Beoordelingen over Novum Hotel Flora Düsseldorf Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Auf'm Hennekamp 37, Bilk, 40225 Düsseldorf, Duitsland

#140 van de 197 hotels in Düsseldorf

Het verblijf was goed, ondanks voldoende isolering, erg lawaaiig vooral 's nachts

Niets, goed naar ons zin.

Van het ontbijt maken wij geen gebruik, in de alt stad is het makkelijker en veel voordeliger het ontbijt te gebruiken. ( € 8,- p.p. ) Kamer goed - netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Dit hotel nooit meer
    • Comfort Studio (2 Volwassenen)

Het personeel was erg chagrijnig en onvriendelijk. 'S nachts nog veel lawaai op de gang.

Het hotel was ver buiten het centrum maar gelukkig stopte de tram om de hoek. Dit was een voordeel.

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Hotel is goed, wel erg onvriendelijk receptioniste.

Receptioniste.

Hotel is goed, wel erg onvriendelijk receptioniste. Ik moest kamel om 14 uur incheken maar ik heb gevraagd of mag ik 13,30 incheken, zij zei kan maar ik moet extra 50 euro bij betalen voor 30 minute. Kamer was wel reddy voor gebruiken. Verder goed schoon hotel.

Leuk

Geen

Ruime slaapkamer

Moeizaam doordat de kamer verkeerd was maar later toch leuk

Het regelen van een kamer, omdat we een verkeerde kamer aangewezen kregen

De kamers waren proper en ontbijt is ook lekker.

De kamers waren proper en ontbijt is ook lekker.

De kamer was mooi en we hadden een balkon.

Het bed

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Prima hotel voor een goede prijs . Voor herhaling vatbaar .

Het was schoon en rustig . Ondanks de drukke straat weinig geluid op de kamer .

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Alleen slapen en ontbijten.

Goede locatie, goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Heerlijk rustig

De parkeergelegenheid. Er zijn 2 plaatsen. Is wel goed op gelost.

Heerlijk rustig

Parkeerplaats was er geen

Parkeerplaats was er geen En om iets te drinken s,avonds geen gezellige ruimte

Ruime kamer, vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt en...

Ruime kamer, vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt en prima afstand tot centrum (met tramhalte om de hoek)

Ruime kamer
    • Comfort Studio (2 Volwassenen)

Weinig parkeerplaatsen

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Kamers beter schoonmaken.

Kamers beter schoonmaken.stofzuigen

• Beoordeeld op: 9 november 2016

Nette hygiënische kamers met een heerlijk zacht bed.

Nette hygiënische kamers met een heerlijk zacht bed. Ideaal voor een zakenreis.

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

Prima hotel.

Kamers hebben ouderwetse inrichting.

Prima uitvalsbasis om de stad te verkennen, met 4 tram/metro lijnen om de hoek.

• Beoordeeld op: 16 februari 2016

Wij zijn hier voor een reisovernachting geweest en checkten...

Toen wij net binnen waren kwamen er ook nog een aantal nachtbrakers binnen. We merkte dat het niet geheel geluiddicht is. Echter duurde de overlast maar 10min. verder nergens last van gehad.

Wij zijn hier voor een reisovernachting geweest en checkten pas om 2:00 s'nachts in. Personeel was echt super vriendelijk, hielp in alles en sprak goed Engels. Parkeren achter het hotel was ook goed en dat voor slechts €6,=. Let wel op dat er weinig plekken zijn. Kamer was lekker groot, heerlijk bed en keurige badkamer. Wij hebben zeer goed geslapen.

• Beoordeeld op: 5 januari 2016

centrale ligging & hygiene

geen 2 persoons bed in de 3 persoons kamer slechte wifi, traag

centrale ligging & hygiene 's avonds gemakkelijk gratis parkeren in de buurt, langs de weg

• Beoordeeld op: 3 januari 2016

Goed bereikbaar, nette kamers, erg vriendelijk personeel.

Restaurant/ bar was dicht om 21:00 omdat de de koffiemachine kapot was. Verder was de parkeerruimte krap en hebben we die met een wat grotere auto niet gebruikt

Goed bereikbaar, nette kamers, erg vriendelijk personeel. Goede prijs voor nette kamers, schoon en met vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 27 december 2015

Medewerkster die ons ontving zette ons onder druk om een...

