Beoordelingen over Hotel Gladbeck van der Valk Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Bohmertstrasse 333, 45964 Gladbeck, Duitsland

#4 van de 7 hotels in Gladbeck

top hotel

tot onze spijt waren er andere gasten die het daar net iets te bont maakte ( luide muziek , brullen op het terras , drank naar beneden gieten etc...) , het is zonde voor het hotel want dit brengt echter niet zo leuke ervaringen voor de andere gasten mee , maar daar we het hotel zelf zeker niet op afrekenen

ontvangst was in het Nederlands , personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam , het ontbijt viel vrij goed mee , de kamer was netjes en gezellig en het bed lag zalig , het is een mooi hotel als je van authentieke klasse houd

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Vaker Van Der Valk hotels bezocht maar dit 1 van de minderen.. helaas

personeel kan matig engels. Pooltafel deed het niet zoals behoren. Onbijt was oké maar kon veel beter als ze op de kleine dingen letten. Kortom fijn voor 1 overnachting!

Dat Centro Oberhausen en Movie Park in buurt ligt van het Hotel.. Prima te rijden.

Erg warm op de kamer.

Het was jammer dat er geen airco of ventilator op de kamer aanwezig was... daarom was het erg warm. Het avondbuffet vonden wij niet des vd Valks... vooral weinig voor de kinderen, kip was ook erg droog.

Het personeel was erg behulpzaam en aardig.

Bijna perfect.

Geen airco. Raam kon niet open, omdat de buren op de galerij zaten.

Ontbijt en diner uitstekend. Ruime kamer. Goede bedden. Schone ruime badkamer met aparte douche en bad.

Goede uitvalsbasis voor Moviepark

Slechte zachte kussens en in het hotel hangen borden met Nederlandse en Engelse teksten maar de menukaart was alleen in het Duits. Eten in het restaurant a la carte was niet echt smaakvol.

Goede uitvalsbasis voor Moviepark

van der Valk is altijd synoniem voor kwaliteit .

Ik logeer regelmatig in een van der Valk hotel, dus ik weet ongeveer wel wat ik kan verwachten qua accomodatie. Dit was een last-minute boeking, wegens onverwachts verlengde zakenreis. Het was een aangename verrassing dat ik een upgrade kreeg naar een business-suite, met alles erop en eraan. Aparte leefruimte, slaapkamer met een zeer comfortabel bed en een degelijk uitgeruste badkamer, met jacuzzi-bad. Gezien de zeer warme temperaturen zou airco wel praktisch zijn geweest, maar gelukkig had de suite grote ramen, waardoor er 's nachts toch wel wat afkoeling kwam. De temperaturen waren die week wel heel extreem, onder normale omstandigheden is airco er niet nodig . Het ontbijt was voortreffelijk, meer dan genoeg keuze. Dit is een vrij groot hotel, maar je hebt er geen last van (nachtlawaai) . Zo te zien is dit hotel een zeer gewaardeerde uitvalsbasis voor toeristen. De parking is ruimschoots groot genoeg, en gratis bovendien. Het personeel is uiterst attent en zeer bekwaam. Kortom, wanneer ik nog eens in die regio dien te overnachten, zal dit hotel mijn eerste keuze zijn.

Ideaal voor een kort verblijf om er een tweedaagse naar Movie Park Germany van te maken.
    • Comfort Driepersoonskamer

Er was geen airco aanwezig op de kamer en het was er te warm om te kunnen slapen.

Zeer goede matrassen op de bedden. Grote badkamer (wel kleine doucheruimte). Zeer goede gelegen voor een uitstap van 2 dagen naar movie park Germany. Ongeveer een 14-tal km en zeer makkelijk te bereiken.

Kamer net een voldoende

Hotel is gedateerd een echt toe aan een grote renovatie

Kamer net een voldoende Personeel behulpzaam maar niet overal van op de hoogte. Bar & diner zijn oke

Personeel zeer vriendelijk, als diner nam ik het buffet,...

