Beoordelingen over Hotel Lyskirchen Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Filzengraben 26-32, Altstadt-Sued, 50676 Keulen, Duitsland

#50 van de 223 hotels in Keulen

Supermooi appartement dicht bij de Rijn en centrum
    • Appartement

Als we toch iets mogen zeuren, stoelen op het balkon zou handig zijn.

Wij verbleven met 2 kinderen in een appartement. Mooi, ruim en nieuw. Keukentje superhandig als je ‘s ochtends lekker op de kamer wil ontbijten. Groot balkon. Zwembad is een bonus. Wij komen vaak in dit hotel en het was zeker niet de laatste keer.

Schone kleine kamers.

Veel te uitgebreid en te duur ontbijt. Voor onze fietsen werd 12 euro per fiets per nacht gevraagd wat gelukkig na flink aandringen en een wat vriendelijker personeelslid geannuleerd werd

Schone kleine kamers. Fijne douche. Goede ligging

Uitstekende en rustige locatie op 10 minuten lopen van het centrum.

We wisten niet dat er een open badkamer in de hotelkamer was die met een wit (iets doorzichtig) gordijntje (slechts deels) afgesloten moest worden. Voor een koppel is dat prima, maar voor bijvoorbeeld vrienden is iets meer privacy wel prettig.

Het was heerlijk rustig slapen, twee aparte bedden sliepen perfect, waterkoker op kamer kon geregeld worden.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, perfect locatie, alles op loop afstand
    • Standaard Eenpersoonskamer

Een kleiner ontbijt mogelijkheid was niet bekend gemaakt, niet iedereen wil zo uitgebreid ontbijten. Hotel parking is prijzig maar buiten parkeren zal ook duur zijn.

De kamers waren zeer comfortabel en voldoende groot voor 1 persoon maar wat krap voor 2 personen. Locatie is perfect, de hotel parking kosten en de volle ontbijt zijn aan de prijzige kant, ik kon wel een klein ontbijt bestellen voor minder en dat was prima. Die keuze mogelijkheid is niet evident in de informatie brochure.

Parkeergelegenheid, helemaal niet duur!

Indeling van de kamers is ongebruikelijk.

Parkeergelegenheid, helemaal niet duur! Locatie perfect! Niet in het aller aller drukste gedeelte van het centrum maar wel heel centraal!

Waardeloos , nooit meer terug😡😡

Het formaat van de kamer, de bereidstelling iets te doen, nadat we 1 van de 8 kamers hadden geannuleerd , we moesten zelfs stadstax betalen voor 1 kamer die we niet hebben gebruikt😡😡

De mevrouw die mijn eieren heeft gebakken

Prima voor een weekendje Keulen.

Voor een 4 sterren hotel hadden we graag een koelkastje op de kamer gehad. De douche was aan de kleine kant.

prima bedden, uitstekende locatie t.o.v. Heumarkt,de Dom en de Rijn. Het ontbijt was zeer goed. We hebben dit later bijgeboekt, dat was geen probleem. We hebben tegen bijbetaling ook de parkeergarage gebruikt, heel handig. Handdoeken ter beschikking bij het zwembad.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

5,5
    Kamer was netjes , inclusief badkamer.

Zwembad was gesloten , een periode van 14 dagen wegens onderhoud. Ontbijt Overnachting inclusief ontbijt is prijs/kwaliteit te duur voor 1 nacht.

Kamer was netjes , inclusief badkamer.

Aardig.

In de kamer was geen (goede) plek om jassen op te hangen; de kledingkast te klein. Boven het 'bureautje' was geen spiegel, dus lastig om haar te föhnen. Plaats van TV was zo, dat slechts 1 persoon kon kijken in een gemakkelijke stoel. Kon niet vanaf bed.

Het ontbijt en het personeel aldaar waren prima! De locatie was perfect.

Fantastisch voor een korte trip met het gezin.
    • Appartement

Het appartement is niet in het hotel maar ernaast. We zaten op de 3e verdieping zonder lift. Het was prettiger geweest dat vooraf te weten.

