Beoordelingen over Hotel Züschenwald Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Nuhnetalstr. 8, 59955 Winterberg, Duitsland

#51 van de 51 hotels in Winterberg

4,7

6,4

6,2

5,9

lekker weekend met motorende collega's

er zijn prachtige, net gerenoveerde kamers (met het kalk nog op de kast) en er zijn kamers die aan renovatie toe zijn. er moet nog wel het een en ander worden aangepakt, het is werk in uitvoering. dat blijkt ook uit de plaats waar we de motoren konden stallen; er ligt nog wat rommel dat naar de vuilstort moet worden gebracht

prima diner en uitgebreid ontbijt in het hotel, de eigenaar is een prima kok!. Hotel ligt aan redelijk drukke weg, afhankelijk van welke kamer je hebt, is dat door het dunne enkel glas goed waarneembaar. hotel heeft een lekkere lobby/lounge waar je prima kunt zitten, eventueel een spelletje kunt darten of sjoelen en wat drinken. Motoren konden achter het hotel worden geparkeerd, prima! voor een tripje van 3 dagen met motorvrienden helemaal goed.

Voor 1 of 2 nachten prima
    • Familiekamer met Douche (5 personen)

Echt aan een opknapbeurt toe.

Grote kamers. Familiekamer waren 2 losse kamers maar wel in 1 ruimte. Voor deze prijs weet je dat je niet veel moet verwachten. Maar wij doen alleen slapen in het hotel en daar was het prima voor. Aardige eigenaar.

Geen top hotel. Voor een bed, douche en geen hoge verwachtingen, is het ok.

De elektriciteit mag aandacht hebben. Contactdozen hangen los, sommige lampen doen het niet, geen kraan en afvoer op de wastafel kamer(?), afwerking kamers en badkamer mag beter.

Eigenaar heeft het hotel overgenomen en werkt er hard aan. Steeds wordt er een kamer aangepakt. Eigenaar is aardig en doet z'n best om de gasten te verwelkomen.

Super gezellig hotel & personeel!
    • Familiekamer met Douche (5 personen)

Super gezellig hotel & personeel! Ze zijn erg vriendelijk voor kids en ook in de bar maken ze er een feestje van. Kamer en douche prima, ontbijt wat eenvoudig, maar we hadden voor die prijs ook niet veel meer verwacht. We hebben het erg leuk gehad en komen zeker nog een keer terug! 👍🏻

Hard toe aan een renovatie, schoonmaakster en kok!!
    • Economy Vierpersoonskamer

Het is erg oud, donker en muf in de gemeenschappelijke ruimte, dit is ook de ruimte waar je 's avonds kan eten. Er was geen keuze uit wat je 's avonds wilde eten, er werd 1 soort maaltijd gemaakt. Er was felle t.l. verlichting bij de tafels, vies bestek, de bekleding van de banken was stuk en een half uur gewacht op drinken! Veel achterstallig onderhoud in de hotelkamer: slot van buitendeur was slecht te openen/sluiten, gaten in de buitendeur waardoor het erg tochtte en er ijs aan de binnenkant stond, vloerbedekking kletsnat ( plek van 1,5 mtr. doorsnee) door lekkende verwarming, niet schoon (sokken van vorige gast lagen nog onder het bed en veel vlekken in de dekbedden), verwarming kon niet warm genoeg en water voor het bad was ook te koud, dus van deze laatste geen gebruik kunnen maken, 3 lampen stuk! Er stond een tafeltje, maar geen stoelen (ook nergens kledinghaken). Het kozijn van de badkamerdeur viel er steeds uit (!) en deze deur moest met kracht over de vloerbedekking geduwd worden! Er was geen beker en geen douchekleed. Om de dekbedden en kussens zat vervelend synthetisch beddengoed. Iedere avonds tot 24.00uur keiharde geluidsoverlast van de karaoke!! Erg jammer dat er geen verwarmde ruimte was voor het opbergen van skimateriaal!

Het ontbijt was wel goed, wel jammer dat er geen bruin/volkorenbrood was. Voor het aanvullen van yoghurt, toast, jam ed. moest je wel steeds vragen...

Helaas niet voor herhaling vatbaar voor ons
    • Economy Vierpersoonskamer

Kamer was ruim, maar had erg veel achterstallig onderhoud, waardoor het volgens mij niet erg (brand)veilig is. kapotte en losse stopcontacten. deuren konden niet fatsoenlijk open of dicht, doordat de kozijnen ontzet waren. plinten lagen los. overal barsten en scheuren, sommige opgevuld met pur of iets anders. Stucwerk laat her en der los. enz. kortom het moet gewoon opgeknapt worden!