Tapijt en gordijnen vuil, afstandsbediening tv werkte niet, toiletbril zat los bij aankomst, stoel bureautje is dringend aan vervanging toe. De kamers hebben een make-over nodig. Het terras buiten heeft ook een poetsbeurt nodig

Personeel zeer vriendelijk, als diner nam ik het buffet, veel variatie idem als het ontbijtbuffet, aangenaam terras om buiten te eten

ruime kamer, badkamer goed

Via booking.com geboekt maar werk was eerder klaar twee nachten te veel geboekt en dus ook betaald. Volgende keer maar rechtstreeks boeken want dan hoef je de laatste twee nachten tenminste niet te betalen

ruime kamer, badkamer goed

Mooi hotel

Het was echt heel erg gehorig! Als of de mensen op de gang gewoon naast je in de kamer aan het praten waren en dat dus ook snachts. En om rond half twee snachts gewekt te worden door een koortje wat je dan hoort zingen (bruiloft?) was ook geen succes.

Mooi hotel Met terras Hotelbar En voor de kleintjes een trampoline

Avondeten in het restaurant en locatie

Kamers op de bovenste etage was oud. Schimmel in de douche. Ontbijt ben ik beter gewend van Van der Valk. Vrienden hadden voor dezelfde prijs een veel mooiere kamer met balkon.

Avondeten in het restaurant en locatie

Het uitchechke mede omdat het een en ander niet bekend was bij het hotel dus Booking.com had dit beter moeten doorgeven

Het hotel is in zijn totaliteit gewoon super

De kamers tegenover de rest van het hotel waren die erg anders ingericht Ook eerste nacht groot feest dus lawaaiig dit vertelde ze bij binnenkomst al.

Mooie onrbijtzaal en entree

Het is een verouderd hotel. De kamers zijn gedateerd. Opvallend was de overduidelijke rooklucht in de gangen van het hotel. Dit is voor niet rokers zoals wij, erg vies!

Ontbijt en diner waren, zoals gewend bij van der Valk, goed! Locatie direct naast de snelweg dus prima bereikbaar. Buiten hoor je de snelweg maar binnen absoluut niet!

Uitstekend hotel.

Tijdens brandalarm is bij de evacuatie geen instructies gegeven door het personeel, maar er hebben zich geen problemen voorgedaan. Alles liep met een sisser af.

Praktische locatie aan snelweg. Goed verzorgd hotel.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

De schoonmaak. De kamer was niet goed schoongemaakt. Er lag nog een sigarettenpeuk, lege flesjes drinken en een onderbroek van de vorige gast

Heeeel goed !!!

De eerste nacht was er in de kamer tegenover obs een hond die regelmatig blafte . Af en toe een beetje storend .... maar we zijn er niet aan gestorven ! 😃

Het hotel algemeen !

Goed ontbijtbuffet maar dinerbuffet is zeker geen aanrader.
    • Comfort Driepersoonskamer

Het is overal super warm, op de kamer, in het restaurant. Voelde me er helemaal ziek van. Bejaarden temperatuur.

Goed ontbijtbuffet maar dinerbuffet is zeker geen aanrader. Alles doorgegaard en weinig smaakvol. Te duur voor wat je ervoor krijgt.

We waren met 9 personen waaronder twee tieners van 16 ,...

Nou we moesten zoeken voor een minpuntje hoor maar toch iets gevonden om over te piepen -De kussens zijn erg dun, lijken dik maar als je ze gebruikt dus niet. -We wisten niet of we voor de fles water moesten betalen stond niet goed aangegeven. -De kraan in de douche

We waren met 9 personen waaronder twee tieners van 16 , alles was top heerlijke bedden, zeer goed ontbijt, zeer schone kamers, kraakheldere lakens, lekker zeepje en shampoo op de kamers , geen gehorige kamers, vriendelijk personeel, mooie ruime entree, we voelden ons de koning te rijk. Gewoon een top hotel. De lokatie voor onze situatie ideaal en goed bereikbaar!

Prima hotel voor zowel doorreis als voor langer verblijf.

Op de kamer miste ik de koffie met waterkoker. De Bohmertstrasse is overigens matig met een bord aangegeven, het valt niet op langs de weg. Verder zit er hoogteverschil in het wegdek en de oprijlaan en dat merk je (bonk). Voor de rest heb ik geen aanmerkingen.

