voor circa dezelfde prijs, maar smakelijker te vinden

N.v.t

Het was heerlijk gemoedelijk

• Beoordeeld op: 23 april 2017

prima hotel rustig gelegen met goede parkeergelegenheid

Dat je de auto goed kon parkeren en rustig ligging hotel

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Inrichting van de kamer. Het bed was goed.

Goede prijs/kwaliteitverhouding. Goede ligging

• Beoordeeld op: 13 april 2017

We hadden een heel prettig verblijf met prima ontbijt en kammer voor die prijs.
    • Tweepersoonskamer met Douche en Gedeeld Toilet

Ontbijt was uitstekend genoeg keus Kamer was goed vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

Waanzinnige locatie voor spotgoedkope prijs.

De kamer was niet groot, maar groot genoeg voor 1 persoon.

Het is onwijs goedkoop terwijl je midden in het luxe gedeelte van de Kürfurstendamm zit.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

oké

receptionisten waren wat nors

- ontbijt - kamers waren ruim

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Prima ontbijt, ruime kamers met eigen douche / toilet,...

Voor deze prijzen?? Niets

Prima ontbijt, ruime kamers met eigen douche / toilet, voldoende parkeerruimte vlakbij a 6 euro p.d.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Castell am Kurfürstendamm