Beoordelingen over Ferienhotel Hochstein Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Adalbert Stifter Straße 95, 94145 Haidmühle, Duitsland

#2 van de 2 hotels in Haidmühle

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Aangenaam verblijf, ruime kamer
    • Appartement

De ontvangst die er helemaal niet was. Op booking.com stond dat de receptie open ging om 14,00. Op de receptie niet de minste informatie. Geen openingsuren van de receptie vermeld. Ik was daar om 12:30 en wachtte tot 14:00 om mijn sleutel te krijgen, om 14:10 nog steeds niemand op de receptie.Dan drie verschillende nummers gebeld alvorens ik iemand aan de lijn had, die wist me doodleuk te vertellen dat mijn sleutel in een enveloppe stak in een mandje. En inderdaad, maar dacht je nu dat ze de moeite hadden genomen om die informatie ook aan dat mandje te plaatsen? Neen hoor, dat moesten we maar snuiven. Want ondertussen was er nog een ander koppel geweest die ook voorbij dat mandje waren gelopen..maar wie gaat er nu in andermans post neuzen? Maw, totaal geen ontvangst, geen informatie, dat heeft ervoor gezorgd dat ik anderhalf uur in een lege lobby op mijn sleutel heb zitten wachten. Door deze nonchalante manier van werken waarbij men eigenlijk aangeeft de gasten niet belangrijk te vinden zou ik enkel om die mentaliteit niemand aanraden daar te overnachten. Men vond het totaal niet nodig de gasten ook maar iets van informatie te verstrekken. Dom en arrogant.

Mooi appartement met alles wat je nodig kon hebben...top

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Voor een kort en fijn verblijf adres
    • Appartement

Niet alle kamers zijn even gemoderniseerd, daar is de prijs ook naar.

Prima verblijf. De kamer was netjes en praktisch ingedeeld, lekker de ruimte. Ideaal om met de hond te te verblijven en in de buurt te wandelen en/of te langlaufen.

Een mooie en goedkope overnachting als je op doorreis bent en nog wat anders wil zien dan snelweg.
    • Appartement

De kamer zag er goed en schoon uit en alles wat je nodig heb voor 1 overnachting was er.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Eigenlijk een lelijk gebouw maar appartementen waren comfortabel en schoon. Heerlijk geslapen.
    • Appartement

De inrichting van de kamers. Eigenlijk zou je WiFi moeten hebben op de kamers.

De kamer was schoon en beddengoed en handdoeken prima verzorgd.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

goed hotel, voor weinig geld
    • Appartement

wifi alleen bij de receptie weinig keukengerei

goede kamers, goede bedden, auto kon in een overdekte garage bij het hotel

• Beoordeeld op: 23 februari 2016

Eenvoudige kamers, maar daar is de prijs ook naar.

Het gebouw ziet eruit als een DDR silo uit de jaren 60 van vorige eeuw

Eenvoudige kamers, maar daar is de prijs ook naar. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Alles is alleen erg gedateerd. Het ontbijt is prima voor €6,-pppd.

• Beoordeeld op: 2 maart 2015

Ruime 4pk met heerlijk balkon en prachtig uitzicht over het...

De bedden voor 3e en 4e persoon zijn eenvoudig (slaapbank) De hal waar de wij is (en dus elke avond veel mensen zitten) is steenkoud

Ruime 4pk met heerlijk balkon en prachtig uitzicht over het dal leuke speelzaal voor de Kids met poolbiljart tafelvoetbal en tafeltennis (neem zelf even batjes en balletjes mee)

• Beoordeeld op: 2 maart 2015

De prijs is super.

Het is geen hotel, er zijn nml absoluut geen facilliteiten. Alles is dicht. Meeste kamers zijn appartementen die verkocht zijn aan nederlanders. Ontbijt is in naastgelegen gebouw. Het is een oerlelijk gebouw wat lijkt op een oost duitse woonsilo

De prijs is super. Ontbijt voor €5,70.

• Beoordeeld op: 27 januari 2015

Locatie prachtig.

Zitten op een stoel wat als bed kan worden uitgevouwen, valt tegen. Slecht servies en keukenspullen. Bij elkaar geraapt. Verwarming kan het bij koud weer niet redden.

Locatie prachtig. Douche prima.