Beoordelingen over Hotel Engel Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Loherstr. 35, 89081 Ulm, Duitsland

#25 van de 47 hotels in Ulm

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

Vreselijk!!
    • Economy Tweepersoonskamer met Twijfelaar

De hele avond tot over twaalven was er een Turkse zanger aanwezig in het restaurant. Dit was niet om aan te horen en heel hard. Er was jammer genoeg geen ander restaurant in de buurt.

Kan niets verzinnen.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Op doorreis
    • Economy Tweepersoonskamer met Twijfelaar

Bed: twijfelaar aan één kant tegen de duur zodat je over elkaar moet kruipen als 's nachts wil opstaan. Locatie: dicht tegen autostrade, maar het dorp zelf stelt niets voor, doods.

Goed ontbijt, lekkere keuken in het restaurant

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

De sfeer is uitstekend.
    • Economy Tweepersoonskamer met Twijfelaar

De sfeer is uitstekend. We voelden ons er meteen thuis. Komen graag nog eens terug. Het is een praktische plek om te overnachten als je op doorreis bent naar een verdere bestemming.

• Beoordeeld op: 25 september 2018

goede bedden en badkamer, maar bij een klacht over lawaai, was er geen goede communicatie.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Voor de terugweg twee kamers gereserveerd. Dit keer zonder de klok. Er bleek een feest gehouden te worden in de eetzaal. Dus lawaai van harde muziek, tot twee uur `s nachts. Twee keer geklaagd maar de manager kon er niets aan doen, zei ze. We kregen twee keer ontbijt gratis, hoewel we met drie personen waren, en de hond was dit keer gratis. 15 euro korting dus. Een slechte afhandeling van onze klacht. Geprobeerd om het beter te laten regelen, maar als we toch al van plan waren om een slechte review te geven, kon de manager ons net zo goed geen korting geven.... We gaan dus niet meer naar Hotel Engel, hoewel het een handige locatie was om te slapen op doorreis.

De kamer lag aan de kant van de kerk. De klok sloeg elk kwartier. Daardoor niet zo goed geslapen. Vriendelijke bediening en lekker gegeten.

voor herhaling vatbaar in dien onderweg van of naar vakantieadres

Gedoseerd water uit de kraan van het fontein in de badkamer- de bar van het hotel is een beetje stijf, niet echt gezellig om een paar uurtjes te vertoeven- doet een beetje Amerikaans aan, met 3 tv's

De bereidheid tot werken- vlotte bediening- goed georganiseerd- nette kamer- schone badkamer- voldoende parkeerruimte- net restaurant, zowel binnen als buiten

Zeer tevreden
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Na een rit met vertraging laat toegekomen, en hartelijk ontvangen. We konden zelfs nog eten in het restaurant, ondanks het late uur. Kamer was basic, maar heel netjes en goede bedden.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Prima hotel op doorreis naar Italië

Af en toe wat verkeerslawaai 'snachts Badkamer had wat ruimer gekund, er is genoeg ruimte in kamer en entree. De wcpot onderin was nogal bruin

Ruime kamer, prima bed.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Goed hotel als tussenstop.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

De kamers hadden geen airco. Voelde benauwd met 4 personen op een familiekamer. Ontbijt was erg summier .

De locatie , snel in- en uitchecken , bediening was erg vriendelijk.

een kleine hoekkamer veel geluid van de gang deur in de hal.
    • Economy Tweepersoonskamer met Twijfelaar

een kleine hoekkamer veel geluid van de gang deur in de hal. daardoor ook slecht geslapen. als je daar naar toe wil gaan boek dan een duurdere kamer en vraag erbij dat het niet de kamer is naast de gang deur van de gang

Veel goeds, eten en personeel waren oké, maar inrichting slaapkamer liet te wensen over.

De inrichting van de slaapkamer was echt wel aan vernieuwing toe. Het terras kon wat beter onderhouden worden, tafels werden traag schoongemaakt.

Uitstekend ontbijt, lekker eten. Propere badkamer en vriendelijke service.

Topadresje
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

omdat het zeer warm was miste ik wel een airco maar dit is dan ook het enige wat ik gemist heb in Hotel Engel.

grote ruime kamer en een goed bed, ontbijt was volledig en vriendelijk personeel.

