Beoordelingen over Hotel Comet am Kurfürstendamm Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Kurfürstendamm 175, Charlottenburg-Wilmersdorf, 10707 Berlijn, Duitsland

#555 van de 579 hotels in Berlijn

5,9

5,5

• Betaald WiFi

Vreselijk!

De staat van het hotel is slecht, de entree doet vermoeden dat het wel ok is, echter aangekomen op de 3e etage waar de receptie zich bevindt werd al snel duidelijk dat het erg oud was. Wij hadden een kamer op de 4e verdieping, vloeren kraakten enorm. We hadden een kamer met een heel klein toilet. Zo klein dat eigenlijk de deur open moest blijven om te kunnen zitten. De douchecabine was gewoon in de kamer zelf. Je zal maar niet met je eigen partner een kamer moeten delen, dan zie je de ander dus gewoon douchen. De douche zelf was ok, geen mager straaltje water maar gewoon een fatsoenlijke straal. Het ergste was het bed, het leek bijna alsof deze elk moment uit elkaar zou vallen. Het was ook verschrikkelijk gehorig, wij hebben van de 3 nachten 2 niet geslapen door constante herrie op de gang of afkomstig uit andere kamers. Ik zou dit hotel werkelijk aan niemand aanraden, voor de locatie kan je beter een ander hotel uitkiezen in dezelfde straat. Sterker nog, wij zijn een dag eerder dan gepland weer naar huis gegaan.

De ligging van het hotel was perfect, goede aansluiting met de metro, bakkertje links en Starbucks aan de overkant, helemaal prima! Parkeren overigens viel ons erg mee, 1 euro per uur van 9-19 en zaterdag van 9-14. Auto heeft veilig voor de deur gestaan.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

De economische kamer was oke, vond de foto aan de muur erg...
    • Economy Tweepersoonskamer

in dit digitale tijdperk is het vervelend dat er voor de WiFi betaald moet worden. dit zou gewoon per kamer gratis moeten zijn, vind ik.

De economische kamer was oke, vond de foto aan de muur erg mooi. zou in alle kamers moeten hangen.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Goedkoop, dus verwacht niet teveel.
    • Economy Tweepersoonskamer

De televisie werkte niet, er was zelfs geen afstandsbediening in de kamer aanwezig. De "badkamer" was nogal geïmproviseerd, de douche was zelfs niet volledig afgesloten van de kamer

Goed en goedkoop hotel om vanuit hartje Berlijn de stad te kunnen bekijken.

Personeel kan iets enthousiaster zijn. Maar ze waren wel heel behulpzaam toen ik iets moest printen. De vloeren kraken. Maar tja het is een oud pand dus dat heeft wel z'n charme.

Prijs/kwaliteit is goed. Het is geen 5 sterren hotel maar je betaald dan ook geen 5 sterren prijs. De locatie is hartje kurfurstendamm. Dicht bij U-bahn, leuke kroegjes en restaurants. Fantastisch plek om te slapen en daarna de stad te bekijken. Ik had een 1 persoon kamer besteld maar kreeg een 2 personen kamer met douche en eigen wc.

