Beoordelingen over Hotel am Luisenplatz Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Luisenplatz 5, 14471 Potsdam, Duitsland

#13 van de 31 hotels in Potsdam

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Ik kom hier weer graag terug
    • Palace Tweepersoonskamer

Ontbijtruimte was erg klein. Scrambled eggs had iets lekkerder gekund. Maar al met al was het prima te doen.

Charmant en vriendelijk Hotel. Kamer heel leuk ingericht. Zeer snelle en correcte check-in/-out. Lekker bed en hoogwaardig linnengoed.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Prima hotel op een perfecte locatie
    • Palace Tweepersoonskamer

Perfekte locatie in hartje Potsdam. Zeer vriendelijke ontvangst, behulpzaam personeel en een ruime kamer met balkon en zicht op de Brandenburger Tor. Comfortabele bedden en een nette, schone badkamer. Interieur, met name van de badkamer is enigszins gedateerd. Uitgebreid ontbijt voor 11 Euro is een aanrader.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Potsdam: echt de moeite van een bezoek waard
    • Appartement

Lawaai op mijn kamer. Ik weet niet waar het vandaan kwam, dus wellicht kon het hotel er niks aan doen..

Ruime kamer, goed ontbijt, vriendelijk personeel

Prima gelegen (ietwat verouderd) hotel, parkeergarage voor...

Prima gelegen (ietwat verouderd) hotel, parkeergarage voor de deur, uitstekend ontbijt. Onze kamer aan het plein was veel te warm, bovendien werden we vroeg gewekt door bouwvakkers. We kregen voor de tweede nacht zonder problemen een appartement aan de achterzijde, met alle comfort, koele kamer en rustig. Vraag om parkeerkaart van het hotel, dan krijg je een lager tarief. Huur een fiets om de omgeving te ontdekken. Heerlijk.

Charme hotel met heel veel faciliteiten

Dit hotel ligt heel kort bij het centrum en ook op wandelafstand van Park Sanssouci. Wij waren op doorreis naar Polen en hebben maar 1 nacht overnacht maar Potsdam is echt wel een aanrader om te bezoeken. Parking ondergronds in een publieke parking voor het hotel. Onze kamer was heel groot en had een mooi uitzicht op de Brandenburger Tor. Alle faciliteiten zijn aanwezig en alhoewel het hotel gedateerd is heeft het wel een bepaalde charme en ziel. Uitgebreid, lekker, vers ontbijt.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Voor ons nooit meer.
    • Palais Suite

Vreemde geur in de "suite", kamer 103. Doucheruimte aan de binnenzijde vies en vuil. Bij vertrek dit gemeld aan de receptioniste, geen excuses of niets. Vanuit de slaapkamer kijk je op een groezelige binnenplaats en een trap die naar andere woning gaat. Veel te duur voor wat het is.

Parkeergelegenheid, locatie

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Ondanks het hotel wat ouder is, is het heel fijn om er te verblijven.

Wij hadden een mooie kamer met een geweldig uitzicht op het plein en de Brandenburger Tor. Het ontbijt was prima. Gemakkelijk parkeren tegenover in de ondergrondse garage.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

ontbijt was uitstekend, perfecte locatie, hartelijke...
    • Appartement

matige wifi op de kamer onder kerkklok die je om 0600 wakker maakt

ontbijt was uitstekend, perfecte locatie, hartelijke ontvangst, prima parkeren in parkeergarage op plein, goede bedden.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Ideale ligging in hartje Potsdam
    • Verrassing Kamer

Hotel is ietwat gedateerd

De centrale locatie in de stad is perfect. Ideaal is ook de grote parkeergarage recht tegenover het hotel (alleszins billijk tarief). Het hotel is verder wat gedateerd en dat vind je in zekere mate overal terug (grootte van douchecabine, meubilair, decoratie, e.d.). Staf van de receptie zeer vriendelijk, behulpzaam en professioneel. Ontbijt tijdens ons bezoek was maar zozo. Waarschijnlijk vanwege te weinig personeel beroerde aanvulling van gerechten. Andere gasten, zo zagen we, juichen over dat ontbijt. Dat kunnen wij helaas niet onderstrepen! Zelfs integendeel. We ontbeten er twee keer en hebben beide dagen om allerlei aanvulling moeten vragen. Maar goed, dat kan een incident zijn.

Potsdam gezellig en mooi
    • Palace Tweepersoonskamer

prima lokatie sfeervol type hotel ontbijt prima (geenstandaard duidelijk n persoonlijke invulling)

Rampzalig
    • Standaard Eenpersoonskamer

Staat van onderhoud. Ventilatie. Ouwe meuk.

kamer goed ligging uitstekend
    • Studio met Balkon

kamer goed ligging uitstekend

Tevreden
    • Studio met Balkon

Ik heb liever een douche in de badkamer dan een bad

Goed de locatie

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

4,5
    Never again
    • Standaard Eenpersoonskamer

Kosten gestolen parkeerkaart van 25 EUR

Locatie in centrum

Keizerlijk verblijf in een prima hotel.