Leuk hotel met wat verbeterpuntjes.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

TV zenders deden het niet, nauwelijks ontvangst, we konden geen wifi verbinding maken. Kamer was bloedheet en benauwd, geen airco.

Hotel gebouw en ruimtes zag er goed uit, het was mooi en gezellig. Alles was schoon en netjes. Het ontbijt was uitstekend en uitgebreid.

Goed doorreishotel

Restaurant kan beter! Eten was zout en weinig variatie. Groenten kennen ze hier niet. Verder duurde het allemaal een beetje lang voordat we eten kregen

Prima doorreishotel op weg naar Italië. Fijne bedden en goede parkeergelegenheid.

Bed kraakt
    • Economy Tweepersoonskamer met Twijfelaar

Het eten was ontzettend zout. Het bed van kamer 204 kraakte zo erg dat je je niet om kon draaien zonder dat je de ander wakker maakt. Aangegeven bij receptie en ze namen t slechts ter kennisgeving aan terwijl ik me niet voor kan stellen dat daar nooit eerder een klacht over is geweest. Het was abnormaal kraken.

Ligging was goed , schone kamer

Prima als overnachtingslocatie.

Niet alle kamers zijn hetzelfde qua faciliteiten en comfort. De kamers zijn netjes, maar deze kamer was enigszins gedateerd. Douchen in bad, waardoor de rest van de badkamer ook nat wordt. Wifi verbinding was niet te gebruiken - wilde niet werken.

Gevarieerd ontbijt, dus voor ieder wat wils.

Prima als overnachtingslocatie.

Wifi verbinding was niet geweldig, maar voor 1 nacht afdoende. De kamers zijn netjes, maar enigszins gedateerd.

Gevarieerd ontbijt, dus voor ieder wat wils.

Prima overnachtingsplek

Het was warm, dus ook de kamer erg warm daardoor. Raam alleen te kiepen, dus onvoldoende frisse lucht. Geen airco. Maar goed de temperatuur was ook abnormaal.

Prima overnachtingsplek.Goed eten. Prima kamer, vernieuwd en heerlijk bed.

Wij waren op doorreis.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Wij waren op doorreis. Kwamen pas om 19.30 aan en vertrokken de volgende ochtend om 8.00. Eerlijkgezegd was het niet meer dan opfrissen, benen strekken, schnitzel eten, slapen, douchen, ontbijten. Prima hotel voor ons doel!

Prima kamer met comfortabele bedden en een ruime badkamer,...

Het personeel in het restaurant was niet heel vriendelijk en zette ongevraagd een fooi op de restaurantrekening die bovendien ook nog achteraf gecorrigeerd werd omdat ze de avond daarvoor zelf een fout in de afrekening hadden gemaakt. Goed hotel, maar dit doe je niet!

Prima kamer met comfortabele bedden en een ruime badkamer, goed hotel met goed restaurant. Goed bereikbaar doorreishotel.

Uitgebreid ontbijtbuffet, heel vriendelijk personeel.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Inrichting gedateerd. Elk uur hoor je de kerkklokken...hele nacht! De familiekamer heeft één 2 persoonsbed en het andere bed is een slaapbankje. Dat is geschikt voor kinderen tot ong.140 cm

Uitgebreid ontbijtbuffet, heel vriendelijk personeel. Leuk restaurantje..tot 22.00 is de keuken open.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

prima hotel voor een enkel nacht(en) op doorreis. Vriendelijk personeel, schoon en lekker eten!!

tweede keer al dit hotel geboekt op doorreis naar onze wintersport bestemming. Ideaal hiervoor. onze familiekamer was echt "duits" ingericht en wat gedateerd, maar ze zijn bezig met een renovatie en mijn ouders hadden een prachtig gerenoveerde tweepersoonskamer. Verder op beide kamers alles erg schoon en fijne bedden. In het restaurant gegeten. Voor ieder wat wils, van goedkoop tot iets duurder, maar allemaal lekker. ontbijt was ook prima en vanaf 7h beschikbaar (ook op paaszondag toen wij vroeg wilden vertrekken)

familiekamer bij aankomst nog kunnen omboeken naar 2...
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

familiekamer bij aankomst nog kunnen omboeken naar 2 afzonderlijk kamers,schitterende maaltijden in restaurant,heerlijk uitgebreid ontbijt.zijn hier reeds verschillende keer geweest op doorreis naar Italie,in tegenstelling tot vorige keren herkende de jonge heer ons aan de balie wel.