Waardeloos.
    • Economy Tweepersoonskamer

De vloerbedekking op de kamer was vies. De douche op onze kamer bestond uit een douchebak met wanden van hardboard bekleed met linoleum, waartegen een douchekop was gemonteerd waarvan de schroeven aan de buitenkant eruit staken. De wc was niet op onze kamer maar op de gang voor meerdere kamers te gebruiken. Het stonk er enorm. Er was een oude douchebak (Ik vermoed dat daar nog een putje in was) waar een boiler in stond. Langs deze oude douchebak was een toilet met daar langs ook een putje. Deze putjes stonden droog waardoor er een enorme stank uit op steeg. Het toilet zelf hebben we schoon gemaakt met desinfectie middel. Dit had ik bij me omdat je onderweg in een stad niet weet wat je tegen komt. Is dus opgegaan aan het hoteltoilet. De tegels aan de wanden stonken naar urine. Echt heel vies. Wat mij zeer zeker niet beviel was dat er op mijn creditcard al een week van te voren het geld voor de kamer was afgeboekt. Het personeel was ongeïnteresseerd dus heb ik ook geen moeite gedaan om hen aan te spreken. We verbleven er maar 2 nachten en slapen ging wel. Voor de nooduitgang op onze etage was het volgepakt met ijzeren gaaskooien voor de was, en niet omdat de kamers schoon werden gemaakt maar gewoon dag en nacht. De foto's die op jullie site staan, zijn mooi, maar wat wij gezien hebben was een aanfluiting. En de flauwekul van wij renoveren ons hotel op dit moment? Daar was niks van te zien en te merken. De aangeprezen wifi werkt alleen in de lobby en niet in de kamers. De stoelen in de lobby zijn hopeloos ouderwets en uitgeleefd. Het is niet meer als een uitgeleefde jeugdherberg in plaats van een hotel. Dat ben ik niet gewend van Booking.com. We hadden zelfs een tv op de kamer, maar geen afstandsbediening en konden hem dus ook niet aanzetten. We hebben er niet ontbeten omdat we niet het risico wilden lopen dat dit niet zou smaken. Als de hygiëne al zo ver gezakt is... God weet wat er dan met het eten gebeurd.

De douchebak was schoon. Het beddengoed was schoon. Dat waren de enigste pluspunten. De stad Berlijn is prachtig.

jammer, maar verder was Berlijn geweldig :)

Werkende TV en Wifi. badkamer opknappen zou geen overbodige luxe zijn en het meubilair zou ook een s gemoderniseerd kunnen worden. Oude meuk

Het Hotel begint pas op de 3de etage en de gangen zitten vol viese oude voerbedekking. De kamers zijn best groot maar het comfort is ver te zoeken. De TV hangt er wel maar is niet aangesloten en de Wifi werkt alleen als je op de Fensterbank gaat staan . Al met al en teleurstellend Hotel op een mooie locatie. Jammer

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Prima voor een kort bezoek aan Berlijn

Oud hotel dus het kraakt wat, hier en daar. Maar verder hebben wij ons prima vermaakt.

Prijs kwaliteitverhouding was prima. Schone kamer met grote doucheruimte & toilet.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Een weekje Berlijn.

Het Interieur is wat gedateerd.

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Alle dagen werd de kamer opgeruimd en ten allen tijde konden schone handdoeken gevraagd worden. Prima ontbijt voor een goede prijs. Dicht bij de metro en bussen stoppen zowat voor de deur.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Prima hotel voor weinig geld

Slechte wifi. Bedden die niet geschakeld waren. En erg gehorig verblijf.

Goed ontbijt, en prima ruime kamers. Het wijkt alleen ontzettend af van de foto's.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Beetje onpersoonlijk hotel, niks mis mee. Maar miste bezieling.

Best kleine kamer. Het bed was erg smal en kraakte enorm... De fohn was kapot en het water in de douche liep niet goed door. Wel schoon en netjes.

Goed ontbijtbuffet (voor 8 euro p.p.) De lokatie was echt super.

Naar verwachting

Gekraak van de vloer van de kamers om ons heen

Goede douche!

voor korte verblijf ok kamers gedateerd

geen wifi gratis op de kamer

locatie prima

Een bad!

Dunne muren, heel gehorig. Personeel was niet zo vriendelijk. Kregen geen informatie over ontbijt of dergelijke.

Een bad!

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

leukere fotos aan de muur en gewoon WiFi op de kamer,...

leukere fotos aan de muur en gewoon WiFi op de kamer, onbetaald!

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Prachtig, charmant en rustig hotel op een toch wel zeer drukke baan

Geweldige kamers, heerlijke bedden

Hygiëne viel heel erg tegen, ligging was perfect

Hygiëne

Matig ontbijt

Prima bed

Prima prijs/kwaliteitsverhouding!
    • Economy Tweepersoonskamer

Gezamenlijk toilet op de gang.

Prima ontbijt,voor 8 euro.Vriendelijk personeel en behulpzaam.