Ontbijt was prima t.o.v de prijs en de medewerker was wel erg vriendelijk, en gaf aan dat er een verbouwing aan zit te komen. Dit is dan ook echt noodzakelijk.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Goed ontbijt, hotel was schoon en erg vriendelijk personeel.

Goed ontbijt, hotel was schoon en erg vriendelijk personeel. Inrichting gedateerd, maar binnenkort gaan ze verbouwen. Zeker voor herhaling vatbaar. Aan te raden als je een paar dagen/nachten naar Winterberg gaat. Personeel spreekt Nederlands. Bereikbaarheid van het hotel naar het plaatsje Winterberg of één van de ski pistes is goed. Bus stopt voor de deur en de auto kan je ook voor de deur parkeren. Binnenkort kan je ook 's avonds in het hotel eten.

Nooit weer!!

Alles, teveel om op te noemen. Onbegrijpelijk dat Booking.com dit hotel in zijn bestand heeft staan. De kamer was zo rantzig er lag een dikke laag smurrie onder het bed met sokken van anderen.Het bed was oud. Er zaten vieze vlekken op de lakens. De kast viel van ellende in elkaar. Plinten los, stroomdraden los . Badkamer een drama.

Het was een erg smerig hotel met een nukkige chagrijnige eigenaar. Walgelijk.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

1 nachtje verbleven om te skieen in Winterberg.

Geen avondeten mogelijk, slechte bedden, kamers aan renovatie toe. Geluid van de weg snachts goed te horen.

Niet te ver van Winterberg skiepistes vandaan

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Super vermaakt, zal zo weer dit hotel pakken

pand is wat verouderd en behoeft wat onderhoud maar ik vond het niet storend

Prima hotel om te overnachten, ontbijt was prima. Keuken was gesloten, wat voor ons geen probleem was, verder was de bar prima en waren er spellen aanwezig kids konden ook gewoon lekker spelen, heb me we prima vermaakt

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Het is misschien gedateerd maar heeft juist wel wat, hoort bij een Duits pension. Volgens mij kun je geen eten krijgen behalve het ontbijt en beetje jammer geen warme chocomelk en gluhwein. Soepje en tosti misschien een idee. Het werd door 1 persoon gerund dus dan hele maaltijden ook niet mogelijk.

Prijs kwaliteit. Lekkere ruimte bij openhaard met spelletjes, sjoelbak, dart! Kamer was prima, ruim. Ontbijt prima. Eigenlijk 3 ruimtes die aanelkaar sluiten. Ruimte open haard, glazen schuifdeur naar bar met tv en bankstellen en de Ruimte naar kleine eetruimte. Auto direct voor hotel aan doorgaande weg.

goede locatie met een prima prijs

Er moet nog wel wat geruimd worden, maar daar konden wij ons niet aan storen

De bedden waren goed, de douch super en het ontbijt goed, dat vonden wij het belangrijkste

Het was oké, daar is alles mee gezegd

De niet vermelde gezamenlijke douche en wc. Bij de ene kamer, de andere kamer een verdieping lager had wel een eigen douche en wc

Ontbijt was simpel maar erg goed! En eigenaar was behulpzaam om taxi te bellen voor ons.

Slecht , ik zou dit aan niemand aanbevelen

Zeer slechte sanitair , vloertegels in toilet lagen gewoon echt los . Als je de kleding kast open deed storte hij bijna als een kaartenhuis in elkaar. Dacht in de avond gewoon te eten in het hotel ,maar dit was niet mogelijk . geen personeel. Kortom gewoon een slecht hotel , dit ben ik niet gewend in duitsland maar ook niet van booking.com hier zou wel wat beter naar gekeken kunnen worden.

Ontbijt was gewoon maar goed

Zeer slecht onderhouden hotel ....zeer gedateerd en erg vies... over de brandveilig ??????
    • Familiekamer met Douche (5 personen)

Slecht onderhouden moet nog heel veel aan gebeuren ....het opruimen van gebruikte glazen en kopjes slecht staan gewoon een paar dagen nog op de zelfde plek, eigennaar wel behulpzaam maar ziet het hotel meer als bijzaak denk ik....straalt weining intresse uit van de eigenaar....ligt overdag gewoon op de bank te slapen terwijl erg genoeg werk is rond om het hotel en in het hotel....jammer...

Voor één overnachting is het te doen,voor meer overnachtingen raad ik af...

Goede prijs kwaliteit verblijf.

De kamers zijn erg simpel en enkel bedoeld voor slapen. Voornamelijk 1 persoons bedden zonder tv of internet, tevens geen bereik op telefoons. Gedeelde badkamers.