Ontvangst en service, ook later op de avond
    • Economy Tweepersoonskamer met Twijfelaar

Bedmaat 2 persoon 140 cm breed is voor lange mensen wat aan de krappe kant. De kerkklokken waren gedurende de hele nacht te horen.

Ontvangst en service, ook later op de avond

Heerlijke tussenstop op weg naar de Alpen
    • Economy Tweepersoonskamer met Twijfelaar

Ideaal voor doorreis naar skigebieden in de Oostenrijkse en Italiaanse alpen. Snel inchecken, geen gezeik met papierwerk en lekker slapen. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

6,0
    Zonder ontbijt een prima tussenstop

het heerlijke gratis ontbijtbuffet : koffieapparaat had onderhoud nodig , vruchtensap was op , beleg was praktisch op , nog 1 broodje aanwezig . Personeel had absoluut geen oog voor het buffet . Voor elk item moest het personeel weer ingelicht worden. Afknapper

Goede plek voor een tussenstop , met restaurant !

Zeer goed

De kerkklok s'morgens. Maar daar zullen ze niet veel aan kunnen veranderen.

Ideaal als tussenstop,vlak bij de snelweg. Zeer goed restaurant,goede kamers+bedden en zeer prettig personeel.

Vlakbij piste en heerlijk ontbijt. Niet duur en gastvrij.

Bedden niet geschikt voor lange mensen. >190cm. Leuke oude hedden met voetborden. Mijn voorstel zou zijn. Hanshaaf hoofdbord en vervang bedden door boxspring. Slechte matrassen.

Ontbijt met zelfgebakkend taarten

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Geweldig!😃

Alles voldeed aan onze verwachtingen . Al jaren voor ons een prima tussenstop van of naar Oostenrijk.rustig gelegen, veel parkeer gelegenheid en dicht bij de snelweg. Heel goed restaurant en een uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

ontspannen
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Receptie was tot laat open en dit was nodig voor de vele gasten op doorreis die van de skigebieden in Oostenrijk kwamen en met de auto de zware sneeuwval en files moesten trotseren. Wij hadden 3 uur vertraging en kwamen aan om 22u45. Ook lekker verse koffie bij het ontbijt.

Perfect doorreishotel voor de terugkeer vanuit Oostenrijk.

Het ontbijt zelf was wat mager; de eieren waren om 09:00 al op. We hadden iets meer verwacht van het ontbijtbuffet.

Het was erg aardig dat we bij het ontbijt een thermoskannetje koffie voor onderweg mochten vullen. Prettig dat er verse broodjes waren en we om 22:30 nog gewoon in konden checken.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Prima overnachting

Minpunten voor het ontbijt: niet aangevuld nadat om kwart over 8 het hele buffet was leeggegraasd door de andere gasten. Pas op bij wegrijden: als je TomTom volgt naar het zuiden, rijd je de milieuzone in! We wachten op de boete .....

Prima voor een overnachting onderweg naar het zuiden.

Kamer werd als "rookvrij" aangeboden, maar er hing toch een lichte sigarettengeur.

Zeer rustige ligging, ruime kamer (single), parkeergelegenheid bij het hotel

Prima overnachtingshotel

- Roken binnen in de bar. - Het restaurant waar we vorig jaar nog zo fantastisch konden eten, viel dit jaar erg tegen. - Dat je voor 1 overnachting een milieu sticker nodig hebt, zonder dat dit vermeld werd.

Ontbijt was goed verzorgd

Comfortable doorreis hotel.

Persoonlijk vond ik het ietwat irritant dat het water uit de kraan in de badkamer gereguleerd wordt door een sensor. Je hoeft je beker of wat dan ook maar even verkeerd te houden en het water houdt meteen op. Je kunt ook overdrijven met het besparen van water!