Heerlijk ontbijt. Centraal gelegen.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2015

Goed en centraal ten opzichte van bezienswaardigheden...

Inrichting een beetje gedateerd. Wij hadden een kamer met twee separate eenpersoonsbeddden; dat kan saai zijn

Goed en centraal ten opzichte van bezienswaardigheden gelegen hotel met parkeerplaats in goede openbare parkeergarage voor de deur. Kamer was rustig.Onbijt zoals mag worden verwacht. Personeel aan de bali heel vriendelijk en wist ook antwoord op vragen over de omgeving. Zeker een aanrader voor een bezoek van enkele dagen aan Potsdam.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2015

Het hotel is zeer mooi gelegen en het personeel is zeer...

De kamer van het gezin dat ons vergezelde was een schande voor een 4-sterrenhotel. Dit gezin had een familiekamer gereserveerd omdat er 2 kinderen bij waren. Wat ze kregen was een zeer grote kamer met 1 slaapkamer met 2-persoonsbed en voor de 2 overige personen waren er in de living van de kamer 2 plooibedjes (!!) in een inhammetje gezet. Toppunt was dat wanneer er iemand op één van de bedjes ging zitten, hij er gewoonweg door zakte. Toen we dit gingen melden aan de receptie kregen we te horen dat ze wisten dat er een slecht bedje op de kamer stond maar dat ze nog geen tijd hadden gehad om een nieuw te halen. Dat gingen ze dan 's anderendaags doen. Het is schandalig dat je in een kamer waarvoor je bijna 1.000 € betaald voor 3 nachten verplicht wordt om op plooibedjes te slapen. Verder was het een groot manco dat dit hotel geen airco op de kamers had waardoor de kamers veel en veel te warm, zelfs verstikkend waren. Toegegeven, het is momenteel zeer warm, maar gezien de prijsklasse waarin ze zich profileren, zouden zeker een airco mogen installeren. Ook de wifi was dramatisch slecht.

Het hotel is zeer mooi gelegen en het personeel is zeer vriendelijk. Het ontbijt is meer dan in orde. Onze kamer was zeer ruim maar veel te warm.

• Beoordeeld op: 24 juni 2015

De gastvrije ontvangst

Wifi verbinding kwam vanuit de kamer niet tot stand

De gastvrije ontvangst De ideale locatie Het uitzicht op het plein met de Brandenburger Tor Het uitstekende ontbijt Het fijne terras bij de kamer Ruime kamer met ruime en complete badkamer

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

Top locatie

Beperkte lobby om gezellig wat 5e gebruiken. Sanibroyeur die herrie maakt in badkamer Douchekop was stuk Soms ruikt het naar (frituur)vet in het hotel. (Ook de handdoeken en slopen)

Top locatie Prima ontbijt Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 15 oktober 2015

Grote kamer in een statig hotel

Parkeren. Dat kan maar 1 manier via het hotel, en daar kwamen we pas achteraf achter

Grote kamer in een statig hotel

• Beoordeeld op: 11 oktober 2015

Lokatie en personeel.

Stoel hoezen oude niet comfortabele stoelen op de kamer. De laag stof op de kast.

Lokatie en personeel.perfect.

• Beoordeeld op: 2 september 2015

ligging

ligging

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Ligging ideaal, concept ( Free snacks All day round) erg...

Ligging ideaal, concept ( Free snacks All day round) erg plezierig. Sauna heerlijk om snel de vermoeidheid weg te werken.

• Beoordeeld op: 14 juni 2015

Ligging hotel is uniek

Ligging hotel is uniek

• Beoordeeld op: 10 juni 2015

Ruime kamer.

Personeel had weinig beleving met gastronomie

Ruime kamer.

• Beoordeeld op: 7 mei 2015

Verrassinskamer was ruim en met fijne sofa

Matras was van matige kwaliteit

Verrassinskamer was ruim en met fijne sofa

• Beoordeeld op: 5 april 2015

Parkeergarage voor het hotel

Kamer, oud interieur en zeer stoffig

Parkeergarage voor het hotel

• Beoordeeld op: 31 maart 2015

lokatie, personeel, super ontbijt

oude badkamer maar wel groot en schoon

lokatie, personeel, super ontbijt

• Beoordeeld op: 19 februari 2015

Het restaurant ernaast

Het hotel is verouderd en dringend aan vernieuwing toe

Het restaurant ernaast

Er zijn ook 9 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel am Luisenplatz