Beoordelingen over Hotel Nuhnetal Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Nuhnestraße 12, Ortsmitte, 59955 Winterberg, Duitsland

#24 van de 51 hotels in Winterberg

5,7

heerlijk!!
    • Standaard Appartement (2 Volwassenen) - Bijgebouw

Het dekbedovertrek was erg synthetisch. In ons geval, het was erg warm, hadden we het dekbed eruit gehaald, en knetterde het flink als je wat schoof met het overtrek.

Het ontbijt was echt super. Ruime keus en goede kwaliteit. Het appartement was heerlijk ruim en rustig. De slaapkamer was pas opgeknapt/gemoderniseerd. De locatie was prima. Mooi dicht bij het centrum en toch ook niet te wil je de drukte wat ontlopen. Dus zeer aan te bevelen.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Het was goed voor elkaar de kamers.
    • Standaard Appartement (2 Volwassenen) - Bijgebouw

Het was goed voor elkaar de kamers.We hebben 1 nachtje geslapen. Fijne douche (overdag was het erg koud -13 graden)Het was in het centrum. We zijn 's avonds uiteten geweest en hoefden de auto niet te gebruiken.

Heerlijk, comfortabel en midden in het centrum, ik zou er zo weer boeke

Geen ,Wifi in het appartement. In een van de gehuurde kamers was er op bepaalde tijden weinig waterdruk in de douche, dat was jammer.

De kamers waren keurig, goede bedden, nette sanitaire voorzieningen en een heerlijk ontbijt.

Het ontbijt was heerlijk, hier hebben we allemaal van...

Het was buiten heel erg koud toen wij er waren en daardoor was de vloer van de badkamer te koud.

Het ontbijt was heerlijk, hier hebben we allemaal van genoten. De dame van de receptie was heel erg vriendelijk.

Zeer schoon en vriendelijke mensen.

Zeer schoon en vriendelijke mensen. De sauna's zijn schoon, en fijn en er lagen handoeken klaar. Kortom alles is gewoon goed geregeld in dit hotel.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Niet leuk

Kamer / appartement

Totaal het tegen overgestemd waarvoor we betaalde en aangevraagd hadden. We zagen na 3 dagen pas een andere kamer en toen dachten we oké dit is niet zoals het bij ons hoorde te zijn en sirieus geld voor betaald

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Prima locatie voor een weekend weg
    • Appartement met 3 Slaapkamers

Toen we in het restäurant wilden eten mocht de kinderwagen niet mee, daar was geen plaats voor zeiden ze. Naar onze mening was er voldoende plaats maar we moesten de maxi cosi gaan halen om daar de baby in te leggen die kon dan op de bank staan. Dat was niet fijn. Verder wel lekker gegeten, wel met een onrustige baby die comfortabeler in de kinderwagen had gelegen.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Mooi en comfortabel

Dat er niet gewoon volledig WiFi beschikbaar is. Nu moet het via code via de receptie voor 1 device. Je moet zelf om de code vragen.

Hotel ziet er mooi uit en voorzieningen prima. Wellness is ook goed. Ontbijt prima.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

• Kleine Tweepersoonskamer

We hadden blijkbaar een kamer geboekt met een 2-persoonsbed van maar 1.40 m breedte en een zeer kleine kamer. Ik heb mijn kamer moeten omboeken naar een iets grotere kamer met een bed van 1,60 m breedte. Er was nauwelijks plaats voor de hond. Helaas liet de sneeuw het afweten.

het avondbuffet was schitterend. (19 euro per persoon). Ruime keuze, eten à volonté, heerlijke gerechten. Ligt vlak in het centrum.

Heerlijk vakantieadres waar we vaker gaan komen!

We hadden een familiekamer gehuurd met 2 tweepersoonsbedden. Het was een zeer sfeervol ingerichte kamer met een prima badkamer en voldoende opbergmogelijkheden. Het ontbijt was in buffetvorm en zeer uitgebreid. Opvallend was de zeer vriendelijke medewerkers die veel persoonlijke aandacht gaven. Echt geweldig!

Het was net voldoende

Eten, niet met liefde klaar gemaakt. Met een beetje meer moeite kan er met eenvoudige ingrediënten toch iets lekkers op tafel komen. Sauzen uit pak, matig ontbijt, restjes van vorige dag, jammer.

Ruime familie kamer

Voor herhaling vatbaar.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De ligging direct in het centrum en vlak bij de bushalte. De Sauerland kaart die we kregen zorgde ervoor dat we gratis met de bus konden reizen en veel attracties gratis waren. Het is prima wandelen in de buurt van Winterberg. In Winterberg zelf zijn gezellige winkels en prima eetgelegenheden allen op loopafstand. De bioscoop ligt tegenover het hotel.