Goed diner. Goed ontbijt. Handige ligging niet te ver van de snelweg wanneer men op doorreis is.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Gewoon goede slaapplaats voor 1@2 dagen

Evt meer aandacht is menukaart Het avond eten is niet bijzonder

Als is gewoon maar schoon en netjes wel beetje gedateerd Omgeving is niet moetenwaard voor een@ twee dagen oké

Kamers proper en lekker warm!
    • Economy Tweepersoonskamer met Twijfelaar

Onvriendelijk onthaal en geen uitleg bij het diner! Ook geen deca koffie te verkrijgen bij het ontbijt! Panne aan de automaat

Kamers proper en lekker warm! Lekker ontbijt!

Er zat te weinig leiding in dit hotel ,het personeel moest zo hard werken ze kregen het niet gedaan.

Ontbijt werd niet bijgevuld. Heel veel lawaai van lege flessen die het personeel in containers gingen gooien midden in de nacht. Wifi werkte niet naar behoren ...bij aankomst wachten voor de sleutel en geen vriendelijk woord.

Behoorlijk doorreishotel, niet voor een langer verblijf ter plaatse

We hadden een kamer met 3 bedden geboekt ( dezelfde kamer als we hadden geboek voor tijdens onze heenreis), maar door een fout van het hotel kwamen we in een tweepersoonskamer terecht, er was geen kamer met 3 bedden meer vrij zodoende moest 1 iemand de nacht behoorlijk oncomfortabel op de zetel doorbrengen. Bij het ontbijt was er een ruime keuze, maar eens er iets op was werd het niet aangevuld. De ontbijtruimte was niet echt gezellig en er hing zowel op de heen- als op de terugreis een vreemde geur. Tijdens de heenreis verbleven we in een kamer op het derde verdiep, vlak onder het dak. De kamer was ontzettend warm, geen airco aanwezig. De kamer op het tweede verdiep had hier minder last van.

Goede locatie dichtbij de snelweg ( wel ver genoeg om geen lawaaihinder te hebben), werd door ons gebruikt als doorreishotel. Goede parkeermogelijkheden. Ruime keuze bij het ontbijt, er kan tot 21.30 avondmaal besteld worden.

We waren op doorreis hadden een 2 persoonskamer geboekt Dit met het idee dat onze tweeling van 2 jaar oud wel in de campingbedjes konden, echter hoefden we deze helemaal niet te pakken en stonden er al 2 bedden klaar. Top service!

Voor doorreis prima
    • Economy Tweepersoonskamer met Twijfelaar

lawaai sochtends vroeg door leveranciersingang en het knalharde kleine bed

prima ontbijt, ruime parking. Maar veel lawaai bij de leveranciers ingang gelegen onder de kamers, keiharde en vooral kleine bedden!

Prima hotel voor een overnachting.

Restaurant is prima qua prijs maar de kwaliteit was niet bijzonder. Redelijk geprijsd. Kamer in orde maar niet erg comfortabel,

Prima locatie voor overnachting richting zuiden. Goed ontbijt.

Prima hotel voor onderweg
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

We hadden een familiekamer voor 4 personen geboekt. De kamer die wij kregen was voor 4 personen toch wat aan de krappe kant. Kinderen (14 en 17) sliepen op een slaapbank. Was een warme nacht en dan met 4-en op een relatief klein kamertje zonder airco was best warm.

Prima hotelletje om te overnachten op weg naar Italië. Vriendelijke mensen en betaalbaar restaurant.

Prima locatie op onze doorreis naar Italie.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Het avondeten was wel oké, niet super.

Prima locatie op onze doorreis naar Italie. Niet ver van de autobaan. Auto parkeer je achter het hotel. Goede bedden, goed onbijt.

Helaas niet zo goed als de recensies deden voorkomen.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Er werd binnen gerookt in een "aparte" maar wel open ruimte. Overal heel veel huisdieren haren, niet heel erg goed schoongemaakt en veel vliegen binnen... Het was een matig ontbijt en het geheel mag wel een lik verf hier en daar krijgen. Denk niet dat ik nog een keer gebruik maak van Hotel Engel.

Ontvangst was prima. Kleine kamer met 4 bedden. Grote parkeerplaats. Fijn op de route naar Italië. Vriendelijk personeel.

Leuk !

Alles!!! Heel heel onbeleefd bij aankomst !! amai ! we hebben al veel gereisd, maar dit was er echt over !!! maar ok het is voorbij en nooit meer !!! en het onbijt amai, was erg basic, en het spek en de eieren waren koud ! , zeer weinig keuze,

Leuk !!!!!! De pizzeria iets verder in de straat , en thats it !!!

