Beoordelingen over Hotel Kapuzinerhof Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Kapuzinerstrasse 17, 88400 Biberach an der Riß, Duitsland

#5 van de 5 hotels in Biberach an der Riß

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Een misser omdat de rolstoeltoegankelijke kamer niet of nauwelijks aangepast bleek te zijn.

Het toilet bij deze rolstoeltoegankelijke kamer had geen enkele handgreep of beugel. De douche daarentegen had volop beugels maar geen zitje. Als je - zoals ik - niet kunt staan, dan moet je dus op de grond zitten. Ik vroeg om 17:00 uur om een oplossing in de zin van een tuinstoel, krukje of een flessenkrat, maakt niet uit wat als ik er maar op kon zitten en het nat mocht worden. De volgende ochtend was er niets gevonden en dat bestaat gewoon niet. Ergo; ik ben zonder te kunnen douchen vertrokken. De ontbijtzaal heeft twee niveaus waardoor ik niet zelf mijn drankje en broodjes kon uitzoeken.

Ik boekte expliciet een rolstoeltoegankelijke kamer. Ik reisde alleen. De kamer bleek slechts één bed te hebben. Op zich helemaal niet erg. Ze hebben twee rolstoeltoegankelijke kamers, beide éénpersoons. Dat is alleen logisch onder de vooringenomenheid dat een gehandicapte sowieso geen partner kan hebben.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Volgende keer wijk ik uit naar alternatief.

Veel verkeerslawaai. Ondanks dat bij reservering voor rustige kamer gevraagd was, werden we in de meest rumoerige kamers geplaatst. Kamers konden gewisseld worden tegen minder rumoerige. Goede kamers lagen aan achterzijde maar waren niet beschikbaar.

• Beoordeeld op: 7 februari 2016

Het ontbijt is fantastisch, de locatie van het ontbijtbuffet...

Veel hinder van verkeer s nachts. Geluidsisolatie tussen kamers prima, maar alle auto's hoor je rijden.

Het ontbijt is fantastisch, de locatie van het ontbijtbuffet is heerlijk, mooi uitzicht, erg rustig, lekker relaxed de dag beginnen. Top!

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015

de lokatie

geen airco, de kamer was bloedheet.

de lokatie