Beoordelingen over Hotel Herrloh Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Herrlohweg 3, Ortsmitte, 59955 Winterberg, Duitsland

#14 van de 51 hotels in Winterberg

Heerlijk (helder) Herrloh : - )

Dan we helaas ook weer naar huis 'moesten'.

Mooie, ruime, frisse en schone, onlangs gerenoveerde kamers. Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Ze kunnen tips geven over wandel-, fiets-, motor routes en helpen met alle vragen. Afgesloten garage voor het stallen van fietsen en motoren. Genoten van ons halfpension, dat wij ter plekke bijgeboekt hadden. We mochten zelf een 3-gangen menu samenstellen uit de á la carte kaart. We hebben heerlijk gegeten (verse mosselen en gamba's) Ook het ontbijt buffet is heerlijk, er wordt zelfs gevraagd om een gebakken eitje of roereitje, deze wordt dan vers voor je gemaakt. Kortom, heerlijk hotel!

Gastvrijheid ten top!

Zeer gastvrije ontvangst. Ideale ligging voor het mountainbiken in het trailpark en bikepark van winterberg. Bikes kunnen veilig in de garage worden gestald. Goed ontbijt en kamer was prima.

mooi hotel.

mooi hotel. goed eten en erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Ondanks dat we al om 12.00 uur aankwamen werd er geregeld dat we al in de kamer konden. Eigenaar hielp ons voorts met mountainbikeroutes, door deze vanaf zijn laptop op onze navigatie te laden. Zowel avondeten als ontbijt was uitstekend. Na het uitchecken de laatste dag ook nog een rondje gefietst. na afloop konden we toch nog even douchen alvorens we weer in de auto naar huis stapten.

Een fantastisch verblijf in een fantastisch hotel met fantastisch personeel.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Er viel niets tegen.

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Nette ruime kamers voorzien van alle gemak. Eigenaren/personeel zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Gevarieerde goede menukaart. Zowel ontbijt als diner zijn top!

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Fijn geslapen en goed ontbijt

De kelder waar de skiën konden worden neergezet was vuil, en van beton. Nooit iets asn gedaan. Jammer want de rest van het hotel was prima. Dat was echt een afknapper

De kamer was mooi, schoon en goed ingericht

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Mooi gerenoveerde, ruime en gezellige kamers.
    • Superior Kamer

Mooi gerenoveerde, ruime en gezellige kamers. Alles was zeer netjes. De eigenaars van het hotel staan klaar om je bij te staan waar nodig. Ideale centrale ligging!

Eigenlijk niets

De kamer was erg ruim. Heerlijk. De douche en de badkamer waren prachtig en erg schoon. Het bed was super fijn. De ligging was perfect. Mooi onderaan de piste. Het ontbijt was erg uitgebreid. Het heeft onze verwachtingen zeer overtroffen! Ik zou het aan iedereen aanraden

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Prima hotel, direct aan de piste!

Bij het inchecken moeten wachten tot er iemand kwam. (+- 15min) De barvrouw had het druk met de bar en moest ons ook inchecken.

Prima hotel, direct aan de piste!

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Ontbijt en diner goed.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Kamernrs op de deur (kon de 1e avond moeilijk vinden...) Gedeelde badkamer vind ik op zich prima, maar de douche was klein en minimaal

Ontbijt en diner goed. Aan de voet van de skipiste

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Prima locatie voor een dagje skien

geen zeep in de douche, alleen kleine shampoozakjes

Hotel ligt bij de skipiste en vriendelijk Nederlands personeel. Ontbijt was prima met genoeg keuze.

Gezellig familiehotel aan de piste.

Wifi zeer traag Keuken/restaurant: kaart weinig origineel en kwaliteit redelijk, veel saus/dressing. Entree (buiten) rommelig: volle vuil containers voor de deur, sigarettenpeukenvoor de deur en in plantenbakken.