Prima verblijf op mooie plek voor een goede prijs.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Uitzicht.

De rust.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Prima locatie!
    • Standaard Eenpersoonskamer

Wifi werkte alleen toen ik naast de raam stond. Er was een televisie in het kamer maar het werkte niet.

Prima locatie!

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

locatie en bereikbaarheid prima

TV had geen enkele zender behalve tell sell

locatie en bereikbaarheid prima

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

Puur om te overnachten

Dichtbij metrostation

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Geen wifi in de kamers Douche

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Kwaliteit van het bed en ligging.

Geen wifi op de kamer, vuil meubilair, kamer heeft dringend een likje verf nodig.

Kwaliteit van het bed en ligging.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

kamer wad schoon en het bed was prima.

informatie over ontbreken eigen toilet niet bij boeken bekend, gezamenlijk toilet functioneerde niet.

kamer wad schoon en het bed was prima.

• Beoordeeld op: 27 april 2016

Vuil, vies beddengoed met zwarte haartjes, gevraagd voor ander beddengoed. Een uur later was bed opgedoekt: met zelfde beddengoed ! Bijzonder personeel! Lawaaierige kamers! Voelde buur snurken als of ik mijn bed deelde met hem !!! Armoedig ontbijt door naar zweet stinkend personeel onverzorgd op tafel gegooid. Wc op gang : was niet gepoetst. Stoelgang plakte nog in de wc. Stonk naar urine. Ik vermeldde dit onmiddellijk heel vriendelijk. Aan de balie werd er heel kille en niet op gereageerd. Vies, vuil, onvriendelijk. Nooit eerder meegemaakt, zelfs in India niet. Sluiten die boek !

• Beoordeeld op: 15 maart 2016

Eigenlijk viel alles tegen.

Eigenlijk viel alles tegen. Oké het is een oud pand maar daarom kan het nog wel schoon zijn. We hadden ronduit een smerig bed. Op het dekbed lagen zwarte haren en onder het laken lag een soort van molton vol met vlekken. Op die van mij zaten gele kringen en die andere zat een bloedvlek in. Toen we er iemand bij haalden om het te laten zien reageerde ze erg gelaten. Later bleek dat ze de molton wel hadden vervangen. Alles was eigenlijk niet schoon de vloerbedekking niet en de vensterbanken ook niet. De eerste dag hadden we beide 2 handdoeken en een badmat en de volgende dag allebei 1 handdoek. Ook vreemd. Het ontbijt..... de broodjes waren niet vers. Leek wel of ze een dag of wat oud waren. Er was wel koffie en thee en ruim voldoende beleg. We zijn een nacht eerder weggegaan omdat we niet langer in dat bed wilden liggen en vieze broodjes wilden eten.

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

Een hotel dat vroeger een herenhuis was uit de Belle Epoque.

Geluidsoverlast van gasten die midden in de nachten op de gang luid spraken.

Een hotel dat vroeger een herenhuis was uit de Belle Epoque. Uniek in Berlijn!

• Beoordeeld op: 9 januari 2016

Erg oud hotel, interieur erg oud. Ouwbollig hotel, dunne wanden je hoort je buren 3 hoog en een lift die niet werkt Ik zou dit hotel niemand willen adviseren

• Beoordeeld op: 5 januari 2016

Hotel heeft een centrale ligging.

Bedden zijn zeer oncomfortabel, kamers zijn erg gehorig. Je hoort zo iemand snurken op de kamer. Meubilair is oud. Beschikbare ontbijt is niet in verhouding voor hetgeen je betaald. Beleg wat op raakt, wordt laat aangevuld.

Hotel heeft een centrale ligging.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2015

De ligging is erg goed: tussen twee metrostations en op...

Gedateerde kamers. Maar aanvaardbaar binnen de prijsklasse.

De ligging is erg goed: tussen twee metrostations en op voetafstand van Gedächteniskirche.

• Beoordeeld op: 19 mei 2015

Het beste beviel ons het ontbijt en de ligging ten opzichte...