Bewust deze locatie geboekt omdat het Hotel vlakbij de snelweg naar Leipzig ligt en ook keulen goed vlakbij is. De kamer die ik kreeg was ruim en goed onderhouden. Er worden ook feesten in dit hotel gegeven dit merk je niet als gast, alleen moet je bij het parkeren niet al de kritisch zijn.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

4 dagen goed verzorgd.

Geluid van de snelweg, vooral vroeg in de ochtend..

Kamer was super, heerlijk bed. Ontbijt goed, veel keus. Avondeten inzet restaurant goed verzorgd. Bediening heel erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

door dit voorval onze dag verpest

Iemand helpen die heeft aangetoond betaald te hebben en een betaalbewijs en reservering van Booking.com heeft laten zien.

Er werd ons gezegd dat het hotel vol was en dat onze reservering van Booking.com niet was ontvangen en toe wij het bewijs toonden zei de receptionist voor die prijs kunt u in geen geval een kamer krijgen. Ik had namelijk via Genius de speciale prijs van 80 euro gekregen

ontevreden, vervallen kamer, veel te duur ontbijt.

betere vermelding van de extra kosten van het ontbijt op de site stond 15 euro maar niet per boeking of per persoon. uiteindelijk bleek het per persoon en dat was qua keuze bij het ontbijt het lang niet waard.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Goede overnachtingshotel

We hadden wat last van geluidsoverlast van voorbij komende treinen. Daarnaast waren er geen verduisteringsgordijnen aanwezig op onze kamer.

Goede ruime en schone kamer. Goede ontvangst bij inchecken en uitchecken.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Voor de betaalde prijs prima maar niet voor de prijs die ze normaal rekenen voor een kamer

Kamertepratuur

Op zich prima mooi, net en schoon hotel wel wat punten van veroudering goed bed Helaas de eerste avond geen warme douche en een hele koude. Kamer waardoor het erg koud was en ik erg slecht had geslapen door de kou, de andere ochtend melding van gemaakt de avond ervoor was het al erg laat dus toen niet gelijk gemeld. De andere dag was de douche nagekeken en werd toen wel warm eingelijk iets te warm en was het of te heet of te koud en de temperatuur op de kamer was iets beter maar nog erg fris dus de k Tweede nacht dik aangekleed gaan slapen ik miste overigens op de kamer wel de waterkoker om ff bakje koffie of thee te kunnen zetten als je eind van de dag terug kom van bijvoorbeeld dagje shoppen. Het ontbijt overigens erg goed.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Functioneel zonder luxe

Lawaai van verkeer in de kamer en de gehorigheid van de kamer van de buren. Tussendeur. Kamer nooit geven aan personen die tussendoor niet gebruiken

Het mooie park nabij gelegen

• Beoordeeld op: 30 november 2017

-Leven makende schuifdeur naar badkamer. -Warm avond buffet was lauw. -zeer donkere kamer. Weinig daglicht. En de lampen ook weinig licht. Zelfs te weinig in de badkamer. Dit is in het hotelEmmen ook.

+Ruime kamer en badkamer. +lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Vriendelijk hotel

In de eetzaal was het erg koud dus lekker gezellig eten was er niet bij . We waren blij dat we naar de haard in de hal konden.

Vriendelijk personeel hulpvaardig

• Beoordeeld op: 29 november 2017

De familiekamer is enigszins gedateerd maar wel ruim en...

De familiekamer is enigszins gedateerd maar wel ruim en schoon. Voorzien van een ruime badkamer met bad en douche. De bedden zijn ruim, iets zachte matrassen en kussens. Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Hotel is voorzien van een mooie lobby met een ruim zitgedeelte en open haard waar men iets kan drinken. Er is ook een aparte bar maar deze is slechts op bepaalde tijden geopend. Het ontbijtbuffet is prima, er zou iets meer gelet mogen worden op het op tijd aanvullen. Eieren en pancakes waren helaas koud. De lange wachtrij voor het koffiezetapparaat gaf ook wel wat irritatie bij de aanwezige gasten. Wij zijn in dit hotel reeds meerder malen geweest. Voor ons gevoel was het ontbijtaanbod deze keer wat minder dan voorgaande keren. Het avondeten is keurig verzorgd. Het hotel is goed centraal gelegen, dichtbij Oberhausen waar je goed kan winkelen en waar een mooie kerstmarkt is.

Goed verblijf, voor herhaling vatbaar.

