Beoordelingen over Hotel Restaurant Cafe Fuggerhof Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Speichackerstr. 2, 87561 Oberstdorf, Duitsland

#30 van de 33 hotels in Oberstdorf

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Een heerlijke week op een prachtige locatie

het menu in het restaurant vonden we beslist veel te beperkt en honden in het restaurant vonden we ook niet fijn!

De geboekte kamer vonden we veel te klein en zonder comfort (bv geen echte zithoek en een hele kleine badkamer) We hebben daarom geprotesteerd en het aangeboden veel grotere mooie appartement gehuurd tegen een wat hogere prijs. De locatie met het grootse uitzicht was geweldig. Het personeel heel aardig en attent en een prima ontbijt . Parking goed.

• Beoordeeld op: 22 juni 2015

Brood gevraagd voor ontbijt maar geen beschikbaar, enkel...

Brood gevraagd voor ontbijt maar geen beschikbaar, enkel papperige broodjes en harde franse broden. Restaurant niet voor herhaling vatbaar - vis niet vers. Zeer kleine badkamer - iemand die iets dikker is, onmogelijk om een douche te nemen. Wij gaan zeker niet terug.

• Beoordeeld op: 31 maart 2015

Appartement super schoon.

Restaurant was gesloten ivm verbouwing. Kwamen er pas achter toen we er waren.

Appartement super schoon. Elke dag weer opnieuw.