Schone, nieuwe kamers.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Fijne lokatie direct aan piste om na skien uit te rusten en te eten

nvt,

De kamer net gerestaureerd en perfect. Het ontbijt is veelzijdig en goed en met de klantvriendelijke bediening comfortabel. Zeer tevreden, direct contact met eigenaren en zeer gemotiveerde stagiaire, direct hulpvaardig en welkom houding, erg goed

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Fantastisch voor een korte skivakantie.
    • Superior Kamer

Het avondeten was voor ons te Nederlands. Het is ok maar net niet Bourgondisch genoeg voor onze smaak.

Prijs kwaliteit is dit hotel prima in orde. Eigenaars zijn zeer vriendelijk en zorgen voor een huiselijk gevoel. Als skiëer ligt het hotel fantastisch, net aan de pistes. Wij kwamen om 11u toe en kregen onmiddellijk een kamer. Bedankt Thomas en team voor het aangename verblijf.

Op hele drukke momenten was er niet genoeg ritme tussen het personeel waardoor het chaotisch voelde bij de bar. Maar dat maakte ze helemaal goed. Wellicht kunnen ze met digitalisering dit oplossen.

Aan de piste en heel netjes.ontbijt, lunch en diner. Eten is van hoge kwaliteit. We waren zelf niet met onze kinderen, maar die gaan de volgende keer wel mee.

super trip komen zeker terug!

ik wou dat ik langer kon blijven

Super! zeer vriendelijk personeel, perfecte locatie dicht bij de pistes en bij het dorp . Ze helpen je zeer goed hier en de kamers zijn zeer net!

Gezellig en goed

Geen Nederlandse TV en 's avonds na 10 uur niets te drinken.

Alles was wat gedateerd, maar schijnbaar word de boel vernieuwd. De kamer was zeer ruim en de badkamer ook. We hadden prachtig uitzicht vanuit onze kamer en de bedden waren prima. Ook lagen er 2 extra hoofdkussens met schone slopen in de kast. Het ontbijt was goed en wij hebben er ook een avond heerlijk gegeten. Erg jammer, na 10 uur 's avonds konden we er niets meer drinken of te drinken halen. Ook goede TV op kamer maar helaas geen Nederlandse zender terwijl er alleen Nederlanders waren.

Het ontbijt was uitstekend, de kamer was groot en netjes.

Het ontbijt was uitstekend, de kamer was groot en netjes. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Ook de eigenaar was gezellig en bakte bij het ontbijt een eitje voor je.

In 1 woord geweldig

Zelden zo'n vriendelijk en gastvrij ontvangst gehad . We konden om 10.00 al in de kamer en mochten m gebruiken tot zondag middag . We zijn daar gaan mountainbiken en de fietsen konden we daar schoonmaken. Was top! De eigenaresse wilde zelf onze fietskleren wassen, echt geweldig. Het ontbijt was uitgebreid en heerlijk , evenals het diner! Het was onze eerste keer daar maar zijn ons volgende bezoek al aan het plannen. Grote pluim voor team van Hotel Herrloh

Goede plek om te relaxen.

Er viel eigenlijk niets tegen en als ik echt ga zoeken dan betreft dit de tv waarvan de zender indeling zeer onduidelijk was of er waren er niet veel. Zat nu een beetje tussen de seizoenen in dus in Winterberg zelf was het ook rustig.

Parkeren bij de accomodatie vind ik een plus wat mogelijk was (idem gratis wifi). Verder was er een restaurant en gezellige bar. Het eten was lekker (1x gebruikt). Het onbijt was zeer uitgebreid en divers. De slaapkamer was ruim en schoon. De ligging was op een rustige plek maar weet niet of dit ook geld voor de winter. Een top locatie om te mountainbiken (eigenaar weet veel van de omgeving).

Echt een aanrader , wij zijn zeer tevreden.

Geen idee

Zeer gastvrije eigenaren en personeel. Kamer was goed, lekker ruim, schoon, evenals de badkamer. Heerlijk ontbijt, voldoende keuze. Heerlijk gegeten daar, en ook het sfeertje was gezellig en ongedwongen. En de motor kon binnen staan ,een groot voordeel. Echt een aanrader !!!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Heel fijn hotel!

