Beoordelingen over Hotelpension Margrit Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Brandenburgische Str. 24, Charlottenburg-Wilmersdorf, 10707 Berlijn, Duitsland

#37 van de 107 B&B's en herbergen in Berlijn

geweldig

kamers waren goed ontbijt was niet zo denderend broodjes waren naar onze mening niet vers dat was een gemis. Personeel was vriendelijk en was altijd bereid om te helpen, openbaar vervoer was nog geen 150 meter van het hotel af van hieruit kon je naar heel Berlijn.

De kamers zijn allemaal een beetje gedateerd. En de douches klein en gammel en een te hoge instap ( een beugel aan de muur zo geen luxe zijn) .

De plek , en het openbaar vervoer in de buurt. Ontbijt was voldoende keuze in brood , beleg, yoghurt en toevoeging om er in te doen . De bedden ruim en lekker.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Nostalgisch

Verhogingen in badkamer en douchen in bad. Voor ons geen probleem maar als je wat slechter ter been bent niet handig en gevaarlijk.

Heerlijk rustig gelegen hotel in nostalgisch pand. Prima ontbijt. Koelkastje op de kamer. Lekkere bedden. Inrichting gedateerd maar vond ik juist de Duitse charme hebben. Hele mooie oude lift aanwezig.

Ik kom hier graag terug!
    • Eenpersoonskamer met Gedeeld Toilet - Eigen Badkamer

Er is maar één toilet aan het begin van de gang. Mijn kamer had geen toilet en ik weet niet hoeveel mensen er gebruik moesten maken van deze ene toilet, maar ik vond het wel wat weinig. Wel keurig onderhouden overigens, alleen de handdoekautomaat is permanent leeg.

De locatie is perfect, 12 minuten lopen van S/U-bahn Charlottenburg en nabij de Kurfurstendamm. Het pand kan wel wat TLC gebruiken, maar de ouderwetse lift is een lust voor het oog. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijtbuffet is prima.

Viel tegen

De douche was niet comfortabel, dan afwisselend koud dan heet, dan weer koud en geregeld een lage druk Ontbijt broodjes waren niet vers Slapen aan de straat zijde met raam open erg veel lawaai van het verkeer. Als je gewend bent met raam dicht te slapen geen lawaai

Bedden waren goed

Goede ligging t.

Gedateerde intérieur. Je moet er van houden.Maar alles was netjes schoon. Prijs\kwaliteit oke.

Goede ligging t.o.z van openbaar vervoer. Redelijk rustig gelegen. Goed ontbijt. Ruim voldoende.

ik persoonlijk vind dat dit hotel overgewaardeerd word,punten dat zij krijgen is sterk overdreven!
    • Tweepersoonskamer - Gedeeld Toilet En Eigen Douche

alles is in tapijt,wat zeker niet fris ruikt.wij hadden kamer 201,deze is zeer slecht gelegen,naast een tussendeur,wat enorm veel lawaai geeft s'nachts,en vooral s'morgens vroeg(6.00h). douche is geen aparte kamer,is dus gewoon douchebak in slaapkamer,met hoge in en uitstap(mensen die moeilijk te been zijn zeer gevaarlijk en moeilijk) meest storende hier is echter,er is geen toilet op de kamer,gemeenschappelijke wc in de gang.matras en kussens zijn zeker aan vervanging toe.

ontbijt was goed,verbindingen naar centrum waren zeer goed,metro op 100 meter,treinstation op 700 meter.personeel was vriendelijk en behulpzaam. restaurants in de buurt zijn zeer goed,buffalo steak house,is zeer goed en vrij goedkoop.

Het hotel straalt een authentieke Berlijnse sfeer uit.

Het ontbijt is wat fantasieloos. Alles is er welliswaar, en het voldoet, maar met een beetje moeite kan dit beter

Het hotel straalt een authentieke Berlijnse sfeer uit. Het is allemaal basic, maar goed onderhouden en alles werkt prima.