Ruime en nieuwe kamer/appartement. Binnenzwembad leuk voor de kids.

Prima verblijf goed Engels sprekend personeel

Er waren werkzaamheden wat uiteraard kan gebeuren maar om half 8 begonnen de bouwvakkers met herrie maken en naar ons idee iets te lang voor de ramen staan. Dit was gelukkig alleen op vrijdag, maar een waarschuwing van te voren hadden wij wel gepast gevonden

Goed Engels sprekend en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Goed gelegen hotel, jammer van de bouwwerkzaamheden!

Het hotel was bezig met renovatiewerkzaamheden en dat zorgde voor overlast, dat zagen we pas bij aankomst. De medewerkers van het hotel gaven aan dat wij geen hinder zouden ondervinden, maar dat was wel geval. De designkoffieautomaat op de kamer is een tegenvaller, geen lekkere koffie (kunnen alleen speciale cups in). Geen waterkoker. De normale kamer is aan de krappe kant. De douchekabine staat in de slaapkamer (geen aparte ruimte). Het uitrijden in de parkeergarage loopt niet soepel, je moet bellen en daar wordt traag op gereageerd.

Het hotel is op loopafstand van het centrum in een rustige gelegen omgeving. De kamer was modern ingericht en schoon. Parkeergarage voor de auto.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Goede locatie, heerlijk geslapen, makkelijk te bereiken met...

Badkamer was vies, na aangegeven te hebben ook niet schoongemaakt. Ook hadden wij extra betaald voor een superior kamer, maar de extra's die stonden aangegeven waren er niet. We hadden dus eigenlijk alleen een grotere kamer.

Goede locatie, heerlijk geslapen, makkelijk te bereiken met de auto en prima parkeergelegenheid.

Een goed, kort geleden gerenoveerd hotel, dat niet ver van Heumarkt en centrum ligt.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Stadsgeluid dat van het verkeer langs de Rijn binnendrong. Dit was wel met dicht raam en airco buiten te sluiten. Kamer wat krap omdat het op zolder lag.

Prettige, professionele receptie. Goed ontbijt, wel met 20 E aan de dure kant. Bed, verlichting, badkamer goed. Douche 'gelijkvloers'.

Gunstig gelegen viersterren hotel met comfortabele kamers en goede voorzieningen
    • Standaard Eenpersoonskamer

De kamer is 's avonds net iets te weinig verlicht, het raam in het slaapgedeelte van de kamer is relatief klein hoewel het daglicht 'op zaterdag 29 april 's ochtends ruim binnenvalt. De prijs van het ontbijtbuffet is met 19,50 euro net iets te hoog; .14 of 15 euro was een geschiktere prijs geweest.

Het hotel ligt net buiten het centrum van Keulen, op goede loopafstand van de Dom, de musea, de winkelstraten, de tramstations Heumarkt en Neumarkt, veel goede restaurants met verschillende keukens. Het hotel ligt tevens vlakbij de oever van de Rijn, waar heerlijke wandelingen te maken zijn. het hotel heeft op de eerste verdieping een sauna en fitnessruimte. De kamer is comfortabel en schoon, twee bedden, elk in een soort alkoof. Erg fraai en goed onderhouden toilet, douchecabine en wastafelruimte . Het ontbijtbuffet zeer gevarieerd, inclusief komkommers, tomaatjes, fris fruit, meerdere soorten broodjes en boterhammen, met een broodrooster, variatie aan broodbeleg, heerlijke zalm, gebakken ontbijt met onder meer worstjes en paddenstoelen, keuze aan fris fruitsap en mineraalwater. In plaats van een minibar op de kamer is er een barruimte op de begane grond, bij de receptie van het hotel.