Leuk ingericht hotel, fijne sfeer, mooie kamer die van alle gemakken was voorzien en met uitzicht op een skipiste, groot terras, veel aandacht van het personeel en heerlijk gegeten in het restaurant.

Fijn hotel, ook voor mountainbikers

Niks!

Voor 1 nachtje geboekt, paar dagen van tevoren voor spontaan bezoek aan het bikepark. Hadden heel ruime kamer, groot bed, nette en schone badkamer. Ontbijt was zeer uitgebreid en veel keus uit allerlei lekkers. Zéér vriendelijke, gastvrije meneer bij het ontbijt (vader van de eigenaar?) :) Fietsen konden we stallen in de grote garage, voor de zekerheid met een paar hangsloten, maar of dat nodig was? Wij vinden een waterkoker op de kamer altijd fijn, maar hebben het prima overleefd zonder. Hotel ligt op rustige locatie, maar op loopafstand van het centrum. Komen graag nog een keer terug!

Super relax, goed geregeld!

Onze kamer had geen deur tussen slaapgedeelte en badkamer/toilet. Dus als je flink hebt zitten drieten stinkt de hele kamer. Achja, even een paar raampjes los zetten en het is zo opgelost.

Ontbijt top, vriendelijke personeel en (grote) schone kamers. Locatie was voor ons (bikers) ideaal, gelegen tussen het centrum van Winterberg en het Bikepark.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Top verblijf!

Een erg leuk en goed hotel met een heerlijk ontbijt en goed eten! De eigenaren hebben ons zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen! Een echte aanrader! Wij hebben als 2 vrienden ons prima vermaakt en komen zeker terug! De locatie is ook erg goed!

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

Prettige mensen en goede sfeer!

Kelder om de skispullen op te bergen was niet erg schoon.

Zeer vriendelijke mensen die je een warm gevoel geven. Ontbijt was uitgebreid en dicht bij de piste.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Goed hotel voor een korte overnachting met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Hotelinrichting is enigzins gedateerd. Faciliteiten in kelder blijven duidelijk achter bij de rest.

Vriendelijk personeel. Goed ontbijt. Goede kaart. Leuke prijzen. Leuk restaurant.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Never again, absolute afrader!

Ontbijt was basic en niet uitgebreid zoals omschreven. Verwacht niet spek met eieren en dergelijke. Isolatie was pover. Je hoort veel buurtlawaai zelfs met ramen dicht. Bovendien enorm lawaaierige en zatte bende in het hotel die het nodig vond om de boel op stelten te zetten 's nachts. Geen oog dichtgedaan. Na de mensen zelf te hebben aangesproken toch maar gaan klagen bij de receptie. Het personeel trok zich er geen bal van aan. Ze trokken zelfs letterlijk de schouders op en waren erna niet meer te bereiken. Er is geen telefoonnummer om hen te bereiken en geen permanentie 's nachts. Echt ongezien, nog nooit meegemaakt. Daar zien ze me nooit meer terug.

De kamer was proper en parkeergelegenheid aan het hotel zelf. Ligt direct aan de piste en in het centrum.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Best fijn, totdat ik uitgleed op weg naar de parkeerplaats

Het pad naar de parkeerplaats was eind januari zo'n spekglad hellend vlak, dat ik onderuit ging en mijn been brak, gelukkig aan het einde van mijn verblijf. Met strooizout/aandacht/onderhoud had dat voorkomen kunnen worden. Er was wel contact en service, een ijszak voor mijn enkel, maar geen verantwoordelijkheidsgevoel of persoonlijke betrokkenheid bij de eigenaars over mijn val op hun terrein. Het eten was kwalitatief over het algemeen niet bijzonder. De spareribs waren droog en dun. De matrassen waren lekker, maar twee single beds tegen elkaar met twee single dekbedden, was geen ideale optie voor ons.