Simpel maar goed ontbijt. Aardig personeel. Uit het centrum maar met de auto goed te doen. Parkeren voor de deur.

Nooit meer!!!!

Zeer onhygiënisch: vieze slaapkamer -> vloerbedekking was al lange tijd niet meer gezogen, twijfel over de frisheid van het beddengoed, geen enkele faciliteit zoals een nachtlampje. Badkamer evenals vies en met kapotte tegels bovendien aan de andere kant vd gang dus niet op de kamer zoals beloofd,

Mooie locatie, niet ver van Winterberg / pistes en qua...

Hotel is erg rommelig, kamer zeer gedateerd (stucwerk laat los, kachels verroest, kraan loopt door, doucheputje voert niet goed af, bedden/kussens zeer matig, kledingkast scheef gezakt, stopcontact zonder wanddoos in kamer). Qua brandveiligheid hebben wij onze twijfels, gezien de losse bekabeling die her en der hangt.

Mooie locatie, niet ver van Winterberg / pistes en qua ligging ideaal voor een korte wintersportvakantie. Vriendelijke eigenaar, ontbijt was goed verzorgd

1 keer maar nooooit weer

alles eigenlijk!!!!

ontbijt erg karig en vleeswaren lagen in een smerige bak alle dagen de zelfde plekken er nog op , oud stoffig hotel en heeeeel erg muf ook in de slaapkamer

hotel viel erg tegen

was niet duur maar was ook niets erg oud/gedateerd niet schoon personeel had weinig aandacht voor hun gasten erg rommelig veel woorden maar weinig daden

niets prijs was weinig maar ...................

Een overnachting met motorvrienden waar we het nog vaak over zullen hebben.

De accommodatie is oud, uitgewoond en niet opgeruimd. We komen zo vaak in Sauerland dat we genoeg vergelijkingsmateriaal hebben om te stellen dat je voor deze prijs (voor Euro 50,00 voor 1 persoon op een 2-persoonskamer) ook een nette kamer met perfect sanitair kunt treffen.

Het ontbijt was prima en het personeel is zeker van goede wil.

De volgende keer toch maar een ander hotel zoeken ,met betere recensies.

Gezien eerdere beoordelingen verkeerd dit hotel in een permanente staat van verbouwing, de cementzakken houden je gezelschap in de gangen. Een stofzuiger is een vreemd apparaat wat je vooral niet moet gebruiken. De vloer van je kamer is niet schoon en onder het bed ligt een grijze laag stof. Toch zijn de beheerder ( manager) en zijn vrouw wel aardige mensen, maar zijn verhaal over de in het ziekenhuis liggende eigenaar klinkt een beetje vreemd. Het lijkt erop dat er verder geen personeelsleden zijn. Het hotel ligt aan een doorgaande weg met vaak veel verkeer.

Ontbijt was oke, de gekookte eieren waren koud ( van gisteren?) Eten met de spinneraggen aan het plafond en aan de muur.

Niet voor herhaling vatbaar.

Geen WIFI. Vliegen in de kamer. Geen TV. Moest weer toeristen belasting betalen. Geen verwarming. Ontbijt was pas om 8.15uur.

Eigenlijk niks. doe ik zeker geen tweede keer.

was zo slecht en zijn er niet wezen overnachten

Men was nog bezig met een opknapbeurt. Stopcontacten lagen los, geen kranen op de wastafels, afvoer niet aangesloten waardoor riool lucht. Buiten lagen wel 30 redelijk dichtgeknoopte vuilniszakken en een vrachtwagen vol tuinafval op de parkeerplaats. Verder stond er een auto geparkeerd die in nog geen jaar verplaatst was, dit was te zien aan het onkruid wat er in en omheen groeide.

Niets. Er was een diner bij de boeking besteld, men wist hier niets van, maar er kon wel iets geregeld worden.

Voldoende.

Ligt aan een weg waar altijd verkeer rijd, niet erg maar met slecht isolerend kozijn(enkel glas en sluit niet geweldig) heb je in de nacht last van verkeer. Alles is wel een beetje gedateerd maar er werd ook verbouwd dus binnenkort hopelijk beter!

Prima ontbijt in de ochtend. Aardig personeel. Voor de rest basic maar goede prijs.

1 keer, nooit meer.