Wij komen terug!
    • Appartement

Geen lift, appartement op 3de etage, gelukkig voor ons geen probleem, maar anderen moeten dit weten. Wifi was onbereikbaar (Android) of traag (Apple). Wilde je (betere) Wifi, moet je bijbetalen, 10 EUR per dag. Ontbijtbuffet prijzig, maar wel flexibel en volledig. Ook met gluten- en lactosevrije producten. Kook- en eetmogelijkheden in het 4p-appartement te beperkt. Hele kleine tafel en slechts 3 stoelen. Fornuis met 2 pitten. Wilde je koken, dan moest je nog je kookgerief gaan halen bij de receptie.

Mooie kamer, recentelijk gerenoveerd, in de stad en toch heerlijk rustig. Ook prima qua afmeting. Mooie badkamer. Prachtige grote spiegel in de kamer. Zwembad gezellig, niet heel groot, maar meer dan voldoende voor zwem- of kinderplezier. Alles is heel schoon en wordt met veel liefde verzorgd. Ze letten op de details. Parkeergarage aanwezig, heel fijn in de stad. Altstadt, winkels en restauarant op wandelafstand bereikbaar. Personeel is behulpzaam en vriendelijk. Later uitchecken was mogelijk.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Zeer ruim en volledig uitgerust appartement.
    • Appartement

De kamer was pas gerenoveerd. De geur van de verf was nog sterk aanwezig. Na verluchting was het wel OK.

Zeer ruim en volledig uitgerust appartement. Weinig tot niets op aan te merken.

Net en ruim verblijf, dicht bij de Dom en Kerstmarkten

Parkeergarage was slecht te vinden, staat niet goed aangegeven. Betalen om te parkeren. Ontbijt zit niet in kamerprijs. Schoonmaakploeg kwam al om 09:00 aan de deur kloppen terwijl we nog in bed lagen terwijl uit check tijd 12:00 uur is...

Heerlijk ruime kamers, goed bed, accuraat en vriendelijk personeel, prima ontbijt. Ik lees dat mensen zeggen dat wifi niet gratis is maar dat is het wel, je moet alleen even inloggen met kamernummer en naam!

Mooi en schoon hotel op een perfecte ligging

Douche midden in de kamer met weinig privacy. Ontbijt is aan de dure kant €19.50 maar wel erg lekker. We waren rond 14.30 uur in het hotel maar kregen nog geen kamersleutel...ze hielden echt 15 uur aan.

Het hotel ligt op een perfecte lokatie. De kaners zijn groot en superschoon. De auto kon al voor 15 uur in de parkeergarage en mocht er de dag van vetrek tot 14 uur blijven staan

• Beoordeeld op: 11 december 2016

aangenaam verblijf

Kamerdeur was gesloten na terugkomst (default tijd check out)

Heerlijk bed, mooie kamer, parkeer plaats onder het hotel, ontbijt zeer uitgebreid (prijs..)

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. De kamers waren zoals verwacht en prima in orde qua hygiëne. Douche was wel in de kamer zelf, maar dit gaf helemaal geen problemen. Locatie prima! Dicht aan de Rijn en Chocolademuseum. Centrum op wandelafstand. Zwembad en fitness kleiner dan verwacht, maar ook erg proper.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Sanitair hing allemaal op een laag niveau.

Douche is in de derzelfde ruimte als slaapkamer. Daardoor werd oppervlakte van slaapgedeelte beperkt. Douche kon je afschermen met een gordijn. Geen koelkast op kamer. Prijs kwaliteit viel tegen. Het is een echt zakenhotel.

Sanitair hing allemaal op een laag niveau. Voor doorsnee volwassene was dat te laag.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Top verblijf, alles was naar wens

Zeer goed hotel. Personeel was zeer vriendelijk en sprak zelfs Nederlands wat zeer fijn was. Kamer was netjes en schoon en er waren geen mankementen op de kamer. Pluspunten: - Parkeerplaats onder het hotel - Bedden (waren zeer goed) - Airco op de kamer - Minibar op de kamer - Koffiezetapparaat op de kamer - Kluis Tevens gebruik gemaakt van het aanwezige zwembad wat zeer fijn en verfrissend was. De binnenstad van Keulen ligt op een 10 minuten loopafstand van het hotel wat goed te doen is. Kortom geen verbeterpunten voor het hotel (Geen gebruik gemaakt van diner, ontbijt of lunch dus hier kan ik niks over vertellen)

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Prima hotel aan de rand van de Altstadt van Keulen

Geen punten van aandacht.

