Beoordelingen over Hotel Fresena im Dammtorpalais Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Moorweidenstr. 34, Rothenbaum, 20146 Hamburg, Duitsland

#83 van de 323 hotels in Hamburg

Het was een zeer ruime kamer onze dochter had een kamer met...
    • Familiekamer (3 Volwassenen)

Het was een zeer ruime kamer onze dochter had een kamer met douche die in verbinding stond met de onze het ontbijtbuffet was heel goed en daar zijn genoeg eetgelegenheden in de buurt

Vriendelijk en gastvrij hotel, ouderwetse stijl

Omdat het gebouw oud is is het wel gehorig. Wij zaten naast de kamer waar 4 jonge gasten zaten en elke dag uit gingen. Dan hoor je ze wel terug komen ‘s nachts.

Het personeel was erg behulpzaam en maakten het verblijf echt veel leuker dan verwacht. Ze leenden een gids over Hamburg aan ons. Ze gaven goede tips over wat wel en wat niet te doen. Het ontbijt voldeed aan onze verwachting. Elke dag was er iets anders bij, kerststol of dan een keer zalm. De locatie was erg goed, er is wat gratis parkeerruimte in de straat. Het is ongeveer 10 minuten lopen naar het centrum. De omgeving van het hotel zelf is rustig. Het is geen hotelketen en dat is erg verfrissend. Het gebouw is oud en heeft zijn charme.

Kleinschalig en rustig gelegen hotel met het openbaar vervoer vlak in de buurt
    • Familiekamer (3 Volwassenen)

Het is gewoon een goed hotel maar wel vrij prijzig. De prijs/kwaliteitsverhouding is een klein beetje zoek. Daarnaast was het voor mij op Booking.com niet geheel duidelijk dat er nog 4 andere hotels in hetzelfde pand zitten en Hotel Fresena gevestigd is op een deel van de 3e etage. De informatievoorziening op internet kan dus beter.

Fantastisch en kleinschalig hotel (25 kamers) gelegen in het Dammtorpalais samen met 4 andere hotels. Het hotel ligt vrij rustig gelegen op slechts 7 minuten lopen van station Dammtor, waar treinen en de S-Bahn vertrekken. Een minuut verder lopen ligt een U-Bahn station. En op slechts 2 minuten lopen van het hotel ligt ook nog een bushalte. De erg gastvrije ontvangst viel op met daarbij een welkomstdrankje. Daarnaast de persoonlijke benadering van het personeel. Van de eigenaresse kregen we een actuele reisgids te leen. En de tips over toeristische activiteiten en restaurants waren zeer waardevol. Zelfs het reserveren van het restaurant werd voor ons geregeld! Het ontbijt was vorstelijk en wordt voortdurend bijgevuld. Er was de eerste ochtend zelfs een tafel voor ons gereserveerd. En bij het uitchecken kregen we een potje eigen gemaakte jam mee. Kortom, een echte aanrader voor een bezoek aan Hamburg!

Zeer tevreden

De badkamer was erg krap. Het is een kunst om je handdoek te pakken, of normaal op de wc te gaan zitten. Een tip is ook om je eigen kussen mee te nemen, deze is in het hotel namelijk zo dun dat het net lijkt of je helemaal geen kussen heb. De bedden daarin tegen waren wel prima!

Het personeel was heel erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt werd ook telkens netjes aangevuld, en de kwaliteit was goed. De hygiëne is ook uitstekend te noemen.

Het Hotel lag dicht bij het station en ook bij het centrum.

Algehele staat van het hotel. Lift was kapot waardoor we met de koffers naar de 3e verdieping moesten. Warm watervoorziening was niet goed. Badkamer niet van deze tijd.

Het Hotel lag dicht bij het station en ook bij het centrum. Het was schoon en het personeel was gedienstig en wel willend.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Goede service!

Wij waren er voor de Marathon en het hotel was zo vriendelijk om het ontbijt eerder klaar te maken met zelfs bananen en pasta! Super geregeld. Wij zijn erg tevreden over het hotel de ligging, de comfortabele bedden het heerlijke ontbijt. perfect! Gratis parkeren voor de deur allemaal pluspunten.

De vriendelijkheid.

Personeel is zeer service minded

Geluidsoverlast van de gang, zeer gehorig

Personeel is zeer service minded

Was heel schoin6
    • Familiekamer (4 Personen)

Was heel schoin6

tevreden

Zeer beperkte badkamer en toilet

Zeer vriendelijk personeel. Goede ligging ten opzichte van centrum

• Beoordeeld op: 16 september 2017

De rust en het comfort van een compact en relatief klein hotel bevalt ons.

De sfeer in dit hotel is perfect en de zorg van het personeel is prima. kleine maar erg gezellige ontbijtzaal met een groots uitzicht.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Locatie en gebouw

Badkamer was erg klein

Locatie en gebouw

• Beoordeeld op: 22 december 2015

het personeel is erg vriendelijk.

het personeel is erg vriendelijk. Ontbijtbuffet prima en uitgebreid. Nette kamer, goed schoon. Bedden zijn nieuw. Rustige ligging en toch vlak bij het station (trein iets hoorbaar, niet storend). Op wandelafstand van het centrum

• Beoordeeld op: 10 oktober 2015

Het personeel was erg vriendelijk en klantgericht.

De badkamer was wel erg klein, weinig stopcontacten om op te laden en mijn kussen was heeeel erg dun.

Het personeel was erg vriendelijk en klantgericht. Het hotel ligt in een rustige omgeving

• Beoordeeld op: 8 september 2015

Goede ligging, 5 minuten van station.

Wifi zeer traag. Geen leeslampje bij het bed.

Goede ligging, 5 minuten van station. Gratis parkeren, al was het wel even zoeken naar een plekje. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 15 juli 2015

Locatie vlak bij bus en trein, dicht bij centrum Hamburg.

Onaantrekkelijke kamer met oud meubilair in een oud gebouw met krakende vloer. Zeer krappe bad/toilet cel en handdouche met defecte wandbevestiging. Toiletbril bleef niet overeind staan. Bed en makkelijke stoel beide veel te hard. Erg klein spaanplaten burootje met stoel waar je inzakte en op houten rand kwam te zitten. Schemerlampje bij bed zonder schakelaar, alleen aan/uit met stekker in gammel stopcontact. TV-kanalen grotendeels met foutmelding.

Locatie vlak bij bus en trein, dicht bij centrum Hamburg.

• Beoordeeld op: 22 december 2015

rust, en dichtbij Hamburg Messe

rust, en dichtbij Hamburg Messe

• Beoordeeld op: 29 oktober 2015

Goede bedden, prima ontbijt, rustige omgeving, op...

douchekop bleef niet staan, viel steeds terug naar de muur.

Goede bedden, prima ontbijt, rustige omgeving, op loopafstand van het centrum.

• Beoordeeld op: 10 maart 2015

De locatie, binnen loopafstand van het centrum en het...

De locatie, binnen loopafstand van het centrum en het Congress Centrum Hamburg

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Fresena im Dammtorpalais