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Prima hotel voor tussenstop met vriendelijk personeel en een heel goede keuken

wifi is niet overal in de kamers van het hotel bereikbaar maar in de stube beneden wel. Voor ons echter absoluut geen noodzaak. Voor anderen misschien wel...

Reeds meerdere malen Hotel Engel geboekt als doorgangshotel naar Oostenrijk of Italië en voor ons is dit een prima hotel, niet de grote luxe maar alles wat je moet hebben is er : heel vriendelijk personeel, mooie verzorgde kamers, heel goede keuken om 's avonds te eten, een ruime parking, restaurant ('s avonds open), een verzorgd ontbijt : voor ons beiden prima in orde. Wij komen zeker terug de volgende maal... :-)

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

leuk en prima overnachtingshotel

Meer dan prima overnachtingshotel. Zeer vriendelijk en attent personeel. Erg goed ontbijt. Adres om te onthouden. Dichtbij de historische stad Ulm met vele restaurantjes

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Perfect overnachtingsplek op doorreis naar Italië

Kerkklokken in de buurt gaan om het kwartier

Schone badkamer Voldoende parkeergelegenheid (ook met kleine aanhanger) Simpele kaart, maar eten van goede kwaliteit Uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Goed verblijf niet duur zeker voor doorreis een aanrader.

Vochtige plekken in de kamer rook een beetje muf! Kan incidenteel zijn!

Fijn personeel erg behulpzaam ook met de kinderen! Extra campingbedje gekregen terwijl er van tevoren al eentje netjes klaar stond op de kamer!

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Ontbijt oké .

De kamer .

Ontbijt oké .......wij hadden nochtans een rustige kamer gevraagd ....en we kregen eentje vlak naast de weg met toch veel verkeer ....was zeker niet rustig .Het was ook heel warm zodanig dat we met de venster moesten open slapen.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

goed, maar moet wel wat aangepast worden

badkamer viel tegen, douchecabine had sporen van schimmel in voegwerk.

ontbijt was goed, net restaurant goed personeel, kamer en badkamer enkel gedateerd

Kamer prima voor een overnachting.

Internet viel tegen.

Kamer prima voor een overnachting. Wij hadden kamer met bad wat wel lekker was na een vermoeiende reis. Ontbijt en diner waren prima.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Hotel in Lehr om te onthouden voor een overnachting onderweg.

Ligt in Lehr, een heel rustig klein dorp op 4 km. afstand van centrum van Ulm. Goed hotel, rima restaurant,gratis parkeren en dicht bij autobaan. Goede locatie voor een overnachting onderweg.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Zeer geschikt als tussenstop
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Een speelhoek voor de kleine kindjes had het af gemaakt.

Heel goed adres voor tussenstop op weg naar vakantiebestemming. Ontbijt heel lekker, gavarieerd. Kamers in orde. Personeel zeer vriendelijk. Wij zouden dit hotel zeker opnieuw boeken als tussenstop.

Restaurant en ontbijt waren prima.
    • Economy Tweepersoonskamer met Twijfelaar

Wij hadden een kamer met een "twijfelaar". Dit wisten we van te voren en was geen probleem omdat het maar voor een nacht was. Het bed en de (bad) kamer waren prima en schoon. Helaas kraakte het bed aan alle kanten. Als dat opgelost zou worden is dit hotel een aanrader als overnachtingshotel van / naar een andere reisbestemming.

Restaurant en ontbijt waren prima.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Ideaal doorreishotel!!!

Gordijnen hadden iets groter gemogen want die konden niet helemaal dicht voor verduistering!

Als doorreisverblijf voor één nacht en met huisdier is het zelfs uitstekend, kort bij autobaan, veel parkeergelegenheid, goed avondmaal en ontbijt en vriendelijke mensen en bediening! Zeer diervriendelijk en hond mocht zelfs mee in restaurant en ontbijtruimte!

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Uitstekend geschikt als overnachtingshotel naar of van het Alpengebied of Italië

Geen koelkastje of koffie/theefaciliteit op de kamer.

Rustig gelegen buiten de stad, ruime kamer, goed bed en sanitaire voorzieningen. Voldoende parkeergelegenheid. Heeft een restaurant zodat je voor je diner niet meer de deur uit hoeft. Wifi met inlogcode werkte goed. Uitstekend gelegen als overnachtingsadres richting Alpen of Italië. Er is een sauna aanwezig.