Een 'onopvallend' hotel nabij het centrum, Altstadt, van Keulen. Van binnen opvallend: zakelijke praktische uitstraling, attent personeel, prima kamer, eigen parkeergelegenheid, ruim zwembad. Rustig gelegen. Het ontbijt was uitstekend verzorgt en bood ruime keuze. Gaan we weer naar Keulen dan is de kans groot dat we dit hotel weer boeken.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Fijne ervaring

De kussens waren erg dun, en de douche had een glazen schuifdeur, en verder geen badkamerdeur, dus als je erg op privacy gesteld bent, die heb je in de kamer niet hahah

Dat er werkende airco op de kamer was, werkende WiFi, en een hele grote luxe douchekop, heel schoon en verzorgd, geen haren of schimmel. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 20 juli 2016

Niet goed uitgerust verder op reis.

We hadden een bed boven ons hoofd. Als je kleine kinderen hebt is dit wellicht prima, maar voor een zoon van 16 van 1.90 vervelend.

Het ontbijt was prima.

Geen opmerkingen

Prijs van het ontbijt.

Prijs van het ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Fijn zwembad, goed ontbijt.

Fijn zwembad, goed ontbijt. Zeer vriendelijk personeel.

Airco

Airco was slecht

Zwembad

Central gelegen 👌

Central gelegen 👌

Lokatie top

parking

lokatie

Als je Keulen wilt bezoeken met kinderen is dit een uitstekende lokatie.
    • Appartement

Keulen zelf viel wat tegen....

Zeer ruim appartement, voor 2 volwassenen en 2 kinderen, op loopafstand van het centrum van Keulen.

Prettig verblijf gehad

De bedden waren iets minder.

Prettig verblijf gehad

Het weer

Het weer

Prima fijn hotel

Vlakbij centrum, comfortabel en schoon. Rustig gelezen Vriendelijke receptie. Fijn zwembad is plus. We boeken hier terecht regelmatig .

Helemaal goed!

Er is geen koelkastje op de kamer.

Het was een prima hotel, mooie kamer en de locatie was ideaal.

Heel goed

Ontbijt is heerlijk maar erg prijzig

Vriendelijk schoon prettig ingericht

Luxe appartement
    • Appartement

Dat het zwembad water koud was

De luxe uitstraling van het appartement en het heerlijke bed

ok

kleine kamer en een nogal onvriendelijke receptioniste

super ontbijt kamers ook zeer netjes

keurig hotel, niet een moderne keten
    • Standaard Eenpersoonskamer

niets, want wij komen steeds terug

Degelijke goede kamers, niet extreem luxe wel prima

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

heerlijk comfortabele bedden.

gastvriendelijkheid was ver te zoeken. Sjacherijnige receptionisten. Wifi werkte niet ondanks herhaaldelijk vragen.

heerlijk comfortabele bedden.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

altijd prima, we komen hier 2x per jaar, weten wat we kunnen verwachten

het is geen top hotel van een keten.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Prima locatie: rustig en toch centraal gelegen.

Sommige personeelsleden.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Leuk voor 1 nacht maar toch te duur

Lawaai van de afzuiging en airco die niet optimaal werkt

Locatie is top en de kamers mooi en goede bedden

mooie kamer

de bedden hadden wieltjes. opzich geen probleem.. maar schoven continu van elkaar weg.

mooie kamer

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Het hotel en de kamer was schoon en voldoende ingericht. Ligt centraal voor de kerstmarkten.
    • Appartement

Het bed. De matrassen waren veel te zacht.

