Beoordelingen over Novum Hotel Hamburg Stadtzentrum Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Steindamm 29, St. Georg, 20099 Hamburg, Duitsland

#263 van de 323 hotels in Hamburg

6,4

De ligging ten opzichte van station en stad.

De directe omgeving van het hotel: een toegangsdeur tussen een sex-shop en een peepshow, met hordes mannen die op straat onduidelijke dingen doen.

De ligging ten opzichte van station en stad. De accomodatie was ook prima.

Prima hotel vlak bij het station voor een redelijke prijs.

De Steindamm is een straat waar 's avonds de " onderkant van de samenleving" samenschoolt. Als je je daar niet prettig bij voelt kun je beter een andere locatie boeken.

Prima hotel voor een redelijke prijs. Locatie is vlak bij het station. Personeel was vriendelijk en het ontbijt eenvoudig, maar goed.

uitdagend

Douche, waterkoker, inchecken. Meer uitleg over waar je terecht komt.

Hamburg is erg relaxed en biedt veel gezellige plekken. Je kunt er overal eten en gezellig koffiedrinken. Het is een moderne stad, zoals Rotterdam, vooral voor het station. Dit Altstadthotel, één van de vele Novumhotel's, ligt achter het station en boven een sex bioscoop. De straten zijn vol met hangjongeren van allerlei nationaliteiten. Daar moet je even aan wennen. Er is veel politie, dus je hoeft niet echt bang te zijn. Er zijn wel veel goedkope internationale eethuisjes. We hadden pech bij inchecken. Ze konden onze kamer niet vinden, er was iets met de computer, en het duurde erg lang voor we een kamer kregen. Verder een bekend soort hotelkamer, ruim, maar niet bijzonder. Geen mooi uitzicht. Geen waterkoker. Ontbijt was goed, maar veel zuur brood, je kunt alleen de broodjes met maanzaad eten. Personeel werkte wel heel hard, vriendelijk. Douche was echt een probleem. Die was te klein, en het douchegordijn kleefde steeds aan je. Het water liep door de badkamer. wel genoeg handdoeken als je er om vroeg, en je moet kussens extra vragen. Al met al, als je went aan de wijk, je zit wel dichtbij het centrum, dan is het toch wel goed te doen.

Tegenvaller voor de hoge prijs
    • Kamer met Queensize Bed en Gedeelde Badkamer

Het personeel wat er 's middags en 's avonds achter de receptie zat, was zeer onvriendelijk en kortaf. Het ontbijt was wat eenvoudig, geen luxere broodjes of beleg. Ook werd er wat laat bijgevuld tijdens het ontbijt waardoor er soms dingen niet beschikbaar waren. Het bed op onze kamer was heel smal, eigenlijk te smal voor twee personen.

Zowel de kamer als het sanitair was netjes en schoon.

Ontbijt was goed, locatie is goed
    • Economy Eenpersoonskamer

Douche gordijn was te smal en alles werd nat, en water werd niet echt warm. De temperatuur in de kamer was wat echter te warm.

Ontbijt was goed, locatie is goed

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Hamburg, een veelzijdige bestemming

In directe omgeving van hotel veel groepjes rondhangende mensen, prostituees en daklozen; overigens geen last van gehad.

Kamer en douche/toilet netjes en schoon, ontbijt voldoende met ruime keus. Parkeergarage schuin tegenover het hotel. Ligging t.o.v. centrum en openbaar vervoer goed. Restaurant "Schiffers Börse" aan de Kirchenallee tegenover het Hauptbahnhof aanrader, zeker voor het interieur. Reserveren is aan te bevelen. TIP: Rondrit met bus en bezoek schip Cap San Diego.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Prima te doen, maar niet per se een aanrader.

Het hotel was oké. Ik had iets meer verwacht voor het geld dat we hadden betaald. We hadden geen koelkast op de kamer, ons raam keek uit op een muur, de vloer liep scheef en het was er heel gehorig. Ik ben meerdere malen 's nachts wakker geworden van onze buren die laat thuis kwamen en de deur niet open kregen, en rennende lachende meisjes die ook na het stappen weer terugkwamen en geen rekening houden met de rest. Ook waren er geen extra stopcontacten te vinden in onze kamer, dus het was óf een bedlampje óf je telefoon opladen.

Vlakbij het hoofdstation, parking was ook lekker dichtbij en 8 euro per dag viel mee en wij hadden een mooie nieuwe douche met een goede straal, dus dat was wel fijn. Ook het ontbijt was prima verzorgd.

Prima hotel op loopafstand van het station en metro

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

4,5
    Vreselijk
    • Kamer met Queensize Bed en Gedeelde Badkamer

Locatie vreselijk, midden in rosse buurt, boven een sex shop

Hamburg de moeite waard om te bezoeken
    • Kamer met Queensize Bed en Gedeelde Badkamer

Gedeelde bad, douche en wc

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Kamertje was schoon, bed was ok

Kamer erg klein, buurt vreselijk, ontbijt karig

Kamertje was schoon, bed was ok

• Beoordeeld op: 11 december 2016

nette kamer, groot genoeg, vlakbij centrum

wijk, personeel geeft pas info na vragen

nette kamer, groot genoeg, vlakbij centrum

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Prima lokatie om Hamburg te verkennen.

Personeel aan de balie niet steeds even behulpzaam.

Handige lokatie, goed ontbijt. Eenvoudige kamer, voldeed prima.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

Hotel was ondanks grote bezettingsgraad van de kamers, vrij...

de buurt, het ontbijt

Hotel was ondanks grote bezettingsgraad van de kamers, vrij stil en rustig, behalve bij het ontbijt. Niet de beste straat en de meest prettige mensen voor de deur en in de straat zelf, maar als je het hotel binnenstapt merk je daar niets van. Prijs was okay voor hetgeen geboden.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2015

Het zat dichtbij eetgelegenheden.

Parkeren vond ik erg slecht, je mag parkeren voor het hotel, er zijn parkeerplaatsen maar de auto mag er maar 1 uur staan, we hebben 2 uur rondgereden op zoek naar een parkeerplaats waar ik mijn auto de hele nacht kon parkeren, de receptionist had wel eerder kunnen zeggen dat ze een eigen parkeerplaats hadden, dan hadden wij niet zolang moeten zoeken naar een parkeerplaats.

Het zat dichtbij eetgelegenheden. Het was een goed hotel al zat de sex shop eronder. Ontbijt was ook goed, een goed hotel ondanks de buurt waar het zit.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2015

De foto van het hotel is wel erg geflatteerd.

De foto van het hotel is wel erg geflatteerd. Het hotel bevindt zich midden in de rosse buurt en voor de deur houden zich veel junks en prostituees op. Je kunt ook alleen binnen komen door aan te bellen De ligging van het hotel geeft een onveilig en louche gevoel.

• Beoordeeld op: 28 april 2015

Hotel wilde mij een mindere kamer geven dan dat ik besteld...

Hotel wilde mij een mindere kamer geven dan dat ik besteld en betaald had. Ze wilde alleen tegen buitensporige betaling het door hen gegenereerde probleem oplossen.

• Beoordeeld op: 20 december 2015

Geen bacon

Geen bacon

• Beoordeeld op: 7 april 2015

Het ontbijt.

De kamer zonder toilet en douche.

Het ontbijt.

Everything

Inkt Location Verder niks

• Beoordeeld op: 29 januari 2015

De ligging was goed.

Bedden zijn erg hard. Kamers zien er onverzorgd uit. (Gescheurd behang, vocht plekken)

De ligging was goed.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Novum Hotel Hamburg Stadtzentrum