Mooie omgeving in een verblijf met heerlijk zwembad en sauna.
    • Standaard Appartement (2 Volwassenen) - Bijgebouw

Het bijgebouw waar wij inzaten is gedateerd. Op booking.com zie je vooral fotos van de hotelkamers welke heel mooi en modern zijn. We zaten de eerste nacht op een soort zolderkamer met weinig ramen en uitzicht. Gelukkig kregen we kosteloos een upgrade naar een ander appartement in hetzelfde complex.

Het personeel was erg vriendelijk. Tevens was de ligging van het hotel een pluspunt, namelijk dichtbij het centrum van Winterberg maar ook dicht bij de natuur. Sauna en zwembad waren ook heerlijk!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Ontstijg de dagelijkse stress en beklim de Winterberg ;laat je verwennen in Hotel Nuhnetal!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Onze kamer was niet groot (dat wisten we van tevoren).Als je een week gaat wintersporten moet je een grotere kamer boeken maar voor een zomerse midweek was het prima te doen. Er zijn wel ERG veel Nederlanders!

Rustig en toch dicht bij het stadscentrum.Heel veel prachtige rondwandelingen mogelijk. Zeer vriendelijk personeel en uitgebreid ontbijt.Goede gratis parkeerplek.

Appartement is mooi maar erg onveilig. Het ligt boven in het gebouw en bij brand kun je geen kant op
    • Standaard Appartement (2 Volwassenen) - Bijgebouw

We hadden een mail gestuurd dat we iets later aan zouden komen dan verwacht. Bij aankomst (9 uur) troffen we een woedende dame bij de receptie die allerlei verwensingen naar ons hoofd slingerde. we mochten absoluut niet na 8 uur s'avonds aankomen/ wat dachten we wel niet/ wie betaalde haar uurloon etc etc Na onze excuses ging ze maar door en de volgende ochtend nogmaals.

Ontbijt was niet inbegrepen, hebben we zelf verzorgd.

uitstekend en heerlijk genoten in Winterberg

was allemaal goed

kamers erg mooi en personeel hee vriendelijk en ontbijt erg goed. goede service en dicht bij het centrum en alle locale restaurants en bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Het appartement was zeer compleet,goede bedden en kussens en ruim van opzet.
    • Comfort Appartement met Balkon (2 Volwassenen) - Bijgebouw

Ik zou het niet weten.

een geweldig ontbijt waar niets aan ontbreekt, zelfs fruit is aanwezig. Ook voor de kinderen hebben ze gedacht zoals div. soorten hagelslag.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

heerlijk genoten
    • Standaard Appartement (2 Volwassenen) - Bijgebouw

Het kan een tip zijn om in de accommodatie een lijstje neer te leggen waarop vermeld staat hoe laat ontbijt en diner genuttigd kunnen worden, de tijden van het zwembad en de sauna en wat je bv met je vuil kunt doen (we hadden een appartement)

Het ontbijt was voortreffelijk. Wat een keus voor zo een relatief kleine accommodatie

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Superlokatie, sfeervol ingericht
    • Comfort Driepersoonskamer

Er was geen keuze bij het diner, er was alleen kalkoen. Wij hebben ervoor gekozen elders te eten

Het ontbijt was heerlijk en de gratis upgrade naar een familiekamer super

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

totaal plaatje geen 3 sterren

allemaal gerenoveerde kamers met hele kleine badkamer(s) waar je met 2 pers. niet in kan , en de meest ongelukkige kleine douche cabines. kamer zonder over- gordijnen en een kamer met gordijnen die op de grond hingen en amper dicht konden en een bed met een slecht matras

ontbijt was top ,mag ook wel voor € 10,-- extra te berekenen , maar was het waard. eigenaar en personeel gastvrij, prima en hulp- vaardig

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Boven verwachting mooi hotel!

In het dorp is weinig te beleven, de bus naar de piste gaat 1x per uur.

Mooie ruime en nette kamers. Zeer mooi en luxe zwembad met sauna en lounge, echt heerlijk!

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Prima locatie en lekker ontbijt

Bedden kunnen beter, bijvoorbeeld dikkere/betere matrassen die beter passen (zonder last van de harde houten randen). De koffie bij ontbijt kan lekkerder. En wij vonden het raar dat de hotelbar om 21u al dicht ging op zaterdag.

Locatie is heel centraal. Ontbijt was goed en uitgebreid.

Fijn hotel
    • Comfort Driepersoonskamer

Ik vond de prijs al met al te hoog: 180 EUR per nacht voor 3 personen, zonder ontbijt. Zeker omdat de derde persoon op een slaapbank sliep (was vooraf bekend) die niet voldoende egaal lag en daarom slecht te beslapen was. Ook viel de afstand naar de piste tegen. Zonder auto niet te doen met kinderen.