Voor deze avond de parkeerruimte, er was op het terrein zelf geen plekje vrij vanwege een feest. Ik vind het wel prettig dat mijn auto in de buurt staat op terrein van het hotel.

De gastvrijheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Algemeen goed

De douche was afgesloten, niet te gebruiken..... en het bed was slecht, meerdere malen wakker geweest omdat k last van mijn rug kreeg.

Van der valk is altijd goed, vriendelijk, zuiver, goede bediening, vandaar onze keus! Het bed was gewoon minder als elders.

Samen met mijn dochter een heerlijk weekend gehad met skiën, een dagje Münster en moviepark.

Redelijk gedateerde, maar wel schone en nette kamers. Bij het diner verwachte ik iets meer kindvriendelijke gerechten.

De gastvrijheid was top! We zijn vriendelijk geholpen. Uitgebreid ontbijt...

Hartelijk welkom in hotel, mooie grote kamer, genoten.

Tijdens ontbijt tijd is het lastig om alleen een kop koffie te krijgen. Blijkbaar ontbijt iedere gast daar uitgebreid.

Mooie grote kamer, rustig gelegen hotel. Ondanks dat er een bruiloft was met veel gasten, heb ik niets gemerkt hiervan.

Prachtig hotel dat zijn geld waard is.
    • Comfort Driepersoonskamer

De bediening in het restaurant tijdens het diner was zeer traag, zeer slecht georganiseerd. De barman had tijdens ons toiletbezoek ons bier weggekieperd (is er ook voor uitgekomen) en heeft geen ander glas bier aangeboden of zich verontschuldigd, onze jassen hingen er nog dus wist hij dat we gingen terug komen.

Het hotel is makkelijk te bereiken en ligt niet ver van de autostrade en heeft een ruime parking. De kamers inclusief badkamer zijn zeer ruim en zijn bekleed in marmer zoals heel het hotel trouwens. De traphal met lift is adembenemend, een lobby zo groot als een voetbalveld. Ook de eetruimte voor zowel diner als ontbijt zijn ruim. het ontbijt is ruim voldoende met allerlei lekkers zoals zalm, eitjes, Nutella choco, allerlei ontbijtgranen, kaas, yoghurt, platte kaas, verschillende soorten brood(jes) en wordt regelmatig bijgevuld.

Mooi hotel met heerlijk eten!

Het water onder de douche veranderde vaak van koud naar bloedheet zonder aan de knoppen te zitten.

Het is een mooi hotel. En bii aankomst werden we verrast met een upgrade naar de honeymoonsuite! Savonds heerlijk a la carte gegeten in het restaurant!

Het ontbijt was uitgebreid en de omgeving is mooi bosrijk...

Helaas was het Engelse diner kaart niet goed vertaald

Het ontbijt was uitgebreid en de omgeving is mooi bosrijk met voldoende dingen te doen en te zien

Prima verblijf voor normaal geld
    • Comfort Driepersoonskamer

Kamers zijn wat gedateerd in de badkamer was de douchestraal heel hard en bijna pijnlijk(althans in onze kamer). Geen normaal eten meer te krijgen s'avonds (slechtst 1 snackautomaat)

Ideale locatie als je zoals ons naar moviepark gaat.

Jammer dat ze in het hotel aan het werken waren. Ik beseft dat dit moet gebeuren maar het was vooral lastig om de mensen te storen als je wou passeren.

Ideale locatie als je zoals ons naar moviepark gaat..

Ontbijt was goed, kamers op zich prima maar stijl een beetje...

Er is te weinig te doen voor kinderen. Meer amusement zoals bijvoorbeeld een speelhal o.i.d. maakt het aantrekkelijker. Of een binnen en/of buitenspeeltuin.

Ontbijt was goed, kamers op zich prima maar stijl een beetje oudbollig

Ok

Het restaurant was drama lang wachten een chaos zat geen lijn in restaurant. Geen manager aanwezig geen leiding voor personeel ze deden wat ze konden.

Kamer

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Een parel in Gladbeck

Het hotel beschikt niet over Airco, helaas maakt dit de kamers op warme dagen wel erg warm. Aangezien het dicht bij een snelweg gelegen is, zijn de ramen open zetten ook niet echt een optie.