De kamer was groot en luxueus, de matrassen waren ook fijn, luxueus. Het ontbijt was uitgebreid met veel keuzemogelijkheden. Er was een eigen parkeerplaats voor de auto die gratis was. Men kon er ski's huren naast het hotel, en de locatie van het hotel was perfect, onderaan de piste.

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

Fijn, gezellig hotel zo aan de piste. Zeker aan te bevelen!

Wifi haperde soms wat, later was het weer beter.

Heerlijk ontbijt, gebakken eitje of roerei wordt voor je gemaakt. Diner prima, kwaliteit-prijsverhouding goed. Zeer vriendelijk personeel. Leuk jong stel als eigenaren, hebben nog tijd voor een praatje.

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Prima accommodatie voor een Winterberg's skitripje.

Kamers in het deel boven de ski verhuur vrij gehorig. Mensen op de gang kun je letterlijk verstaan ook als ze niet hard praten. Maar dat zijn maar 3 kamers, dus heel veel last heb je daar ook weer niet van.

Goed ontbijt en diner, super ruime kamer, vriendelijke ontvangst. De locatie kan bijna niet beter voor het skiën, praktisch ski in-ski out. Handige skikelder voor de schoenen en skies.

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Uitstekend.

Ontbijt prima, warme broodjes, vers gebakken eitje of roerei. Restaurant ook meer dan prima! Ligging strak aan de piste met skihuur bj hotel. En bovenal erg vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Toplocatie, gezellig en goede service en maaltijden, geen reden meer om verder het dorp in te gaan.

Reserveer je diner voordat er geen plek meer is, het eten is heerlijk en zonde wanneer je er dan niet meer terecht kunt.

De locatie aan de piste is TOP. Het restaurant is ook nog eens gezellig en de Nederlandse eigenaar doet er alles aan om je thuis te laten voelen. De bediening is snel en vriendelijk, al is het druk tussen de middag. Een echte aanrader voor een paar dagen Winterberg.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Heerlijk aan de piste

Bereikbaarheid skikelder is nu buitenom. Dit moet echt veranderd worden.

ligging aan de piste en een zeer gastvrij nederlands stel als nieuwe eigenaren

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Het was goed vertoeven in winterberg

Ons viel niets tegen alles perfect.

Wij hadden half pension en het ontbijt was super en het avond eten was geweldig en heel lekker het was een 3 gangen menu.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Geen commentaar

WiFi.

Ontbijt👍, kamer geantidateerd maar niet slecht

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Gastvrijheid garage voor motor

Gastvrijheid garage voor motor

Ontbijt was goed menu kaart bar slecht

Het eten was verschrikkelijk

De kamer

geen airco

geen airco

Ongedwongen sfeer, locatie, vriendelijkheid gastheer en...

Ongedwongen sfeer, locatie, vriendelijkheid gastheer en vrouw en personeel

Goede hotel voor goede prijs

Goede prijs kwaliteit verhouding,vriendelijke personeel.Ontbijt ok

Prima hotel dichtbij skipiste

Schimmelvorming in de douche en de zeer veel aanwezige kleine kinderen.

De locatie en de NL-tv zenders.

Heel fijn gastvrij

Personeel en ontbijt

perfect

vriendelijk,proper en lekker eten...wat wil je meer ? voor sommigen misschien van belang: men spreekt ook nederlands

Leuke locatie,mooie kamer,personeel vriendelijk.Goed ontbijt.Eten in restaurant viel tegen.

Het eten in restaurant.

Prima kamer.

Fijne kamer

Alles was goed

Gezellig, goed ontbijten

Goed hotel na een dagje mountainbiken!

Prima hotel! Nederlandssprekend personeel en prima ontbijt. Kamer was schoon en verder van alle gemakken voorzien.

prima verblijf met een frisse uitstraling en keurig uitziend restaurant en gezellige bar,

geen opmerking

vriendelijk en behulpzaam

Heerlijke dagen gehad, ligt natuurlijk ook aan het prachtige weer.
    • Superior Kamer

Alles netjes, goed verzorgd, verse producten, vriendelijke mensen, behulpzaam...