Het ontbijt was heerlijk. De wellness faciliteiten goed. Locatie tov het centrum goed. Vriendelijk personeel. Prettige sfeer. Goede service dat je op de laatste dag na checkout mag douchen en omkleden in de wellness ruimte.

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

De locatie van dit appartement was prima.
    • Standaard Appartement (2 Volwassenen) - Bijgebouw

De onvriendelijkheid van het personeel. Runnen een hotel, maar toen wij om 22:00 een klein probleempje hadden waren zij onbereikbaar. Toen wij hen belden werd er opgehangen omdat zij "gesloten" waren. Wilden wij 24 uur per dag geholpen worden moesten wij maar een ander en duurder hotel boeken. Verder hadden wij een appartement op de hoogste verdieping. Hierin stond een keuken (Lees; 2 pitten en een koelkast)

De locatie van dit appartement was prima. Lekker in het centrum. En 10 min lopen naar de ski liften.

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

vriendelijk personeel en uitstekende locatie in Winterberg
    • Standaard Appartement (2 Volwassenen) - Bijgebouw

Ik sliep in een appartement ipv het hotel. Dit was schoon, maar erg oud.

Vriendelijk personeel Goede service Goede locatie Goede prijs-kwaliteitsverhouding

• Beoordeeld op: 4 februari 2017

Erg fijn verblijf gehad!

Eigenlijk is alles ons goed bevallen. Wifi is gratis, voor 1 wifi code. Als je met z´n tweeen bent moet je óf om en om met de code doen, óf voor de 2e persoon betalen (1euro per dag) Parkeren is normaliter 5euro per dag (op eigen parkeerplaats, zijn zo´n 6/7 plaatsen beschikbaar)

Het ontbijt; de locatie (max 10min wandelen naar de piste); de gerenoveerde kamers; de sauna/het zwembad; gelegenheid tot omkleden bij het zwembad nadat je al bent uitgecheckt ´s ochtends; de rust (niet naast drukke restaurants/barretjes)

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Heerlijk familiehotel

De wifi heeft slecht bereik en niet gratis.

Het ontbijt is heerlijk en het personeel erg vriendelijk. Heerlijke sauna en zwembad en mogelijkheid om massages te boeken.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Fijne, schone kamers met een bescheiden maar zeer fijne spa.

Dat je 10 euro parkeergeld per dag betaald terwijl je auto gewoon achter het pand staat en niemand je auto in de gaten houd . Internet zeer slecht bereik.

De sauna/zwembad ruimte en de zeer schone kamer met top douche.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Locatie uitstekend, in het centrum maar toch rustig, fijn...

Dit hotel blijkt een bijgebouw te hebben. Wij hadden twee 2-p kamers geboekt, en daarvan bleek er bij aankomst één in het hoofdgebouw en één in het bijgebouw te zitten. Niet handig met twee kinderen. Het personeel vond het ook vervelend en had een oplossing voor ons: verblijf in een appartement in het bijgebouw voor een iets lagere prijs. Aardig bedoeld. Het appartement vonden wij helaas ouderwets en lelijk ingericht. Het lijkt helemaal niet op de mooie kamers die bij Booking.com op de foto staan. Vraag bij boeking om kamers in het hoofdgebouw èn om kamers die gerenoveerd/mooi ingericht zijn.

Locatie uitstekend, in het centrum maar toch rustig, fijn zwembadje met warm water, super vriendelijk personeel, voor een 3* hotel ook een goed ontbijt (lekkere broodjes!).

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Prima.

De afzuiging in toilet/badkamer was niet aanwezig.

DE gemoedelijkheid van de mensen en een uitstekend ontbijt.DE

Heerlijke vakantie gehad. O.a. door zeer vriendelijk personeel
    • Standaard Appartement (2 Volwassenen) - Bijgebouw

Ontbijt ruim en heerlijk. Appartement ruim en praktisch.

• Standaard Appartement (2 Volwassenen) - Bijgebouw

Kamers in bijgebouw zijn gedateerd maar wel schoon

Kan ik niet noemen

Centraal gelegen

Riante mooie schone kamer met badkamer; recentelijk gerenoveerd.

het ontbijt was goed, had niet begrepen dat er xx voor betaald moest worden. € 12,00 pp vind ik rijkelijk duur.

Centraal en Luxe
    • Kleine Tweepersoonskamer

Geweldig hotel met een heerlijke Spa ruimte.

Prima en gezellig hotel voor prijs kwaliteit verhouding

Geen mini bar

Sauna zwembad en ontbijt

Sauna zwembad en ontbijt

Aanrader

Zeer uitgebreid ontbijt. zeer vriendelijk personeel. Mooie sauna, klein maar fijn zwembad. Goede ligging.