Het diner was echt verrukkelijk! En het hotel ziet er zo prachtig uit. Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. Wij komen hier met plezier voor een 3de keer (en meer).

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

• Comfort Driepersoonskamer

Alles was op zich prima, maar geen uitschieters dat het super bijzonder was. Uitermate geschikt voor mensen die van natuur en een wandeling kunnen genieten, daarentegen hoor je de treinverkeer nabij.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

de kamer waar we in zatten

de prijs van het ontbijt dat is veel te duur, als je maar twee bolletjes eet en een bak koffie avonds het eten was wel goed en goed koper ook

de kamer waar we in zatten

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Top verblijf

Bedden waren goed kamer mooi ruim en schoon. De bedden waren zo opgesteld zoals bij reservering besproken Ontbijt was goed ruim voldoende en er werd op tijd bijgevuld In en uitchecken ging heel gemakkelijk. Kortom een top verblijf.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Prima, zeker als je op etage begane grond of 2 etage, heel goed!,

Het restaurant. Een dessert op de kaart was op. Personeel houdt niet goed in de gaten of de gast misschien nog wat wil drinken. De meisjes zijn jong dus ze kunnen nog leren. Belangrijk om daar in te investeren.

De comforkamerts hebben een prachtige badkamer. De standaard kamer op de bovenste verdieping is verouderd, oud meubilair, oude luxaflex.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Het ontbijt is uitgebreid, en het hotel is ruim en...

De inrichting van het hotel is degelijk, maar een beetje gedateerd. Vooraan heeft men met open raam ook wel wat geluidoverlast van de spoorlijn.

Het ontbijt is uitgebreid, en het hotel is ruim en functioneel.

Mooi en goed hotel op een perfecte locaties.

Eingelijk niets alles was goed geregeld ook het in en uit checken.

De kamer was top.Het personeel heel vriendelijk.Ontbijt was lekker maar vind de prijs van 15.00 euro aan de hoge kant.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Prima verblijf.

De kamer, en dan vooral de toilet en jassenruimte, roken naar sigarettenrook. Erg jammer. De geur zat ook in de gordijnen waardoor je het ook tijdens het slapen rook. Het ontbijt leek niet vers. De croissantjes waren klein en niet knapperig en het fruit leek uit een blik te komen en proefde oud.

We hadden een prachtige familiekamer. We hadden een kamer geboekt met een slaapbank maar bij binnenkomst waren het twee prachtige 2-persoonsbedden.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

goed voor een doorreisnacht

De ambiance is nogal protserig; heel veel marmer en dat betekent een overdadige akoestiek in de gangen waardoor je 's nachts alles en iedereen al van verre hoort aankomen.

De kamer zelf was prima, mede dankzij een ongevraagde en gratis upgrade.

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Ik ben al meer dan 7x in dit hotel geweest voor mn werk maar...

Diner, matige kwaliteit van buffet, louw eten, weinig smaakvolle gerechten. kamers waren erg gedateerd, ik kom hier al jaren en ik twijfel of ik dit wel blijf doen. Moet moderner en meer van deze tijd. kamers zijn al ruim 20 jaar hetzelfde.. Geen sportfaciliteiten.. Slechte bereikbaarheid centrum van Essen, duurt 1 uur om daar te komen tijdens de ochtendspits.

Ik ben al meer dan 7x in dit hotel geweest voor mn werk maar overweeg nu sterk niet meer te komen tenzij een oplossing wordt geboden. Te duur en te gedateerd hotel.

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Fijn hotel om een paar dagen te verblijven, goed en vriendelijk personeel maar kamer viel tegen.

Kamer. Eerst kamer aangeboden die erg naar sigarettenrook stonk. Het raam stond al open, ondanks dat erg veel stank. Andere kamer aangeboden dus twee keer met bagage schouwen. Tweede kamer is aan renovatie toe. Was ook erg stoffig in de kastjes naast het bed.Gordijnen hingen op half elf. Bij kranen geroeste randen eromheen. tegels in badkamer hier en daar kapot. Stoelen geheel versleten. Kortom kamer niet een vier sterren hotel waardig. Wij zijn 14 en 15 jaar geleden rond de kerst dagen in Gladbeck geweest en toen zag het er een stuk beter uit.