Het meubilair in de algemene ruimte liet te wensen over en de beschreven zithoek op de kamer viel ook erg tegen.

Het beste beviel ons het ontbijt en de ligging ten opzichte van openbaar vervoer.

• Beoordeeld op: 7 mei 2015

Niets was goed: personeel was niet aardig, kamer was vies en...

Alles was slecht: onhygienisch bed, vieze kamer, geen uitzicht, etenzaal was vies, personeel niet hulpzaam. Zonde van je geld.

Niets was goed: personeel was niet aardig, kamer was vies en hotel was slecht. Eten viel tegen. Fotos niet hetzelfde als in het echt. Oude lakens en geen verwarming.

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

Het ontbijt was goed te doen.

Het was ontzettend gehorig. Hadden geen eigen toilet en konden het horen als aan de andere kant van de gang de behoefte gedaan werd. Banken en vloeren ontzettend versleten. Douche in de kamer was niet afgezonderd, hier door geen enkele mogelijkheid tot privacy

Het ontbijt was goed te doen.

• Beoordeeld op: 19 januari 2015

Het ontbijtbuffet is prima, echt uitgebreid.

Het hotel is een beetje gehorig. Het bed is niet al te groot

Het ontbijtbuffet is prima, echt uitgebreid. Echter eenvoudige eetzaal, beetje rommelig, wel prachtig schilderij uit de Renaissancetijd aan de muur. Prijs/kwaliteit prima hotel om de stad te bezoeken. 10 min lopen vanaf de binnenstad. Prima parkeren voor weinig geld.

• Beoordeeld op: 5 mei 2016

Plaats van het hotel, makelijk bereikbaar.

Plaats van het hotel, makelijk bereikbaar. Dicht bij het openbaar vervoer

• Beoordeeld op: 24 april 2016

Goed bedden

Ontbijt voldoende maar niet overdadig

Goed bedden

• Beoordeeld op: 11 april 2016

goed ontbijt

gehorigheid kamers

goed ontbijt

• Beoordeeld op: 11 januari 2016

Gastvriendelijk personeel, prima prijs-kwaliteit verhouding.

Gordijn was kapot, wifi heel slecht op de kamer.

Gastvriendelijk personeel, prima prijs-kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 15 december 2015

Ligging hotel t.

Toilet op de gang en vrij kleine kamer

Ligging hotel t.o.v. U-bahn en bus, prima ontbijt

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

Faciliteiten

• Beoordeeld op: 13 oktober 2015

Plek in Berlijn goed aan te rijden en toch centraal

Verouderd hotel. Alles basic en eigenlijk aan vernieuwing toe.

Plek in Berlijn goed aan te rijden en toch centraal

• Beoordeeld op: 20 september 2015

Dat het centraal lag

Inrichting gedateerd

Dat het centraal lag

• Beoordeeld op: 6 september 2015

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015

De centrale ligging van het hotel was prima.

De kamer was erg klein; nauwelijks zitruimte.

De centrale ligging van het hotel was prima. Het personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 2 juli 2015

Ontbijt was goed en werd goed aangevuld.

Bedden waren matig en matras van Ikea. Het 3e bed dat was bijgezet was ronduit slecht en scheef

Ontbijt was goed en werd goed aangevuld.

• Beoordeeld op: 21 mei 2015

Smal bed

• Beoordeeld op: 20 april 2015

ontbijt buffet

Gehorigheid kamers; veel jeugdgroepen met de gebruikelijke lawaai vorming

ontbijt buffet

• Beoordeeld op: 9 april 2015

prijs en plek

prijs en plek

• Beoordeeld op: 26 maart 2015

locatie goed openbaar vervoer dichtbij .

gehorig .piepende deuren .krakende vloeren .

locatie goed openbaar vervoer dichtbij .

• Beoordeeld op: 17 maart 2015

Locatie gunstig.

Op 5 van de 6 dagen van mijn verblijf broodjes bij ontbijt niet vers.

Locatie gunstig. Openbaar vervoer praktisch voor de deur. Schoon.

Er zijn ook 11 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Comet am Kurfürstendamm