Het hotel is erg donker van binnen en alles kraakt heel erg door de houtenvloer. Hierdoor kon je alles horen vanuit de kamer. Ook ligt het hotel aan een erg drukke weg, waar vooral snachts veel vrachtwagens rijden. Dit veroorzaakt veel lawaai. Ontbijt stelde echt niets voor, had wel iets uitgebreider gemogen. Er stonden namelijk cornflakes maar we was geen yoghurt. Tevens was het bed in onze slaapkamer heel erg klein (kleine twijfelaar)

Dit hotel moet per direct van de site, onze vakantie is volledig in het water gevallen
    • Vierpersoonskamer met Badkamer

Het hotel was niet beveiligd tegen brand, de rookmelders hadden geen batterij de brandblussers hadden als laatste keuring een stikker van 2014. De elektrische installatie zat los in de muur, elektra draden kwamen los uit de muur. Er waren wat gipsplaten tegen een plafond gemaakt en niet afgewerkt, er lag een oude gordijn op de kast( ik denk wel al 2 jaar). De bedden hadden geen latten-bodem maar een underlayment-plaat. Mocht hier brand uitbreken dan is dit de laatste plaats waar je wilt zijn. Wij konden niet met de pinpas betalen was schijnbaar niet mogelijk en wisselgeld moest uit de gokkast komen. Andere gasten ook uit Nederland klaagden hier ook over. De bedlampen deden het niet omdat er geen lichtbronnen in zaten, de drempel van de douche was een ruwe balk goed voor splinters in je voeten. Normaal eet je in het hotel waar je ook overnacht, geen van de hotelgasten deed dit, wij dus ook niet

Net als vroeger.

Het hele hotel maakt een huiselijke en rommelige indruk. Naast de ingang staat een flinke pot met peuken. Eenmaal binnen valt de muffe lucht op. Qua inrichting en stoffering is het alsof het weer 1982 is, wat ik prettig vind in deze tijd waarin te vaak in 'formules' gedacht wordt. Na een tijdje vallen steeds meer dingen op. De vloerbedekking beneden moet inderdaad wel uit 1982 zijn gezien de slijtage en vlekken. Alles oogt versleten, de ruimtes zijn uitgewoond. Het wrakkige, verveloze venster (net als het sanitair ook uit 1982) in de kamer mist een kitrand waardoor de wind erdoorheen blaast. Gescheurd behang en dubieus beddegoed. Maar: het ontbijt is prima. Voor wie hygiëne en comfort het belangrijkst is: niet doen. Voor wie zich graag verwondert en van nostalgie houdt: doen!

De ontvangst was prettig informeel. De kamer was ruim. De koffie uitstekend.

Niks.. Als ik meer wensen had zocht ik wel wat in een andere prijsklasse

Ontbijt was goed.. Ze deden hun best om het ons naar het zin te maken. Nederlandse tv

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Twee nachten te lang!

Alles behalve ontbijt er was een sterke schimmel lucht

Het ontbijt was boven verwachting, want de kamer was uitgesproken smerig. Het afval van de voorgangers lag nog in het prullenbakje ( helemaal vol) en waarschijnlijk waren de bedden niet verschoond!

Vergane glorie met potentieel voor de toekomst.

Er moet heel nodig onderhoud gepleegd worden aan het gebouw, de ruiten staan los in de sponningen, de vloer kraakt vreselijk en de voegen in de douche zijn zwart. Met de hoeveelheid stof op het hoofdboard van het bed is de kamer niet perse schoon te noemen. Basis zaken als een zeepje bij de wastafel missen en de verlichting op de kamer was incompleet. Ik denk dat het best iets kan zijn maar er moet echt iemand opstaan en wat gaan doen daar!

Super lokatie! Het toiletpapier is van extreem hoge kwaliteit.

Kun je tegen slordig, dan is dit een goed(koop) adres.
    • Vierpersoonskamer met Badkamer

Van dit adres hebben we nog jaren een goed verhaal bij de borrel. Overal rommel: Binnen buiten. De skis/skischoenen/snowboard staan nog in het restaurant sinds het laatste winterseizoen. De eigenaar is sinds de aankoop 1½ jaar geleden aan het verbouwen: Overal tegelijk en niets is af.

Lokatie is ideaal voor uitstapjes in de omgeving. De prijs is laag, ook voor het eten. Ondanks de rommel lijkt het wel schoon. Bedden kraken erg, maar liggen goed.

dagje weg lekker

de eerste indruk het zag er wat donker uit maar toen de verlichting aan ging was het er gewoon gezellig

het hotel ligt aan een doorgaande weg. is goed te vinden en er zijn genoeg parkeerplaatsen je kunt van daar uit naar het volgende dorpje lopen daar zijn genoeg restaurants het cafe in het hotel is savonds best gezellig de slaapkamers zijn netjes niets op aan te merken het ontbijt was goed in orde er was voor ieder wel wat

goede rust in een mooi stuk Duitsland, maar ongelooflijke slechte gastheer.