Medewerkster die ons ontving zette ons onder druk om een parkeerplaats af te staan aan een 'klant' die volgens haar invalide was en nog moest arriveren. Wij meldden dat we onze auto al hadden geparkeerd, zij vertelde ons dat de invalide 'klant' dan maar buiten moest parkeren. Op mijn vraag of die klant dan een invalidekaart had (want dan zou ik meteen mijn auto verwijderen) zij zei meteen dat dat niet het geval was. Haar manipulatie en de manier waarop zij ons onder druk zette was zeer onaangenaam.

• Beoordeeld op: 27 december 2015

Ontbijt medewerker was aardig

Receptie willen niet mee werken aan klant wens . Tv zo klein . Kamer is geen 3 persoon s kamer maar is twintig room met extra sofa . Ruimt in de kamer zo klein . Ze willen geen kamer geven met bad dus alleen douche en was ook zo klein ruimte in de douche . Dus ik was niet te vreden . Omgeving geen een restaurant of snackbar .

Ontbijt medewerker was aardig

• Beoordeeld op: 25 december 2015

Hotel buiten het centrum maar vlak naast de tramhalte...

We kwamen om 13.15 aan en konden onze auto niet bij het hotel parkeren. Hotel ligt aan een drukke weg wat ook 's nachts wat lawaaig is. Ontbijt zag er niet bijzonder uit en de prijs is wat hoog. Wij hebben hier dus geen gebruik van gemaakt.

Hotel buiten het centrum maar vlak naast de tramhalte waardoor je snel in het centrum bent. Wij hadden een appartement met 2 tweepersoonskamers, badkamer en keukenblokje, voor een gezin was dit prima.

• Beoordeeld op: 24 december 2015

Locatie hotel is redelijk, op enige afstand van het centrum,...

Appartement was op loopafstand van het hotel gelegen in een apart complex. Geen probleem op zich, maar parkeren in de straat is dramatisch. Het vooraf reserveren van een parkeerplaats bij het hotel bleek niet tot de mogelijkheden te behoren, hoewel op de eigen website "reservation required" staat. Slechte service en vreemd natuurlijk. Hoewel er een plek vrij was, want daar stonden we al geparkeerd direct bij aankomst, mochten we daar niet blijven staan. Ontvangst door receptioniste was enigszins genant voor een zgn 4* hotel. Voor ieder hotel trouwens. Totaal ongeïnteresseerde houding van iets wat een receptioniste moest voorstellen. We arriveerden om 13u45 en doodleuk werd ons verteld dat we een kwartier te vroeg zijn, want "inchecken doen we hier vanaf 14u!" Ultieme vorm van ongastvrijheid. Onbeschoft! In het appartementencomplex is geen lift aanwezig. Dat was niet vermeld bij het boeken en dit was dan ook een onaangename verrassing, aangezien ons appartement zich op de 3e etage bevond. Met veel bagage (2 kleine kinderen) is dit verre van ideaal. Ook heeft het appartement geen airco zoals vermeld op de booking.com site, maar dit was gezien het winterseizoen niet zo'n punt. Appartement is extreem gehorig. Onze bovenbuurman of -vrouw was nogal actief midden in de nacht en het leek letterlijk alsof hij of zij bij ons door de kamer liep, zo gehorig is het. Ook waren er wat nachtelijke feestjes in de nabije omgeving waarvan we met volle teugen konden meegenieten. Het ontbijt was aardig, zeker niet slecht, maar de prijs-kwaliteit (€12,90 p.p.) is matig. Samengevat: zeker geen 4* waard. Ongastvrij, als parking een belangrijk criterium is NIET boeken, extreem gehorig, geen lift bij appartement, oftewel je krijgt niet wat je denkt te boeken. Voor ons geen 2e keer Novum Hotel Flora.

Locatie hotel is redelijk, op enige afstand van het centrum, maar prima bereikbaar met de tram. Faciliteiten in het appartement (comfort studio voor 4 personen) zijn prima. Nette en ruime kamer met 2 aparte slaapgedeelten, kleine maar nette keuken incl vaatwasser en wasmachine, magnetron, koelkast, waterkoker, etc. Badkamer ook keurig.

• Beoordeeld op: 1 december 2015

Supervriendelijke dame bij de receptie, fijn dat je...

Heel klein parkeerterrein met smalle ingang. Lastig aan een drukke weg gelegen. Wat weinig druk op de grote douchekop.

Supervriendelijke dame bij de receptie, fijn dat je vervoersbewijzen krijgt voor het OV, tramhalte vlakbij, dus handig! Prima ontbijt. Gezellig ingerichte kamer.

• Beoordeeld op: 29 november 2015

De locatie was dicht bij het centrum, dat was erg...