Prima appartement voor een stedentrip in een prettige buurt van Berlijn

Kamer was klein, niet erg voor een stedentrip want je bent er maar weinig, kamers aardig gehorig en het appartement is wat oubollig.

Een prettige buurt in Berlijn, goed aan te rijden vanuit NL, eenvoudig parkeren in de omgeving (met kaart van het hotel slechts € 2,50 per dag), metro dichtbij.

Ruime kamer met uitstekende aansluiting op openbaar vervoer, warme kamer.

De kamer wordt te warm wanneer het buiten ook warm is en kan niet geventileerd worden. Het is ook heel heel gedoe met de dubbele ramen en om te voorkomen dat de gordijnen beschadigd worden. Matig internet.

Goed ontbijt, vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruime kamer.

Het ontbijt en de bedden waren zeer goed.

De warmwatervoorzieng. Douchen was niet leuk en soms zelfs gevaarlijk op deze manier. Ondanks thermostaatkraan zeer grote temperatuurverschillen in warm water. Dit bij vertrek ook gemeld. Het werd afgedaan als tsja het is een oud gebouw!

Het ontbijt en de bedden waren zeer goed. Daarbij was de locatie perfect en de kamer was heerlijk ruim met een heuse zithoek. Ook badkamer was groot en met twee openslaande ramen heerlijk fris.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Huiselijk pension, prima honk voor stedentrip.

Wifi heeft eerste dagen niet gewerkt, enkel bij ons vertrek.

Prima uitvalsbasis voor stadsbezoek, dicht bij U-bahn. Ruime kamers, goed geluiddicht, zelfs aan straatzijde geen verkeerslawaai bij dicht raam. Uitstekend ontbijt. Zeer vriendelijke personeel. Omgeving met leuke goedkope restaurants, Oriëntaals restaurant op hoek naast hotel is aanrader!

leuk pension, lekker ontbijt, enkel jammer dat receptie enkel open is tijdens de voormiddag

ontbijt werd eerste twee dagen niet aangevuld, wifi werkte niet, en niemand aanwezig tijdens aankomst (wat probleem was aangezien de betaalde parking niet vrij was)

lekker ontbijt, grote kamer en badkamer

• Beoordeeld op: 31 december 2016

De ligging was perfect.
    • Tweepersoonskamer - Gedeeld Toilet En Eigen Douche

De ligging was perfect. Vlak aan een metro-halte. Op 20min sta je in het centrum en zelfs te voet kan je al heel wat bereiken. De wijk zelf was uiterst rustig. Vanop het 4de verdiep was het 's nachts muisstil. Het ontbijt was gevarieerd, vers en compleet. Niets op aan te merken. Zeer mooi gebouw en thuisgevoel.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Berlijn ontdekken in 3 dagen.

De kamer was ruim, netjes en schoon. Het ontbijt was goed. Verder ligt het hotel zeer centraal, op 2 minuten van de metro (U7). We kwamen laat aan, maar de sleutels lagen netjes in de safe buiten voor ons klaar. Check-in hebben we dus de volgende morgen kunnen doen. We zijn zeer tevreden.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Heel fijn hotel!

Fijne kamer! Schoon. Rustig gelegen. Lekker ontbijt. Dichtbij de metro. Dichtbij verschillende lekkere restaurants. Vriendelijk personeel. Parkeren voor slecht 2,50 per dag. Bij volgende keer Berlijn zouden wij weer naar Margrit gaan.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Fijn hotel, om de stad te verkennen.

Niet echt een tegenvaller, maar het hotel was wat buiten het centrum. Maar openbaar vervoer was wel dichtbij. Het hotel bevindt zich op de 2e verdieping van een huizenblok. Er is een lift, maar ik weet niet of die gemakkelijk te gebruiken was. Wij zijn goed ter been, dus het was geen probleem.