De gastheer liet totaal niet blijken blij te zijn met gasten. Na een lange en zeer natte dag op de motor was na met moeite "hallo" het 2e wat hij zij: 53, 50. de pin doet het niet, het restaurant is vanavond niet open want het is te rustig (5 kamers). Dus maar in hetzelfde natte pak naar Winterberg gereden (10 min) en daar heerlijk gegeten. Bar was wel open na terugkomst en een warme douche. badkamer bestond uit een set douchedeuren in de kamer. Op de vraag of hij kranten had om in mijn doorweekte motorlaarzen te doen, was oook daarop het antwoord "nee, ik krijg geen kranten hier". De volgende dag zou er om 0800 ontbijt zijn. ondanks kloppen en roepen kwam er geen antwoord terwijl hij achteraf gewoon in de keuken was. En daarna in de "lobby"een hele stapen oude kranten gevonden (2007 en iets ouder). Al met al geen hotel om aan te raden voor mensen die meer dan alleen een bed zoeken.

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Nooit weer..

- hygiëne: in de kamer zaten de vocht/schimmelplekken aan de muur. De prullebak was niet geleegd en dus zat er nog afval van de vorige gasten in. Er lagen geen handdoeken op de kamer! De kozijnen waren verrot, van de 2 ramen die oorspronkelijk ooit beiden open konden, kon er maar 1 op de kiepstand. Het in de hoeken zat schimmel. Er zat een grote gele plek in de matrashoes van het bed. Mijn zoontje van anderhalf ging andersom van de trap (omdat ik mijn andere zoontje moest vasthouden en mijn andere hand de bagage vast had). Aan zijn handjes zat zand en haren. Bah Bah Bah!! - service van eigenaar: Hoewel hij opzich aardig was en goede tips gaf over de omgeving, wist hij dat ik als alleenstaande moeder met 2 kindjes (1 en 3) een hoop bagage had te verstouwen. En aangezien ik 2 trappen op moest, had hij mij toch wel even een handje kunnen helpen? - ontbijt: zeker niet uitgebreid. Er waren vers afgebakken broodjes (die waren prima!), stond 1 soort jam, in een soort vitrine lag kaas en vleeswaren (en onder die vitrine op de vloer lag een dode vlieg), op alle tafelkleden in de kleine eetzaal lagen kruimels en de meeste kleedjes hadden vlekken, er lagen eieren, en er stonden een aantal muffins. Nou.. we hebben het hoognodige gegeten en onderweg bij een bakkerij hebben we nog wat broodjes gehaald. - prijsvergelijking: voor de hygiëne die te wensen overlaat is 39 euro die ik er voor heb betaald, nog te duur. Toen ik aankwam (en de kamer nog niet had gezien) zag ik dat het pand en de inrichting behoorlijk gedateerd was. De eigenaar trof ik in oude kleding (oa. joggingbroek), wat niet erg is want hij was aan het klussen om de boel op te knappen. Hij zat daar nog maar 1 jaar en was dus bezig en daarom had hij ook een lage prijs. En dat is allemaal prima en daar heb ik ook respect voor. Voor 39 euro verwacht ik ook niet veel luxe of faciliteiten, maar hygiëne is wel het minste!

Eigenlijk was er niets prijzenswaardig aan... :(

voor ons een 1 malig uitje,

de bedden waren vreselijk slecht alsmede de algehele staat van de kamer.hotel is aan onderhoud onderhevigd. hotel is gelegen aan een zeer drukke provinciale weg met de nodig geluidsoverlast tot gevolg. rest van de omgeving is prachtig. geen tv erg kleine bk en wc.

ontbijt en diner was prima.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Prijs kwaliteitverhouding is wat je kunt verwachten.
    • Vierpersoonskamer met Badkamer

We waren met zeven personen en wisten dat er een bedbank was. Er waren zelfs twee bedbanken, waarvan een heeel hard en een heeeel zacht. Advies: neem zelf badhanddoeken mee. Werden nl niet verwisseld.

Ontbijt was goed verzorgd en we verbleven op de dislocatie. Prima te doen met vriendenclub. Prijs kwaliteitsverhouding goed.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Bijzonder slechte ontvangst. Vertrokken naar een ander hotel.
    • Vierpersoonskamer met Badkamer