De badkamer was nieuw.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

leuk en vriendelijk hotel dicht bij het centrum

De douche was wat klein en in de kamer

Heerlijk hotel met een lekker en uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 1 december 2017

prachtig en gezellig

heerlijk ontbijt -zeer goede ligging-alles netjes -en zeer goed communicatie.

• Appartement

Appartement gehuurd. Misschien niet goed gekeken in de beschrijving maar er is wel een gastoestel, maar geen pannen aanwezig.

De ligging en de faciliteiten

Zeer onvriendelijk personeel

De ligging en de faciliteiten

Prima hotel om de stad te verkennen

De prijs van het ontbijt is wat aan de hoge kant. Wel heel uitgebreid.

Mooie schone kamer en mooie badkamer

Heel mooi hotel en zeer schoon zeker dikke 9

Geen lift bij appartement

Kamer was helemaal top en zeer schoon

Ideale locatie voor stedentrip

Ideale locatie waarbij op loopafstand alles binnen bereik is. Ondanks een verbouwing aan de buitenzijde van Hey pand geen hinder ondervonden.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

prima!
    • Standaard Eenpersoonskamer

super ontbijt, goede ligging.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Perfecte uitvalsbasis voor bezoek aan Koln.

Ruime kamers, vriendelijk personeel, heerlijke douche.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Bed en schone badkamer

Goedkoper ontbijt

Bed en schone badkamer

Als vanouds zeer goed!

Prijzig, 150 euro voor 2 personen incl. ontbijt is erg hoog voor deze tijd van het jaar.

Accomodatie ( nieuwe kamers naast Hotel), ontbijt

Gewoon super!

Gewoon super!

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

De aanrader in Keulen en omstreken
    • Standaard Eenpersoonskamer

Prachtige fitness en zwemlocatie. Zeer goed ontbijt. Zeer centraal gelegen.

Kleine maar comfortabele kamer, rustige omgeving, ontbijt...

Wifi was heel erg traag

Kleine maar comfortabele kamer, rustige omgeving, ontbijt prijzig maar zeer uitgebreid

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

uitstekend hotel, netjes schoon en centraal gelegen

uitstekend hotel, netjes schoon en centraal gelegen

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Korte tussenstop.

Ligging dichtbij Altstadt. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Nauwe parkeergarage

Ligging/personeel

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

ruim appartement, goede locatie (loopafstand naar centrum),...
    • Appartement

ruim appartement, goede locatie (loopafstand naar centrum), ruim zwembad

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Locatie en personeel. Allemaal prima

Badkamer iets klein

Locatie.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Prima en piekfijn in orde!
    • Appartement

Modern ingericht, alles netjes en piekfijn in orde!

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

Te duur
    • Standaard Eenpersoonskamer

Prijs was voor een 5* plus hotel, kwaliteit 4 sterren. Erg duur voor wat het was

Prima kamers

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Vriendelijk personeel.

Hotel ook geboekt voor het zwembad maar deze was dicht. Ontbijt is duur: 19,5 €

Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

De Parkeerplaats onder het hotel was niet beschikbaar op dag...

De Parkeerplaats onder het hotel was niet beschikbaar op dag van vertrek, dit was ons echter wel beloofd.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

kerstmarkt Keulen 2016
    • Standaard Eenpersoonskamer

zeer krappe garage om zicht te parkeren ( niet veel plaats om te maneuvreren)

prima ontbijt. Aangenaam om ook in het bijzaaltje te kunnen ontbijten.

• Beoordeeld op: 21 december 2016

De ligging van het hotel.

te warm, benauwd op de kamer

De ligging van het hotel. de comfortabele kamer en het ontbijt

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Hier komen we beslist terug bij een volgende weekend in Köln.

Eigenlijk niets.

De kamers zijn ruim en zeer schoon. De kamers zijn modern ingericht en op de badkamer werkte alles perfect.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Prijs ontbijtbuffet