Een fijne kamer, wel wat ouderwets, maar dat hinderde ons niet. Het ontbijt was heerlijk. Er waren drankjes beschikbaar in de kleine minibar voor een lage prijs. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Top locatie en een prima verblijf. Personeel is top!

Het was erg warm in de kamer waardoor ik niet goed heb kunnen slapen.

De huiselijke sfeer en de vriendelijke medewerkers! Ontbijt was zeer goed en de kamers waren stil.

Goede kamer voor deze prijs.
    • Tweepersoonskamer - Gedeeld Toilet En Eigen Douche

Goede kamer voor deze prijs. Ontbijtbuffet was uitgebreid. Het was er schoon.

Prima lokatie voor een paar dagen Berlijn.

Deels verouderd en parkeren van de auto (tegen betaling) is gewoon in de wijk.

Hygiëne was prima!

geweldig

Hele grote kamer genoeg ruimte voor 4 bedden, met raam open geen lawaai.

Prima, goed ontbijt.
    • Tweepersoonskamer - Gedeeld Toilet En Eigen Douche

De douche was een glazen huisje in de kamer. Niet echt privacy dus.

Het ontbijt was heerlijk. De kamer was ruim.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

goed hotel, lekker ontbijt en vriendelijk personeel

goed hotel, lekker ontbijt en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Prima bedden, prima ontbijt!

Prima bedden, prima ontbijt!

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Effe gezellig een paar dgn berlijn

Parkeren haha

Locatie ontbijt waren super

Ontbijt prima

Een van de bedden was wel erg doorgezakt

Ontbijt prima Bediening prima en ligging eveneens

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Prima ligging dicht bij metro, goed ontbijt, vriendelijke...
    • Eenpersoonskamer met Gedeeld Toilet - Eigen Badkamer

Prima ligging dicht bij metro, goed ontbijt, vriendelijke mensen

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

prima accommodatie, vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer - Gedeeld Toilet En Eigen Douche

Bij warm weer ook erg warm binnen in ieder vertrek.

prima accommodatie, vriendelijk personeel. Goed ontbijt.,

• Beoordeeld op: 4 mei 2016

Prijs-kwaliteit super goed.

Enig minpuntje, het is een oud gebouw, en dit heeft zijn charme maar de vloer kraakt enorm als je erop loopt, dus kan soms irritant zijn voor de andere gasten.

Prijs-kwaliteit super goed. Geen grote luxe, maar wel ruime kamers. Alles was er proper en verzorgd. Ontbijt was lekker

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

De bedden prima.

Kleine douchecabine geen vuilnisbak op kamer. Krakende vloer. Vloerbedekking kan beter. Tip lamp in hal uit laten gaan bij Afwezigheid.

De bedden prima. Ontbijt prima. vriendelijk personeel. Goed geregeld bij laate aankomst. Sleutel in buiten kastje. Grote badkamer en kamer. Prachtige lift

• Beoordeeld op: 25 februari 2016

Aangenaam klassiek hotel.

Veel daglicht in de kamer. Bij vertrek beetje afgeblaft door voor ons nieuwe receptionist.

Aangenaam klassiek hotel. Overwegend zeer vriendelijk personeel. Goed ontbijt. Zeer goed gelegen.

• Beoordeeld op: 15 december 2015

grote en schone slaapkamers, een beetje gedateerd, prima...

Vloerbedekking verwijderen en laminaat of gladde vloer aanbrengen, dan zijn de kamers top.

grote en schone slaapkamers, een beetje gedateerd, prima locatie, dicht bij U-bahn.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2015

Zeer centrale ligging nabij metro en centrum.

De kamer met middenin de ruimte, net naast bed de douchecabine en wastafel (?!), ik miste koffiezet mogelijkheid en op de laatste dag klopte schoonmaakster ons wakker om 8.30 wanneer we gingen terwijl uitchecken tot 11u zou kunnen.

