Beoordelingen over Hoteltow Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Potsdamer Straße 53, 14513 Teltow, Duitsland

#3 van de 4 hotels in Teltow

Slechte service, redelijke kamer

1. Daarintegen van mijn positieve melding, het bankstel was flink verouderd en was zeker aan vervanging toe. 2. De persoon die bij de receptie 'stond' die zat op een stoel en flink onderuit gezakt ook. Hij was ook niet netjes gekleed, hierom ben ik ook bang dat meerdere medewerkers zo hun werk uitvoeren. 3. De persoon bij de receptie kon bijna geen Engels en kon ons hierdoor ook eigenlijk niets uitleggen. 4. De deur naar de badkamer was erg smal en laag, ik ben 1.90 en mocht er bukkend doorheen lopen. 5. DE GROOTSTE TEGENVALLER, samen met mijn partner kwamen wij hier met de auto aan, niet duidelijk waar wij in moesten rijden om de auto te parkeren. Na twee keer langs te rijden konden wij de auto achter het hotel in een gedeelde parkeergarage plaatsen, de garage werd gedeeld met een sauna. Bij binnenkomst werd er niets vermeld, bij het uitchecken werd er wel nog even 7 euro bij gerekend aangezien de auto in de schaarse parkeergarage stond.

Wat al meteen opviel als je binnenkwam is dat de kamer heel ruim is, er stond een bankstel met een stoel en tafel, dit zijn eigenlijk al dingen die normaal in een hotel wel missen. Ook was er een bad aanwezig waar je ook in kan douchen, een bad is naar mijn mening altijd wel een pluspunt.

Heel goed voor het doel van onze reis

mijn man vond de matras niet zo fijn.

De locatie vanaf vliegveld Berlin Schonefeld was voor ons de belangrijkste reden om hier te boeken. We konden ook na middernacht inchecken, wat voor ons handig was, aangezien ons vliegtuig pas laat landde. Het aangeboden ontbijt voor 7 euro pp was lekker en goed, zeker voor die prijs.

wij zijn zakelijk onderweg en hebben een kamer en ontbijt nodig, en dit was een goed adres hiervoor

het was erg warm op de kamer, en vanwege het verkeersgeluid konden de ramen niet open staanWij zij zake

goed ontbijt

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

ggoed ontbeit schone kamer

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Prijs/kwaliteit

Voor Wifi betalen is niet meer van deze tijd.

Goede prijs/kwaliteit

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Super comfortabel

Gastvrije ontvangst en super goede service.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Onze kamer was GEWELDIG!

Het ontbijt was miniem.

Onze kamer was GEWELDIG!

• Beoordeeld op: 9 februari 2016

De Engelse koffie juffrouw

De vrouw achter de balie

De Engelse koffie juffrouw

• Beoordeeld op: 7 juni 2015

Vriendelijkheid en parkeergarage voor motoren ( we waren met...

Vriendelijkheid en parkeergarage voor motoren ( we waren met 13 motoren). S avonds nog met zijn allen wat beneden( buiten) drinken.