Er stond bij het boeken dat ze parkeerplekken hebben, echter bij aankomt bleek dat het er maar 5 stuks waren en dat die vol waren. Dus wij moesten onze auto in de omgeving parkeren. Wel uiteindelijk een plek gevonden, alleen bij de keuze van deze hotel had ik de parkeerplek meeoverwogen, anders had ik er niet voor gekozen. Daarnaast hebben wij niet goed kunne slapen, de kussens zijn waardeloos.

De locatie was dicht bij het centrum, dat was erg gemakkelijk. Met de auto ben je er met een aantal minuten

• Beoordeeld op: 30 oktober 2015

Vriendelijk personeel.

- Hotel, inrichting en meubilair zijn echt jaren '80/'90 Duits. Het is niet modern.

Vriendelijk personeel. Spreekt goed Engels Erg hygiënisch.

• Beoordeeld op: 1 september 2015

Ruime kamer

Hele kleine badkamer. Discussie bij 't ontbijt. We hadden betaald maar we stonden niet op de lijst. Receptie zei: 4-jarig kind moet niet betalen, volgens dame in resto wel. Zorgde voor een negatieve toon. Ontbijt was wel verzorgd maar weinig aanbod. Parking was volzet, we konden 300m verder op Esso parkeren, Esso had een afspraak met hotel. Was daar wel duurder dan op hotelparking.

• Beoordeeld op: 7 juli 2015

Ligging vlakbij tram naar het centrum

Hadden 2x een appartement voor 4 personen. Op de beschrijving was dit met airco, in realiteit had geen van beide airco. De 2 appartementen lagen eveneens niet in hetzelfde gebouw.

Ligging vlakbij tram naar het centrum Prijs-kwaliteit

• Beoordeeld op: 2 juli 2015

De klant vriendelijkheid

Een min puntje was dat de kamer aan een andere straat zat in een appartementen complex niet ver van het hotel maar niet in het hotel

De klant vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

Baliemedewerker was erg vriendelijk maar kon niets voor ons...

Zeer teleurstellende after sales service van dit hotel en booking.com na een foutive reservering door een probleem met Booking's website.

Baliemedewerker was erg vriendelijk maar kon niets voor ons betekenen.

• Beoordeeld op: 11 mei 2015

kamer, zag er uitstekend uit.

-parkeerplaats hoefde je niet van tevoren te reserveren? (WEL DUS), want ze hebben maar 5 plaatsen voor de hele hotel en als je op straat wilt parkeren dan moet je geluk hebben als je een plekje vindt -ik moest met de lift naar de 5e verdieping een stuk naar achter lopen, met de trap naar de 4e en dan naar de kamer toe - airco werkte niet - service van 1 van de receptionist beviel me helemaal niet. als je haar aansprak keek ze gewoon in de computer. ze gaf als optie te parkeren in de wasstraat ernaast voor 6 euro p.dag. en je moet voor 08.45 weg. op de meeste vragen die ik stelde kreeg ik als antwoord 'weet ik niet' ofwel een kort antwoord terug. - geen ruimte om even rustig in het hotel te zitten (of je kamer of naar buiten gevoel)

kamer, zag er uitstekend uit. goed schoon. wifi werkt goed. tv (maar wel duitse zender). gratis kluisje.

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

Hard bed en geen verduisterende gordijnen in 1 slaapkamer.

Hard bed en geen verduisterende gordijnen in 1 slaapkamer. Veel geluid van bovenste verdieping. Werden in appartement geplaatste buiten het hotel op de begane grond. Veel lawaai van trams en verkeer. Slechte Wi-Fi verbinding en tv ontvangst.

• Beoordeeld op: 8 mei 2015

Prettige kamer, goede bedden.

Parkeren is een probleem. Soms wel op 10 minuten lopen van het hotel. Het hotel heeft zelf maar 6 plekken. Denk aan de groene milieusticker! De (jonge) dame aan de receptie was absoluut niet geïnteresseerd in haar gasten. Een vraag die zij makkelijk even op internet op kon zoeken (waar kan ik een groene sticker kopen) kon/wilde ze niet beantwoorden. Ze zat de hele dag verveeld achter haar balie. Op de dag van ons vertrek was er een andere vrouw, die wel enthousiast was.

Prettige kamer, goede bedden. Wel herrie buiten waardoor het raam niet open kon 's nachts. Daardoor warm op de kamer (begin mei).

• Beoordeeld op: 20 april 2015

Uitgebreid en lekker ontbijt.