Bij aankomst bleken wij (ouders met twee kinderen, 13 en 16) in een dependance van het hotel ondergebracht te worden. Met de auto twee minuten rijden. Deze dependance was een oud gebouw met nul faciliteiten. Twee bedden op twee kamers, oude nauwelijks sluitende gordijnen, gedateerde bedden met nachtkastjes waarin de ijsverpakkingen van een vorige bezoeker nog lagen. Mijn man en ik zijn verhaal gaan halen (Lopend vijf minuten naar het hoofdgebouw) maar het enige wat de eigenaar kon antwoorden was: 'Nou, dan krijg je toch je geld terug! Ook goed!' Hij vond dat de faciliteiten er wél waren, ook al was de sauna buiten gebruik (in de voorjaarsvakantie!?) omdat daar z'n solarium uit elkaar lag, vanwege het vervangen van de lampen. Wifi was er wel in het hoofdgebouw maar ik wil m'n kinderen daar niet niet 's nachts voor door het bos laten lopen en bovendien vind ik het zelf ook vervelend om niet direct vanuit m'n kamer naar de ontbijtzaal te kunnen lopen. Ik vraag me af waarvoor de drie sterren staan waarmee dit hotel adverteert. Na lang zoeken hebben we uiteindelijk een ander driesterrenhotel kunnen vinden wat werkelijk práchtig was. Wel jammer dat we bijna twee keer zoveel geld kwijt waren omdat we nu geen vroegboekers meer waren. Kortom: een bijzonder slechte ervaring!

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Het ontbijt was uitstekend.

De kamer (nr. 12) op de eerste verdieping is gelegen aan de wegzijde en heeft geen dubbel glas waardoor het lijkt alsof het voorbij razend verkeer door de slaapkamer heen rijdt. Bovendien kraakt werkelijk alles op deze kamer zoals de vloeren, de deuren en het bed. In de kleine badkamer is een toiletpot ingebouwd waarop je niet normaal kunt zitten als je langer dan 1,50 meter bent.

Het ontbijt was uitstekend.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Aanrader!

Het hotel is ietwat gedateerd, maar alles is netjes en schoon. Het ontbijt en het avondeten waren heerlijk en de kinderen hebben zich prima vermaakt met sjoelen en darten. Super vriendelijk personeel, echt een aanrader!!!

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Locatie was top.
    • Familiekamer met Douche (5 personen)

Prullenbakjes waren niet geleegd van de kamer

Locatie was top. 7 minuten rijden naar het centrum/skiliften Winterberg. Personeel was vriendelijk en had handige tips. Ontbijt was prima en ruim voldoende! Wij hebben super dagen gehad, bedankt!

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

Een flinke renovatie is op korte termijn gewenst, de wasbak...
    • Vierpersoonskamer met Badkamer

Een flinke renovatie is op korte termijn gewenst, de wasbak had geen kraan of afvoer en de bedrading van de electra hing overal los . Red mijn vakantie gaat langskomen als jullie zo doorgaan.

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Er moet nog heel veel werk gedaan worden.

Het bed was smal en kort. Toilet in kleine ruimte bij douchcabine gepropt. Geen enkel haakje om handdoek op te hangen. Er stond maar 1 stoel op de kamer en er was geen t.v. aanwezig. Nu was dit niet zo erg. De stang voor de douchekop was eraf. Beetje lastig.

Het ontbijt was prima. Lekkere broodjes.

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Winterberg weekend met collega's

Ontbijt was heel goed! Alles was aanwezig, broodje met scrambled egg, beleg, jam, yoghurt. Verder was het personeel erg vriendelijk en de kamers ruim en comfortabel. Het was een prima accommodatie voor een paar dagen Winterberg.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Vriendelijk personeel.

Radiator was stuk in de badkamer. De hele vloer was nat. Luidruchtige groep aanwezig in het hotel. Lawaai tot 02:15. Uitgebreider ontbijt met meer keuze qua broodjes, fruit en beleg. Kamer had geen stoelen. Laden van kasten waren kapot. Verwarming was niet in te stellen. Geen badmatje, geen glazen, geen waterkoker. Beperkte parkeermogelijkheden. Ik heb in goedkopere hotels geslapen, met veel beter comfort.

Vriendelijk personeel. Ontbijt was redelijk goed. Avondeten was voortreffelijk! Schone kamer.

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

Leuk hotel

Het was allemaal top geregeld aardige Eigenaar die zijn best doet lekker ontbijt en zeer goeie douche en bed alles schoon bedden lagen lekker niet als een plank kortom goede prijs en kwaliteit

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

De kamers waren erg klein, badkamer was 1 bij 1.

De kamers waren erg klein, badkamer was 1 bij 1. Wanneer je naar het toilet moest zat je bijna in de douche. Er zaten gaten in de muur en de kastdeuren waren kapot. Daarnaast hadden wij niet het gevoel dat wij in een schoon bed sliepen. Na 1 nacht vertrokken. NOOIT WEER.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Super onvriendelijke, oude troep, een échte afrader!