Smaak bed

Hygiëne was goed

Ok

Ok

Het was prima voor 3nachten
    • Appartement met 3 Slaapkamers

Het ontbijt was duur en niet veel keuze

De grote kamer en het zwembad en de voetbaltafel

Goede locatie

Goede locatie

Ruim appartement voor 4 personen. Ziet er netjes en schoon uit. Centrale ligging, rustige straat
    • Comfort Appartement (6 Personen) - Bijgebouw

Geen Wi-Fi-netwerkvoorziening (was bekend).

Ruimte en locatie, rustig straatje, vlakbij het centrum (2 minuten lopen). Zwembad voor de kinderen.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Even lekker weg

Het ontvangst

De ruimte

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

het sleutelsysteem is wat omslachtig, per kamer zouden er 2 buttons beschikbaar moeten zijn

prima ontbijt, kamer keurig in orde, goede dinermaaltijd.

Mooi appartement vlakbij centrum.

Prijs

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Prijs en kwaliteit was super
    • Kleine Tweepersoonskamer

De bedden lagen heerlijk en de douche had een fijne harde straal. Het ontbijt was voldoende en het hotel ligt mooi tussen de piste en het centrum.

Matrassen

Voor een kort verblij. Prima geregeld

Na 20 uur is er geen receptie meer. Afspraken gemaakt ivm sleutel. Prima

Midden in het centrum. Maar wel rustg gelegen.

Een goede bed om te rusten

De omgevingee

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Ontbijt was prima, kamer zag er verzorgd uit.

Helaas waren de kussens geen kussens

Ontbijt was prima, kamer zag er verzorgd uit.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Ontspannend
    • Comfort Driepersoonskamer

Mooie ruime familiekamer. Verschillende faciliteiten, zwembad, sauna, ... Centraal gelegen, lekker ontbijt en vriendelijk personeel.

Ontbijt en avondeten verzorgd en lekker

Ontbijt en avondeten verzorgd en lekker

Prachtige loft
    • Deluxe Appartement - Wernsdorfer Str. 2

Geen wifi, met de auto naar de piste

Prachtige loft

Super centrale ligging. Verzorgd. Vriendelijk. Aanrader!
    • Comfort Appartement met Balkon (2 Volwassenen) - Bijgebouw

Verzorgd. Schoon. Vriendelijk.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

goed uit gebreid ontbijt.
    • Kleine Tweepersoonskamer

goed uit gebreid ontbijt. Luste je geen vlees bij avondeten maakte zie iets vegetarisch . Voor ons waren het zwembad en sauna ideaal

ontbijt was uitstekend

ontbijt was uitstekend kamer was ook uitstekend

Ontbijt was zeer uitgebreid en goed, je kon ook een...

Ontbijt was zeer uitgebreid en goed, je kon ook een lunchpakket mee nemen.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Heerlijk verblijf op toplocatie!
    • Standaard Appartement (2 Volwassenen) - Bijgebouw

Keuken wat gedateerd maar voor ons voldoende

Locatie, zwembad

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Heerlijk.

Sauna.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

boven verwachting
    • Standaard Appartement (2 Volwassenen) - Bijgebouw

geen waterkoker op de kamer beschikbaar

super sauna's, nette kamers, zeer uitgebreid ontbijt.

Alles netje, goed personeel

Sauna was mooi,nieuw.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

De locatie en ontbijt
    • Standaard Appartement (2 Volwassenen) - Bijgebouw

Het comfort van de kamers

De locatie en ontbijt

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Het ontbijt was goed verzorgd.

Het ontbijt was goed verzorgd. De kamer zag er heel goed uit, erg comfortabele bedden. Een knus hotel!

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Perfecto
    • Standaard Appartement (2 Volwassenen) - Bijgebouw

Ruim appartement met alles erop en eraan zeer schoon.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

super

omkleedruimte bij het zwembad

mooi apartement!

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Minder goed dan verwacht
    • Kleine Tweepersoonskamer

Personeel, sauna werkte niet, kleine kamer

Bedden

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Centraal en goed ingericht appartement van alle gemakken voorzien
    • Standaard Appartement (2 Volwassenen) - Bijgebouw

Perfect appartement. Mooie centrale ligging. Leuk personeel!

uitstekend

het weer

uitstekend ontbijt, prima kamers

Relaxed

Het weer. Maar daar kan niemand iets aan doen.

Centraal gelegen en kamers en ontbijt waren geweldig. Mooi zwembad en sauna gedeelte. Top!!

ontbijt goed
    • Standaard Appartement (2 Volwassenen) - Bijgebouw

zacht bed, prijs/kwaliteit, s avonds niet in de bar te komen, geen toegang tot sauna en zwembad

ontbijt goed

Mooi en goed 3 * hotel

Jammer dat er 's Avonds niks open was voor een drankje of kopje koffie.

Uitgebreid ontbijtbuffet en heerlijke bedden.