Bij het inchecken heeft de baliemedewerkster nogmaals de prijs van het ontbijt aangerekend. We legden nochtans de reservatie met de totaalprijs incl. ontbijt voor. Onmiddellijk na het uitprinten van haar factuur was de fout die ze had gemaakt zichtbaar; er verscheen een tegoed. Ook toen wou ze haar fout niet toegeven. Ze heeft de fout laten rechtzetten door haar collega bij het uitchecken.

Uitgebreid en lekker ontbijt. Ligging dicht bij tram.

• Beoordeeld op: 16 januari 2015

Ligging ten opzichte centrum.

Kamer op de 3e etage was prima, goede bedden. De kamer op de 5e etage was even groot, maar oud en had zeer slechte slechte bedden. Geen parkeerplaats gereserveerd en bleek bij aankomst ook niet meer te kunnen terwijl de interne garage niet vol zat. Gelukkig kun je in de wijk nog vrij parkeren. Stug receptiepersoneel. Veel geluid van straat, dus slapen met raam op kier is niet te doen. Met de dikke dubbele ramen dicht wel stil.

Ligging ten opzichte centrum. Half uurtje lopen. Vrij parkeren voor de deur.

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

Goede service, heel gedienstig personeel!

Goede service, heel gedienstig personeel!

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Heel lekker ontbijt

De grootte van de badkamer

Heel lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 30 maart 2016

De kamera

De kamera

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

Grote comfortabele kamer, goed bed, lekkere douche

Kleine badkamer, geen mooi uitzicht, beperkte privé parkeerplaatsen

Grote comfortabele kamer, goed bed, lekkere douche

• Beoordeeld op: 2 februari 2016

prima kamer en vriendelijk personeel

locatie en parkeerplaats niet ideaal

prima kamer en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 17 januari 2016

Goed hotel alleen een beetje gehorig.

Zie boven

Goed hotel alleen een beetje gehorig.

• Beoordeeld op: 8 januari 2016

Goed openbaar vervoer in directe omgeving

Geen parkeerplek. Lastig parkeren in omgeving.

Goed openbaar vervoer in directe omgeving

• Beoordeeld op: 29 december 2015

• Beoordeeld op: 26 december 2015

De bedden sliepen heerlijk, personeel was behulpzaam en...

De bedden sliepen heerlijk, personeel was behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 8 december 2015

ontbijt,ligging

ontbijt,ligging

• Beoordeeld op: 23 november 2015

ligging van het hotel.

ouderwetse inrichting

ligging van het hotel. Parkeerplaats bij het hotel in het centrum

• Beoordeeld op: 10 november 2015

pakeer plek waren niet veel

pakeer plek waren niet veel

• Beoordeeld op: 8 oktober 2015

24 uur open

Zag bij boeken geen mogelijkheid voor reserveren parkeerplaats.

24 uur open

• Beoordeeld op: 29 september 2015

Zeer goede Wifi verbinding, uitstekende hygiëne, ruime kamer

Duur ontbijt

Zeer goede Wifi verbinding, uitstekende hygiëne, ruime kamer

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

Vriendelijk onthaal, zeer nette kamers en uitstekende bedden.

Te kleine parking.

Vriendelijk onthaal, zeer nette kamers en uitstekende bedden. Geen lawaaihinder.

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

De douches vielen mij tegen.

De douches vielen mij tegen.

• Beoordeeld op: 11 juni 2015

Erg vriendelijk personeel, goede bedden, leuke kamer, goed...

Door de ligging was er wel omgevingslawaai, doch de ramen waren goed geïsoleerd.

Erg vriendelijk personeel, goede bedden, leuke kamer, goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 31 mei 2015

Bed en douche toppie

Maar paar privéparkeerplaatsen. Zeg dat eerlijk!

Bed en douche toppie

• Beoordeeld op: 27 mei 2015

Gratis openbaar vervoerkaart gedurende de 3 dagen dat we...

Parkeren en stressbestendigheid van medewerkers

Gratis openbaar vervoerkaart gedurende de 3 dagen dat we hier verbleven

Propere en ruime kamers

Propere en ruime kamers Vriendelijk personeel Lekker ontbijt Lage Prijs

• Beoordeeld op: 3 januari 2015

Prima prijs-kwaliteitverhouding.

Prima prijs-kwaliteitverhouding. Ontbijt is goed. Gratis kaartjes voor openbaar vervoer. Tram is dichtbij.

Er zijn ook 23 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Novum Hotel Flora Düsseldorf