Super onvriendelijke eigenaar. Totaal geen interesse, nonchalant, niet gastvrij (waren geen parkeerplaatsen voor gasten meer, omdat de eigenaar zelf zijn auto voor de deur wilde hebben), hield zich niet aan de afspraken. Hadden gevraagd om 2 kamers met aparte bedden, kregen 2 kamers met een bed van 140cm breed. Kamers waren niet schoon, prullenbak zaten nog tampons in. Hotel is volledig op, vloerbedekking met gaten, het stinkt, echt oude troep. Daarnaast bij ontbijt yoghurt die een week over datum is.

Ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Nooit meer dit Hotel slechte prijs kwaliteit verhouding

Ontvangst en gastvrijheid was ver te zoeken. Kamers waren in slechte staat niet goed schoongemaakt. Ontbijt was karig en producten waren over de datum.

De ligging van het hotel was direct aan de weg en vlakbij Winterberg

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Eenvoudig, maar best te doen.
    • Familiekamer met Douche (5 personen)

Het heet een hotel, maar had niet de service van een hotel, we kregen de tweede dag geen schone handdoeken, de bedden waren niet opgemaakt en er was bijvoorbeeld geen föhn! Dit is allemaal niet zo erg, maar dan is het wel handig om te weten, bijvoorbeeld door het te zeggen, een briefje op te hangen of dit in de beschrijving te zetten, het was eigenlijk meer een appartement zonder keuken, (en dus ook geen koelkastje). Er was ook geen kapstok, best lastig met al die (vochtige) ski jassen en broeken...

Wij hebben de hotelkamer voor 7 personen gehuurd, 3 slaapkamers en 3 badkamers met wc, dit was eenvoudig, maar voldoende ruimte, er was daarbij ook nog een kamer met twee banken en een tafel, prima verblijven! Wij waren in een ander verblijf dan het eigenlijke hotel, zo'n 200 meter lopen, maar geen straf door de sneeuw! Het hotel is eenvoudig, de menukaart is niet uitgebreidt maar bijzonder lekker! Echt heerlijk gegeten! Voor niet veel geld. Kinderen konden ondertussen darten, sjoelen of tv kijken...

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Gezelligheid kent geen tijd!!!

weinig! voor wat we er van hadden verwacht, prima bed, douche en ontbijt, handdoeken hebben we om gevraagd en keurig gekregen.

kinderen zijn zeer welkom!!! 4 kids mee in de leeftijden 8-15 jaar, faciliteiten om zich goed te vermaken waren aanwezig zelfs extra sleetjes aangeschaft voor ze, de eigenaar John is een vriendelijke, gezellige man die graag wil dat je je thuis voelt, huiskamer idee met Nederlandse tv en heerlijke meezing muziek. oud en nieuw daar gevierd supergezellig met lekkere hapjes en zeer betaalbare drankjes. Ook de keuken is prima. Wij kunnen ons dan ook niet heel erg vinden in de negatieve reviews, tuurlijk valt er nog wel wat te behalen maar we moeten niet vergeten dat John pas een jaar dit hotel heeft overgenomen, daarbij is het ook niet Duits als alles strak is ingericht. ski pistes op 5 km! John is prima op weg, top!

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Goede uitvalsbasis om Winterberg te verkennen
    • Vierpersoonskamer met Badkamer

Slaapkamer(s) aan renovatie toe.

lekker ontbijt, badkamer reeds mooi vernieuwd, vriendelijke gastheer, ideaal als uitvalsbasis om een paar dagen te skiën, ...

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Heel prettig verblijf, uitstekend voor paar daagjes naar de sneeuw

Prima kamer, stil 's-nachts. Mooie badkamer. Ontbijt ok. 1 avond in hotel gegeten, was lekker. Het hotel doet wat ouderwets aan maar heeft daardoor sfeer. Slechts 7 minuten rijden naar pistes in winterberg.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Armoedig locatie.

Een relatief goedkoop hotel mag simpel en wat gedateerd, maar hoeft zeker niet armoedig te zijn. De meest simpele zaken zoals het gevaarlijk blootliggen van elektrische bedrading, loszittende badhangers, lampen stuk, versleten vloerbedekking, gaten in de muren, vale en gekreukelde vitrage....kortom een rommelige en armoedige bedoening. De uitbater is goedbedoelde voormalige visboer die duidelijk geen horeca-ervaring heeft en niet begrijpt dat dit soort zaken ook in een eenvoudig hotel niet meer kunnen.