Top! Zeker voor herhaling vatbaar.

Er is niets wat beter had gekund

Zeer gastvrij personeel (Nederlands sprekend) Culinair diner, boven verwachting

Prima overnachting gehad

Lekkerontbijt erg mooie locatie zo vlakbij centrum en tussen de bergen

Ontbijt prima, kamers goed.

Ontbijt prima, kamers goed.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Goed verblijf voor een shortski
    • Superior Kamer

Lekker ontbijt, ruime kamer en ligging onmiddellijk aan de skipiste.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

ontbijt prima;
    • Comfort Eenpersoonskamer

ontbijt prima; kamer ietwat klein; plastic bekertje zou van betere kwaliteit moeten zijn. En een portie shampo voor vier dagen aan de te krappe kant.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Voor herhaling vatbaar!

Ontbijt prima, ontvangst warm, kamers recent gerenoveerd.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Heel goed ontbijt, goede kamers, kunt er lekker eten en we...
    • Superior Kamer

Heel goed ontbijt, goede kamers, kunt er lekker eten en we zijn heel hartelijk ontvangen. Fijne gastheer en vrouw, en overige medewerkers

super

het ontbijt was super , kamers schoon , zeer vriendelijke personeel. mooie kamers en naast de piste. Top

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Geweldig en genoten van ons verblijf.

Eigenlijk niets.

Het ontbijt was ontzettend goed en uitgebreid. Kamer was prima en personeel zeer vriendelijk. Ligging perfect, aan de piste.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Veel zwerfafval en je zag dat t druk was geweest. Achterstallige schoonmaak van restaurant en buiten

Het ontbijt was erg goed

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Het interieur van het restaurant

Tophotel/ toplocatie

1 wc-rol meer per dag😁

Mooie ruime kamer. Lekker gebakkwn eitje smorgens. Zeer vriendelijk bediening. Gemoedelijke sfeer.

Prima ontbijt en diner. Vriendelijke eigenaren en bediening

Skieen tot aan de deur

Flexibiliteit en ontvangst was top.

Flexibiliteit en ontvangst was top. Echt gepassioneerde NL eigenaars die zelfs als het topdrukte is aandacht hebben voor hun gasten. Helemaal top!

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Ontbijt, bed, super vriendelijk, mooie kamer, of te wel: top!
    • Superior Kamer

Ontbijt, bed, super vriendelijk, mooie kamer, of te wel: top! Echte aanrader

Douche

Uitstekende locatie en aardig personeel en mooie kamer

Uitstekende locatie en aardig personeel en mooie kamer

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

De accommodatie ligt onderaan de piste.

De accommodatie ligt onderaan de piste.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Perfect
    • Superior Kamer

Soms wat luidruchtige kinderen, maar daar kan hotel niets aan doen

Vriendelijk personeel, mooie kamer! Goede locatie dicht bij pistes.

Prima volgende keer weer en aanrader voor anderen
    • Comfort Eenpersoonskamer

Kleding keuze personeel is het enige dat nog onderscheid zou maken.

Schoon,service prima,eten prima

Zeker geen 185€ waard

De prijs kwaliteit verhouding, simpel ontbijt

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Prima verblijf. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt en lekker dichtbij de Piste

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

prima gastvrij hotel naast skiverhuur aan de oefenweide.

Eigenaren waren gastvrij Nederlands jong stel. Uitgebreid ontbijt, ruime kamers, schone badkamer. Naast skiverhuur en aan de oefenweide.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Leuk hotel aan de piste!
    • Superior Kamer

Vriendelijk personeel top locatie!

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Gemoedelijk, ideaal om te skien

1e dag washandjes, daarna niet meer. Maar we hebben er ook niet om gevraagd...

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel