Beoordelingen over Hotel Montree Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Dachauer Strasse 91, Maxvorstadt, 80335 München, Duitsland

#343 van de 349 hotels in München

5,5

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Goed voor uitstapjes, erg warm voor goed te kunnen slapen.

Kamer was klein, geen airco, warmte bleef in gebouw en kamer hangen, erg warm 's nachts, overdag 35 graden.

Locatie is heel goed en personeel heel vriendelijk en behulpzaam!

Geen 2e keer hotel Montree

Oud hotel hele warme kamers geen airco ook geen ventilators ofzo aanwezig.Locatie goed direct bij tramhalte naar centrum.

Alleen locatie verder matig.

Worst ‘hotel’ ever

Kleinste kamer ooit, gevaarlijke stopcontacten, mieren overal, zelfs in bed, nauwelijks plaats tussen bed en muur en venster, vuile muren zonder kadertje, kapotte kast en vervuild, geen kledij in hangen! Gebarsten spiegel en lavabo,valse foto’s op internet, er is geen bar, geen zwembad waar sprake van is op sommige sites. Zicht op tuin: er is een open plaats waar de vuilcontainers staan, en 2 bomen. Andere kamers kijken uit op zeer lawaaiige grote weg maar zijn even verouderd. Dode planten in potten staan langs de trappen op 3 hoogste verdiepingen, stapels borden met alarmaanwijzingen liggen op 5de, worden niet opgehangen. Ontbijt is niet aantrekkelijk. Dit hotel is een schande voor München, ik begrijp niet hoe dit door veiligheid, hygiëne en comfort komt, ze profiteren puur van teweinig hotelbedden en vragen sommige dagen tot 200 euro per nacht en zijn geen 50 waard, 0 sterren sorry.

Het personeel doet wat het kan, niets dus, maar blijft wel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Voor München redelijk in prijs, ligging en ontbijt goed.

De inrichting en vooral de stoffering van de kamers zijn gedateerd en zijn aan vervanging toe. De kamers die ik ken zijn erg klein. Als ik er aan denk in Montree met iemand een kamer te moeten delen, krijg ik het al benauwd. Voor mij alleen is het in orde. Er zijn geen balkons.

De ligging van Hotel Montree is voor mij goed. Heb vaak in de buurt te doen. Goed bereikbaar vanaf centraal station te voet of met tram. Vriendelijk personeel, ontbijt met voldoende keuze. In de wat onroerend goed betreft belachelijk dure stad München kan men over het algemeen niet meer spreken van een goede verhouding van prijs en prestatie. Hotel Montree hoort tot de voor mijn doel betaalbare locaties. Ik vraag altijd naar een rustige kamer en krijg die ook. Inkoop- en eetgelegenheden (supermarkt en restaurants, ook asiatische keuken) vlakbij.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Krappe kamer

Heerlijk Ontbijt Wifi ok Behulpzaam personeel

Goeie lokatie, heel aardige mensen, hotel is dringend aan renovatie toe

Meubels erg oud, geen verwarming in badkamer, oude badkamer, beter afstoffen

Goed ontbijt, schone lakens en handdoeken

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Prima ontbijt

Erg kleine beauwde en primitieve kamer, zonder airo en veel geluid van de straat. Erg duur voor de kwaliteit

Prima ontbijt

ontbijt was uitstekend

rumoerig gedrag van medegasten laat op de avond

ontbijt was uitstekend

• Beoordeeld op: 12 april 2016

Ligging van het hotel

omschrijving op de site en booking.com strookte niet met de werkelijkheid.Kleine kamer met oude troep, slechte hygiëne en geen schone lakens dagelijks, wel schone handdoeken.Geen ontbijtmogelijkheid en een entree in volle verbouwing.

Ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

De locatie was prima,personeel vriendelijk,ontbijt was goed.

De ventilatie was slecht,het raam moest open maar we zaten aan een drukke verkeersweg dus het geluid was enorm. Een airco zou uitkomst bieden!

De locatie was prima,personeel vriendelijk,ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

DE ligging van het hotel

Onze eerste kamer was zo klein dat ik ergens overheen moest klimmen voordat ik bij mijn bed kon komen. Toen we daar over klaagde ,werd dat snel veranderd (positief) maar elke kamer had wel een nadeel

DE ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 30 april 2015

Vriendelijk personeel, goed internet, faciliteiten...

De grote van de kamer.

Vriendelijk personeel, goed internet, faciliteiten hotelkamer.