Zeer vriendelijk personeel. Buiten de hotelkamer alles netjes en met uitstraling van een vier sterren hotel.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Had beter verwacht!

Het ontbijt. Ben wat anders gewend voor een vd Valk hotel. De zaal was veel te klein. Er stond een wachtrij voor het ontbijt. Ontbijt voor wat je krijgt veels te duur. Stond 1 koffie automaat. Men moest een tijd wachten eer je koffie had bemachtigd. Het hotel is sterk verouderd!

De kamers waren schoon en netjes.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

vriendelijk personeel
    • Comfort Driepersoonskamer

herrie op de gang s'nachts en erg warm in de kamer ondanks dat de kachels uit waren.

vriendelijk personeel goed eten zag er er gezellig uit in kerstsfeer

Net en keurig verblijf.

Wij moesten onverhoopt in de avond terug naar huis omdat mijn zoontje met spoed was opgenomen in het ziekenhuis. Wij hadden de kamer nog niet gebruikt. Had aan de receptionist gezegd dat mijn zoon met traumahelicopter zou worden opgehaald. Toch moesten wij de volledige reissom betalen. M.a.w. coulance aanbieden o,oo

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Was goed maar beter niet meer in het weekend.

Je kan hier beter niet in het weekend boeken .Ivm Bruiloften erg veel lawaai vooral S,nachts slecht kunnen slapen. En de bedden zijn erg hard. En de toilet in de badkamer is erg laag ook geen deur in de badkamer dus oppassen dat er geen water in de kamer loopt.

Het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Ideale plek om vanuit daar FC Schalke 04 te bezoeken .

Upgrade naar een gerenoveerde kamer .

Hotel enigszins gedateerd. Niet voldoende waar voor uw geld.

Kamers zijn verouderd. Vieze vloerbedekking.

Ontbijt prijzig, maar prima.

Fijn en netjes hotel, personeel behulpzaam

Fijn en netjes hotel, personeel behulpzaam

Mooie kamer.
    • Comfort Driepersoonskamer

Terwijl je de douchetemperatuur instelt spat het water in de badkamer.

Ruime mooie kamer. Zowel bad als douche.

Prima prijs , kwaliteits verhouding
    • Comfort Driepersoonskamer

De verlichting op de kamer was slecht, en erg warm op de kamers

Goede locatie ,ideaal als je naar Moviepark wilt.

Wij hebben zeer van genoten en kamer was goed

Geen airconditioning in de kamer

Zeer mooie kamer , en niet al te duur

Niks, prima hotel

Ideaal met kinderen op de grote kamer

Omschrijvig

Dat er niet zoveel wandcontactdozen vrij waren om telefoon/laptop/tablet op te kunnen laden.

De kamer zag er heel netjes uit.

schitterend hotel met vriendelijk personeel en ruime kamer
    • Comfort Driepersoonskamer

Enigszins afgelegen, zonder auto kom je niet ver

alles was oke

De keuken en het ontbreken van de voorziening in de kamer...

De keuken en het ontbreken van de voorziening in de kamer zodat je niet de langsdenderende trein hoort en toch een aangename kamertemperatuur hebt.

Prima voor een nachtje
    • Comfort Driepersoonskamer

Hoofdkussen te zacht, matras te zacht, te warm in de kamer

Ruime kamer, goede douche

redelijk

gedateerd

ontbijt

We gingen naar concert van helen Fischer

S.avonds weinig vertier

Het ontbijt was heel goed en het buffet ook ikmiste s .avonds wel muziek optredens

Fantastisch hotel ecgt een aanrader

Helemaal niets viel ons tegen

Heel vriendelijk Nederlands pratent personeel. Super ontbijt.en diner schone kamers prima taxi service

ontbijt prima

alles erg verouderd, slechte douche voor een confortkamer

ontbijt prima

Schone kamers
    • Comfort Driepersoonskamer

Het ontbijt viel tegen, weinig keuze

De bedden waren heel goed

Nooit meer vd valk

Niks. Ontbijt was niet inbegrepen

Niet kunnen slapen vanwege een disco in het hotel tot s,morgens 5 uur

Prijs-kwaliteitverhouding geldt ook voor het ontbijt

Lobby zier er mooi uit