Zeer centrale ligging nabij metro en centrum. Het ontbijt, vriendelijke receptie, goede bedden

• Beoordeeld op: 20 september 2015

Ziet er schoon en netjes uit

De Lift is erg klein Kan er niet met twee personen en de koffers instaan. De vloerbedekking is aan vervanging toe Veiligheid instructies en vlucht weg onvoldoende bij een brand. Zelf een touw mee nemen om als de trap geblokkeerd is om uit het raam te klimmen. (advies van een oud brandweerman.) Het gebouw staat er al 110 jaar en er is nog geen brand geweest maar instructies en rookmelders zou een must moeten zijn in de kamers

Ziet er schoon en netjes uit De ruimte is ruim voldoende Uitstekend ontbijt Op redelijke afstand van openbaar vervoer U baan en bussen 430 meter lopen.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015

Locatie is prima, fijn Indisch restaurant op de hoek,...

Verouderd interieur, ontbijtbuffet goed maar weinig variatie.

Locatie is prima, fijn Indisch restaurant op de hoek, bezienswaardigheden goed met de fiets te doen (ook goede openbare verbinding).

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

De locatie is prima, het ontbijt goed en er is ruime keuze,...

De kamer was bloedheet en er is geen airco of ventilator. Wij sliepen in een kamer aan de voorkant van het hotel en zodra je de ramen opendeed waande je je midden op de snelweg, maar met de hitte van de afgelopen week in berlijn (gemiddeld 32 graden) is het ook geen optie om de ramen gesloten te houden. Als het minder warm weer is (voor of najaar) kun je de ramen gesloten houden en hoor je nagenoeg niets van het verkeer. De douchekop moest je in je hand houden, want de houder was kapot en er was lekkage onder de vloer, waardoor het vloerkleed in de kamer doorweekt was. Dit hebben we gemeld, maar hier werd tijdens ons verblijf niets mee gedaan. Wellicht hebben wij pech gehad met de hitte... Mijn ouders hebben hier in november een zeer prettig verblijf gehad, maar wij zouden hier persoonlijk niet nogmaals naartoe gaan.

De locatie is prima, het ontbijt goed en er is ruime keuze, het parkeren goedkoop (2,50 per dag), de wifi meer dan ok (streamen om bijv te netflixen of facetimen is goed te doen), de kamer was oud maar schoon en het personeel vriendelijk. En de minibar is goedkoop!

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

ruime hoge kamer, erg rustig zelfs met open raam;

De eerste ervaring bij het binnenkomen (waar zijn we nu aanbeland ?)

ruime hoge kamer, erg rustig zelfs met open raam; ligging dicht bij haltes van de U-bahn, dus een uitstekende ingang om Berlijn te bezoeken; de prijs-kwaliteitsverhouding (360 EUR voor zes overnachtingen + 2,5 EUR voor parkeerfaciliteit in de directe omgeving

• Beoordeeld op: 30 juni 2015

Vriendelijk, netjes, goed bereikbaar, rustig, centrale...

Niets viel tegen.

Vriendelijk, netjes, goed bereikbaar, rustig, centrale locatie bij winkels en uitgangsgelegenheden als eettentjes en bars. Het geeft een familiegevoel, het personeel is betrokken. Naar de hogere etages is er een oude lift die ik beschrijf als een museumstuk.

• Beoordeeld op: 26 maart 2015

Locatie naast station U-Bahn Konstanzer Strasse, op...

Toegang tot het hotel. De receptie bevindt zich op de 2de verdieping. Niet geschikt voor rolstoelen en mensen slecht ter been. Entree met trap naar lift.

Locatie naast station U-Bahn Konstanzer Strasse, op loopafstand Kurfürstendamm en van station S-Bahn Charlottenburg. Ruime kamer met dubbelbed en ruime badkamer voor 1 persoon in oud pand uit jaren 1920 voor 47€ per nacht incl. ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 5 januari 2015

Een grote kamer.

