Beoordelingen over Hotel Roter Hahn Garni Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Bahnhofstr. 44, 82467 Garmisch-Partenkirchen, Duitsland

#26 van de 36 hotels in Garmisch-Partenkirchen

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Eigenaren zijn zeer behulpzaam en vriendelijk;
    • Kleine Tweepersoonskamer Alpspitze

Zwembad water voelt toch wat fris, maar prima om na n pistedag baantjes te trekken!

Eigenaren zijn zeer behulpzaam en vriendelijk; we vertrokken om 6 uur in de ochtend en stond voor ons apart een klein ontbijtje klaar. Super prijs-kwaliteit verhouding in dit hotel. Kleine kamer vonden wij helemaal niet klein :)

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

zeer matig hotel (in combinatie met de prijs)
    • Tweepersoonskamer Waxenstein

bediening ontbijtbuffet vermaak in hotel

Het ontbijt was matig. Receptie sluit om 20.00 uur. M.i is dit niet van deze tijd. Onvriendelijke man aan receptie. Keek bij aankomst nog niet eens van zijn PC op. Ook het vooraf betalen van de nota bij dit hotel vind ik niet correct, en had door Booking.com vermeld moeten worden. Geen terras, waardoor hotel 's avonds uitgestorven was. Voor balkon maar liefst 10 euro per dag bij moeten betalen.... Of balkon standaard wel of niet bij boeking inbegrepen was, viel niet te controleren.