De menukaart was zeer beperkt, maar het diner was gemaakt door een tijdelijk aanwezige kok. Prima, niets op aan te merken. Het ontbijt is niet uitgebreid maar voldoend van kwaliteit.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

het ontbijt sober maar voldoende

de kamer niet schoon en van de bedmatrassen staken de spiraalveren in je lichaam, geen drinkglas voor tanden poetsen. Op de Toiletruimte deed de verwarming niet. zeer fris en geen dubbele beglazing

het ontbijt sober maar voldoende

• Beoordeeld op: 8 september 2016

onbijt was prima .

onbijt was prima . vriendelijke eigenaar is in december gestart met dit hotel en moet nog aardig wat werk aan het hotel verrichten.maar voor deze lage prijs is dit hotel een aanrader.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Het is meer een pensieon dan hotel.

Het is meer een pensieon dan hotel. bedden lagen goed en badkamer/wc waren in nette staat. verder niet schoon en erg gehorig. ontbijt stelt niet veel voor. De eigenaar zit er sinds december, maar heeft nog veel werk te verrichten om het weer opgeknapt en en goed lopend hotel ervan te maken. Je kunt er trouwens niet dineren!

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Leuk verblijf gehad.
    • Vierpersoonskamer met Badkamer

Dat het geheel gedateerd is, maar de eigenaar is nog niet zo lang geleden begonnen en is druk bezig alles te vernieuwen.

Gastheer was vriendelijk, spraakzaam en behulpzaam, niet opdringering. Petje af voor John, aangezien hij het allemaal in zijn eentje klaarspeelt.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Prima hotel voor een verblijf dicht in de buurt van Winterberg
    • Vierpersoonskamer met Badkamer

Beste John, Je hebt een paar maanden geleden een hotel gekocht en bent hard aan het werk om het mooi op te knappen. Voor iemand die niet uit de hotelbranche komt moet ik je een compliment geven; knap staaltje werk! Bedankt voor de lekkere broodjes bij het ontbijt en de gezellige avonden en de leuke gesprekken. Ook mijn kinderen hebben zich vermaakt met sjoelen en darten… Op de motor kom ik ook zeker nog een keer bij je terug! Baldwin Stuvel

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Prima hotel,goed begin maar nog wel genoeg te leren.

De schoonmaak en het opruimen had beter gekund.

Het contact met de eigenaar was positief,gezellige aardige man die pas sinds december het hotel runt. Het ontbijtbuffet is prima! Wij hadden een ruime 5 persoons kamer met twee slaapkamers,nette badkamer en toilet.

• Beoordeeld op: 29 juli 2016

Een prima adres.

Als je binnenkomt lijkt het erg oud. maar de gemoedelijke ontvangst en uiterst vriendelijke gastheer maken alles goed. onze kamer was oud maar alles werkte naar behoren, bovendien wordt er hard aan de renovatie gewerkt kortom wat ons betreft niks mis mee. Sucses!!!

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

In deze setting: houden wij het voor gezien.

Wifi was er niet op de slaapkamer waar wij sliepen. En als er geen TV is, is dat wel fijn. Veel geluidsoverlast op onze kamer (aan de weg) van verkeer. Aanrader om aan die zijde goed te isoleren.

De gastheer was uitermate vriendelijk en wil het hele pand nog renoveren. Is net gestart begrepen wij. Dit is ook wel nodig.

Niet voor herhaling vatbaar

Kamers douche

Ontbijt was erg goed

Heerlijk ontbijt en diner

Hotel wordt verbouwd dus alleen maar beter

Heel goed

De vriendelijkheid, ontbijt, goede bedden en sanitair
    • Familiekamer met Douche (5 personen)

De kamers zijn gedateerd maar daar wordt aan gewerkt.

De vriendelijkheid, ontbijt, goede bedden en sanitair

5 minuten.....

Locatie aan drukke weg. Veel te klein bed , alles oud en gebrekkig

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Vriendelijke en informele prettige sfeer.

Vriendelijke en informele prettige sfeer.

Prijs kwaliteit voldoende.

Het was niet overal schoon. Het hotel was een beetje gedateerd.

De bedden waren goed. Ontbijt was heerlijk. En de prijs was in orde.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Het ontbijt was prima maar de kamers waren oud en de bedden...

Het ontbijt was prima maar de kamers waren oud en de bedden slecht

in verhouding

gedateerde kamer en te kort bed en deken

ontbijt was prima, bed en deken slecht.

Prima overnachting

sanitaire

gezellige eigenaars. Uitstekend ontbijt. Sanitair beetje oud. Voor de rest prima verblijf.

Voor één nacht een heel prima accomodatie!

Her en der wat kroonsteentjes als bedrading en loshangend behang.

Warme kamers, bedden waren oké.

Het is geen hotelwaardige voorziening.

Het is geen hotelwaardige voorziening.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Prima in orde. Nederlandse werknemers!