Dat we bijna te laat binnen waren kwam door 4 uur vertraging maar dat er niet tot 21.00 uur een receptie open is viel ons tegen.

Een grote kamer. Wel behoorlijk "kaal". Een net ontbijt buffet maar ook niets "bijzonders".

• Beoordeeld op: 4 januari 2015

- Heel vriendelijk personeel

- Het is vrij oud - douche kan vrij snel variëren in temperatuur zonder dat je dit zelf doet - Veel hout, dus de vloer en bed kraakte

- Heel vriendelijk personeel - Super goedkoop parkeren voor de deur (2,50 p dag met een parkeer ticket van het hotel) - Naast openbaar vervoer - Ruime kamer - Prima ontbijt - Harde straal in de douche

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Stilte en de ruime kamer.

Mag wel ietsje moderner. Maar misschien daarom ook zo geweldig goedkoop!

Stilte en de ruime kamer.

• Beoordeeld op: 26 april 2016

Ligging is prima dicht bij metro,bus en S-bahn.

Ligging is prima dicht bij metro,bus en S-bahn. Prijs kwaliteitsverhouding prima.Goede kamer met prima bed en douch,kluis en minibar aanwezig.

• Beoordeeld op: 13 april 2016

Bijna altijd een koude douche

Bijna altijd een koude douche

• Beoordeeld op: 9 april 2016

Het douche water liep niet door.

• Beoordeeld op: 25 januari 2016

Prijs kwaliteit

Niets voor deze prijs

Prijs kwaliteit

• Beoordeeld op: 31 december 2015

De gastvrijheid, de hygiëne, de sfeer van het oude pand, de...

De gastvrijheid, de hygiëne, de sfeer van het oude pand, de ligging. Het totaal plaatje klopt gewoon. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 29 december 2015

Goed gelegen aan U-bahn station

Kamer was iets te koud.

Goed gelegen aan U-bahn station

• Beoordeeld op: 10 november 2015

Lieve ontvangst.

Lieve ontvangst. Kraakproper. Fijne locatie als uitvalsbasis voor bezoek van de stad.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2015

Ruime kamer mooie nostalgische lift goed centraal gelegen .

Alles goed !

Ruime kamer mooie nostalgische lift goed centraal gelegen .

• Beoordeeld op: 10 oktober 2015

Prima locatie vlak bij de U-bahn.

Kamers hebben een update nodig.

Prima locatie vlak bij de U-bahn. Kosten parkeren 2,50 per dag. Ontbijt uitstekend. Grote kamer

• Beoordeeld op: 6 september 2015

het personeel was vriendelijk, discreet en behulpzaam.

het personeel was vriendelijk, discreet en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 5 september 2015

De kwaliteit en de ligging in de stad

Er waren geen schemerlampen, zodat je niet bij het bureau of in de ruststoel kon lezen.

De kwaliteit en de ligging in de stad

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Kamer, ligging en zeer vriendelijke mensen.

Er viel mij werkelijk niets tegen

Kamer, ligging en zeer vriendelijke mensen. Prijs was ook prima

• Beoordeeld op: 27 juli 2015

de veriendlijk heet van de mensen daar in het hotel heel...

op kamer 208 is in badkamer wat tegels los op vloer

de veriendlijk heet van de mensen daar in het hotel heel goed ombijt

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

Vriendelijk personeel.

Vriendelijk personeel. Ruime kamer. Lage parkeerkosten.

• Beoordeeld op: 3 mei 2015

Schitterend ontbijt voor een 2-sterrenhotel.

Schitterend ontbijt voor een 2-sterrenhotel. Een eerlijke verhouding prijs en kwaliteit.

• Beoordeeld op: 6 januari 2015

* Charme * Vriendelijk personeel * Ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 1 januari 2015

ligging

ligging ruime kamer

Er zijn ook 13 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotelpension Margrit