Beoordelingen over Emsland Hotel Saller See Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Am Saller See 3, 49832 Freren, Duitsland

#1 van de 2 hotels in Freren

Mooie locatie, maar het hotel staat op omvallen.

Het restaurant stelt niets voor. Er werd alleen een buffet geserveerd, zonder keuze mogelijkheid. A la carte doen ze niet meer. De bedrijfsvoering is slecht, ongeïnteresseerd, onze reservering werd niet gevonden. Het gaat het hotel duidelijk niet om de klant: ons terras werd van groenaanslag ontdaan toen we er wilden gaan zitten. De ramen waren al minstens een half jaar niet schoongemaakt, zodat het mooie uitzicht een stuk minder mooi was. Het personeel is vriendelijk en doet zijn best, maar er zijn te weinig mensen om het goed te laten lopen.

De ligging van het hotel, de rust en de grootte van de kamer.

Prachtige locatie! Heel rustig !

Avondeten was in buffetvorm en a la carte was ook mogelijk. Wij vonden het goed, maar daar is alles mee gezegd! Was niet duur dus prijs kwaliteitverhouding was goed!

Ontbijt was goed, niet echt uitgebreid maar voor ons voldoende! Kamers waren prima, mooie ruime kamers met uitzicht op meer. Mooie badkamer!

Kan zonder verwachting tevredenstellend zijn.

Ik ben hier +/- 10 jaar geleden nog eens geweest. Toen een zeer goed gemanaged hotel. Nu is het op zijn retour. Ook een andere uitbater. Geen keuze menukaart.

Rustige plaats, aan een meer met veel groen. In de zomer zeker attractief.

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Heerlijk om tot rust te komen

De schoonmaak. Eén dag was de kamer helemaal niet schoongemaakt en een andere dag hadden ze wel de op de grond liggende handdoeken weggehaald, maar geen nieuwe opgehangen. Er was in de directe omgeving niet zo heel veel te doen. Lingen is wel een leuk stadje (25 minuten met de auto), maar de dorpjes in de omgeving van het hotel zijn echt uitgestorven. Weinig restaurantjes.

Het hotel ligt in een heerlijk rustige omgeving, aan een klein meer, waar een geasfalteerd wandelpad omheen loopt. Ideaal voor een wandelingetje na het eten (1,3 km). Ik heb echt genoten van de rust. Vogeltjes die fluiten, eenden die kwaken en dat alles zonder het geruis van een (snel)weg op de achtergrond. Het ontbijt was prima, diverse soorten muesli, broodjes en beleg. Niet super uitgebreid, maar goed en voor ieder wat wils. En het restaurant kijkt prachtig uit over het meer. De kamer was gezellig en knus ingericht, nette badkamer, goede bedden en een lekker zitje (alleen het tafeltje deed wat wankel aan). Het hotel heeft een sauna die je tussen 17:00-19:00 gratis kan gebruiken, je moet alleen wel even vragen of ze 'm voor je aanzetten, want uit energiebesparingsoogpunt is 'ie niet standaard aan. Prima! Ook heb ik gebruik gemaakt van de gratis leenfietsen en ben naar de dorpjes in de buurt gefietst. Daar was niet heel veel te doen, maar er zijn wat supermarkten (Lidl, Aldi) en pizzeria's. Het restaurant van het hotel heeft een beperkte kaart, maar wat ze serveren is prima, met een uitgebreide saladebar.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Mooi gelegen

Mooi gelegen

Meer variatie in het buffet in de avond was na een paar dagen eenzijdig

Heerlijk ontbijt uitzicht geweldig

Keurig netjes

Keurig vervoer geregeld

Mayras was kapot verzakt rn vol gele vieze vlekken.

Mayras was kapot verzakt rn vol gele vieze vlekken. We hebben het matras omgeruild vooor een mayras van een andere kamer.

De overgordijnen waren kapot

Prima vakantie moment met weinig reistijd, prachtige omgeving met een prima hotel

Keuze mogelijkheden mbt eten

De kamer was super schoon met veel ruimte en prima bedden

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

De eerste ochtend was het ontbijt slecht.

De ontvangst viel tegen. Was niemand aanwezig .De eigenaar was niet gastvrij.

De eerste ochtend was het ontbijt slecht.De tweede ochtend was goed.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Keurig, netjes en prima voor elkaar.

Niet zoveel eigenlijk, een typisch duits hotel.

Vriendelijke mensen en goed eten en gewoon nette strakke kamers.

Wij willen graag er een traditie van maken, Fursten Forest en dit hotel, elk jaar weer.

De menukaart mag iets uitgebreider.

Het personeel is superaardig en het eten was overvloedig. Meedenken doen ze graag.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Prachtlocatie

Beperkte talenkennis van het personeel.

Zeer ruime kamers, zeer net, zeer goede bedden, mooie locatie.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Prachtige kamer, goed ontbijt, mooi terras
    • Suite

Prachtige kamer, goed ontbijt, mooi terras

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

Bediening van de avond was erg vriendelijk en we hebben...

Kamers waren erg warm opgestookt, en bij in en uitchecken moesten we zelf op zoek naar iemand voor de receptie.

Bediening van de avond was erg vriendelijk en we hebben simpel maar prima gegeten.

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

Prachtig hotel, waar we 3 jaar geleden ook al eens waren.

Het hotel heeft alles om een geweldige tijd te hebben. Echter, toen wij er waren waren ze net 4 weken weer open na de loskoppeling van Akzent en hadden pas weer enkele weken telefoon en internet. Dus boekingen waren er amper, er waren nog twee andere gasten. Bar was dicht en iets drinken op het terras was ook lastig. Personeel is ontzettend vriendelijk en hulpvaardig. Dit hotel heeft alles om weer snel vele gasten te mogen verwelkomen. De wifi is waardeloos. Alleen beneden in de receptie werkt het een beetje, in het restaurant en op de kamers kun je het vergeten. Er waren maar 3 personeelsleden aanwezig, waaronder de eigenaar maar die waren echt hulpvaardig. Ontbijt was heel karig, vergeleken met voorgaande keren. Ze hebben iets meer tijd nodig om weer op te starten. Wij komen echter zeer zeker terug. Ondanks bovenstaande een aanrader voor rustzoekers.

Prachtig hotel, waar we 3 jaar geleden ook al eens waren. Was toen gebonden aan Akzent Hotelketen en prima in orde. De ligging aan de Saller See is prachtig. Goede en nette kamers en schoon. Inmiddels is het hotel los van Akzent en is nu een maand weer open. Toen wij er waren waren er maar 3 gasten en alles was dus gesloten, wat heel jammer was.

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

De bediening kon beter

De bediening kon beter

• Beoordeeld op: 29 januari 2016

Erg aardig personeel!

Erg aardig personeel! In de natuur gelegen.

• Beoordeeld op: 12 september 2015

Heel vriendelijk personeel, correcte bediening, een aanrader...

Heel vriendelijk personeel, correcte bediening, een aanrader voor mensen die van rust en natuur houden!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

Lokatie / rust