Prima hotel om te verblijven op doorreis naar oostenrijk

Oppvlakte kamer met 4 wel krap, maar voldeed voor 1 nacht

Prima hotel voor op doorreis naar onze definitieve bestemming. Eten en ontbijt in het hotel waren goed verzorgd. Verder schone kamers met fijne bedden.

goed ontbijt,ook op doorreis naar Italie werd onze kamer...
    • Economy Tweepersoonskamer met Twijfelaar

door omstandigheden hadden we een 5 tal weken ervoor de familiekamer omgeboekt tot een 2 persoonskamer,bij terugkeer uit italië viel die eigenlijk tegen.heel klein bed in de hoek van de kamer,uitzicht op dak,en gelegen aan de ingangsdeur van de gang(geluid als iemand binnenkomt) de kaart in het restaurant is gewijzigd,de keuze is beperkter,het eten is wel lekker. ofschoon we nu al jaren daar overnachten op heen en terugreis weinig respons en herkenbaarheid door personeel.We zijn geen speciale mensen of vips,maar je zou verwachten dat ze ons inmiddels wel kennen.

goed ontbijt,ook op doorreis naar Italie werd onze kamer ervoor om geboekt,blijkbaar waren ze in het hotel niet op de hoogte en konden we toch in de grote kamer overnachten voor de prijs van een 2 persoonskamer.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Als hotel op doortocht naar Oostenrijk is het zeker een aanrader.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Er waren geen verduisterende gordijnen en wij sliepen aan de kant van de parking waar s nachts het licht aansprong zodra een auto opreed.

Eten was er goed, zowel s avonds in het restaurant als het ontbijt.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

alles was goed

misschien in het weekend iets eerder ontbijt zodat je wat eerder kunt vertrekken als nog ver moet reizen.

goed doorreishotel ontbijt goed ook het avondeten was goed

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Praktische stop op doorreis naar Oostenrijk.

Booking .com had ons 20 euro teveel aangerekend voor een kind van 2 jaar. Ter plaatse bleek dat gratis en werd ons ook door het hotel gemeld dat ze ons teveel aanrekenden.

Zeer uitgebreid ontbijt. Vlot en vriendelijk personeel. Goede lokale keuken.

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

ok

Avond eten in restaurant van hotel was niet bijzonder, weinig keus op de kaart. Wel waren de gerechten prima bereid. Ontbijt was wat sober voor duitse (weinig keus) begrippen. En het bijvullen van bijvoorbeeld de sap kannen liet op zich wachten.

keurig schoon en proper, vriendelijk personeel.

Prima ontbijt.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Kamer is voor 4 personen aan de kleine kant. Bijgeplaatste bedbank is helaas minder comfortabel dan aparte bedden.

Prima ontbijt. Goed hotel voor overnachting naar de wintersport. Er is tot laat een mogelijkheid tot diner.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Alles prima!

Comfortabel hotel en prima ontbijt. Vriendelijk en gastvrij ontvangen.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2018

• Economy Tweepersoonskamer met Twijfelaar

Goed ontbijt, savonds voldoende keuze op het menu (en lekker), dichtbij de snelweg.

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Goed voor 1 nacht

Er mag gerookt worden in de Stubbe maar er is geen rookvrije ruimte voor de niet rokers

Doorsnee hotel

ideaal voor tussenstop
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

ideaal voor tussenstop (voor ons was dit naar Oostenrijk)

Vriendelijk personeel.

De matrassen zijn niet erg comfortabel. Je voelt de veren.

Vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt. Kamers en badkamers schoon en hygiënisch !

Rustig, vriendelijk personeel

Muggen, geen hor in de ramen

Rustig, vriendelijk personeel

Lekker eten, rustig gelegen, proper, vriendelijk en...
    • Economy Tweepersoonskamer met Twijfelaar

Lekker eten, rustig gelegen, proper, vriendelijk en behulpzaam personeel

Prima voor overnachting onderweg

Stilte en netheid Restaurant bij het hotel

super hotel
    • Suite

Prima locatie.

Prima locatie. Heerlijk rustig.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Zeer slecht bed !